Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Mayıs 2007, 01:16
#1741
pazar günü kısmetse yuvacık gezisine katılıcam söz verdim ayrıca bu benim ilk gezim olucak şu ana kadar henüz 1500 km yol yaptım yani tatlısu motorcusu sayılırım gurubun en arkasında kalıp takip etmeyi düşünüyom ayrıca 18,19,20 mayıs poyrazlar gölü gezisi için iş yerinde çamur yapmaya şimdiden başladım onada katılmak istiyorum kısmetse temmuzda izindeyim rüzgar nereye eserse oraya gidicem
Reklamlar
-
12 Mayıs 2007, 01:17
#1742
hadi bakalım hayırlısı daha bısuru 1500 gorursun inş
-
12 Mayıs 2007, 01:23
#1743
~~immigrant~~ adlı üyeden alıntı
hadi bakalım hayırlısı daha bısuru 1500 gorursun inş
saolasın hepimiz inşallah
-
12 Mayıs 2007, 01:40
#1744
~~immigrant~~ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu sabah işten gelirken yaklasık 60la ilerliyordum ve onumdekı arac anıden durdu bende ne kadar frenleme yapsam kaysamda ondekı araca bıraz dokundum......
plastık parcaların ezılmesındekı gıbı hafıf bı renk kaybı oldu ama elle dokundugunda hıcbırsey hıssetırmıo....
küçükte olsa canımı sıktı....
bu rengi nasıl duzeltebılırım fıkrı olan varsa yardımlarını beklıyorum....
benım bı arkadasta yandan surtmustu cok ufak cızıklerı var onları doldurtup boyat dedıler ama bnurası en onu ve kesın bellı oluccak nasıl duzeltebılırım yardımlarınızı beklıyorum????
Abicim çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun...
Boş gezenin boş kalfası rallici cadde tayfası...
-
12 Mayıs 2007, 01:44
#1745
saol dostum allah hepımızı korusun
-
15 Mayıs 2007, 23:42
#1746
(şarkı söölüyo gibi okuyon) benim titreyen bir motorum var
adı mondial 150 zat
kendisi çin malı
titremekten azer bülbül gibi oldu
kalkarken titriyor
kırılacak gibi
kimse bi çare bulamıyor bu arızaya
en iyi ustaya götürdüm (ki şahsen aynı motor aynı renk kendindede var)
bunun çaresi yok diyor
en iyi şekilde yapsak bile 2000-3000 km soora yine titrer diyor
napcam şimdi ben
oy oy oy oy
-
17 Mayıs 2007, 20:58
#1747
mrb arkadaşlar bir sorunum var motorumla ilgili
mt 125 kullanıyorm
bir gün sabah çıktım benzinim vardı daha 20 km lik gittim benzinliğe benzin aldım hep aynı yerden alırım daha sonra çıktım giderken hafif bi yokuşa gelince gaz kesilmeye başladı ve istop etti daha sonra çalıştıramadım acaba sorunum nedir bujilermidir kayışmıdır zincirmidir servisde çok uzakta kalıyor ufak tefek bir sebepse diye kendi kontorl edebileceğim bişeymidir diye sormak istedim yardımlarınızı bekliyorm
-
18 Mayıs 2007, 10:04
#1748
Arkadaşlar merhaba:
2006 model siyah zatımı satıyorum 2500 km tık demeden kullandım. 2000 bakımını yaptırdım ve 9 ampar akü koydum.Dileyen arkadaşlarla her türlü servise götürürüm. Motoruma inanılmaz güvenirim. İyi bakılan bir zat asla sorun çıkarmaz. Arkadaşım 12000 km yaptı hala biniyor. Ben çok uygun bir Dragstar 650 buldum. Onu alacağım. Düşünen arkadaşlar varsa bana cepten ulaşsınlar cep:05326129394 Fiyat 2400 ytl
-
18 Mayıs 2007, 19:02
#1749
deepfocus adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar bir sorunum var motorumla ilgili
mt 125 kullanıyorm
bir gün sabah çıktım benzinim vardı daha 20 km lik gittim benzinliğe benzin aldım hep aynı yerden alırım daha sonra çıktım giderken hafif bi yokuşa gelince gaz kesilmeye başladı ve istop etti daha sonra çalıştıramadım acaba sorunum nedir bujilermidir kayışmıdır zincirmidir servisde çok uzakta kalıyor ufak tefek bir sebepse diye kendi kontorl edebileceğim bişeymidir diye sormak istedim yardımlarınızı bekliyorm
motor kaç km de arladaşım ayrıca bujiyi daha önce değiştirdiysen ne zaman değiştirden?? muhtemelen bujidendir
-
20 Mayıs 2007, 16:55
#1750
iskenderunlu adlı üyeden alıntı
(şarkı söölüyo gibi okuyon) benim titreyen bir motorum var
adı mondial 150 zat
kendisi çin malı
titremekten azer bülbül gibi oldu
kalkarken titriyor
kırılacak gibi
kimse bi çare bulamıyor bu arızaya
en iyi ustaya götürdüm (ki şahsen aynı motor aynı renk kendindede var)
bunun çaresi yok diyor
en iyi şekilde yapsak bile 2000-3000 km soora yine titrer diyor
napcam şimdi ben
oy oy oy oy
krdesim debriyaj kapagını acıyosun debriyaj balatasının solunda motordan hareketi alan bi parca war (ismini unuttum) onun icinde 6 tane bilye war bi bakıyosun 3-5 tanesinin sekli kaymıs onları deiştiriyosun,yuwalarını bi gusel yaglıyosun bı bakıyosun sorun fılan kalmamıs
-
20 Mayıs 2007, 18:59
#1751
Arkadaşlar merhaba,aranıza katılalı 3 gün oldu.Artık benimde nurtopu gibi bir zat'ım var. 2.el aldım henüz 2100km.de. 2 günde forumda yazılanların çoğunu okudum.Havanın bozuk olması benim acemiliğimle birleşince henüz doğru düzgün test etme imkanım olmadı motorumu. zaten başka bi motorla kıyaslıyacak kadar da tecrübem yok.öğrenmem gereken birkaç problemim var. ama biraz daha kendimce araştırıp boş sorularla vaktinizi almak istemem.
-
20 Mayıs 2007, 19:27
#1752
iskenderunlu ön varyatör rulman bilyelerine bri baktır. aynı zamanda ön varyatör kasnaklarında aşınma olup olmadığına baktır. açılmışken varyatör kısmını basınçlı hava ile iyice temizlet. ön varyatör kısnımın bilyelerinin yataklarında aşınma kontrolü yap sonrada abartmayacak şekilde hafifç gresle yağla. bunlar kayışı kavrayan mekanizmanın (tork kontrollü kavrama) rahat çalışması için. arka varyatör (kavrama ve balata) kısmının sökülüp üzerindeki çapak ve kirlersen arındırılması kavramanın zımpara ile temizlenip kontrol edilmesi ile sorunun çözülmesi gerekir. eğer sorun tekrar ederse 151 RS modelinin ön varyatör takımı ile değiştirenler var ustan ile o konuda bir konuş
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
22 Mayıs 2007, 15:17
#1753
Acele Yardimmm...
PERSEUS adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba:
2006 model siyah zatımı satıyorum 2500 km tık demeden kullandım. 2000 bakımını yaptırdım ve 9 ampar akü koydum.Dileyen arkadaşlarla her türlü servise götürürüm. Motoruma inanılmaz güvenirim. İyi bakılan bir zat asla sorun çıkarmaz. Arkadaşım 12000 km yaptı hala biniyor. Ben çok uygun bir Dragstar 650 buldum. Onu alacağım. Düşünen arkadaşlar varsa bana cepten ulaşsınlar cep:05326129394 Fiyat 2400 ytl
Arkadaşlar bulduğum motoru bu hafta bekletiyorum ama artık önümüzdeki hafta bekletebilr miyim bilmiyorum. Eğer ilgilenen ya da 150 zat arayan arkadaşınız varsa telimi verirmisiniz. Msn de olur volkancoban@hotmail.com
-
22 Mayıs 2007, 19:57
#1754
çektiğim çileye Yazik
mondial herkese servis vermiş ama kasaba mı vermiş berbere mi vermiş belli değil. Allah Esenler servisinden razı olsun. En sonunda derdime çare oldu. şimdi zatımı artık sorunsuz kullanıyorum. dostlara tavsiye edilir.
-
23 Mayıs 2007, 14:28
#1755
.................................................. ..............................
-
24 Mayıs 2007, 03:23
#1756
arkadaşlar devir işlemleri hakkında bana yardımcı olurmusunuz.noter satışı yapıldı ama motoru üzerime almam gerekiyor.bu işler ne kadar sürer,kendim yapabilirmiyim yoksa bir komisyoncuya gitmelimiyim, dikkat etmem gereken şeyler varmı?? bu konuda bana yardımcı olursanız cok sevinirim.
-
24 Mayıs 2007, 21:59
#1757
mrb arkadaşlar size bir iki soru sorucam bu zatlar kmde ne yakıyorr..??
Bisan senatorle arasındaki fark ne hangisi daha az yakar ?? :D :D
Beni bilgilendirirseniz sevinriim..!!
Kocaeliyi mi geziceksinizz ne güzel yaww bende kocaelideydim bu seneye kadar..!!
-
26 Mayıs 2007, 18:44
#1758
150_zat_ank adlı üyeden alıntı
krdesim debriyaj kapagını acıyosun debriyaj balatasının solunda motordan hareketi alan bi parca war (ismini unuttum
) onun icinde 6 tane bilye war bi bakıyosun 3-5 tanesinin sekli kaymıs onları deiştiriyosun,yuwalarını bi gusel yaglıyosun bı bakıyosun sorun fılan kalmamıs
bu arada ben söksen geri takabilirmiyim debriyaj balatasını felan elimden iş gelir yagını felan değiştirrim motoru komple söküp takmışlığım var(kaporta) ama debriyajdan korkarım biraz ttoplayamzsın felan dediler bi yardımcı olsana bana
-
26 Mayıs 2007, 19:19
#1759
zat 150 nin sol varyatör kapağını sökmen için bütün arka kuyruğu çıkarman gerekiyor. geçen bir arkadaşın varyatör kapağını sökelim dedik bir kavanoz vida çıktı çok kolay bir şey değil aynı zamanda masura bilyeleri çıkarmak için ön varyatör vidasını çıkarman gerekiyor onun içinde özel aparat ve lokma takımı veya havalı tabanca gerekli.
bu gün kayışı ön varyatör kasnağından çıkarma becerisini gösterip 500 m kadar tamirciye iterek götürmek zorunda kaldım. ön varyatör masura bilyeler eskidiği için görevini yapmadığından çok sıkıştırıp yerinden çıkarmış. biyeler değişti varyatör içi kayış tozlarından temizlendi şimdilik bir sorun yok bilyeler 16 000 km hiç bakımsız işlerini fazlası ile yaptılar
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
26 Mayıs 2007, 19:24
#1760
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
zat 150 nin sol varyatör kapağını sökmen için bütün arka kuyruğu çıkarman gerekiyor. geçen bir arkadaşın varyatör kapağını sökelim dedik bir kavanoz vida çıktı çok kolay bir şey değil aynı zamanda masura bilyeleri çıkarmak için ön varyatör vidasını çıkarman gerekiyor onun içinde özel aparat ve lokma takımı veya havalı tabanca gerekli.
bu gün kayışı ön varyatör kasnağından çıkarma becerisini gösterip 500 m kadar tamirciye iterek götürmek zorunda kaldım. ön varyatör masura bilyeler eskidiği için görevini yapmadığından çok sıkıştırıp yerinden çıkarmış. biyeler değişti varyatör içi kayış tozlarından temizlendi şimdilik bir sorun yok bilyeler 16 000 km hiç bakımsız işlerini fazlası ile yaptılar
teşekkür ederim ben en iyisi bi ustaya söktüreyim izleeyyeim gözüm keserse bakarız.. teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler