Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2006, 03:50
#901
benim ZAT 150'de sürekli yağ eksilmesi sorunu var. Haftada yarım litre yağ ekliyorum ancak çizgiye geliyor. İki farklı servise gösterdim "bir sorun yok" dediler. Dediklerine göre her iki günde bir kontrol etmeliymişim. Yağ da yakmıyormuş. Valla çözemedim bu işi. Sizin motorlarda da eksilme oluyor mu?
Reklamlar
-
29 Nisan 2006, 09:51
#902
REBELROUSER adlı üyeden alıntı
benim ZAT 150'de sürekli yağ eksilmesi sorunu var. Haftada yarım litre yağ ekliyorum ancak çizgiye geliyor. İki farklı servise gösterdim "bir sorun yok" dediler. Dediklerine göre her iki günde bir kontrol etmeliymişim. Yağ da yakmıyormuş. Valla çözemedim bu işi. Sizin motorlarda da eksilme oluyor mu?
Benim bildiğim ve mantığımın aldığı kadarıyla bu olay normal değil benim zat 500 kmde ve bir problem yok yağ konusunda. Yağını da yeni değiştirdim adamlar elsiltmiş ya da sorun var demediler. Eğer istanbuldaysan üşenme ve sevpaya götür sanırım Secpadaki ustadan dahaa iyisi yok.
-
30 Nisan 2006, 09:46
#903
Sevpa?
Sevpa nerede? Bir de ustanın adını biliyormusun? Teşekkürleri...
-
30 Nisan 2006, 23:39
#904
benim öncamdan ses geliyodu actım baktım altında plastık sıyah contalar varsonra taktım baktım..anladım nereden geldiğini göstergenin ust kısımı birleştiği yer var orada mondial yazan yerle o ses yapıyomus ama bı care bulamadım..
-
30 Nisan 2006, 23:54
#905
Forumdan Uzaklaştırıldı
REBELROUSER adlı üyeden alıntı
Sevpa nerede? Bir de ustanın adını biliyormusun? Teşekkürleri...
Sevpa içerenköy carrefour arkasından küçükbakkalköy e çıkan ana cadde üzerinde sol taraftadır.
Usta nın ismi "İsmet usta" dır..
S&S
-
01 Mayıs 2006, 07:00
#906
Forumdan Uzaklaştırıldı
SLM ARKADAŞLAR
enson yazımdan itibaren okudum, yeni zatçı arkadaşlarında bizimle bilgilerini paylaşmaları hoşuma gitti.... bizim motorlar parasına göre güzel ve gösterişli, sorunlar servisten kaynaklanıyor ve en önemlisi ilk montajdan kaynaklanıyor..
sanki allah yapısı ki düşünün iman gücüylen gitmiyor bu makinalar.. kayışlarımızın her 5.000 km de bir değişmesi gerek ki bi arkadaş 5 bin i geçtikten sonra koptu die yazmış, zaten kopması normal ama servisin km si geldiğinde parçaları değiştirmesi gerek, bişe olmaz sen git deseler bile parçaları zamanında değiştirtin sonra yolda kalabilirsiniz..
REBELROUSER dostum her yeni üye olan arkadaşımız sorunlarını yazarsa burası bilgi çöplüğü olur ki buda kötü bir durum sen bence birinci sayfadan itibaren yazılanları oku. çünkü daha yaşamadığın veya bilmediğin sorunların çözümlerinide okuyabilirsin..
bazen aynı sorunlar forumun bir kaç yerinde tekrar soruluyor bu da sayfanın şişmesine sebep oluyor. EE hal böyle olunca zat alıcısı arkasına bakmadan forumdan kaçıyor veya son 3 veya 4 sayfayı okuyor..
neyse ben fazla büyüttüm bu olayı, ben İstanbul MotoGP deydim son 1 haftadır foruma giremiyorum, kaldığım hotelde int bağlantısı yoktu eğer olsaydı güncel olarak fotolar atıcaktım siteyee.. elimden geldiğince resim çekildim ama ünlü yarışçılara yaklaşamadım... yinede bir topic açıp çekildiğim resimleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum... şuan saat pazartesi sabahı 6.... yani eve girip hemen forumu okumaya başladım.. artık aranızdayım..
yeni arkadaşlar HOŞGELDİNİZ. NİCE KM LERE
-
01 Mayıs 2006, 10:54
#907
arkadaşlar camdan ses gelme olayı her zatta olduğu gibi bendede vardı bende ön camı çıkartarak vidaların geçtiği yerlera kavıçuktan contalar koydum vesıktım ve bir önceki sayfada arkadaşın resim üzerinde işaretlediği noktayada öyle şimdi tık yok önceden özellikle motor durduğu yerde çalışırken çok ses yapıyordu bu sorunu böyle çözebilirsiniz benim aklıma başka altarnatif gelmiyor ama kesin çözüm bu
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
-
01 Mayıs 2006, 15:48
#908
yav sanki benim motor ortadan ikiye ayrılıcak.akşam eve dönünce iyice bi kontrol edeyim sağını solunu vidalarını.içime kurt düştü
-
01 Mayıs 2006, 17:33
#909
deamon hocam ben hemen ne olduğunu söyleyeyim
sübop(doğrumu yazdım bilmiyorum) uçları yamulmuş. garantide değiştiriyorlar ama aynı hale geliyor. üretim hatası. uğraşılmamış işçilik. el yapımı olursa daha iyi olur gibime geliyor. taşlıyorlar. yakında motor gitmeyecek hiç emin ol. başıma geldi ordan biliyorum. bide fazla hız yapmayın, uzun yola çıkmayın arkadaşlar lütfen çok ciddiyim
-
02 Mayıs 2006, 00:57
#910
Arkadaşlar benimde motorum 10.000 km devirdi
her 1.000 km bir servise giriyorum yağ değişimi ve sağını solunu sıkıyorlar
yanlız geçen gün yağını kontrol etiler ve bayağı yağ eksiltiğini söylediler
bujiden kontrol ettiler yağ yakmıyormuş peki bu yağ nereye gitmiş olabilir ?
hiç böyle bir şey başınıza geldimi ?
-
02 Mayıs 2006, 01:58
#911
bende bişey sorucam benım orta sehpanın ortasından asağıya siyah bı hortum var ucu acık acaba nedri???
-
02 Mayıs 2006, 09:03
#912
ersankuneri adlı üyeden alıntı
bende bişey sorucam benım orta sehpanın ortasından asağıya siyah bı hortum var ucu acık acaba nedri???
ARkadaşım eğer bir iki sayfa geriye doğru dönersen bu soruna detaylı cevap bulacaksın... O hortum tahliye hortumu herşey normal sakn bir yere sokmaya çalışma.
-
02 Mayıs 2006, 14:40
#913
yağ sorunu
HBoyraz isimli arkadaşım aynı sorun bende de var ama kimsenin bir şey bildiği yok. En başta servislerin.
belki benden önce bu sorunu yaşamış olan vardır diye forumda yazdım ona da Nevzat 150 arkadaşım bozuldu. Tavsiye ettiği gibi forumdaki tüm mesajları okuyacam bakalım hakkaten bir şey var mı görecez.
-
02 Mayıs 2006, 15:09
#914
en son gaz telim koptu ve b.k gibi yolda kaldım, o saatten sonra da motor dan buz gibi soğudum, 5000 e yakın km. si, bundan sonra da soran kimseye tavsiye etmem, almak isteyene de engel olurum....
-
02 Mayıs 2006, 22:35
#915
Arkadaslar benim motorun motor contası biraz terleme yaptı. 550 km'yi devirdikten sonra ilk kez 75 - 80 km'ye cıktım ondan sonra farkettim. Öyle fazla yag sızması falan yok gibi. Motorun çekişinde de bi sorun yok. Motor kapağı ile silindir arasındaki contadan bahsediyorum. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
-
02 Mayıs 2006, 23:19
#916
REBELROUSER adlı üyeden alıntı
HBoyraz isimli arkadaşım aynı sorun bende de var ama kimsenin bir şey bildiği yok. En başta servislerin.
belki benden önce bu sorunu yaşamış olan vardır diye forumda yazdım ona da Nevzat 150 arkadaşım bozuldu. Tavsiye ettiği gibi forumdaki tüm mesajları okuyacam bakalım hakkaten bir şey var mı görecez.
arkadaşlar yağ boşaltmak için kullanılan tıpayı kontrol ettinizmi hiç veya birkere motoru çevirmek için yan yatırdığımda yerde azda olsa yağ olduğunu farkettim ama nerden geldi veya yağ zaten yerdemiydi farkedemedim bir deneyin sizlere pek yardımcı olamıyoruz çünkü böyle bir sorunu olan ilk sizsiniz benim karşılaştığım tabi bunu bir araştırıp sizlere yardımcı olmaya çalışacağım herkeze keyifli sürüşler
Creep3 adlı üyeden alıntı
en son gaz telim koptu ve b.k gibi yolda kaldım, o saatten sonra da motor dan buz gibi soğudum, 5000 e yakın km. si, bundan sonra da soran kimseye tavsiye etmem, almak isteyene de engel olurum....
yaaaa arkadaşım senden alıntı yaptım ama sana inan kastım yok merakımdan soruyorum nasıl kopartıyosunuz abi gaz telini anlamıyorum 10.000 km oldu daha ne gaz telim koptu ne birşey bunu yapan birtek sen değilsin tabi genelde var bu gaz teli muhabbeti asılyomusunuz gaza birden nasıl oluyo anlamadım bakıyorum zatları 8.000 de olan 10.000 de olan adamların hiç gaz telleri kopmamış kendi kendime şöle bir soru geliyor aklıma acaba sonradan gelen zatların gaz tellerindemi bir sorun var
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
-
03 Mayıs 2006, 00:13
#917
valla benim ki de ilk gelenlerden sayılır 2005 haziran da aldim yani, fazla abanmakla bir alakasi olacağini zannetmiorum, bu motor tamamen şans işi ama ön kontrol panel ışığı bozuldu, komple değişti, 3. buji yi kullanıyor 5.000 km. yedek buji bulunduruyorum buji canavarı için, feci benzin yakıyoo vs. vs. bu motor bu saatten sonra alınmazz, almak isteyenlere açıkça söylüyorum... işi bu kadar şansa bırakmaya hiç gerek yokk yaniii... bedava deil sonuçta...
-
03 Mayıs 2006, 00:25
#918
septimus adlı üyeden alıntı
Arkadaslar benim motorun motor contası biraz terleme yaptı. 550 km'yi devirdikten sonra ilk kez 75 - 80 km'ye cıktım ondan sonra farkettim. Öyle fazla yag sızması falan yok gibi. Motorun çekişinde de bi sorun yok. Motor kapağı ile silindir arasındaki contadan bahsediyorum. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
evet dostum aynı yerden benim motorda da yağ terleme yapıyor. ayrıca geçenlerde o kapağı tutan bir vida düştü. o önemli birşey değilmiş ama o contayı değiştirsen iyi olur. ben değiştirecem şuan motor yatıyo. ayrıca vites kutusu contasını da değiştirecem bende ikiside kaçırıyo.
-
03 Mayıs 2006, 01:16
#919
Forumdan Uzaklaştırıldı
beyler bekleyin 15OOO km olunca fotolar geliyoo, büyük ihtimal bu hafta içinde tamamlıcam, ve 15bin km resminide koyucam burayaa..
arkadaşlar hiç telim kopmadı. zaten gaz verdikçe gitçek die hiçbir zaman sonuna kadar dayamadım... zaten gaz elciğini sonuna kadar dayayarak yol yapmaya çalışırsanız motoru yer bitirirsiniz. maksimum güç demek motorun hemen bitmesi demektir bence...
ben motorumla çanakkaleye gidip geldim. ve okadar yol boyunca ancak 2 defa kısa bir süre son gaz (tapa gaz) yaptım onun dışında tam gaz yapıp biraz gaz kesiyorum.. ki motor rahat rahat yol yapsın dieee. yoksa yararsınız motoru, kucağınıza alırsınız motoru..
-
03 Mayıs 2006, 01:26
#920
sevgili zatçı arkadaşlarım bir arkadaşımdan duyduğuma göre mondiallerde standartlara uysun diye hız kesici bir parça varmış şanzımanda bu parça söküldüğü zaman motor 20-30km daha hızlanıyormuş benim hiç inanasım gelmiyor bir zatın 120 130 yapacağı.siz böyle birşey duydunuzmu,gördünüzmü?konu hakkında bilgisiolan varmı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler