teşekürler bilgin için ama benim merak ettiğim acaba benim zatın bi sorunumu varda gitmiyor yoksa şehir içi zaten istesende hızlı gidemiyorsun.
teşekürler bilgin için ama benim merak ettiğim acaba benim zatın bi sorunumu varda gitmiyor yoksa şehir içi zaten istesende hızlı gidemiyorsun.
Birçok neden olabilir geçmemesi için, yeni motorlar veya yeni yapılan motorlar geçmez, biten motor geçmeyebilir, km teli ile ilgili bir konu olabilir, lastikler çok sert olmalı, eğer yumuşak ise geçmeyebilir, hava hortumu veya hava filtresi ile ilgili olabilir, arka tekerin genişliği ve yüksekliğiyle ilgili olabilir.
Diğer arkadaşların aklına gelen birşeylerde olabilir, ama motorun 90ı geçmiyorsa sevin derim.
Tulgacan ne güzel söylemiş.. max 70
Benimki şimdi boyada bir çıksın görün güzelliği
hemen koyucam buraya...
soru 150 zat almayı düşünüyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz alınırmı sizce
Bir hafta içerisinde 150 zat alıyorum sıfır. sizce ilk aldığımda neler yapmalıyım? yağmur ve soğuk gibi durumlar için aldığınız önlem nelerdir? motor park halindeyken güvenliğini ne ile sağlıyorsunuz?
bekleriz
ne gibi yardım istediğini söylersen daha iyi olur
sıfır almasan daha iyi edersin çünkü çok temiz 2.el bulabilirsin yarı fiyatına.
ilk aldığında 30-40 km ilk yağıyla devam et, sonra değiştir bence. sıfır motorda aşınma daha fazla olur çünkü. ayrıca buji ve kayışıda kaliteli bi marka ile değiştirirsen iyi olur. birde zatla gelen arka lastik çok küçük, altını yere vurma sorunu oluyor. değiştiren çoğu kişi 110/90/12 taktırdı, tavsiye ederim
yağmur ve soğukta mont ve pantolon en iyisidir, aşırı yağmurda ise ayrıca yağmurluk şart çünkü en kaliteli pantolon bile su geçiriyor malesef. eller için ise kışlık eldiven şart.
park halinde ise disk kilidi çok pratik ve işe yarıyor. ayrıca ben halat kilidi arka tekerden geçirip selenin üstünden kilitliyorum (bazen kaskıda içinde geçirip kilitliyorum) oda uzun süreli park halinde.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Izmirdenim ama herkes Sevpa yı öve öve bitiremedi çok kıskanıyorum çok...
arkadaşlar bu arada ben motorum yağ akıttığı için bi ustaya götürdüm.. Usta bunları açmak zahmetli olduğu için, motoru indirmek için benden 150 tl istedi.. bu nedir ya??
kayış bando yada powerlink (835x20)
bujide bosch yada ngk kullanılır genelde. iyide iş görür.
lastikte birsürü marka var ama değiştirenlerin çoğunda dunlop var (sevpa onu takıyo mecburen)
seni yolmak istemiş o. bende geçen yağ kaçağı için gittim sevpaya, 60tl işçilik istedi (bu arada motorumun yağ kaçağı sebebi keçe,vs değilmiş dün farkettim, blokta 3-4cmlik çatlak var malesef)
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
RunemagicK banada yardımcı olabılır mısın?sorunumu daha oncekı mesajımda da belırtmıstım.Benım zat 20 ytllık benzınle 120km yol gıdıyor ve hızı 80/85 i gecmıyor.Diğer zat kullanan arkadaslar 110/120km den bahsedıyor nedır benım yapmam gereken.sımdıden tesekurler
çok yakıp süratinin az olması direk karbüratörü, hava filtresini ve bujiyi getiriyor aklıma.
karbüratörün hava ayarı zengin olabilir
hava filtren fazla tozlandığı için yeterli hava gelmiyor olabilir
bujin (ve buji başlığın ve bobinin) düzgün çalışmadığı için ateşlemede kesiklik yapıyor olabilir.
bunların haricinde bin türlü sebebide olabilir ama beni aşar
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
arkadaşlar, aşağıdaki şeffat stop lambasından arıyorum.. inanılmaz güzel duruyor
nerden bulucaz arkadaşlar, istanbul falan bilen var mı??
kafayı yicem bulmam lazım....
Arkadaşlar;
110-120kmh hayal gibidir... Belki(!) rampa aşağı sürat yapabilrsiniz ama düz yolda o hızlar olmaz,heleki 120kmh imkansızdır!!! mutlaka km saatinizde arıza vardır.
ZAT'larda 80-90kmh idealdir... fazlasını beklemeyin,anck motorunuz iyi ısınmış ve uzun yolda gidiyorsanız 100-105 kmh görebilirsiniz...
Zaten el kitapçığındada max.hız 90kmh olarak verilmiştir...
Sırf bu hız merakı ve manyaklığı yüzünden,yollarda birsürü hurda ZAT görüyorum... Adam basıyor gaza,2 kere görmüş 100-110 kmh,devamlı o hızda gitmek istiyor!!!
YOK ÖYLE BİRŞEY....
Binin zatınıza paşa paşa,mis gibi motor... sen ona bakarsan o seni yolda bırakmaz...
Ayrıca lastik konusunda ise,DUNLOP iyidir bende kullanıyorum.Ancak ısınması zaman alıyor,ısınıncada yola yapışıyor mübarek... Virajlara sert girebiliyorum,ancaaaaak!!!! Kışın sizi mutsuz eder,ıslak zeminde çokta iyi değil...
Ben lastiklerimi değiştireceğim zaman,bu sefer tercihim METZELLER yada MICHELİN olacaktır... METZELLER ilk tercihimdir...
Herkeze kazasız,belasız günler ve sürüşler dilerim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------
srpennywise
hahahahaaaa.... alemsin valla,aslında bende zamanında ilk gördüğümde merak edip araştırmış ama ulamımıştım. Sonra tesadüfen buldum(!),meğerse burnumun dibindeymiş...
Dostum;
arka farı komple sök,o beyaz camın içinde ayrıca renkli cam var... Onu çıkardınmı al sana şefaf stop...
Fakat unutmaki,ampüllerinide o an değiştirmen lazım... Ampuller kırmızı ve sarı renkli olmalı,çünkü artık renkli arka stop camını kullanmayacaksın. Kırmızı bulmuştum ama sarı ampul yoktu hiç... bende ampulü boyadım,fakat sonradan çokta güvenli olmadığına knaat getirdim ve,camı yerine taktım... Orjinali daha iyi duruyor...
aynen vallahi Ayberk şimdilik bende memnunum kızımı bugün çıplak sürdüm
yanlış anlamayın granajları boyadaydı sökük durumda...
naked bike gibiydi yağ kaçağı için test yaptık, şuan herşey güzel... boyadan çıktı granajlar... çok süper gözüküyor.. yarın teslim alıcam inşallah haftasonu fotoları upload ederim buraya... Sanırım Tek olucak gibi, birde metalik paspas ları taktımmı demeyin keyfime... bu metalikleride neden istiyorum... Çünkü bastığımız yerler hep siyah, çok kir gösteriyor... Kızıma pasaklı kız demesinler sonra
Bu arada benim max 70 , geçmemde Ailemi seviyorum... bırakmayada niyetim yok onları... Eşim ben ve kızımız...
LOGARİTMA...
Merhaba!!! Valla fena sayılmaz,ama çok zor günler geçirdiğimi söyleyebilirim hani...
umarım sen iyisindir... görüşmek ümidi ile...
Bence sorun Varyatör bölümündeki kayışa aktarımı sağlayan iki tane karşılıklı
flanş var bunlardan biri büyük biri küçük küçük olanın içerisinde yanılmıyosam 8 tane
ortası delik demir miskete benzer parçalar var onlar aşınmış olabilir çalıştığı yeride
bozmuşlardır muhtemelen çünki vites aktarımını sağlayan parçalar bunlar belirli bir hızdan sonra bu sorun sende oluşuyor kanımca.
Geçmiş olsun hayat bu iyilikleri güzellikleri sıkıntıları dertleriyle geçiyor her şey düzelir yeterki moralini keyfini yüksek tut.. sevdiğin şeyler ve kişilerle daha fazla ilgilen vakit geçir misal motorun sevdiğin arkadaşların moralin yüksek olur benim fikrim tabi.. sıkma canını her şey öyle yada böyle geçiyor yeterki takılı kalmayalım..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)