Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Yardımın için teşekkürler NevZAT150 arkadaşım.
Aynen dedigin gibi yaptım ve sele açıldı. Sorun: anahtarı sola çevirmek biraz zor (sert) olduğu için ben anahtar kırılır diye korkuyordum ve bastırarak çeviriyordum.
Acemilik işte ! Neyse bu yazıyı okuyan arkadaşlardan birinin başına daha gelirse belki yardımı dokunur.
Tekrar teşekkür ederim.
Reklamlar
-
-
yeni ZAT
Pompicik Sana da hayirli olsun ve kazasiz belasiz sürüşler...
hemen de iyi yol yapmışsın yani ben henüz 30 km çevirebildim. Dikkatimi çeken birşey oldu depo neredeyse full idi ama şimdi yarımın baya altına düştü. Benim şahin bile bu kadar yakmıyordu yaw (göz kararı kesinlik belirtmez ve şahinle kıyas şakadır). Sormak istedigim sizinki ne kadar yaktı bu arada ?
-
CartaL adlı üyeden alıntı
Pompicik Sana da hayirli olsun ve kazasiz belasiz sürüşler...
hemen de iyi yol yapmışsın yani ben henüz 30 km çevirebildim. Dikkatimi çeken birşey oldu depo neredeyse full idi ama şimdi yarımın baya altına düştü. Benim şahin bile
bu kadar yakmıyordu yaw
(göz kararı kesinlik belirtmez ve şahinle kıyas şakadır). Sormak istedigim sizinki ne kadar yaktı bu arada ?
Cartal,
benimki tam olarak yarım depoya düştü. Full ledğimde full göstergesinin biraz üzerindeydi.
30 kmde o kadar düşmesi garip biraz
-
pompicik adlı üyeden alıntı
Cartal,
benimki tam olarak yarım depoya düştü. Full ledğimde full göstergesinin biraz üzerindeydi.
30 kmde o kadar düşmesi garip biraz
130 km yol yapıncamı yarım oldu.
Bu arada selamlar herkeze bende önümüzdeki ay motor alıcam inşallah mandialde tercihlerimden biri umarım hayırlı olur bakalım.
Herkeze saygılar bu arada uzun süredir kullananlar nekadar yakıyor 100KM de ortalama.
-
merhaba arkadaşlar uzun zamandan beri siteyi takip ediyorum ama yazmaya pek fırsatım olmuyor benimde 150 zatım var ve buradan(siteden)çok şey öğrendim bende yaşadıklarımı sizlerle paylaşamayı borç bildim gelelim sadede;
2005 ağustos ayında aldım motoru aldıktan 1 ay sonra arka lastik parçalandı ve jant yamuldu arka lastiğe 80 milyon...2 kere gaz teli koptu...daha sonra bir kaza geçirdim 60 km hızla bir arabaya yandan dimdik vurdum tali yoldan çıkmıştı.ve 150 zat paramparça neyse alt granaj 160 milyon,far takımı130 milyon,siperlik60 milyon,ön çamurluk 30 milyon işçilik ise 80 milyon dediler ama biz arkadaşla 2 günde hallettik.(bu arada motor 4000kmde) kısaca alma amacınızı iyi düşünün derim bu motor ulaşım aracı değil sadece işte hafta sonrarı falan gezmek için falan diye düşünüyorum saygılar...
-
benim zat150 3.5litre civarı yakıyor 100km de, depoyu taşana kadar doldurun, km sayacı sıfırlayın. 100km gidin sonra tekrar doldurun taşana kadar. aldığı benzin 100km de yaktığı benzindir.
2 kişiyken ve zorlayınca 3.8 litre civarına çıkıyor, sakin kullanımda 3.4-3.5 litre civarı yakıyor. fabrika verisi 2.9 litreyi naptıysam göremedim, motor 3.100km de...
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
kontak on pozisyonuna gelince
Arkadaşlar anahtarı takıp kontağı "on" pozisyonuna getirince sanırım motorun alt kısmından bir iki defa "katırrt katırrt" diye bi ses geliyor (henuz çalıştırmadan önce) ve kesiliyor bu normal midir ? değilmidir ?
teşekkürler
-
tanışma
selam arkadaşlar.
son bir aydır gene motorsayınca piyasayı araştırdım. ilk olarak bir servisin önünde zat 150 görmüştüm. çok beyendim. sonra bu forumda bu motosiklet ile ilgili oldukça fazla fikir edindim. çok teşekkür ederim.
son olarak eyüp yada kadıköy, acıbadem civarlarında bir zat150 ci ile yüzyüze tanışmak istiyorum.
şimdiden teşekkürler. bundan sonra aranızdayım.
-
CartaL adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar anahtarı takıp kontağı "on" pozisyonuna getirince sanırım motorun alt kısmından bir iki defa "katırrt katırrt" diye bi ses geliyor (henuz çalıştırmadan önce) ve kesiliyor bu normal midir ? değilmidir ?
teşekkürler
O duyduğun ses gayet normal.Kontağı açınca 10-15 saniye bekle çıkan ses motora benzin pompalandığının işaretidir.Ses kesildikten hemen sonra marş yapma bi 10 sn daha bekle enduksiyon bobini ısınsın ki makine 1 kerede çalışsın
msn adresini wer bana karşılıklı yardımlaşırız
-
beto_977 adlı üyeden alıntı
130 km yol yapıncamı yarım oldu.
Bu arada selamlar herkeze bende önümüzdeki ay motor alıcam inşallah mandialde tercihlerimden biri umarım hayırlı olur bakalım.
Herkeze saygılar bu arada uzun süredir kullananlar nekadar yakıyor 100KM de ortalama.
125-130 arası tam yarım depoya inmişti, ama sakin,uzun yol kullanmıştım. İstanbul trafiğinde durkalk yapıorum şimdi çeyrek depo kaldı 160 da
-
pompicik adlı üyeden alıntı
O duyduğun ses gayet normal.Kontağı açınca 10-15 saniye bekle çıkan ses motora benzin pompalandığının işaretidir.Ses kesildikten hemen sonra marş yapma bi 10 sn daha bekle enduksiyon bobini ısınsın ki makine 1 kerede çalışsın
msn adresini wer bana karşılıklı yardımlaşırız
o ses sadece depoda benzin azsa veya benzin yoksa duyulur eğer depoda yeterince benzin varsa bu sesin duyulması normal değil cunku benzini ponpalayan elektirikli bi motor var ve bu motor makine çalışırken dahi motora benzin pompalar ve motoru stop ettiğinizde ve sonra çalıştırdığınızda motor benzini yakmadan pompalamaya başlamaz onun için benzin varken ses yapması benzini çekemediğini gösterir bu da normal değil motruna gaz verdiğinde zıplamalar falan oluyosa yalnız titreme değil zıplamadan bahsediyorum motorun sağ arka tarafındaki bombeli kapağın hemen altında tupe benzer bir parça var iki kaplo bağlıdır bu kabloları kontrol edin yada servise danışın enduksiyon bobini meselesi doğru kontağı açıp 10 saniye falan beklemekte yarar var çalıştırdıktan sonrada makinenin 1 dakika kadar ölece çalışmasını sağlayın soğuk havalarda cikle devreye girer motor rolantisi yüksek çalışıp bir süre sonra normale döner normale döndükten sonra artık motorunuzu kullana bilirsiniz herkeze kazasız belesız polissiz sürüşler
-
hayatımHepyek adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar.
son bir aydır gene motorsayınca piyasayı araştırdım. ilk olarak bir servisin önünde zat 150 görmüştüm. çok beyendim. sonra bu forumda bu motosiklet ile ilgili oldukça fazla fikir edindim. çok teşekkür ederim.
son olarak eyüp yada kadıköy, acıbadem civarlarında bir zat150 ci ile yüzyüze tanışmak istiyorum.
şimdiden teşekkürler. bundan sonra aranızdayım.
fenerbahçeye gelebilirsen biriyle tanışa bilirsin
-
ARMAGEDON adlı üyeden alıntı
o ses sadece depoda benzin azsa veya benzin yoksa duyulur eğer depoda yeterince benzin varsa bu sesin duyulması normal değil cunku benzini ponpalayan elektirikli bi motor var ve bu motor makine çalışırken dahi motora benzin pompalar ve motoru stop ettiğinizde ve sonra çalıştırdığınızda motor benzini yakmadan pompalamaya başlamaz onun için benzin varken ses yapması benzini çekemediğini gösterir bu da normal değil motruna gaz verdiğinde zıplamalar falan oluyosa yalnız titreme değil zıplamadan bahsediyorum motorun sağ arka tarafındaki bombeli kapağın hemen altında tupe benzer bir parça var iki kaplo bağlıdır bu kabloları kontrol edin yada servise danışın enduksiyon bobini meselesi doğru kontağı açıp 10 saniye falan beklemekte yarar var çalıştırdıktan sonrada makinenin 1 dakika kadar ölece çalışmasını sağlayın soğuk havalarda cikle devreye girer motor rolantisi yüksek çalışıp bir süre sonra normale döner normale döndükten sonra artık motorunuzu kullana bilirsiniz herkeze kazasız belesız polissiz sürüşler
Mootoru 3 gün önce aldım.Bayi bana bu sesin normal olduğunu söyledi.Depo doluykende az iken de sadece uzun süre binmezdikten sonra çalıştırdığımda sesi yapıyor. Yani akşam bırakıp sabah çalıştırırken ses geliyor ama gün içindeki çalıştırmalarda ses gelmiyor. Bir de motoru sağlıklı çalıştırma nasıl oluyor bileniniz war mı? marşla butonuyla birlikte ggaz wermek doğru mu? bazen gazsız çalışmıo bazende gaz werince motor boğuluo. Bu hawada en az 3 denemede çalıştırabiliorum
-
ewt bizde başladık sorunlara
arka frene basınca stop lambası parlamıyor.sanıırım elektrik kablosuna bişey oldu.Dolayısıyle arka frene basarak marş da yapamıorum. Fikri olan war mı
-
firen elciğinin iç kısmında fren lambasının swici var tozlanmış veya oksit yapmış olabilir muhtemelen tazzikli hava sıkınca düzelir veya bi şekilde uçlarını temizlemen gerekir
-
efe150 adlı üyeden alıntı
firen elciğinin iç kısmında fren lambasının swici var tozlanmış veya oksit yapmış olabilir muhtemelen tazzikli hava sıkınca düzelir veya bi şekilde uçlarını temizlemen gerekir
kardeş makine daha 4 günlük oksit,tozlanma normal mi? bi de tam olarak nerede swich tarif edersen sewinirim bi bakiyim yine de
-
-
pompicik adlı üyeden alıntı
kardeş makine daha 4 günlük oksit,tozlanma normal mi? bi de tam olarak nerede swich tarif edersen sewinirim bi bakiyim yine de
arkadaşlar 4 günlük motorun oksidimi olur kızlık bozulmadan hamile kalma gibi bişey siviçte bişey olabilir kablosunda sorun olabilir hatta ampuldede sorun olabilr pompicik sen bi servise göter bence sağlam bir servis olsun
-
pompicik arkadaşım bu tür ufak tefek şeyler her marka veya model motorlarda olabilecek şeyler onun için öncelikle motorundan kesinlikle soğumamanı tavsiye ederim yoksa arızaların dahada artar hangi marka olursa olsun çin veya japon onu misal bir kız arkadaş gibi kabul edip ilk başta sevmemiz gerekir daha sonrasında ise onunla ilgilenip onun ihtiyacı olan bakım temizlik vs. herşeyiyle doğru bir şekilde zamanında yapmak yada yaptırmak gerekir bundan soraki işinde onu kullanırken ona karşı mümkün olduğunca ilk çalıştırmadan kalkışına ve stop edinceye kadar geçen zamanda dikkatli ve sakin kullanmaya çalışmak gerekir. ben fazla cevap yazmam dahaçok siteyi takip ediyorum birçok arkadaşımızın yazdığı bilgiler özellikle yeni motorla tanışmış olan arkadaşlarımıza çok faydalı olduğu ancak bazı arkadaşlarında kendi bildiğini zannettiği özellikle arıza vs. gibi konularda yazdığı cevaplarda aksine motora zarar verecek mesajlar içerebiliyor veya kendileride motorlarında sorun yaşayabiliyor, çoğu arkadaşlarımız sorunlar yaşıyor ve motorunun kötü olduğunu savunuyorlar aslında motor arızalarının %60şın üzerini yanlış veya hor kullanarak sürücü hatalarından meydana geldiğini kabul etmemiz gerekir. neyse senin sorununda eğer swiçtense (ilk bakılması gereken yerdir zaten) motorun çok kolay toz, su gibi şeyleri alabilecek yerinde olduğu için normaldir arka fireni sıkınca elfireni koruma lastiğini kaldırıp iç kısma doğru bakarsan tam firen telinin arkasında kalıyor aslında pas sökücün varsa firen sıkılıyken dip kısımlara doğru bir miktar sıksan düzelir hiç görmene bile gerek yok yada servisin yakınsa git 5 dakikada hallederler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler