Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5821

    Üyelik
    06 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial 150zat
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimkide sallanıyor ondan değildir. manetin vidasını ne kadar sıkarsan sık boşluk oluyor öyle.
    peki takılma belli bir noktadamı oluyor. yani bi noktada takılı kalıyor ve motor biraz hareket edince tık diye atıyor dimi.
    şimdi ona pek dikkat etmedimde şöyle oluyo:arka freni sıkıyorum bıraktığımda hemen hemen yarıya kadar geliyo ve orda kalıyo elimle ittiriyorum bende ileri doğru

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------

    Alıntı serkan-17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostum bence senin emme manifoltu delinmiş benim çok başıma geldi bazen kelepçeleri gevşemişte olabiliyor bence kontrol et derim hemen sıfır karburatör almayı düşünme iyi akşamlar
    ii demişinde ben o dediğinin nerde olduğunu nasıl bakılcağını bilmiyorumki :D motordan anlamayan birinin anlıcağı bi şekilde anlatırsan yapabilirim ancak.fakat fikir olarak gevşeme ihtimali daha mantıklı gibi.çünkü bazen gayet normal çalışıyo bazen rölanti yüksek oluyo bazende düşük oluyo


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5822
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı cgty89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi ona pek dikkat etmedimde şöyle oluyo:arka freni sıkıyorum bıraktığımda hemen hemen yarıya kadar geliyo ve orda kalıyo elimle ittiriyorum bende ileri doğru

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------



    ii demişinde ben o dediğinin nerde olduğunu nasıl bakılcağını bilmiyorumki :D motordan anlamayan birinin anlıcağı bi şekilde anlatırsan yapabilirim ancak.fakat fikir olarak gevşeme ihtimali daha mantıklı gibi.çünkü bazen gayet normal çalışıyo bazen rölanti yüksek oluyo bazende düşük oluyo
    fren olayı benimki gibi. manetle filan alakası yok. teker tarafında bir sorun oluyor işte


    manifoltta karbüratörün önünde, motora bağlanan bir parça. karbüratör nerde biliyosundur heral:D

    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  3. #5823

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    İst BAŞAKŞEHİR
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 Satıldı :( 150 Zat Sonunda GeLdi :)
    runemagick ses sistemi knsunda bilgn varmı yeni bi ufak akü ilemi destekleyim yoksa kendi aküsü yetermi akü 0 yeni daha?

  4. #5824
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    o koyucagın anfiye baglı.yüksek güc ceken anfi takıcaksan ek aküde koymalısın.

  5. #5825
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    ek akü takman gerekebilir ama bu seferde motor şarj edebilicekmi amper yükselince. motorunu kısa mesafede kullanıyosan sorun çıkarır büyük ihtimal.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  6. #5826

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    İst BAŞAKŞEHİR
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 Satıldı :( 150 Zat Sonunda GeLdi :)
    kısadan kasıt mesela mesafe günlük ne olrsa ideal olur

  7. #5827
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Hafta sonuna bi gezi planlıyorum.Memlekete gidicem.Rotamı belirledim
    A=Isparta Başlangıç
    B=Dinar
    C=Sivaslı
    D=Uşak
    E=Selendi Varış

    Mesafeler
    A-B = 61
    B-C = 77
    C-D = 35
    D-E = 71

    245 km Yapıyor 3 mola vericem B-C ve D noktalarında ortalama hızım 70 km falan olucak.
    Motorun herseyini elden geciriyorum.Kayıs 1500 km önce degişti.Yag 800 km önce değişti.Hava Filtrem temiz.Lastik havaları kontrol edeildi.Lambalar sinyaller kontrol edildi.
    Egzoz vidalarıni falan iyice sıktım.Suan için aklıma başkabirsey gelmiyor.Yağ ve kayışı değiştirmelimiyim ? yada başka ne yapabilirm.Aklna bsy gelen olursa paylassn.Simdiden teşekkürler

  8. #5828
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı Onurdo12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısadan kasıt mesela mesafe günlük ne olrsa ideal olur
    kaç km tam bilemem ama motorun devirli çalışması lazım uzun süre. yoksa 30 km hızla 5 saat gitsende fazla farketmeyebilir(:

    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hafta sonuna bi gezi planlıyorum.Memlekete gidicem.Rotamı belirledim
    A=Isparta Başlangıç
    B=Dinar
    C=Sivaslı
    D=Uşak
    E=Selendi Varış

    Mesafeler
    A-B = 61
    B-C = 77
    C-D = 35
    D-E = 71

    245 km Yapıyor 3 mola vericem B-C ve D noktalarında ortalama hızım 70 km falan olucak.
    Motorun herseyini elden geciriyorum.Kayıs 1500 km önce degişti.Yag 800 km önce değişti.Hava Filtrem temiz.Lastik havaları kontrol edeildi.Lambalar sinyaller kontrol edildi.
    Egzoz vidalarıni falan iyice sıktım.Suan için aklıma başkabirsey gelmiyor.Yağ ve kayışı değiştirmelimiyim ? yada başka ne yapabilirm.Aklna bsy gelen olursa paylassn.Simdiden teşekkürler
    kayışı yeni değiştirmişsin zaten, ben aynı kayışla 10bin kmyi geçtim şu an (nazar değmesin şimdi)
    yağını ne zaman değiştirdin. 2000de bir değiştirmek gerekiyo. 1000i geçtiyse değiştir derim.
    yanınada buji, tornavida, vs gibi işe yarayabilecek malzemeleri alırsan tamamdır
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  9. #5829
    serkan-17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Asya 125t(siyah) - yamaha ybr (siyah)
    Alıntı cgty89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi ona pek dikkat etmedimde şöyle oluyo:arka freni sıkıyorum bıraktığımda hemen hemen yarıya kadar geliyo ve orda kalıyo elimle ittiriyorum bende ileri doğru

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------



    ii demişinde ben o dediğinin nerde olduğunu nasıl bakılcağını bilmiyorumki :D motordan anlamayan birinin anlıcağı bi şekilde anlatırsan yapabilirim ancak.fakat fikir olarak gevşeme ihtimali daha mantıklı gibi.çünkü bazen gayet normal çalışıyo bazen rölanti yüksek oluyo bazende düşük oluyo

    gevşemiş olamaz garanti delinmiş çünki 4 kez başıma geldi motor rolantisi saçmalıyor seninde dediğin gibi bu parça yani emme manifoltu karburatöre bağlı dönen bir boru şeklinde karburatörde hava filtresi kutusuna bağlı hava filtresi kutusuda 2 adet vidayla motora bağlı yani her çukura girip çıktığınızda bu parça bir nebze hasar alıyor alıyor ve zamanla yırtılıyor - deliniyor değiştirmesi çok kolay ve eğlenceli

  10. #5830

    Üyelik
    06 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial 150zat
    Alıntı serkan-17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gevşemiş olamaz garanti delinmiş çünki 4 kez başıma geldi motor rolantisi saçmalıyor seninde dediğin gibi bu parça yani emme manifoltu karburatöre bağlı dönen bir boru şeklinde karburatörde hava filtresi kutusuna bağlı hava filtresi kutusuda 2 adet vidayla motora bağlı yani her çukura girip çıktığınızda bu parça bir nebze hasar alıyor alıyor ve zamanla yırtılıyor - deliniyor değiştirmesi çok kolay ve eğlenceli
    ben en iyisi şimdilik idare edeyim.bakım için götürceğimde hallettireyim hepsini.2bin km de fln bakım yaptırın diyolar.siz kaç kmde yaptırıyosunuz ortalama?motordan pek anlamıyorum esasında bi kaç kere bi göstren birisi olsa yapabilirimde hiç bişey bilmeden yapmakta zor oluyo :D

  11. #5831
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı cgty89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben en iyisi şimdilik idare edeyim.bakım için götürceğimde hallettireyim hepsini.2bin km de fln bakım yaptırın diyolar.siz kaç kmde yaptırıyosunuz ortalama?motordan pek anlamıyorum esasında bi kaç kere bi göstren birisi olsa yapabilirimde hiç bişey bilmeden yapmakta zor oluyo :D
    bakımda bişe yapmıyolar aslında. öyle bi bakıyolar hakkaten
    bakımda yağ değişir, ki kendin yapabilirsin
    buji değişebilir ama illede değişecek diye birşey yok. 10bin km kullandığım buji hala çalışıyor sorunsuz
    başkada bişe yok önemli. kimsenin belli km aralıklarla bakım yaptırdığını sanmıyorum, gözün kulağın motorda olacak hep, bi gariplik farkettiğin zaman çözüceksin. ben böyle yapıyorum yani.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  12. #5832
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    ses sistemi ile ilgili ben şöle birşey söyliyeyim benim eski zata yapmıştım kullandıgım ürünler ahsap olan pc kolonlarının anfisi 2 kanallı ahsap olanların anfisi 13 cmlik kolon 1 takımda tiz taktiydım adam olana yetiyo ama şu var mahalle içinde falan acıp gezme millet kıro gözü ile bakıo ama caddede giderken görenler şok oluo


  13. #5833
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Merhaba arkadaşlar.
    Kayış alacağım hangi marka iyidir fikirlerinizi bekliyorum.
    Birde varyatör bilyesinin ağırlıkları arasındaki farklılıklar hakkında bilgi verebilirmisiniz? Ben yüksek hızlarda rahat giden, kalkışta ve yokuşta iyi gitmesini istediğim için hangi ağırlık iyidir. Sizin kullandığınız nedir? Fikirleriniz nedir?
    Herşey için şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.

  14. #5834

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Kayış alacağım hangi marka iyidir fikirlerinizi bekliyorum.
    Birde varyatör bilyesinin ağırlıkları arasındaki farklılıklar hakkında bilgi verebilirmisiniz? Ben yüksek hızlarda rahat giden, kalkışta ve yokuşta iyi gitmesini istediğim için hangi ağırlık iyidir. Sizin kullandığınız nedir? Fikirleriniz nedir?
    Herşey için şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
    Simdi farkli farkli kayislar var. Ben sana Duro marka kayis öneririm. Variatör agirliklarini sormussun . Bir ara benim variatör ile isim vardi, dökmusken birtanesini aldim ve tarttim, dijital 0.01 hata orani. Makine tam 16g göstertti. Yanlis hatirlamiyorsam 6 tane agirlik vardi variatör'un icinde, 16g * 6 = 96g agirlik vardi variatör'un ustunde ve bu cok, cok asiri fazla. Sen 16g'dan yukari cikmamaya bak, söyle 13-12g civari agirliklar motorunu fuze gibi yapar bundan daha hafiflere inersen motor cok fazla devir cevirir buda C.D.I'nin motoru bogmasina sebep olur yani motor eskisinden'de yavas gider. 12-13g seni kalkista daha atak ama son surat'da belki 4-5 km/h geri ceker.

    ''Sizin kullandığınız nedir?'' --> ben bu sene Isvec'ten agirlik takimi almistim ve 12g motora tam uyuyor. Ben birde 12000devir'e ayarlanmis c.d.i almistim motor standard c.d.i'nin 9500rpm sinirina cakilmasin diye. Eskiden normalde motor 6500-7000rpm arasindaydi suan 8000-8500devir ceviriyor duz yolda!

  15. #5835

    Üyelik
    06 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial 150zat
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakımda bişe yapmıyolar aslında. öyle bi bakıyolar hakkaten
    bakımda yağ değişir, ki kendin yapabilirsin
    buji değişebilir ama illede değişecek diye birşey yok. 10bin km kullandığım buji hala çalışıyor sorunsuz
    başkada bişe yok önemli. kimsenin belli km aralıklarla bakım yaptırdığını sanmıyorum, gözün kulağın motorda olacak hep, bi gariplik farkettiğin zaman çözüceksin. ben böyle yapıyorum yani.
    ewt tabi sorunu erken çözmek her zaman iyidir.peki bu emme sibobundaki sorun ve karbüratördeki pislikmi artık nedir rölanti ayarını sapıntıran sorun bana ekstra işler açarmı?bu şekilde kullanımın zararı olurmu?olursa neler?bunları tamirciye yaptırsam bana kaça patlar?

    birde bu arka fren konusunda herkeste aynı sorun var sanırım.bi çözüm buluruz inşallah buna

  16. #5836

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    İst BAŞAKŞEHİR
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 Satıldı :( 150 Zat Sonunda GeLdi :)
    Herkese hayırLı akşamLar zatı sonunda aLdım ama biraz masrafı var tabiki öncelikle bizim burdaki ustaya götürdüm bana dedi karbürötör debriyaj kayış değişmesi Lazım dedi işcLik dahiL 180 Lira dedi uygun mu sizce ? yarında inşaLLah kaporta aksamını bizim dükkanda haLLedebiLdiğimi haLLetmeye çaLışıcam özeLLikle sihay pLastik kısımLarı boyamayı düşünüyorm orası kolayı da yürür aksamı öLe işte 180-200 arası şimdiLik bi masrafım var asLında ön frende bitik gibi geLdi onuda değiştirmeyi düşünüyorum o ne kadardı ön baLata birde Lastikleri değiştiricem biraz kuLLandıktan sonra ha muayenesi bitmiş 19 eyLülde o var sigorta var derken masraf artıyo yaw :S

  17. #5837
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Kayış alacağım hangi marka iyidir fikirlerinizi bekliyorum.
    Birde varyatör bilyesinin ağırlıkları arasındaki farklılıklar hakkında bilgi verebilirmisiniz? Ben yüksek hızlarda rahat giden, kalkışta ve yokuşta iyi gitmesini istediğim için hangi ağırlık iyidir. Sizin kullandığınız nedir? Fikirleriniz nedir?
    Herşey için şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
    bilyeler hakkında fazla bilgim yok ama kayış olarak bando öneririm, o yoksa powerlinkte iyidir.



    Alıntı cgty89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ewt tabi sorunu erken çözmek her zaman iyidir.peki bu emme sibobundaki sorun ve karbüratördeki pislikmi artık nedir rölanti ayarını sapıntıran sorun bana ekstra işler açarmı?bu şekilde kullanımın zararı olurmu?olursa neler?bunları tamirciye yaptırsam bana kaça patlar?

    birde bu arka fren konusunda herkeste aynı sorun var sanırım.bi çözüm buluruz inşallah buna
    karbüratördeki pislik önemli bi sorun açmaz tahminim ama birden tıkanırsa kalırsın yolda. manifoldda aynı şekilde.
    birde şöyle bi sorun olabilir, bu bahsettin sorunlarda motor fakir karışımla çalışır ve bu uzun sürede motoru öldürür diye biliyorum.




    Alıntı Onurdo12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırLı akşamLar zatı sonunda aLdım ama biraz masrafı var tabiki öncelikle bizim burdaki ustaya götürdüm bana dedi karbürötör debriyaj kayış değişmesi Lazım dedi işcLik dahiL 180 Lira dedi uygun mu sizce ? yarında inşaLLah kaporta aksamını bizim dükkanda haLLedebiLdiğimi haLLetmeye çaLışıcam özeLLikle sihay pLastik kısımLarı boyamayı düşünüyorm orası kolayı da yürür aksamı öLe işte 180-200 arası şimdiLik bi masrafım var asLında ön frende bitik gibi geLdi onuda değiştirmeyi düşünüyorum o ne kadardı ön baLata birde Lastikleri değiştiricem biraz kuLLandıktan sonra ha muayenesi bitmiş 19 eyLülde o var sigorta var derken masraf artıyo yaw :S
    fiyat iyi amaaa
    zaten bi tane tamircide karbüratör değişecek demese dişimi kırarım. karbüratörü söktüm, baktım öyle bozulacak birşey yok. dökme demir zaten, neresi bozulacak. anca içinde şamandıra, yay filan var, bozulsa onlar bozulur. onun içinde karbüratör değiştirmeye gerek yok.
    kayış ne zaman değişmiş onu bilmediğim için bişey diyemiyorum ama üzerinde gelen kayış ise değiştir, bando veya powerlink marka bişey ise ve 10bin kmyi geçmediyse değiştirmene gerek yok ama yinede kafan rahat olsun diyosan değiştir.
    debriyaj derken neyden bahsediyosun bilmiyorum ama balata diyosan, benim motor 24binde ve balata hiç değişmedi, bir sorunda yok hala.
    yani bana kalırsa motorda bir sorun yoksa elleme hiç, buji ve yağını değiştir, yola devam
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  18. #5838
    Ahmet Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    Kartal-İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA PCX
    Ön cama filim yaptıran arkadaşlar, ön camın sökülmesi tekrar takıldığında anormallik oluyormu? İstanbul Anadolu yakasında yaptıran varmı, nerede yaptırdınız?
    Orhan KÖNİ

  19. #5839

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    İst BAŞAKŞEHİR
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 Satıldı :( 150 Zat Sonunda GeLdi :)
    Ya var sorun işte motorda :( beLLi karbürötör baya tıkanmış oLabiLir fazLa basmıyo motor kayıştan ses geliyo ufak bi frenLerin ve LastikLerin değişmeside Lazım bence biraz masrafı var işte sonuçta ben 1200 e aldım biraz masraf şart yani

  20. #5840
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı Onurdo12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya var sorun işte motorda :( beLLi karbürötör baya tıkanmış oLabiLir fazLa basmıyo motor kayıştan ses geliyo ufak bi frenLerin ve LastikLerin değişmeside Lazım bence biraz masrafı var işte sonuçta ben 1200 e aldım biraz masraf şart yani
    illede para verecem diyosan ver ne diyim:D
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler