Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2006, 10:43
#841
BOO_74 adlı üyeden alıntı
sele altı kapağın arkasında arka teker için 130/70 R12 ölçüsü verilmiş.
üzerinde 110/70 R12 var ve ön tekere göre (110/90 R12) daha dar yanaklı.
zat'ının lastik ebatlarını değiştiren oldu mu? arkayı 130/70 R12 mi yapsam diye düşünüyorum? hem biraz daha yükselir, tümsek filan... ne dersiniz?
Selam.Ben lastikleri değiştirmedim ama 2 hafta önce motoru aldığım yerde zat150 si olan ve arka lastiğini değiştirip daha geniş lastik takan birisiyle konuştum.Yol tutuşu daha iyi oluyor daha oturaklı oluyor dedi ama ben pek inanmadım performansını etkiler bence
Reklamlar
-
20 Nisan 2006, 10:47
#842
ben geçen sene sonbaharda motoru aldığım yere gittim kış lastiği istiyorum dedim...pirelli taktilar...öne 110-90 arkaya 120-70...200 ytl'ye dediler 6 takside böldük...üstündeki lastiklere göre biraz daha iyi sanki...
Yeryüzünün sonuna gittim Suların sonuna gittim Gökyüzünün sonuna gittim Dağların sonuna gittim Arkadaşım olmayan birşey bulamadım Navajo Atasözü
-
20 Nisan 2006, 11:36
#843
Arkadaşlar Acil Yardım...
Dün benzincide depoyu fulledim o sırada altından benzin akıyor dediler. Acilen alta eğildim alttan bişiler damlıyo ama benzin mi çözemedim. Tam orta sehpanın orda incecik bir hortum vardı bir ucu açıkta duruyodu. Acaba ayağı açarken hortumumu kopardım dedim ama hortumdan hiçbişey gelmiyodu. Depo fullde duruyor ve altından hiçbirşey akmıyor. Çalışma ve gidiş normal. Servise sordum adamlar boşta bir hortum var dediler anlamadım niye işe yaramayan bir horum koysunki adamlar çok saçma. Nedir bu hortum arkadaşlar niye bir ucu açıkta sallanıyor ve böyle gitmem bir sorun teşkil eder mi. Hadi etmiyo akan sıvı neydi? offf. Ctesi bahçeşehirden kalkıp Sevpa'ya gidicem en iyisi diyosanız değer
-
20 Nisan 2006, 12:39
#844
PERSEUS adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Acil Yardım...
Dün benzincide depoyu fulledim o sırada altından benzin akıyor dediler. Acilen alta eğildim alttan bişiler damlıyo ama benzin mi çözemedim. Tam orta sehpanın orda incecik bir hortum vardı bir ucu açıkta duruyodu. Acaba ayağı açarken hortumumu kopardım dedim ama hortumdan hiçbişey gelmiyodu. Depo fullde duruyor ve altından hiçbirşey akmıyor. Çalışma ve gidiş normal. Servise sordum adamlar boşta bir hortum var dediler anlamadım niye işe yaramayan bir horum koysunki adamlar çok saçma. Nedir bu hortum arkadaşlar niye bir ucu açıkta sallanıyor ve böyle gitmem bir sorun teşkil eder mi. Hadi etmiyo akan sıvı neydi? offf. Ctesi bahçeşehirden kalkıp Sevpa'ya gidicem en iyisi diyosanız değer
o sallanan hortum herkez de var galiba , yağ tahliye hortumu diye duydum ama öyle açıkta sallanmnası hiç mantıklı değil
bide o kontağı çevirince gelen takır tukur sesler vardıya,motoru 4 gündür çalıştırmamıştım dün akşam kontağı bi çevirdim sanki birileri motorun içinde ceviz kırıyodu ama sonra geçti buda normal heralde
-
20 Nisan 2006, 13:43
#845
Size 2 tanıdığımın başına gelenleri anlatayım. Montajın ne kadar önemli olduğunu anlayın.
1. olayda 800 km de bir zat-ı var arkadaşımın ve arkadan sesler gelmeye başlamıştı. nedenini bulamadık ve en sonunda arka tekerleğin vidasının açıldığını ve son dişliye kadar geldiğini o yüzen tekerleğin yalpaladığını keşfettik yolda vida çıksa artık durumu siz düşünün.
2. Olayda daha küçük model bir zat var bizim şşirket çalışanlarında şu yarı otomatik olanlardan. Motoru totan maşanın vidaları mı ne yolda düşmüş servise götürdüğünde adam iyiki gelmişsin yoksa motor ikiye bölünecekmiş demiş.
Arkadaşlar bu 2 hikayeden alınacak bir ders var lütfen motorun tüm vidalarını servise götürüp sıktırın ve sıksık kontrol edin hepinize güvenli sürüşler...
-
20 Nisan 2006, 15:28
#846
PERSEUS adlı üyeden alıntı
Size 2 tanıdığımın başına gelenleri anlatayım. Montajın ne kadar önemli olduğunu anlayın.
1. olayda 800 km de bir zat-ı var arkadaşımın ve arkadan sesler gelmeye başlamıştı. nedenini bulamadık ve en sonunda arka tekerleğin vidasının açıldığını ve son dişliye kadar geldiğini o yüzen tekerleğin yalpaladığını keşfettik yolda vida çıksa artık durumu siz düşünün.
2. Olayda daha küçük model bir zat var bizim şşirket çalışanlarında şu yarı otomatik olanlardan. Motoru totan maşanın vidaları mı ne yolda düşmüş servise götürdüğünde adam iyiki gelmişsin yoksa motor ikiye bölünecekmiş demiş.
Arkadaşlar bu 2 hikayeden alınacak bir ders var lütfen motorun tüm vidalarını servise götürüp sıktırın ve sıksık kontrol edin hepinize güvenli sürüşler...
çok sakat valla.Allah kimseye kaza bela vermesin.Sağol bilgiler için.akşam direk motora gidip vidaları sıkıcam
-
20 Nisan 2006, 23:46
#847
slm bende artık aranızdayım..benıde zat150 var siyah..daha alalı 1 hafta oldu..valla biniyorum su an bi sorun yokkkk
-
21 Nisan 2006, 00:39
#848
evet dostlar 20 nisan bugün ZAT ıma kavuştum. darısı olmayanların başına bana 4,000 ytl ye mal oldu taksitle... neyse olay şu
bayie gittim motor orda duruyodu adam bana anahtarı uzattı cok heyecanlandım anahtarları aldım ..ilk defa sıfır bi motorum oldu.. adam servisin yerini tarif etti.2 km gittim makinaın bana verdiği zavk tarif edilemez doğrusu.. neyse serviste adamlar anlattı felan hadi alasmaladık dedim motor calışmıyo bas bas bas 2 km gittim hevesim kursaamda kaldı.. nazar değdi herhalde.. motorda elektriği üreten bir parca var o yanmış.. hayırlısı .dedik hemen sipariş verdiler. inşallah 21 nianda yani 1 gün soora motorum hazır olacak... herkese slm lar
bu arada servis ve bayideki muamele tek kelimeyle mükemmel... osmaniye kabuller a.ş. ve osmaniye mondial servisine teşekkürler
iskenderundan sevgiler bir ZAT hayranı
-
21 Nisan 2006, 01:54
#849
mehmetkilic31 adlı üyeden alıntı
evet dostlar 20 nisan bugün ZAT ıma kavuştum. darısı olmayanların başına bana 4,000 ytl ye mal oldu taksitle... neyse olay şu
bayie gittim motor orda duruyodu adam bana anahtarı uzattı cok heyecanlandım anahtarları aldım ..ilk defa sıfır bi motorum oldu.. adam servisin yerini tarif etti.2 km gittim makinaın bana verdiği zavk tarif edilemez doğrusu.. neyse serviste adamlar anlattı felan hadi alasmaladık dedim motor calışmıyo bas bas bas 2 km gittim hevesim kursaamda kaldı.. nazar değdi herhalde.. motorda elektriği üreten bir parca var o yanmış.. hayırlısı .dedik hemen sipariş verdiler. inşallah 21 nianda yani 1 gün soora motorum hazır olacak... herkese slm lar
bu arada servis ve bayideki muamele tek kelimeyle mükemmel... osmaniye kabuller a.ş. ve osmaniye mondial servisine teşekkürler
iskenderundan sevgiler bir ZAT hayranı
üzüldüm senin için çok iştahlıydın dilerim ilk ve son problemin olur
-
21 Nisan 2006, 09:56
#850
mehmetkilic31 adlı üyeden alıntı
evet dostlar 20 nisan bugün ZAT ıma kavuştum. darısı olmayanların başına bana 4,000 ytl ye mal oldu taksitle... neyse olay şu
bayie gittim motor orda duruyodu adam bana anahtarı uzattı cok heyecanlandım anahtarları aldım ..ilk defa sıfır bi motorum oldu.. adam servisin yerini tarif etti.2 km gittim makinaın bana verdiği zavk tarif edilemez doğrusu.. neyse serviste adamlar anlattı felan hadi alasmaladık dedim motor calışmıyo bas bas bas 2 km gittim hevesim kursaamda kaldı.. nazar değdi herhalde.. motorda elektriği üreten bir parca var o yanmış.. hayırlısı .dedik hemen sipariş verdiler. inşallah 21 nianda yani 1 gün soora motorum hazır olacak... herkese slm lar
bu arada servis ve bayideki muamele tek kelimeyle mükemmel... osmaniye kabuller a.ş. ve osmaniye mondial servisine teşekkürler
iskenderundan sevgiler bir ZAT hayranı
Hayırlı ve geçmiş olsun. sana bir tavsiye madem servistesin motorun hemen hemen tüm vidalarını elden geçirt. Özellikle ön cam, arka lastik, egsoz vs.
kazasız belasız kullan ve sakın unutma iyi bir kas ve mont hayat kurtarır.
-
21 Nisan 2006, 10:01
#851
Öncelikle hayırlı olsun arkadaşım. Problem için de geçmiş olsun. Neyse ki bu problemi servisteyken yaşamış olman bir şans. İnşaallah başka bir problem yaşamadan kazasız belasız iyi günlerde motoruna binersin.
[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="2"][COLOR="Blue"]Mutlu Olun Ama Memnun Olmayın. Jim ROHN[/COLOR][/SIZE][/FONT]
-
21 Nisan 2006, 12:07
#852
FutureShock adlı üyeden alıntı
o sallanan hortum herkez de var galiba ,
yağ tahliye hortumu diye duydum ama öyle açıkta sallanmnası hiç mantıklı değil
bide o kontağı çevirince gelen takır tukur sesler vardıya,motoru 4 gündür çalıştırmamıştım dün akşam kontağı bi çevirdim sanki birileri motorun içinde ceviz kırıyodu ama sonra geçti buda normal heralde
Arkadaşlar o sallanan hortum karbüratörün taşma haznesine bağlı. Ordan ara sıra fazla gelen 1 kaç damla benzin damlar. Tamamen normal bir durumdur. Her motorda bulunur. Kafaya takılacak bir durum değil. Tabi eğer bahçe suluyormuşcasına benzin akmıyorsa. O zaman karbüratörde sorun var demektir, içinde bulunan şamandırada örneğin.
-
21 Nisan 2006, 12:08
#853
ersankuneri adlı üyeden alıntı
slm bende artık aranızdayım..benıde zat150 var siyah..daha alalı 1 hafta oldu..valla biniyorum su an bi sorun yokkkk
hayırlı olsun kazasız belasız kullan
-
21 Nisan 2006, 12:10
#854
PERSEUS adlı üyeden alıntı
Size 2 tanıdığımın başına gelenleri anlatayım. Montajın ne kadar önemli olduğunu anlayın.
1. olayda 800 km de bir zat-ı var arkadaşımın ve arkadan sesler gelmeye başlamıştı. nedenini bulamadık ve en sonunda arka tekerleğin vidasının açıldığını ve son dişliye kadar geldiğini o yüzen tekerleğin yalpaladığını keşfettik yolda vida çıksa artık durumu siz düşünün.
2. Olayda daha küçük model bir zat var bizim şşirket çalışanlarında şu yarı otomatik olanlardan. Motoru totan maşanın vidaları mı ne yolda düşmüş servise götürdüğünde adam iyiki gelmişsin yoksa motor ikiye bölünecekmiş demiş.
Arkadaşlar bu 2 hikayeden alınacak bir ders var lütfen motorun tüm vidalarını servise götürüp sıktırın ve sıksık kontrol edin hepinize güvenli sürüşler...
Bu durum bende de oldu. Hatta yazmıştım burda. Aldığım gün eve geldiğimde arka tekerlekte boşluk olduğunu farkettim. Elinizle tekeri sağa sola salladığınızda hiç boşluk olmaması lazım. Varsa o vida gevşemiş demektir. Vida oludukça gevşekti. Hatta elimle çıkarabiliyordum. Hemen sıktım iyice. Bir sorun yok şimdi.
-
21 Nisan 2006, 12:46
#855
ersan kardeşim hayırlı olsun, güle güle kullan. aramıza yeni katılan tüm arkadaşlara da hayırlı olsun. mehmet senin de sorun biran evvel halllolur inşallah.
motordan aşağıya yakıt akması:
motor içinde yakıt tahliye valfi ve dışarda borusu bulunur. o sarkan siyah boru.
motora yakabildiğinden fazla yakıt gelirse bu boru üzerinden tahliye edilir. tahliye valfi arızalanır veya takılı kalırsa motor sürekli yakıt akıtır.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
21 Nisan 2006, 13:03
#856
BOO_74 adlı üyeden alıntı
ersan kardeşim hayırlı olsun, güle güle kullan.
aramıza yeni katılan tüm arkadaşlara da hayırlı olsun. mehmet senin de sorun biran evvel halllolur inşallah.
motordan aşağıya yakıt akması:
motor içinde yakıt tahliye valfi ve dışarda borusu bulunur. o sarkan siyah boru.
motora yakabildiğinden fazla yakıt gelirse bu boru üzerinden tahliye edilir. tahliye valfi arızalanır veya takılı kalırsa motor sürekli yakıt akıtır.
Her gören"abi senin motor dağılmış borular sarkıyo"diyor.onu biyere tutturmanın yolu yokmu.hem daha estetik durur.bide sürekli sanki biyere takılıcakta kopucakmış gibi geliyor bana.Ve bugün gidip buji ve yağ alıcam.Bosh buji ler ortalama kaç para bilen varmı ?
-
21 Nisan 2006, 15:04
#857
bu arıza beni zat 150 den soğutmayacak duyrulur bugün aksama dooru gidip servisten motorumu alacam ve direk 75 km yol yapmam gerekecek yavaş yavaş ve dinlene dinlene gidecem.... teşekkürler
eveeeet 1 gün boyunca servisteydim.. arıza o bahsettiğim motora elektri üreten arcadan değilmiş... motorun haerşeyini söktürdüm.... arıza yan ayaklaktaymış.. bilmeyen varsa söylim bu motorda yan ayaklık acıkken bu motor calışmıtyor.. ben bu özelliği kapattırdım yani iptal ettirdim. zaten bahtiyardada bir kere bu problem olmuştu sanırım... neyse sorun yok şu anda motor manyak gidiyo yolda 50 i gecmedim ilk 1600 km de de gecmeyi düşünmüyorum
-
21 Nisan 2006, 22:04
#858
arkadaşlar merhaba. 3700 km de 150 zat kullanıyorum. şimdiye kadar büyük bi problem yaşamadım ama birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim. son hızım tek kişi düz yolda 90 civarında. bunu nasıl arttırabilirim. buji yi hava filtresini değiştirmek yararlı olur mu. birde vites kutusunun altından sürekli yağ kaçırıyo. şimdiden teşekkürler...
-
21 Nisan 2006, 22:50
#859
herkes sağolsun.. allah razı olsun ...bi sorum olucak benzin konusunda hangı marka ve hangi oktan benzin koyalım herkes farklı bişe diioo bi bilen varsa markasıyla yazzsın..
-
21 Nisan 2006, 23:41
#860
ersankuneri adlı üyeden alıntı
herkes sağolsun.. allah razı olsun ...bi sorum olucak benzin konusunda hangı marka ve hangi oktan benzin koyalım herkes farklı bişe diioo bi bilen varsa markasıyla yazzsın..
valla arkadasim moturun kitapciginda kursunsuz benzin kullanilmasi gerektigi yazmis. gerci super benzin koyanlarda var ama sen yinede kursunsuz koy ne olur olmaz uzun vadede basin agrımasın
marka ya gelince bence markanın onemi yok onemli olan guvenilir temiz benzin satan durust benzinci bulmaktır. surekli benzinin aynı yerden almaya calıs
kotu benzin aracına zarar verir arızalara neden olabilir suratini dusurur ve titresimi artırır...
umarım yardımcı olabilmisimdir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler