ayberk daha yani tanıştık ama, PM den tel atarmısın... ben motorun yanındayken arasam seni :(
yardımcı olurmusun bana o konuda??
ayberk daha yani tanıştık ama, PM den tel atarmısın... ben motorun yanındayken arasam seni :(
yardımcı olurmusun bana o konuda??
ilgin için teşekkür ederim bende bilgi edinmek istemiştim zaten en kısa zamanda servise gidecegim izmirdeki arkadaşlar bornova tarafında bana güvenilir bi usta tavsiye ede blirlermi
Arkadaşlar,
Bugün motorumu aldım. 450 km de
çok şükür güzel gitti şimdilik, işe geldim... Heme gidip eşime ve kendime kaskımı da aldım... hatta gelirken yolda kalan bi motorcuyu benzinliğe kadar götürdümm... ee dayanışma şart
çok mutluyum, inşallah Allah kaza bela vermez... mesai bitsede binsem gitsem diye sabırsızlanıyorum şu an
srpennywise;
motorun hayırlı ve uğurlu olsun... daha yeni net'e girdim,mesajını geç olsada okudum. yardımc olamadığım için üzgünüm... umarım dediğim detaylara yakından bakıp,incelemişsindir... en kısa zamanda fotoğraflarını bekliyoruz. ayrıca sana tavsiyem; madem eşinle beraber bineceksiniz o halde arka lastiği büyütmendir. orjinal lastikleri hiç güvenli değildir,bilginiz olsun....
tamam ayberk ben zaten hafatay cumartesi , bi bakıma sokucam... tekerlekleri değiştirmek istiyorum her ne kadar yeni olsada... bana biraz detay atarmısın?
daha önce burda bi arkadaş yazmıştı ; buji,yağ hortumları,aküyü, kyaışları değiştir demişti japon modellerle. ondan sonra tık demez motor diyolardı..
bende meraklısıyım çok, değiştirip adam akıllı binmek istiyorum...
zaten yeni olsada, rengini beğenmedim komple boyaya sokucam... Boya fabrikasında çalışmanın avantaşları
bu arada motorun 2011 sonuna kadar garantisi var, boyayınca garanti gidiyor mu?*
büyük geçmişolsun, ciddi bir tehlike atlatmışsın. ben de korkuyorum bu yakıt aksamı birgün başımıza iş çıkaracak. bende de benzin deposundaki dolum deliği sorunlu. çevirilerek açılan kapağın deliği ile deponun ağzı üst üste değil, alttaki depo deliği biraz daha geride kalıyor ve arada kanal falan yok. deponun kapağı açık bi delik durumunda . pompacıya "tazyikli doldurma" ya da "dolduğunda tabanca tetiği attıktan sonra daha da doldurmaya çalışma" ya da "tabancayı sonuna kadar deliğe sok" gibi uyarılar yapmazsam motorun altından benzin akmaya başlıyor. tabi benzin akmadan uyardığım için "bize işimizi mi öğretecen" edalarına kapılan çok ama her seferinde uyarmaya kararlıyım. ve merak ediyorum her zat ta bu depo girişi sorunlu mu? eğer bende eksik parça yoksa benzin bir haftada zaten kullanmadan buharlaşır. açık kapaklı depo olur mu yaw
@ayberk hocam geçmiş olsun.
Bu arada arkadaşlar kafam çok karıştı, biliyorum sizlerde bıktınız bu soruya affınıza sığınarak soruyorum. 0 km 150 zat alayım mı 3350 tl pilaka ruhsat dahil. bu hortum sorunlarını bende yaşamam mümkün mü? tamamen şanş işi ama gene vurduğumuzda memnun olurmuyum acep. şuan mondial 125 zn kullanıyorum dün itibari ile 7.000 i devirdim hiç arıza çıkarmadı. 1 defa yolda kaldım benzinim bitti. bakımlarını sürekli serviste yaptırıyorum. büyütme nedenim eşimin rahat etmesi. en azından çift amatisor var. 125 znde tek. 2. el almak istemyorum. bunun da bakımları her 2.000 km de mi birde ortalama buji+ hava filtresi ortalama bakımları nekadar tutuyor çok teşekkür ederim. Saygılarımla.[/QUOTE]
Sym joyride 200i 7.000 tl , kyomco xciting 250i 9.000 tl bunlara da baktım ama zat hem ucuz hemde parçaları ucuz gibi geliyor yanılıyormuyum?
SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)
bu arada midem bulandı şu sayfaları okumaktan
kaç sayfa okudum bilemiyorum... ve bu arada aklıma bişey takıldı, bi arkadaşımız yokuş aşağı gibi giderken kontak kapatıyorum yazmış... Tamam kontak kapanıyor da hareket halindeyken nasıl motoru çalıştırıyosunuz tekrar... sonuçta benim motorda frene basmadan marş basamıyorum...
elronds;
Bence 0 km almana hiç gerek yok,bakımlı bir zat sana fazlasıyla ytecektir.Benzin hortumuna gelice; yukarıda da yazmıştım 33.120km sonra başıma böyle bir olay geldi...
Eşinle beraber ZAT'ta çok rahat edeceğinize eminim...
srpennywise;
O kontak kapatma işine bence hiç bulaşma,çok sakat bir iş!!!! motora ciddi zarar verirsin...
Hatta bazı arkadaşlar,rampa aşağı inerken gaz kesip boşta gidiyorlar ve birden gaz'a yükleniyorlar.... Tabi neoluyor o zaman? motor bi anda ileri atıyor kendini,''VAY BEEE'' dedirtiyor kendisine amaaaaa.... motorun,debriyajın ve kayışın canına okuyor farkında değil!!!!
Aklın yolu birdir arkadaşlar,efendi efendi binelim motorumuza... benim motor 33.000 küsür km götürdü beni,sağlam bir bakıma soksam 300-500 tl arası masraf çıkarsa bana (piston,segman,grenaj vs...) 0km'den farksız olur...
ben şimdiki halinden fazlasıyla memnunum,umarım sizde gönlünüze göre bir ZAT bulursunuz...
bende zat almayı düşünüyorum 2. ellerine bakıyorum fakat fiyatlar çok oynuyor.Motordanda hiç anlamam onun için tedirginim.Fiyatlarda belli bir standar olsa neyse ama yüksek modelleri ve az km düşük çok km yapanlar yüksek fiyat çelişkisi var.ne yapıcamı bilmiyorum
fiyatın km ile modelle alakası yok.2005 model var bende gri renkte 27 500 km civarında satmaya kalksam 1500 civarı bi rakam isterim.ama o fiyata 10 000 km dede bulursun.önemli olan motorun nasıl kullanıldıgı.essek gibi binildiyse 5 bin km dede motorun hasatı cıkar. yani modele km ye takılma.zatlarn hepsi 2005 üretimi trafige cıkıs tarihi faklıdır.begendigin bir motoru güvendigin bir ustaya göster öle al.
Merhaba arkadaşlar.
Motorumda 45 ile 60km/h arası hızlarda ince titreme hissettiriyor. Diğer hızlarda titreme olmuyor.
Bu dediğim motoru aldığımdan sonrası vardır nerdeyse. Bir arkadaşımın demesiyle kafama takıldı, acaba nedir? Bir sorun yaşatırmı? (Motorum 2225km'de.)
Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..
arkadaşlar,
uzunca zamandır foruma giremiyordum. daha doğrusu hiç vaktim olmuyordu. şimdi zat ım da bir sorun var. elektrik sorunu. konjektörüm yandı. ancak ankara da yiba çarşısının biraz ilerisinde bir bayisi var onlara sordum. yoktu ellerinde.. onlar muadili olabilecek bir konjektör verdiler.. orada bir tamirhaneye taktırdım. daha sonra yola çıktım ama motorumun şarj göstergesi tavan yapıverdi bir anda.. geri gittim böyle oldu diye adam ne desin.. zaten orijinal parça değildi uydurup yaptık dedi.. lambalarını açarak git dedi. sanki ben lamba açmazmışım gibi.. netice olarak epeycene yattı motor.. kullanamadım. sonra güvendiğim bir tamirciye zor da olsa çalıştırıp götürdüm. o konjektör yüzünden neredeyse yanmayan bir yer kalmamış.. tüm elektrik tesisatı neredeyse elden geçti.. ancak konjektör bulamadık iyi mi.. ne fabrika da ne bayilerde hiç bir yerde yokmuş. ve tamirci bana ne dedi biliyormusunuz.. şok oldum.. artık zat ları kimse tamir etmeyecekmiş. gerekçesi ise sanırım parça sorunundan veya motora ulaşabilmek için illa ki grenajların sökülmesi.. adam bir arızanın tamiri için 5 bilemedin 15 dakika uğraşıyoruz ama geri takıp da motoru çalışır hale getirmemiz neredeyse saatimizi alıyor dedi.. yani üşeniyorlar anlayacağınız. eh normalde.. ona harcayacağı zaman çerçevesinde belki 10 tane motor bakıp para kazanırlar.. netice olarak bu söylentinin gerçek olup olmadığını bilen var ise lütfen birlik olalım ve bu saçmalığa son verelim.. hepinize selam ederim.
bende dün motorumu ilk defa bi ustaya götürdüm... adam ile uzun uzun görüştüm, ben dedim motoru yeni aldım... ben tek bi tane usta istiyorum, sen beni memnun et ki ben hep sana geleyim... usta dedi aynı sizin dediğiniz gibi bu motorlarla çoğu usta uğraşmııyo zaten artık... çünkü sökülmesi çok zahmetliymiş zaten bunun tek maliyeti işçiliğe gidermiş... parça ucuz diye kimse ellemek istemiyomuş bu motorları...
neyse dün, ilk problem yaşandı uzun kısa far düğmesi bozuldu, motordan baya bi yağ aktığını gördü usta, umarım ucuz bişeyle atlatırız ayaklığın oraya kadar yağ var... motorun amortiserlerden cik cik ses geliyo bozuk yolda, birde arka fren bitik
cumartesi sabahtan ustanın başına nöbete gidicem
arkadaşlar bana acilen yardım motorum çok yag yakıyor iki hafta önce yagını deyiştirdim ve bugün baktıgımda yag seviyesi çubugun ucunda bu neyden kaynaklanır motorum 2006 model zat 13000km bunu neden yapar arkadaşlar yardım
Sym joyride 200i 7.000 tl , kyomco xciting 250i 9.000 tl bunlara da baktım ama zat hem ucuz hemde parçaları ucuz gibi geliyor yanılıyormuyum?[/QUOTE]
HİÇ UĞRAŞMA, GİT 2. EL Bİ SUZUKİ BURGMAN AL, HAYATINDA VERDİĞİN EN DOĞRU KARAR OLUR BU. ZAT'INMI VAR DERDİN VAR DEMEKTİR EMİN OL. BU MOTORDAN ÇOK ÇEKMİŞ BİRİ OLARAK KESİNLİKLE ZAT TAVSİYE ETMİYORUM.
EĞER 80İ GEÇMEYECEK DELİKANLI VARSA ZAT ALSIN, HİÇBİRİMİZ RAHAT DURMUYORUZ O YÜZDEN PATLIYOR ELİMİZDE BİR YERDE MUHAKKAK. RAHAT DURMAYACAKSANIZ Kİ DURMAYACAKSINIZ EMİNİM ZAT ALMAYIN DERİM.
80İ GEÇMEYECEĞİNE YEMİN EDENLER ALABİLİRLER
GT 250 R KULLANIYORUM, 3600 DE 2. EL ALDIM 8500KM LERE GELDİM 3 AY 10 GÜN OLDU, 7200. KM'DE 2. YAĞI DEĞİŞTİM OKADAR, TEKİRDAĞA GİTTİM GELDİM ZONGULDAK'A GİTTİM GELDİM MAKSİMUM HIZINIDA GÖRDÜM 175KM/SAAT SORUN YOK SORUN YOK.
EVET HERKESİN PARASI BÜTÇESİ BELKİ GT ALMAYA YETMEZ AMA BÜTÇENİZ YETMİYORSA 1000TL VERECEKSENİZ OZAMAN BARİ ZAT TAN UZAK DURUN, MARKALI 2. EL ALIN.
BU ARADA BÜYÜK HARF İLE DEVAM ETMİŞİM PARDON TEKRAR SİLMEK İSTEMEDİM.
Ufak tefek problemler her motorda olur... bende etrafımdakilere, hep gidin zat alın diyorum... sonuçta bütçe meselesi bu, bizde gidip almasını bilirdik Burgman ve ya piaggio ama bunlar bütçe olayı... bu paraya bu... bakımını yaptırdığın sürece binersin... ben de eşimle biniyorum hem o konforlu hem ben... hızda yapmıyorum, keyfini çıkarıyorum... 70 bilemedin 80 max... motorda hız hangi akla hizmet türkiyede... bu yol şartlarında, yapanlarında sonu belli oluyo zaten..
bu demek değilki, bana bişey olmaz. banada olabilir, ama ben en azından hız olayından yırtıyorum. bi zarar gelicekse başkalarından gelir... onuda minimum da tutmaya çalışıyorum...
ben aldığımda motoru tamamen baktırmadığım için ufak tefek sorunlarım oldu.kendi hatam..
yay,balata vesaire... Haftasonu Xenonumuda taktırdım, baya da seviyorum motoru. komple boyaya da giricem ( beleş )...
şimdide bujileri,aküyü, fren-gaz tellerini değiştircem japonlarla...
daha ne isteyim...
arkadaşlar merhaba ben yağız.Aranıza yeni katıldım 1 aydır 150 zat kullanıyorum.Ufak tefek sorunlar haricinde pek bişeyle karşılaşmadım.KESİNLİKLE tavsiye ederim.benim en büyük sorunum kırmızı ışıkta ya da ani frenlerde motor stop ediyor,tekrar marşa basınca çalışıyor.bide siz 100-110 arası hız yaptığını yazmışşınız benim zat 90 ı daha geçtiğini görmedim bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.herkese şimdiden teşekürler.
Motoru içindeki parçaları eline almak istemiyorsanız değil 90, 80i bile geçme, geçmeyin kardeşim ZAT ile 80i geçmeyin, benim başıma gelenler sizinde başınıza gelmesin.
ZAT kullananlar, 80 olsun hızınız, 110 yapar ama yapmayın, gaza gelmeyin, sonra sizde benim gibi parçalayanlardan olmayın.
ZAT'ı hepiniz güzel göründüğü için aldınız, ucuz parça filan hikaye, çokta ucuz değil çünkü kasa değişik.
Güzel görünümü için aldığınız ZAT'ınızı eğer kullanmaya devam etmek istiyorsanız güzel güzel binin 80i geçmeyin, 90ı görürseniz eyvah hız fazla diyip biraz yavaşlatın, kimseyle yarış yapmanıza gerek yok.
Yarış yapacaklar yarış motoru alsın..
Mondial 151RS motoruda tavsiye ederim, KM deki son ibreyi görür, yani 140km ibresini görür, oda 110km ye denk gelir...
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)