Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5641

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    ayberk daha yani tanıştık ama, PM den tel atarmısın... ben motorun yanındayken arasam seni :(
    yardımcı olurmusun bana o konuda??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5642

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    ilgin için teşekkür ederim bende bilgi edinmek istemiştim zaten en kısa zamanda servise gidecegim izmirdeki arkadaşlar bornova tarafında bana güvenilir bi usta tavsiye ede blirlermi

  3. #5643

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    Arkadaşlar,
    Bugün motorumu aldım. 450 km de
    çok şükür güzel gitti şimdilik, işe geldim... Heme gidip eşime ve kendime kaskımı da aldım... hatta gelirken yolda kalan bi motorcuyu benzinliğe kadar götürdümm... ee dayanışma şart
    çok mutluyum, inşallah Allah kaza bela vermez... mesai bitsede binsem gitsem diye sabırsızlanıyorum şu an

  4. #5644
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    srpennywise;
    motorun hayırlı ve uğurlu olsun... daha yeni net'e girdim,mesajını geç olsada okudum. yardımc olamadığım için üzgünüm... umarım dediğim detaylara yakından bakıp,incelemişsindir... en kısa zamanda fotoğraflarını bekliyoruz. ayrıca sana tavsiyem; madem eşinle beraber bineceksiniz o halde arka lastiği büyütmendir. orjinal lastikleri hiç güvenli değildir,bilginiz olsun....

  5. #5645

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    tamam ayberk ben zaten hafatay cumartesi , bi bakıma sokucam... tekerlekleri değiştirmek istiyorum her ne kadar yeni olsada... bana biraz detay atarmısın?
    daha önce burda bi arkadaş yazmıştı ; buji,yağ hortumları,aküyü, kyaışları değiştir demişti japon modellerle. ondan sonra tık demez motor diyolardı..
    bende meraklısıyım çok, değiştirip adam akıllı binmek istiyorum...

    zaten yeni olsada, rengini beğenmedim komple boyaya sokucam... Boya fabrikasında çalışmanın avantaşları

    bu arada motorun 2011 sonuna kadar garantisi var, boyayınca garanti gidiyor mu?*

  6. #5646

    Üyelik
    09 Ağustos 2010

    ayberk;

    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GHM;
    bu güzel paylaşımın için çok teşekkürler...
    aslında hepsini biliyoruz,ancak tek bir başlık altında hiç toplanmadı...
    neyse;
    dün benimde biraz başım ağrıdı diyebiliriz... kadıköy'e gittim öylesine gezmeye çıkmıştım,tam geri dönüyordum keskin bir bezin kokusu geldi... durdum hemen,alttan benzin damlıyor!!! ama 3-5 damla değil,bayağı akıyor yani!!!
    zor olsada hemen parçaladım motoru,grenajları vs söktüm... AMANINNN!!! Benzin hortumu tam bağlantı noktasından yırtılmış ve resmen benzin FIŞKIRIYORDU!!!!
    Yola çıkarkende 20 TL'lik benzin almıştım,33 km yol yapmıştım daha... (20TL'lik benzin beni 170-180 km götürüyor...)
    Hemen atladım motora,sahil yolundan kaptırdığım gibi MALTEPE'ye servise gittim ama nasıl gittiğimi bana sorun... servise vardımda hemen depodan benzini çektik, kırmızı benzin bidonuna doldurduğumuz benzin tam 2 parmaktı!!! Dünyanın benzini akıta akıta sevise gittim,içim gitti valla... Bu arada,zat'ım 33.120 km'yi geçti ve ilk defa benzin hortumu konusunda sıkıntı yaşadım... Hazır servise sokmuşken,arka balatalar,yağ,ön fren hidroliği,vs... bakımlarıda yapılacak...
    durum böyle yani,paylaşayım istedim...
    Son olarak...
    Bu pazar;sevgili dostum rahmetli MURAT (aYe) için, protesto sürüşü var... İstanbulda olan bütün ZAT'çı arkadaşları bekliyorum!!!!!!

    büyük geçmişolsun, ciddi bir tehlike atlatmışsın. ben de korkuyorum bu yakıt aksamı birgün başımıza iş çıkaracak. bende de benzin deposundaki dolum deliği sorunlu. çevirilerek açılan kapağın deliği ile deponun ağzı üst üste değil, alttaki depo deliği biraz daha geride kalıyor ve arada kanal falan yok. deponun kapağı açık bi delik durumunda . pompacıya "tazyikli doldurma" ya da "dolduğunda tabanca tetiği attıktan sonra daha da doldurmaya çalışma" ya da "tabancayı sonuna kadar deliğe sok" gibi uyarılar yapmazsam motorun altından benzin akmaya başlıyor. tabi benzin akmadan uyardığım için "bize işimizi mi öğretecen" edalarına kapılan çok ama her seferinde uyarmaya kararlıyım. ve merak ediyorum her zat ta bu depo girişi sorunlu mu? eğer bende eksik parça yoksa benzin bir haftada zaten kullanmadan buharlaşır. açık kapaklı depo olur mu yaw

  7. #5647

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    @ayberk hocam geçmiş olsun.
    Bu arada arkadaşlar kafam çok karıştı, biliyorum sizlerde bıktınız bu soruya affınıza sığınarak soruyorum. 0 km 150 zat alayım mı 3350 tl pilaka ruhsat dahil. bu hortum sorunlarını bende yaşamam mümkün mü? tamamen şanş işi ama gene vurduğumuzda memnun olurmuyum acep. şuan mondial 125 zn kullanıyorum dün itibari ile 7.000 i devirdim hiç arıza çıkarmadı. 1 defa yolda kaldım benzinim bitti. bakımlarını sürekli serviste yaptırıyorum. büyütme nedenim eşimin rahat etmesi. en azından çift amatisor var. 125 znde tek. 2. el almak istemyorum. bunun da bakımları her 2.000 km de mi birde ortalama buji+ hava filtresi ortalama bakımları nekadar tutuyor çok teşekkür ederim. Saygılarımla.[/QUOTE]

    Sym joyride 200i 7.000 tl , kyomco xciting 250i 9.000 tl bunlara da baktım ama zat hem ucuz hemde parçaları ucuz gibi geliyor yanılıyormuyum?
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  8. #5648

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    bu arada midem bulandı şu sayfaları okumaktan

    kaç sayfa okudum bilemiyorum... ve bu arada aklıma bişey takıldı, bi arkadaşımız yokuş aşağı gibi giderken kontak kapatıyorum yazmış... Tamam kontak kapanıyor da hareket halindeyken nasıl motoru çalıştırıyosunuz tekrar... sonuçta benim motorda frene basmadan marş basamıyorum...

  9. #5649
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    elronds;
    Bence 0 km almana hiç gerek yok,bakımlı bir zat sana fazlasıyla ytecektir.Benzin hortumuna gelice; yukarıda da yazmıştım 33.120km sonra başıma böyle bir olay geldi...
    Eşinle beraber ZAT'ta çok rahat edeceğinize eminim...

    srpennywise;

    O kontak kapatma işine bence hiç bulaşma,çok sakat bir iş!!!! motora ciddi zarar verirsin...
    Hatta bazı arkadaşlar,rampa aşağı inerken gaz kesip boşta gidiyorlar ve birden gaz'a yükleniyorlar.... Tabi neoluyor o zaman? motor bi anda ileri atıyor kendini,''VAY BEEE'' dedirtiyor kendisine amaaaaa.... motorun,debriyajın ve kayışın canına okuyor farkında değil!!!!

    Aklın yolu birdir arkadaşlar,efendi efendi binelim motorumuza... benim motor 33.000 küsür km götürdü beni,sağlam bir bakıma soksam 300-500 tl arası masraf çıkarsa bana (piston,segman,grenaj vs...) 0km'den farksız olur...

    ben şimdiki halinden fazlasıyla memnunum,umarım sizde gönlünüze göre bir ZAT bulursunuz...

  10. #5650

    Üyelik
    17 Ağustos 2010
    bende zat almayı düşünüyorum 2. ellerine bakıyorum fakat fiyatlar çok oynuyor.Motordanda hiç anlamam onun için tedirginim.Fiyatlarda belli bir standar olsa neyse ama yüksek modelleri ve az km düşük çok km yapanlar yüksek fiyat çelişkisi var.ne yapıcamı bilmiyorum

  11. #5651
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    fiyatın km ile modelle alakası yok.2005 model var bende gri renkte 27 500 km civarında satmaya kalksam 1500 civarı bi rakam isterim.ama o fiyata 10 000 km dede bulursun.önemli olan motorun nasıl kullanıldıgı.essek gibi binildiyse 5 bin km dede motorun hasatı cıkar. yani modele km ye takılma.zatlarn hepsi 2005 üretimi trafige cıkıs tarihi faklıdır.begendigin bir motoru güvendigin bir ustaya göster öle al.

  12. #5652
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Merhaba arkadaşlar.
    Motorumda 45 ile 60km/h arası hızlarda ince titreme hissettiriyor. Diğer hızlarda titreme olmuyor.
    Bu dediğim motoru aldığımdan sonrası vardır nerdeyse. Bir arkadaşımın demesiyle kafama takıldı, acaba nedir? Bir sorun yaşatırmı? (Motorum 2225km'de.)
    Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..

  13. #5653

    Üyelik
    02 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    ZAT 150 Mondial - Arora 150A
    arkadaşlar,

    uzunca zamandır foruma giremiyordum. daha doğrusu hiç vaktim olmuyordu. şimdi zat ım da bir sorun var. elektrik sorunu. konjektörüm yandı. ancak ankara da yiba çarşısının biraz ilerisinde bir bayisi var onlara sordum. yoktu ellerinde.. onlar muadili olabilecek bir konjektör verdiler.. orada bir tamirhaneye taktırdım. daha sonra yola çıktım ama motorumun şarj göstergesi tavan yapıverdi bir anda.. geri gittim böyle oldu diye adam ne desin.. zaten orijinal parça değildi uydurup yaptık dedi.. lambalarını açarak git dedi. sanki ben lamba açmazmışım gibi.. netice olarak epeycene yattı motor.. kullanamadım. sonra güvendiğim bir tamirciye zor da olsa çalıştırıp götürdüm. o konjektör yüzünden neredeyse yanmayan bir yer kalmamış.. tüm elektrik tesisatı neredeyse elden geçti.. ancak konjektör bulamadık iyi mi.. ne fabrika da ne bayilerde hiç bir yerde yokmuş. ve tamirci bana ne dedi biliyormusunuz.. şok oldum.. artık zat ları kimse tamir etmeyecekmiş. gerekçesi ise sanırım parça sorunundan veya motora ulaşabilmek için illa ki grenajların sökülmesi.. adam bir arızanın tamiri için 5 bilemedin 15 dakika uğraşıyoruz ama geri takıp da motoru çalışır hale getirmemiz neredeyse saatimizi alıyor dedi.. yani üşeniyorlar anlayacağınız. eh normalde.. ona harcayacağı zaman çerçevesinde belki 10 tane motor bakıp para kazanırlar.. netice olarak bu söylentinin gerçek olup olmadığını bilen var ise lütfen birlik olalım ve bu saçmalığa son verelim.. hepinize selam ederim.

  14. #5654

    Üyelik
    17 Ağustos 2010
    Alıntı ufuk.tarhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar,

    uzunca zamandır foruma giremiyordum. daha doğrusu hiç vaktim olmuyordu. şimdi zat ım da bir sorun var. elektrik sorunu. konjektörüm yandı. ancak ankara da yiba çarşısının biraz ilerisinde bir bayisi var onlara sordum. yoktu ellerinde.. onlar muadili olabilecek bir konjektör verdiler.. orada bir tamirhaneye taktırdım. daha sonra yola çıktım ama motorumun şarj göstergesi tavan yapıverdi bir anda.. geri gittim böyle oldu diye adam ne desin.. zaten orijinal parça değildi uydurup yaptık dedi.. lambalarını açarak git dedi. sanki ben lamba açmazmışım gibi.. netice olarak epeycene yattı motor.. kullanamadım. sonra güvendiğim bir tamirciye zor da olsa çalıştırıp götürdüm. o konjektör yüzünden neredeyse yanmayan bir yer kalmamış.. tüm elektrik tesisatı neredeyse elden geçti.. ancak konjektör bulamadık iyi mi.. ne fabrika da ne bayilerde hiç bir yerde yokmuş. ve tamirci bana ne dedi biliyormusunuz.. şok oldum.. artık zat ları kimse tamir etmeyecekmiş. gerekçesi ise sanırım parça sorunundan veya motora ulaşabilmek için illa ki grenajların sökülmesi.. adam bir arızanın tamiri için 5 bilemedin 15 dakika uğraşıyoruz ama geri takıp da motoru çalışır hale getirmemiz neredeyse saatimizi alıyor dedi.. yani üşeniyorlar anlayacağınız. eh normalde.. ona harcayacağı zaman çerçevesinde belki 10 tane motor bakıp para kazanırlar.. netice olarak bu söylentinin gerçek olup olmadığını bilen var ise lütfen birlik olalım ve bu saçmalığa son verelim.. hepinize selam ederim.
    eğer gerçekten böyle bişi varsa resmen saçmalık ! motor tamir etmemek ne demektir ya

  15. #5655

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    bende dün motorumu ilk defa bi ustaya götürdüm... adam ile uzun uzun görüştüm, ben dedim motoru yeni aldım... ben tek bi tane usta istiyorum, sen beni memnun et ki ben hep sana geleyim... usta dedi aynı sizin dediğiniz gibi bu motorlarla çoğu usta uğraşmııyo zaten artık... çünkü sökülmesi çok zahmetliymiş zaten bunun tek maliyeti işçiliğe gidermiş... parça ucuz diye kimse ellemek istemiyomuş bu motorları...
    neyse dün, ilk problem yaşandı uzun kısa far düğmesi bozuldu, motordan baya bi yağ aktığını gördü usta, umarım ucuz bişeyle atlatırız ayaklığın oraya kadar yağ var... motorun amortiserlerden cik cik ses geliyo bozuk yolda, birde arka fren bitik
    cumartesi sabahtan ustanın başına nöbete gidicem

  16. #5656

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    arkadaşlar bana acilen yardım motorum çok yag yakıyor iki hafta önce yagını deyiştirdim ve bugün baktıgımda yag seviyesi çubugun ucunda bu neyden kaynaklanır motorum 2006 model zat 13000km bunu neden yapar arkadaşlar yardım

  17. #5657
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Alıntı elronds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ayberk hocam geçmiş olsun.
    Bu arada arkadaşlar kafam çok karıştı, biliyorum sizlerde bıktınız bu soruya affınıza sığınarak soruyorum. 0 km 150 zat alayım mı 3350 tl pilaka ruhsat dahil. bu hortum sorunlarını bende yaşamam mümkün mü? tamamen şanş işi ama gene vurduğumuzda memnun olurmuyum acep. şuan mondial 125 zn kullanıyorum dün itibari ile 7.000 i devirdim hiç arıza çıkarmadı. 1 defa yolda kaldım benzinim bitti. bakımlarını sürekli serviste yaptırıyorum. büyütme nedenim eşimin rahat etmesi. en azından çift amatisor var. 125 znde tek. 2. el almak istemyorum. bunun da bakımları her 2.000 km de mi birde ortalama buji+ hava filtresi ortalama bakımları nekadar tutuyor çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
    Sym joyride 200i 7.000 tl , kyomco xciting 250i 9.000 tl bunlara da baktım ama zat hem ucuz hemde parçaları ucuz gibi geliyor yanılıyormuyum?[/QUOTE]


    HİÇ UĞRAŞMA, GİT 2. EL Bİ SUZUKİ BURGMAN AL, HAYATINDA VERDİĞİN EN DOĞRU KARAR OLUR BU. ZAT'INMI VAR DERDİN VAR DEMEKTİR EMİN OL. BU MOTORDAN ÇOK ÇEKMİŞ BİRİ OLARAK KESİNLİKLE ZAT TAVSİYE ETMİYORUM.

    EĞER 80İ GEÇMEYECEK DELİKANLI VARSA ZAT ALSIN, HİÇBİRİMİZ RAHAT DURMUYORUZ O YÜZDEN PATLIYOR ELİMİZDE BİR YERDE MUHAKKAK. RAHAT DURMAYACAKSANIZ Kİ DURMAYACAKSINIZ EMİNİM ZAT ALMAYIN DERİM.

    80İ GEÇMEYECEĞİNE YEMİN EDENLER ALABİLİRLER


    GT 250 R KULLANIYORUM, 3600 DE 2. EL ALDIM 8500KM LERE GELDİM 3 AY 10 GÜN OLDU, 7200. KM'DE 2. YAĞI DEĞİŞTİM OKADAR, TEKİRDAĞA GİTTİM GELDİM ZONGULDAK'A GİTTİM GELDİM MAKSİMUM HIZINIDA GÖRDÜM 175KM/SAAT SORUN YOK SORUN YOK.

    EVET HERKESİN PARASI BÜTÇESİ BELKİ GT ALMAYA YETMEZ AMA BÜTÇENİZ YETMİYORSA 1000TL VERECEKSENİZ OZAMAN BARİ ZAT TAN UZAK DURUN, MARKALI 2. EL ALIN.


    BU ARADA BÜYÜK HARF İLE DEVAM ETMİŞİM PARDON TEKRAR SİLMEK İSTEMEDİM.

  18. #5658

    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    150 Zat
    Ufak tefek problemler her motorda olur... bende etrafımdakilere, hep gidin zat alın diyorum... sonuçta bütçe meselesi bu, bizde gidip almasını bilirdik Burgman ve ya piaggio ama bunlar bütçe olayı... bu paraya bu... bakımını yaptırdığın sürece binersin... ben de eşimle biniyorum hem o konforlu hem ben... hızda yapmıyorum, keyfini çıkarıyorum... 70 bilemedin 80 max... motorda hız hangi akla hizmet türkiyede... bu yol şartlarında, yapanlarında sonu belli oluyo zaten..

    bu demek değilki, bana bişey olmaz. banada olabilir, ama ben en azından hız olayından yırtıyorum. bi zarar gelicekse başkalarından gelir... onuda minimum da tutmaya çalışıyorum...

    ben aldığımda motoru tamamen baktırmadığım için ufak tefek sorunlarım oldu.kendi hatam..
    yay,balata vesaire... Haftasonu Xenonumuda taktırdım, baya da seviyorum motoru. komple boyaya da giricem ( beleş )...
    şimdide bujileri,aküyü, fren-gaz tellerini değiştircem japonlarla...

    daha ne isteyim...

  19. #5659

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    arkadaşlar merhaba ben yağız.Aranıza yeni katıldım 1 aydır 150 zat kullanıyorum.Ufak tefek sorunlar haricinde pek bişeyle karşılaşmadım.KESİNLİKLE tavsiye ederim.benim en büyük sorunum kırmızı ışıkta ya da ani frenlerde motor stop ediyor,tekrar marşa basınca çalışıyor.bide siz 100-110 arası hız yaptığını yazmışşınız benim zat 90 ı daha geçtiğini görmedim bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.herkese şimdiden teşekürler.

  20. #5660
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Alıntı yağız01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba ben yağız.Aranıza yeni katıldım 1 aydır 150 zat kullanıyorum.Ufak tefek sorunlar haricinde pek bişeyle karşılaşmadım.KESİNLİKLE tavsiye ederim.benim en büyük sorunum kırmızı ışıkta ya da ani frenlerde motor stop ediyor,tekrar marşa basınca çalışıyor.bide siz 100-110 arası hız yaptığını yazmışşınız benim zat 90 ı daha geçtiğini görmedim bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.herkese şimdiden teşekürler.
    Motoru içindeki parçaları eline almak istemiyorsanız değil 90, 80i bile geçme, geçmeyin kardeşim ZAT ile 80i geçmeyin, benim başıma gelenler sizinde başınıza gelmesin.

    ZAT kullananlar, 80 olsun hızınız, 110 yapar ama yapmayın, gaza gelmeyin, sonra sizde benim gibi parçalayanlardan olmayın.

    ZAT'ı hepiniz güzel göründüğü için aldınız, ucuz parça filan hikaye, çokta ucuz değil çünkü kasa değişik.

    Güzel görünümü için aldığınız ZAT'ınızı eğer kullanmaya devam etmek istiyorsanız güzel güzel binin 80i geçmeyin, 90ı görürseniz eyvah hız fazla diyip biraz yavaşlatın, kimseyle yarış yapmanıza gerek yok.

    Yarış yapacaklar yarış motoru alsın..

    Mondial 151RS motoruda tavsiye ederim, KM deki son ibreyi görür, yani 140km ibresini görür, oda 110km ye denk gelir...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler