Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5661

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    teşekürler bilgin için ama benim merak ettiğim acaba benim zatın bi sorunumu varda gitmiyor yoksa şehir içi zaten istesende hızlı gidemiyorsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5662
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Alıntı yağız01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekürler bilgin için ama benim merak ettiğim acaba benim zatın bi sorunumu varda gitmiyor yoksa şehir içi zaten istesende hızlı gidemiyorsun.
    Birçok neden olabilir geçmemesi için, yeni motorlar veya yeni yapılan motorlar geçmez, biten motor geçmeyebilir, km teli ile ilgili bir konu olabilir, lastikler çok sert olmalı, eğer yumuşak ise geçmeyebilir, hava hortumu veya hava filtresi ile ilgili olabilir, arka tekerin genişliği ve yüksekliğiyle ilgili olabilir.

    Diğer arkadaşların aklına gelen birşeylerde olabilir, ama motorun 90ı geçmiyorsa sevin derim.

  3. #5663

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    Tulgacan ne güzel söylemiş.. max 70

    Benimki şimdi boyada bir çıksın görün güzelliği

    hemen koyucam buraya...

  4. #5664

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    soru 150 zat almayı düşünüyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz alınırmı sizce

  5. #5665

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    Bir hafta içerisinde 150 zat alıyorum sıfır. sizce ilk aldığımda neler yapmalıyım? yağmur ve soğuk gibi durumlar için aldığınız önlem nelerdir? motor park halindeyken güvenliğini ne ile sağlıyorsunuz?

  6. #5666
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı srpennywise adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tulgacan ne güzel söylemiş.. max 70

    Benimki şimdi boyada bir çıksın görün güzelliği

    hemen koyucam buraya...
    bekleriz

    Alıntı sefer007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soru 150 zat almayı düşünüyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz alınırmı sizce
    ne gibi yardım istediğini söylersen daha iyi olur

    Alıntı slymndmrcn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir hafta içerisinde 150 zat alıyorum sıfır. sizce ilk aldığımda neler yapmalıyım? yağmur ve soğuk gibi durumlar için aldığınız önlem nelerdir? motor park halindeyken güvenliğini ne ile sağlıyorsunuz?
    sıfır almasan daha iyi edersin çünkü çok temiz 2.el bulabilirsin yarı fiyatına.
    ilk aldığında 30-40 km ilk yağıyla devam et, sonra değiştir bence. sıfır motorda aşınma daha fazla olur çünkü. ayrıca buji ve kayışıda kaliteli bi marka ile değiştirirsen iyi olur. birde zatla gelen arka lastik çok küçük, altını yere vurma sorunu oluyor. değiştiren çoğu kişi 110/90/12 taktırdı, tavsiye ederim
    yağmur ve soğukta mont ve pantolon en iyisidir, aşırı yağmurda ise ayrıca yağmurluk şart çünkü en kaliteli pantolon bile su geçiriyor malesef. eller için ise kışlık eldiven şart.
    park halinde ise disk kilidi çok pratik ve işe yarıyor. ayrıca ben halat kilidi arka tekerden geçirip selenin üstünden kilitliyorum (bazen kaskıda içinde geçirip kilitliyorum) oda uzun süreli park halinde.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  7. #5667

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır almasan daha iyi edersin çünkü çok temiz 2.el bulabilirsin yarı fiyatına.
    ilk aldığında 30-40 km ilk yağıyla devam et, sonra değiştir bence. sıfır motorda aşınma daha fazla olur çünkü. ayrıca buji ve kayışıda kaliteli bi marka ile değiştirirsen iyi olur. birde zatla gelen arka lastik çok küçük, altını yere vurma sorunu oluyor. değiştiren çoğu kişi 110/90/12 taktırdı, tavsiye ederim
    yağmur ve soğukta mont ve pantolon en iyisidir, aşırı yağmurda ise ayrıca yağmurluk şart çünkü en kaliteli pantolon bile su geçiriyor malesef. eller için ise kışlık eldiven şart.
    park halinde ise disk kilidi çok pratik ve işe yarıyor. ayrıca ben halat kilidi arka tekerden geçirip selenin üstünden kilitliyorum (bazen kaskıda içinde geçirip kilitliyorum) oda uzun süreli park halinde.
    teşekkür ederim. şu markalar konusunda da bir kaç öneride bulunurmusunuz? istanbul şişliden yazıyorum belki bunu okuyan buralarda bu konuda yardımcı olacabilecek servis bilen varsa yardım lütfen.

  8. #5668

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    Izmirdenim ama herkes Sevpa yı öve öve bitiremedi çok kıskanıyorum çok...

    arkadaşlar bu arada ben motorum yağ akıttığı için bi ustaya götürdüm.. Usta bunları açmak zahmetli olduğu için, motoru indirmek için benden 150 tl istedi.. bu nedir ya??

  9. #5669
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı slymndmrcn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim. şu markalar konusunda da bir kaç öneride bulunurmusunuz? istanbul şişliden yazıyorum belki bunu okuyan buralarda bu konuda yardımcı olacabilecek servis bilen varsa yardım lütfen.
    kayış bando yada powerlink (835x20)
    bujide bosch yada ngk kullanılır genelde. iyide iş görür.
    lastikte birsürü marka var ama değiştirenlerin çoğunda dunlop var (sevpa onu takıyo mecburen)

    Alıntı srpennywise adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Izmirdenim ama herkes Sevpa yı öve öve bitiremedi çok kıskanıyorum çok...

    arkadaşlar bu arada ben motorum yağ akıttığı için bi ustaya götürdüm.. Usta bunları açmak zahmetli olduğu için, motoru indirmek için benden 150 tl istedi.. bu nedir ya??
    seni yolmak istemiş o. bende geçen yağ kaçağı için gittim sevpaya, 60tl işçilik istedi (bu arada motorumun yağ kaçağı sebebi keçe,vs değilmiş dün farkettim, blokta 3-4cmlik çatlak var malesef)
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  10. #5670

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    RunemagicK banada yardımcı olabılır mısın?sorunumu daha oncekı mesajımda da belırtmıstım.Benım zat 20 ytllık benzınle 120km yol gıdıyor ve hızı 80/85 i gecmıyor.Diğer zat kullanan arkadaslar 110/120km den bahsedıyor nedır benım yapmam gereken.sımdıden tesekurler

  11. #5671
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı yağız01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RunemagicK banada yardımcı olabılır mısın?sorunumu daha oncekı mesajımda da belırtmıstım.Benım zat 20 ytllık benzınle 120km yol gıdıyor ve hızı 80/85 i gecmıyor.Diğer zat kullanan arkadaslar 110/120km den bahsedıyor nedır benım yapmam gereken.sımdıden tesekurler
    çok yakıp süratinin az olması direk karbüratörü, hava filtresini ve bujiyi getiriyor aklıma.
    karbüratörün hava ayarı zengin olabilir
    hava filtren fazla tozlandığı için yeterli hava gelmiyor olabilir
    bujin (ve buji başlığın ve bobinin) düzgün çalışmadığı için ateşlemede kesiklik yapıyor olabilir.
    bunların haricinde bin türlü sebebide olabilir ama beni aşar
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  12. #5672

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    arkadaşlar, aşağıdaki şeffat stop lambasından arıyorum.. inanılmaz güzel duruyor

    nerden bulucaz arkadaşlar, istanbul falan bilen var mı??
    kafayı yicem bulmam lazım....


  13. #5673
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Arkadaşlar;
    110-120kmh hayal gibidir... Belki(!) rampa aşağı sürat yapabilrsiniz ama düz yolda o hızlar olmaz,heleki 120kmh imkansızdır!!! mutlaka km saatinizde arıza vardır.
    ZAT'larda 80-90kmh idealdir... fazlasını beklemeyin,anck motorunuz iyi ısınmış ve uzun yolda gidiyorsanız 100-105 kmh görebilirsiniz...
    Zaten el kitapçığındada max.hız 90kmh olarak verilmiştir...
    Sırf bu hız merakı ve manyaklığı yüzünden,yollarda birsürü hurda ZAT görüyorum... Adam basıyor gaza,2 kere görmüş 100-110 kmh,devamlı o hızda gitmek istiyor!!!
    YOK ÖYLE BİRŞEY....
    Binin zatınıza paşa paşa,mis gibi motor... sen ona bakarsan o seni yolda bırakmaz...
    Ayrıca lastik konusunda ise,DUNLOP iyidir bende kullanıyorum.Ancak ısınması zaman alıyor,ısınıncada yola yapışıyor mübarek... Virajlara sert girebiliyorum,ancaaaaak!!!! Kışın sizi mutsuz eder,ıslak zeminde çokta iyi değil...
    Ben lastiklerimi değiştireceğim zaman,bu sefer tercihim METZELLER yada MICHELİN olacaktır... METZELLER ilk tercihimdir...

    Herkeze kazasız,belasız günler ve sürüşler dilerim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

    srpennywise

    hahahahaaaa.... alemsin valla,aslında bende zamanında ilk gördüğümde merak edip araştırmış ama ulamımıştım. Sonra tesadüfen buldum(!),meğerse burnumun dibindeymiş...

    Dostum;
    arka farı komple sök,o beyaz camın içinde ayrıca renkli cam var... Onu çıkardınmı al sana şefaf stop...
    Fakat unutmaki,ampüllerinide o an değiştirmen lazım... Ampuller kırmızı ve sarı renkli olmalı,çünkü artık renkli arka stop camını kullanmayacaksın. Kırmızı bulmuştum ama sarı ampul yoktu hiç... bende ampulü boyadım,fakat sonradan çokta güvenli olmadığına knaat getirdim ve,camı yerine taktım... Orjinali daha iyi duruyor...

  14. #5674

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    aynen vallahi Ayberk şimdilik bende memnunum kızımı bugün çıplak sürdüm
    yanlış anlamayın granajları boyadaydı sökük durumda...

    naked bike gibiydi yağ kaçağı için test yaptık, şuan herşey güzel... boyadan çıktı granajlar... çok süper gözüküyor.. yarın teslim alıcam inşallah haftasonu fotoları upload ederim buraya... Sanırım Tek olucak gibi, birde metalik paspas ları taktımmı demeyin keyfime... bu metalikleride neden istiyorum... Çünkü bastığımız yerler hep siyah, çok kir gösteriyor... Kızıma pasaklı kız demesinler sonra

    Bu arada benim max 70 , geçmemde Ailemi seviyorum... bırakmayada niyetim yok onları... Eşim ben ve kızımız...

  15. #5675

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar;
    110-120kmh hayal gibidir... Belki(!) rampa aşağı sürat yapabilrsiniz ama düz yolda o hızlar olmaz,heleki 120kmh imkansızdır!!! mutlaka km saatinizde arıza vardır.
    ZAT'larda 80-90kmh idealdir... fazlasını beklemeyin,anck motorunuz iyi ısınmış ve uzun yolda gidiyorsanız 100-105 kmh görebilirsiniz...
    Zaten el kitapçığındada max.hız 90kmh olarak verilmiştir...
    Sırf bu hız merakı ve manyaklığı yüzünden,yollarda birsürü hurda ZAT görüyorum... Adam basıyor gaza,2 kere görmüş 100-110 kmh,devamlı o hızda gitmek istiyor!!!
    YOK ÖYLE BİRŞEY....
    Binin zatınıza paşa paşa,mis gibi motor... sen ona bakarsan o seni yolda bırakmaz...
    Ayrıca lastik konusunda ise,DUNLOP iyidir bende kullanıyorum.Ancak ısınması zaman alıyor,ısınıncada yola yapışıyor mübarek... Virajlara sert girebiliyorum,ancaaaaak!!!! Kışın sizi mutsuz eder,ıslak zeminde çokta iyi değil...
    Ben lastiklerimi değiştireceğim zaman,bu sefer tercihim METZELLER yada MICHELİN olacaktır... METZELLER ilk tercihimdir...

    Herkeze kazasız,belasız günler ve sürüşler dilerim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

    srpennywise

    hahahahaaaa.... alemsin valla,aslında bende zamanında ilk gördüğümde merak edip araştırmış ama ulamımıştım. Sonra tesadüfen buldum(!),meğerse burnumun dibindeymiş...

    Dostum;
    arka farı komple sök,o beyaz camın içinde ayrıca renkli cam var... Onu çıkardınmı al sana şefaf stop...
    Fakat unutmaki,ampüllerinide o an değiştirmen lazım... Ampuller kırmızı ve sarı renkli olmalı,çünkü artık renkli arka stop camını kullanmayacaksın. Kırmızı bulmuştum ama sarı ampul yoktu hiç... bende ampulü boyadım,fakat sonradan çokta güvenli olmadığına knaat getirdim ve,camı yerine taktım... Orjinali daha iyi duruyor...
    ayberk nasılsın

  16. #5676

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı srpennywise adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak tefek problemler her motorda olur... bende etrafımdakilere, hep gidin zat alın diyorum... sonuçta bütçe meselesi bu, bizde gidip almasını bilirdik Burgman ve ya piaggio ama bunlar bütçe olayı... bu paraya bu... bakımını yaptırdığın sürece binersin... ben de eşimle biniyorum hem o konforlu hem ben... hızda yapmıyorum, keyfini çıkarıyorum... 70 bilemedin 80 max... motorda hız hangi akla hizmet türkiyede... bu yol şartlarında, yapanlarında sonu belli oluyo zaten..

    bu demek değilki, bana bişey olmaz. banada olabilir, ama ben en azından hız olayından yırtıyorum. bi zarar gelicekse başkalarından gelir... onuda minimum da tutmaya çalışıyorum...

    ben aldığımda motoru tamamen baktırmadığım için ufak tefek sorunlarım oldu.kendi hatam..
    yay,balata vesaire... Haftasonu Xenonumuda taktırdım, baya da seviyorum motoru. komple boyaya da giricem ( beleş )...
    şimdide bujileri,aküyü, fren-gaz tellerini değiştircem japonlarla...

    daha ne isteyim...
    Xenonu hangi marka aldın ve fiyatı nedir acaba. Aküde bir problem yaratıyormu bilgilendirirsen sevinirim

  17. #5677
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    LOGARİTMA...

    Merhaba!!! Valla fena sayılmaz,ama çok zor günler geçirdiğimi söyleyebilirim hani...
    umarım sen iyisindir... görüşmek ümidi ile...

  18. #5678
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Motorumda 45 ile 60km/h arası hızlarda ince titreme hissettiriyor. Diğer hızlarda titreme olmuyor.
    Bu dediğim motoru aldığımdan sonrası vardır nerdeyse. Bir arkadaşımın demesiyle kafama takıldı, acaba nedir? Bir sorun yaşatırmı? (Motorum 2225km'de.)
    Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..
    Merhaba arkadaşlar, bahsettiğim soruma bir fikri olan var mı?

  19. #5679
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bahsettiğim soruma bir fikri olan var mı?
    Bence sorun Varyatör bölümündeki kayışa aktarımı sağlayan iki tane karşılıklı
    flanş var bunlardan biri büyük biri küçük küçük olanın içerisinde yanılmıyosam 8 tane
    ortası delik demir miskete benzer parçalar var onlar aşınmış olabilir çalıştığı yeride
    bozmuşlardır muhtemelen çünki vites aktarımını sağlayan parçalar bunlar belirli bir hızdan sonra bu sorun sende oluşuyor kanımca.

  20. #5680

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LOGARİTMA...

    Merhaba!!! Valla fena sayılmaz,ama çok zor günler geçirdiğimi söyleyebilirim hani...
    umarım sen iyisindir... görüşmek ümidi ile...
    Geçmiş olsun hayat bu iyilikleri güzellikleri sıkıntıları dertleriyle geçiyor her şey düzelir yeterki moralini keyfini yüksek tut.. sevdiğin şeyler ve kişilerle daha fazla ilgilen vakit geçir misal motorun sevdiğin arkadaşların moralin yüksek olur benim fikrim tabi.. sıkma canını her şey öyle yada böyle geçiyor yeterki takılı kalmayalım..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler