Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Ekim 2010, 23:21
#5901
cenk14 adlı üyeden alıntı
durmaz zaten o parçayı kovalayan 1563987636830378635383083968431 kısı var
benım işime yaricak parça grenajlar(herhangi biri yada tümü), ön far, birde arka demir temizse o lazım varmı bunlar ?
Okadarda kafaya takılacak bi parça değil bu yaslanmalık emin olun iddia ediyorum. Arka bagaj alın daha iyi.
Grenajlarım kırmızı idi ve satıldı. Gri grenaj isteyenleri benim motorcuya yönlendirebilirim, onda vardı bikaç parça, fiyat ne der bilemem bana ait değil çünkü. Ön far satıldı. Arka demir dediğin, bagaj vs gibi bişiler asmak için kullanılan gri demir ise duruyor ve temiz, yinede gelip görmen gerek.
Reklamlar
-
20 Ekim 2010, 23:40
#5902
tulgacan adlı üyeden alıntı
Okadarda kafaya takılacak bi parça değil bu yaslanmalık emin olun iddia ediyorum. Arka bagaj alın daha iyi.
Grenajlarım kırmızı idi ve satıldı. Gri grenaj isteyenleri benim motorcuya yönlendirebilirim, onda vardı bikaç parça, fiyat ne der bilemem bana ait değil çünkü. Ön far satıldı. Arka demir dediğin, bagaj vs gibi bişiler asmak için kullanılan gri demir ise duruyor ve temiz, yinede gelip görmen gerek.
bi resim yeterli benımkinin boyası dökülmüş küflenmiş kabarmış yamulmuş ne kadar istersin fiyat olarak?
-
20 Ekim 2010, 23:42
#5903
cenk14 adlı üyeden alıntı
bi resim yeterli benımkinin boyası dökülmüş küflenmiş kabarmış yamulmuş
ne kadar istersin fiyat olarak?
İmzamda yazıyor..
-
20 Ekim 2010, 23:55
#5904
-
21 Ekim 2010, 00:16
#5905
cenk14 adlı üyeden alıntı
37,90 diosun yani
Bakmadım, sıfırının yarısı o ise odur. Sıfır almaya değmeyecek kadar iyi olduğuna eminim.
-
21 Ekim 2010, 00:30
#5906
zımpara çeker boyarım ya neyse gerek yok şimdi masrafa uğraşa git gel filan
-
21 Ekim 2010, 00:51
#5907
zatımda ilk kez adam gibi sorun oldu galiba. motor rölantide durur iken çatur çutur sesler geliyor. sanki içine bir parça kaçmış gibi. sesin nereden geldiğini ise tam olarak anlayamadım. sürekli olmuyor çünkü. geldiği zamanda varyatörden gelir gibiydi, söktüm baktım bişe yok, sonra bi daha oldu egzozdan olur gibi oldu o da. egzozdan çıkmasıda imkansız bir ses, bütük ihtimal motorda yani. ne olabilir sizce sorun.
-
22 Ekim 2010, 02:20
#5908
ses şak şak şak hızlı bir şekilde demır bır yere vururmuş gıbı gelıyorsa bu biraz patlak egzoz sesinede kaçıyorsa sorun motordadır bende olan sorun ses egzozdan şanzumandan gelir gibi oluyor aslında 2 sındende değil tabı yaşadıgın sorun buysa
-
22 Ekim 2010, 03:11
#5909
cenk14 adlı üyeden alıntı
ses şak şak şak hızlı bir şekilde demır bır yere vururmuş gıbı gelıyorsa bu biraz patlak egzoz sesinede kaçıyorsa sorun motordadır bende olan sorun ses egzozdan şanzumandan gelir gibi oluyor aslında 2 sındende değil tabı yaşadıgın sorun buysa
sadece rölantide iken geliyodu ses. yürürken ses yok ve motorun performansında bir değişiklik yok.
bugün varyatör kısmında birkaç parça değiştirdim. bagalar ve sac da sorun vardı. umarım bunlar yüzünden yapıyodurda bi daha uğraşmam.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-geliyor.html
-
25 Ekim 2010, 17:56
#5910
ya benim varyatörde sorun var sanırım.kayışı değiştirdikten sonra daha çok belirginleşmeye başlamıştı.sonradan düzelir gibi oldu.şimdi gene arada kalkışlarda öne doğru zıplatıyor.özellikle 2 kişiyken titreme çok çok fazla oluyor.
-
26 Ekim 2010, 20:13
#5911
cgty89 adlı üyeden alıntı
ya benim varyatörde sorun var sanırım.kayışı değiştirdikten sonra daha çok belirginleşmeye başlamıştı.sonradan düzelir gibi oldu.şimdi gene arada kalkışlarda öne doğru zıplatıyor.özellikle 2 kişiyken titreme çok çok fazla oluyor.
Varyatör bilyesi (mesura set ağırlık takımı) sebep oluyordur.
Çünkü aynı sorun bende de vardı. Geçen hafta değiştirttim, sorun çözüldü.
-
27 Ekim 2010, 14:34
#5912
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Varyatör bilyesi (mesura set ağırlık takımı) sebep oluyordur.
Çünkü aynı sorun bende de vardı. Geçen hafta değiştirttim, sorun çözüldü.
en son kayışı balatayı fln değiştirdiğimde motorcu varyatörün değişmesi lazım demişti.50 lira flnmıymış neymiş
-
28 Ekim 2010, 02:29
#5913
yaaa ben bu 23 ekimde a2 sınavına girdim.. bugün soruların cevap anahtarları açıklandı.. kontrol ettim.ilk yardım ve trafik tamamdır. motordan ya tam 70le geçiyorum.. ya da bi soruyla kalıyorum.. ehliyetsiz kullansam sorun olur mu yaa off çıldırıcam yaa şaka gibi :D:D
-
28 Ekim 2010, 03:37
#5914
cgty89 adlı üyeden alıntı
en son kayışı balatayı fln değiştirdiğimde motorcu varyatörün değişmesi lazım demişti.50 lira flnmıymış neymiş
50 liraya kayışmı değiştiriyolar. helal olsun
serhat.b adlı üyeden alıntı
yaaa ben bu 23 ekimde a2 sınavına girdim.. bugün soruların cevap anahtarları açıklandı.. kontrol ettim.ilk yardım ve trafik tamamdır. motordan ya tam 70le geçiyorum.. ya da bi soruyla kalıyorum.. ehliyetsiz kullansam sorun olur mu yaa off çıldırıcam yaa şaka gibi :D:D
sorun oluyoki ehliyete yazılmışsın dimi
-
28 Ekim 2010, 10:15
#5915
RunemagicK adlı üyeden alıntı
sorun oluyoki ehliyete yazılmışsın dimi
Süper
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
28 Ekim 2010, 15:16
#5916
Benim motorum 2000 km.de 100 km.de 4 Lt. yakıyor buji, hava filtresi yeni değişti. Daha az yakması gerekmez mi?
Orhan KÖNİ
-
29 Ekim 2010, 00:31
#5917
Ahmet Orhan adlı üyeden alıntı
Benim motorum 2000 km.de 100 km.de 4 Lt. yakıyor buji, hava filtresi yeni değişti. Daha az yakması gerekmez mi?
rodajı düzgün yapıldıysa daha az yakması gerek tabiki. karbüratör hava ayarında sorun olabilir. ayarı kendinde yapabilirsin. hava vidasını sonuna kadar sık, sonra 3buçuk tur geri çevir. ideal ayarı budur.
-
29 Ekim 2010, 00:58
#5918
Dediğiniz gibi yapacağım, teşekkür ederim.
Orhan KÖNİ
-
29 Ekim 2010, 17:19
#5919
cgty89 adlı üyeden alıntı
en son kayışı balatayı fln değiştirdiğimde motorcu varyatörün değişmesi lazım demişti.50 lira flnmıymış neymiş
Şöyle söyleyeyim, dediğim gibi kayış ile bilyeleri kendim alıp götürdüm, işçiliğine 15TL aldılar. Bando (japon malı) marka kayışı 25TL, markasını hatırlayamadığım (hindistan malı) varyatör bilyesini 10TL ye aldım. Toplamda bana 50TL ye geldi.
Eğer senden sadece işçilik alacaklarsa bana fiyat pahalı geldi ama varyatörün değişmesi derken tam neleri kapsıyor anlamadım.
İyi günler.
-
30 Ekim 2010, 00:43
#5920
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Şöyle söyleyeyim, dediğim gibi kayış ile bilyeleri kendim alıp götürdüm, işçiliğine 15TL aldılar. Bando (japon malı) marka kayışı 25TL, markasını hatırlayamadığım (hindistan malı) varyatör bilyesini 10TL ye aldım. Toplamda bana 50TL ye geldi.
Eğer senden sadece işçilik alacaklarsa bana fiyat pahalı geldi ama varyatörün değişmesi derken tam neleri kapsıyor anlamadım.
İyi günler.
sadece kayışı 50 liraya değiştirmedi orda bi yanlış anlaşılma olmuş.
bakım için götürdüğümde buji kayış bagalar vs fln hepsini değiştirtmiştim.motorcu daha sonrada motoru topladıktan sonra deneme sürüşü yapıp gelince kalkışta bi zıplatma yapıyor o da varyatörden dedi.sonra bende bi denedim harbi baya zıplatıyo kalkışta dedim.öyle değince olmadı bi ara gelirsin varyatörü zımparalarız fln dedi.bende bi süre sonra düzelince gitmedim.şimdi arada yapıyo arada yapmıyo.o zaman varyatörede 50 lira dedi parça için.işçilik için bişey konuşmadık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------
RunemagicK adlı üyeden alıntı
rodajı düzgün yapıldıysa daha az yakması gerek tabiki. karbüratör hava ayarında sorun olabilir. ayarı kendinde yapabilirsin. hava vidasını sonuna kadar sık, sonra 3buçuk tur geri çevir. ideal ayarı budur.
iide zat ın deposu 11 lt bi depoyla ortalama 200-250 km arası gidiyor denmiyomuydu bu forumda?bu hesaplamaya göre normal gibi 100 km ye 4 lt.10lt le 250 km gidiyo demek değilmidir bu zaten?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler