Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5421
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı tulgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevpayı bilmiyorum, Ümraniyede NURDOĞAN ABİ var ÖZEL-İŞ SERVİS Ümraniyedekiler bilir, yetkili mondial servisi, 2 kere oada motor yaptırdım, sonyağıda orda değiştirdim, ertesi gün motor böyle oldu işte, diğer durumlarda motoru mahallemdeki mahalle motorcusuna götürüyorum, ufak tefek sorunlar için....
    orayı biliyorum sanırım. yamanevlerin ordaki yer. parça almaya oraya gidiyorum genelde ama servis varmıydı, hiç görmedim. neresinde tamir işi yapıyolar
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5422
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    arkadaşlar acil olarak zat150 için EKSOZ tavsiyesine ihtiyacım var,
    artık o beş para etmez orjinal eksozunu kullanmak istemiyorum,
    daha bakmadım ama gene bir yerlerden çatladı sanırım ses yapıyor .

    bazen görüyorum, sonradan eksoz yaptırmış scooterları ,
    ne yapmalı? kaça yapmalı? bu işi daha önce yaptırmış olan varmı ?
    gücü de düşmemesi lazım motorun, zaten güçsüz.

  3. #5423

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı tulgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru hurdaya çıkaracağım fakat parçaları hurda demek değil, tüm parçalarını muhtemelen yarı fiyatına veririm, sonuçta büyük zarardayım, bari parçalarından 3-5 bişi geçsin elimizde değilmi? Zaten tüm parçaları satılamaz herhalde. Satılırsada artık talepe bağlı bir durum.

    Bu arada motorun geçen yaz gibi arka lastik kabak olduğu için lastiğini değiştirmiştim, mondial serviste değişti ama orjinal değilde DUNLOP takmışlardı, bana iyidir demişti ama benim hoşua gitmemişti lastik, fakat lastik yüksek olduğu için gerçektende altının yere vuracağını düşündüğünüz yerlerde bile altı yere vurmuyordu, yüksek lastik gerçekten farkediyor...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

    Kardeş en motordan pek anlamam ve flaşör nerdedir bilmiyorum, bujinin yerini bile geöen ay ateşleme sorunu çıkınca motorcu değiştirirken öğrendim. Bu hiç anlamadığım anlamınada gelmez tabi, iç demir aksamı temizlemek için kaportayı bikaçkez komple söküp taktım ve bazı iç bölgedeki bölümlerin tamirini yapabiliyorum yada değiştirebiliyorum tabi...


    Ha birde motorun içinin paramparça olmasının sebebi motorun kitlenmesi imiş, motorcu sökmüştü motoru, bana söylediği motor yağsız kalmış oldu. Yalnız şöyle birşey var, cumartesi yağı değiştirdik serviste, pazar günüde öğlen arkadaşla buluşup şileye yola çıktık, yani yağ değiştikten sonra 50km yol yapmışımdır, kapak açık kalıpta biyerde yağ boşalsa farkederdim. Öyle birşey olduğunu sanmıyorum. Bunu motorcuyada söyledim, ozaman motor kitleyince motor yakmıştır dedi. Tam anlamadım karışık bir durum ama gitti motor ne dersen de yapacak birşey yok. Artık bir 500tl daha vermek istemiyorum...
    Tmm MSN ADRESİ VEYA TELEFON VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM

  4. #5424
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    kardeş....

    bence sen motorunu hiç 500 TL için hurdaya çıkartma!!!!

    git SEVPA'ya ismet usta görsün birkere... 500TL masrafla uzun zaman o motora binersin,hemen umudunu yitirme,sakin düşün... çok pahalı-uçuk masraflar çıkmaz... ben bile motorumu bakıma sokacağım,piston-segman-ıvır zıvır yani... sende aynı yapacaksın,benim zat gelmiş 32.000 km'ye!!! bakımını full yaptırayım,rodajını yine düzgün yapayım +32.000 km daha binerim....

    sen yinede birkez daha düşün ve servise danış... kafana göre her servise gitme.... sevpa iyidir,bende yardım ederim,ismet'le konuşuruz yani...

  5. #5425
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    bugün yaptığım izmit gezisinde (toplam 240km) edindiğim tecrübeyi kısaca paylaşiyim.
    bilen vardır motoruma hararet göstergesi takmıştım, onu test etmek içinde iyi oldu.
    sabah 10.20 de altunizadede kız arkadaşımla buluşup hemen yola çıktık. altunizade-,izmit arası 98 km, gidişte 10dklık bir mola ile 1buçuk saatte gittik. sabit 80-85 arası hızla gittik ve hararet 120derece civarındaydı, 90lara çıktığımda 130a dayanıyordu, yani sabit 80-85le gidildiğinde motorun şişmesi pek olası değil. dönüştede 90 civarı hızla döndük ve bir saat 20 dakika sürdü, pek bişey farkemedi yan, yağ sıcaklığı ise yine 120 civarındaydı, akşama doğru havanın soğumasınında etkisi var tabi. (motorun daha iyi soğuması için yan kapakları çıkarmıştım büyün 240km boyunca)

    birde yolda kalma hikayem var ama detaylı biraz, başka bir forumda yazmıştım, aynen kopyalıyorum, uzun da biraz

    yolda kalmamın sebebi ise büyük ihtimal yine hararet göstergem
    izmitten umuttepeye çıkan yol çok bozuk bir hal almış, tam cross yolu olmuş yani, zar zor çıkarken motoru birden yığıldı kaldı, gaza bir iki kere bastım ama sabit 5-10 km arası kaldı, hemen kontağı kapattım, noluyo diye düşünürken marşa basiyim dedim, direk çalıştı, yola koyulduk, 500 metre gitmemiştikki direk stop etti. yine marşa basiyim dedim marş motoru boşa dönmeye başladı, marşı bıraktım ama hala dönüyodu, kontağı kapattım yinede durmadı, seleyi açtım sigortayı çıkardım yok durmuyo dönüyo hala, - kabloyu çıkardım yine durmadı en son + yı çıkarınca nihayet durdu, ondada durmasaydı marş motorunu sökerdim heral neyse sağa sola baktım birşey yok, kabloları taktım, akü sıfır gösteriyodu, daha doğrusu motorda hiç elektrik yoktu, ayak marşıda çalışmadı haliyle. bi ara marş motoru döner gibi oldu ama yine komple elektrik gitti. napiyim ediyim diye düşündüm, sevpadan ismet ustayı ariyim bari dedim, yapıcak bişey yok, marş rölesi, sigortaya filan bak dedi, sigortaya bi baktım acayip sıcak, anladımki sigorta yanmış, idareten bi metal parçasını sigortanın yerine takiyim dedim, elektrik geldi, marşada bastım direk çalıştı, oh iyi dedim, kontağı kapattım, grenajları topladım. yola devam etmek için marşa bastım, yine elektrik yok sigorta yerine taktığım metal yanmış, plastiğide eritmiş. servise gitmeye karar verdim, neyseki yolun %95i yokuş aşağı idi, 5-6km yokuş aşağı indik, 500-600 metrede ittirdik, usta sigortayı değiştirdi, çalıştı. niye böyle olmuştur dedim, arada olur dedi:D
    macera bu. sorunumun sebebi ise büyük ihtimal üsttede dediğim gibi hararet göstergem izmitten dönüp kız arkadaşımı bıraktım, ordan eve dönerken (hava yeni kararmıştı) hararet göstergemin altında kıvılcımlar gördüm, çatçat patlıyodu. aydınlatma için taktığım kabloyu aküyü boşaltıyo şüphesiyle çıkarmıştım (çünkü kontak açıldığı an ışığı yanıyodu, farlara bağlayamamıştım) , o kablo göstergenin metal gövdesine temas edip kısa devre yaptırıyomuş. yani benim teorim bu, bilmediğim bir sebebide olabilir, eğer öyleyse ileride yine başımı ağırtıcaktır kesin.

    birde bu elektrik arızası sırasında ampullerimin uzunları patlamış. o sırada farlarım açıkmıydı hatırlamıyorum ama çalışmıyolar şu an. tam olarak kontrolde edemedim aslında, ampullerde patlamış olabilir far düğmesine yanmış olabilir. yarın iyice kontrol ederim artık.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  6. #5426

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    Merhaba arkadaşlar. biliyorum soracağım sorulardan bıktınız ama yinede affınıza sığınarak sormak istiyorum. şuan kullandığım mondial 125 zn var. şuan 2860 km de rodajını vs güzel yaptım ama otobanlarda bazen sıkışıyorum. max hızı 2 kişi eşimle beraber 110 km ama herzaman da 110 yapmıyor genelde 100 civarı diyelim. hız tutkunu değilim ama birazda yere sağlam basması gerekiyor. eşim burgmanı çok istiyor ama burgmanın bakımları çok pahalı fiyatıda pahalı. amacımız tatil günlerinde gezmek, istanbul içi çerkezköy, anadolu yakası gibi yerler. fazla zorlamadan mondi 125 zn yi kullanabiliyoruz ama artçının konforunu göz önüne alınca motoru maxi yapmam gerekiyor 125 zn çat çat çukurlarda mahvediyor insanı. Bu yüzden artçımında rahatı için sıfır 150 zat alayım mı? malun mondial 125 zn 4,2 lt max 150 km yol yapıyor ortalama 100 kuruş ile 120 kuruş arası yakıyor ama hep 2 kişiyiz toplamında 110 kg ız. 150 zatı alsam şöyle bandırma ya kadar vapurla oradan ayvalık- edremit- bursa veya izmire tın tın gidebilirmiyiz. 125 zn ile sadece 1 kere yolda kaldık o da benim sucum benzin bitti. zat ile fazla yolda kalırmıyız. zatın kasasının ağırolduğını duydım motorun yetmedğini felan. ama en iyisi kullanana sormaktır. 125zn i 1000 tl civarına satıcam geri kalan 2000 tl yi taksit yaptırmayı düşünüyorum. Böyle ümmet pekkan abimiz haricinde uzunca yollara artçısı ile giden arkadaşlarımız varmı yada sizler gittiniz mi. tabii ki sıkıştırmadan motoru.

    @runemagick hocam sizin resminizi sanki 125 zn bölümünde görmüştüm daha önce. 125 zn niz var diye hatırlıyorum veya yanılıyor da olabilirim. kullanıyorsanız aralarındaki performans ve rahatlık farkı varmıdır? özellikle artçı bakımından. sürüş tarzı olarak biri cupper gibi diğeri normal motor gibi..

    arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  7. #5427

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün yaptığım izmit gezisinde (toplam 240km) edindiğim tecrübeyi kısaca paylaşiyim.
    bilen vardır motoruma hararet göstergesi takmıştım, onu test etmek içinde iyi oldu.
    sabah 10.20 de altunizadede kız arkadaşımla buluşup hemen yola çıktık. altunizade-,izmit arası 98 km, gidişte 10dklık bir mola ile 1buçuk saatte gittik. sabit 80-85 arası hızla gittik ve hararet 120derece civarındaydı, 90lara çıktığımda 130a dayanıyordu, yani sabit 80-85le gidildiğinde motorun şişmesi pek olası değil. dönüştede 90 civarı hızla döndük ve bir saat 20 dakika sürdü, pek bişey farkemedi yan, yağ sıcaklığı ise yine 120 civarındaydı, akşama doğru havanın soğumasınında etkisi var tabi. (motorun daha iyi soğuması için yan kapakları çıkarmıştım büyün 240km boyunca)

    birde yolda kalma hikayem var ama detaylı biraz, başka bir forumda yazmıştım, aynen kopyalıyorum, uzun da biraz

    yolda kalmamın sebebi ise büyük ihtimal yine hararet göstergem
    izmitten umuttepeye çıkan yol çok bozuk bir hal almış, tam cross yolu olmuş yani, zar zor çıkarken motoru birden yığıldı kaldı, gaza bir iki kere bastım ama sabit 5-10 km arası kaldı, hemen kontağı kapattım, noluyo diye düşünürken marşa basiyim dedim, direk çalıştı, yola koyulduk, 500 metre gitmemiştikki direk stop etti. yine marşa basiyim dedim marş motoru boşa dönmeye başladı, marşı bıraktım ama hala dönüyodu, kontağı kapattım yinede durmadı, seleyi açtım sigortayı çıkardım yok durmuyo dönüyo hala, - kabloyu çıkardım yine durmadı en son + yı çıkarınca nihayet durdu, ondada durmasaydı marş motorunu sökerdim heral neyse sağa sola baktım birşey yok, kabloları taktım, akü sıfır gösteriyodu, daha doğrusu motorda hiç elektrik yoktu, ayak marşıda çalışmadı haliyle. bi ara marş motoru döner gibi oldu ama yine komple elektrik gitti. napiyim ediyim diye düşündüm, sevpadan ismet ustayı ariyim bari dedim, yapıcak bişey yok, marş rölesi, sigortaya filan bak dedi, sigortaya bi baktım acayip sıcak, anladımki sigorta yanmış, idareten bi metal parçasını sigortanın yerine takiyim dedim, elektrik geldi, marşada bastım direk çalıştı, oh iyi dedim, kontağı kapattım, grenajları topladım. yola devam etmek için marşa bastım, yine elektrik yok sigorta yerine taktığım metal yanmış, plastiğide eritmiş. servise gitmeye karar verdim, neyseki yolun %95i yokuş aşağı idi, 5-6km yokuş aşağı indik, 500-600 metrede ittirdik, usta sigortayı değiştirdi, çalıştı. niye böyle olmuştur dedim, arada olur dedi:D
    macera bu. sorunumun sebebi ise büyük ihtimal üsttede dediğim gibi hararet göstergem izmitten dönüp kız arkadaşımı bıraktım, ordan eve dönerken (hava yeni kararmıştı) hararet göstergemin altında kıvılcımlar gördüm, çatçat patlıyodu. aydınlatma için taktığım kabloyu aküyü boşaltıyo şüphesiyle çıkarmıştım (çünkü kontak açıldığı an ışığı yanıyodu, farlara bağlayamamıştım) , o kablo göstergenin metal gövdesine temas edip kısa devre yaptırıyomuş. yani benim teorim bu, bilmediğim bir sebebide olabilir, eğer öyleyse ileride yine başımı ağırtıcaktır kesin.

    birde bu elektrik arızası sırasında ampullerimin uzunları patlamış. o sırada farlarım açıkmıydı hatırlamıyorum ama çalışmıyolar şu an. tam olarak kontrolde edemedim aslında, ampullerde patlamış olabilir far düğmesine yanmış olabilir. yarın iyice kontrol ederim artık.
    geçmiş olsun hocam büyük badireler atlatmışsın kazasız belasız sürüşler

  8. #5428
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı elronds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @runemagick hocam sizin resminizi sanki 125 zn bölümünde görmüştüm daha önce. 125 zn niz var diye hatırlıyorum veya yanılıyor da olabilirim. kullanıyorsanız aralarındaki performans ve rahatlık farkı varmıdır? özellikle artçı bakımından. sürüş tarzı olarak biri cupper gibi diğeri normal motor gibi..

    arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
    yok ilk motorum 150 zat.
    valla motoru kısaca anlatiyim. dün ile birlikte toplam 4 kere yolda kaldım ama hepsi benim hatamdı
    birincisi motoru yeni aldığım zamanlar, sağ kapağı açtığımda delik bir hortum görüyodum, yaklaşık 4 ay sonra tık diye durdu, meğersem benzin hortumuymuş bantlayıp yola devam
    ikincisi kayış koptu, ki yaklaşık bir aydır kalkışlarda belli ediyodu değiştir beni diye, sallamadım yolda kaldım
    üçüncüsü, olaydan 3-4 ay önce bujiyi takarken yuvasını yalama etmiştim, sonunda o da dayanamadı (neyseki servise 100metre kalaydı)
    dördüncüsüde yine üstteki mesajda anlattığım benim hatam.

    motordan herhangi bir ses duyduğumda korkarım yolda kalıcammı diye, uzun yola gittiğimdede yine korkarım ya kalırsam diye ama 15bin km dir tık demedi
    çukurlarda pek fark olucağını sanmam, ikisininde tekerler, amortisör filan aynı neredeyse, belkide birebir aynı.
    konfor açısından zatın zn den daha iyi olacağı kesin.
    yakıt açısından 4,2lt, 150km demişsiniz, sürüşünüze göre değişebilir. dün gidişte evimden altunizade, ordanda izmit toplam 110km ama 10liradan fazla yakmadığınıda eminim. dönüşte ise gaza yüklendim yokuş yukarı olduğunda, 15-16tl yaktı. işin garibi iki türlüde yaklaşık aynı zamanda gidip geldik. çünkü belli bir hızdan sonra, atıyorum 80le giderken gazı iki kat açınca hızda iki katına çıkıp 160 olmuyor, 90-95 oluyor gerçi bütün araçlar için geçerli bu. yakışıda böyle
    uzun yolda titreşimden yoruluyor insan, gerçi sabah giderken normaldi ama bütün günün yorgunluğu üzerine bi 100 km daha iyice yoruyor insanı. ayrıca titreşim yüzünden parmaklarım filan bi garip olmuştu, uyuşuyor insan resmen ama bu tip motorlar böyle, zatla alakası yok
    birde sıfır alma bence. ben 2.el aldım, 3000km deydi ve 1500tlye aldım. yanında iki kask, 46lt kappa topcase, iki çift eldiven, branda, halat kilitler vsvsvs önceki sahibide temiz kullanmıştı, şubat 2009dan bugüne 15bin km yaptım işte. şimdi satmak istesem çokta bir zararım olmaz.

    böyle işte, umarım yardımcı olmuşumdur
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  9. #5429

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    hocam yanıtlarınız için çok teşekkür ederim eşim scooter hastası, benden çok seviyor scooterleri, bende büyük tekere artık geçiş yapalım diyorum ama yanaşmıyor, zat olabilir mi diye düşündüm ama znden çok büyük bir farkı yokmuş, zn de 80-85 e kadar sağlam titremeden gidiyor sonra gazı abansanız da 110 oluyor ama bazen yerden kesiliyoruz. birde benzini ozaman çok yakıyor. ozaman zn bu yıl da dursun, çok sıkışırsam cbf 150 ye geçiş yaparım en azından daha az titreşimsiz olur. zat da büyük mavisini göründe gel al diyor... aklıma geldi yazayım, size de faydası olur. ben motora minibüs kornası taktırdım daatt olandan. arka kısıma led döşettim beyaz olandan motor kırmızı, motora 4 lü flaşör yaptırdım bence her motorda olması gerekir. her nekadar satacağım zn yi desemde bir masumiyetlik var kıyamıyorum ona
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  10. #5430
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    zat'la zn modelleri çoook farklıdır!!!

    hem konfor, hemde performans açısından... emin olki zat'a bindikten sonra diğer scooterlar farklı ve boş gelecek... zn'nin 85kmh yapmasıyla zat'ın 85kmh yapması farklı... yani zaman ve devamlılık bakımından... mesela ben 100kg ve eski eşimde 80kd'dı. ıvır-zıvır-çanta derken 200 kg + 150 kg motor =350 kg biz o zamanlar eşimle istanbuldan kerpe'ye gitmiştik,maksat gezmek olsun diye. burdan 150km yol+150km'de dönüş eder 300km yol... hep yazdığım gibi,zat'ınızı devirli kullanacaksınız. ayrıca temiz 2.el zat alman senin menfaatinedir,keşke zat'ı eşinle beraber kullansanda farkı anlayabilsen... ben maltepe'de oturuyorum,eğer bana yakınsan bir tur veririm TESTDRIVE yapmış olurdunuz...

  11. #5431

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zat'la zn modelleri çoook farklıdır!!!

    hem konfor, hemde performans açısından... emin olki zat'a bindikten sonra diğer scooterlar farklı ve boş gelecek... zn'nin 85kmh yapmasıyla zat'ın 85kmh yapması farklı... yani zaman ve devamlılık bakımından... mesela ben 100kg ve eski eşimde 80kd'dı. ıvır-zıvır-çanta derken 200 kg + 150 kg motor =350 kg biz o zamanlar eşimle istanbuldan kerpe'ye gitmiştik,maksat gezmek olsun diye. burdan 150km yol+150km'de dönüş eder 300km yol... hep yazdığım gibi,zat'ınızı devirli kullanacaksınız. ayrıca temiz 2.el zat alman senin menfaatinedir,keşke zat'ı eşinle beraber kullansanda farkı anlayabilsen... ben maltepe'de oturuyorum,eğer bana yakınsan bir tur veririm TESTDRIVE yapmış olurdunuz...
    @ayberk hocam gerçekten çok teşekkür ederim. biz ikitelli tarafında oturuyoruz. umarım gezilerde felan karşılaşırsak deneriz. herşeyden önemlisi tanışmış oluruz. Malum motordan çok anlamıyorum 2. elde nerde dandik mal var beni bulur. herşeyin sıfırını seviyorum hem psikolojik hemde kullanım bakımdan. denk gelirsem 2. el temiz olanlara bakarım arada 1,500 tl gibi fark oynuyor sizde haklısınız. aklıma gelenleri sorarım. şimdiden çok teşekkür ederim.suzuki burgman vs almak istemiyorum parçaları ve bakımı çok pahalı oluyor. benim için maxi olarak mondi zat uygun. teşekkür ederim.
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  12. #5432
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    2.el birazda şans işi. benim motoru almaya karar verdiğimde izmitten istanbula geldim akşam, bırakın binmeyi, karanlık bi yerde motoru gördüm sadece, sahibi düşmüştüm şurası çizik vsvs diyodu o bile gözükmüyodu karanlıkta. ki zaten hayatımda iki kere motora binmiştim, biri ehliyet alırken, biride ehliyet sınavından bir gün önce kursta. baksamda bişe anlamazdım. neyseki şansıma sağlam birşey çıktı. mutluyum mesudum
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  13. #5433

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    evet şans işi işte. bizdede o şanstan hiç yok nerde bozuk kırık çıkık var hep bize gelir. o yuzden 0 alıcaz inş. hani tam kararı veremedik ama zaten 3000 tlye başka scooter yok zat gibi.mesela zn dönüş açıları çok geniş, araçların arkasına durunda sağa yada sola gitmek için motoru zor çeviriyorsunuz geniş olduğundan, dönerken motor yana yatacakmış gibi geliyor. bazen yatıyorda. umarım zat da bu olay yoktur. yani istanbuldan çerkezköye tık demeden basar gideriz ozaman. birde lastiği zn lastiği ile aynı mı boyutları. zatın 90 km hızı zn nin ortalama kaçına eşittir çok teşekkürler.
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  14. #5434

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    zat 150

    arkadaşlar sıkıntım 1 di 2 oldu

    ilk olarak motorum ısındıgında yani 10km fılan yol aldığımda motororun içinden tr tır tır die bi ses geliyordu yani motor ısındığında bu sesi yapıyor siimdi ise motoru çalıştırdıgım zaman gaza yüklendiğimde alt hava filitresinin ucundakı kauçuk parçadan yağ atıyor çok büyük bi aksilik war ama ne olduğunu anlamış deilim İZMİR-Balçova'dayım düşüncelerinizi we yardımlaınızı bekliyorum...
    saygılar

  15. #5435
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Aklıma gelen kısa bir tavsiye iletiyim. Malum çoğumuzun motorunda kalkışta titreme oluyor, bunun birçok sebebi olabilir ama benimki (ve büyük ihtimal sizinkide) tozdan kaynaklanıyor, buna kesin olarak kanaat getirdim. Ne zamanki otoyola çıksam (yani süratli gitsem) bunun takibi 1 gün boyunca motor kalkışta kaymak gibi oluyordu. Geçen gün izmite gidiş gelişimde ise varyatör kısmındaki bütün toz gitti sanırım. O günden beri kalkışta birazcık bile titreme olmuyor. Kayış ve varyatör bilyeleri 7500km önce değişmişti, debriyaj balatası, varyatör parçaları v geri kalanı ise 18400 km dir yani motor alındığından beri aynı.
    Size tavsiyem arada bir süratli kullanmanız yada imkan varsa bir şekilde içindeki tozu temizlemeniz

    Bunu niye yazdım. Çoğu yerde titremeye çözüm olarak yayların sıkılması, balatanın zımparalanması, balataya enine çizikler atılması gibi şeyler okumuştum. Bunlarda ise yarıyodur büyük ihtimal ama ilk aşamada benim tavsiyem denenebilir.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  16. #5436

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    125 Zn
    @RunemagicK hocam gerçekten kararsız kaldım kafam çok karıştı zn ile yola devam mo edeyim yoksa sıfır zat mı alayım gerçekten karar veremiyorum.böyle karar vermek çok zor oluyor. bugün bi bayii aradım zn kullandığımı zata geçip geçmemeyi danıştım o da geçme dedi znden farkı yok zatın dedi. :(
    SONY psp 2004 (2 tane) , SONY Bravia 32v4210 lcd tv,SONY dz 260 home Theatre 5+1 ,SONY nw-003 mp3 player,Sony Trv Handycam ,Xbox 360 Jasper hep beraber mutluyuz huzurluyuz...SONY W350 Hd fotoğrak makinesi (aileye yeni eklendi alışmaya çalışıyor:P)

  17. #5437

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı efe_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk olarak motorum ısındıgında yani 10km fılan yol aldığımda motororun içinden tr tır tır die bi ses geliyordu yani motor ısındığında bu sesi yapıyor siimdi ise motoru çalıştırdıgım zaman gaza yüklendiğimde alt hava filitresinin ucundakı kauçuk parçadan yağ atıyor çok büyük bi aksilik war ama ne olduğunu anlamış deilim İZMİR-Balçova'dayım düşüncelerinizi we yardımlaınızı bekliyorum...
    saygılar
    Muhakkak işi iyi bilenler yazacaktır dogru cevabı ancak kanaatimce bildigim kadarıyla acıklamaya calısayım.Bahsettiginiz yagın cıktıgı bölüm silindirden gelen tahliye borusunun devamıdır. Motorun nasıl ki az yagda calısması zararlı ise cok fazla yag katmakta zararlıdır. Cinliler bunu düsünerekten oraya bir tahliye borusu koymuşlar. Eger motorunuza gereginden fazla yag koyduysanız silindirin tahliye borusundan yagı atması normaldir. Hatta iyi birşeydir. Yag cubugunuzu kontrol ediniz. Yag atmasının diger sebebi ise kulbutor kapagının icindeki yag tahliye bölümünün arızalı olması olabilir. baska sebebten dolayı oradan yagı dısarı atmaz diye biliyorum.

    Ancak bu işte cok profesyonel olmadıgımı belirtmek isterim. Saygılar

  18. #5438
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı tilsim86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhakkak işi iyi bilenler yazacaktır dogru cevabı ancak kanaatimce bildigim kadarıyla acıklamaya calısayım.Bahsettiginiz yagın cıktıgı bölüm silindirden gelen tahliye borusunun devamıdır. Motorun nasıl ki az yagda calısması zararlı ise cok fazla yag katmakta zararlıdır. Cinliler bunu düsünerekten oraya bir tahliye borusu koymuşlar. Eger motorunuza gereginden fazla yag koyduysanız silindirin tahliye borusundan yagı atması normaldir. Hatta iyi birşeydir. Yag cubugunuzu kontrol ediniz. Yag atmasının diger sebebi ise kulbutor kapagının icindeki yag tahliye bölümünün arızalı olması olabilir. baska sebebten dolayı oradan yagı dısarı atmaz diye biliyorum.

    Ancak bu işte cok profesyonel olmadıgımı belirtmek isterim. Saygılar
    bende bilgim olmadığından yorum yapamadım ama dediğin bir yeri anlamadım. bu tahliye hortumu hangisi. Silindir üst kapaktan varyatörün hemen üstündeki bölüme giden hortummu. Eğer o ise ben onu biraz daha iyi soğutma için koyulmuş bir hortum olarak düşünüyodum. Yani bildiğimden değil de tahminim o yöndeydi.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  19. #5439

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bilgim olmadığından yorum yapamadım ama dediğin bir yeri anlamadım. bu tahliye hortumu hangisi. Silindir üst kapaktan varyatörün hemen üstündeki bölüme giden hortummu. Eğer o ise ben onu biraz daha iyi soğutma için koyulmuş bir hortum olarak düşünüyodum. Yani bildiğimden değil de tahminim o yöndeydi.
    evet hocam silindir üst kapaktan kulbutorden cıkan bir boru var o aslında hava hortumudur ancak aynı zamanda silindir tavliyesine baglıdır. Yani kulbutorun icinde hava kanatcıkları var eger yagı fazla koyduysan o hava girmesi gereken yerden yagı dısarı atıyor. En azından benim motorda öyleydi

  20. #5440
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    150 zat almak isteyenler boluda 2.650 tl peşin fiyatı.
    HONDA


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)

Bu Konudaki Etiketler