slm arkadaşlar benim motorumdada RUNEMAGİCK arkadaşımın daha önce yaşamış oldugu sorunla gecen yazdan beri karşıkarşıyayaım hala çözüm bulamadım sorun gaz kesmesi motorun sabit hızla giderken gaz kesiliyor ve motorum pusuyor runemagick arkadaşım bu sorununu giderdiysen banada yardımcı olabilirmisin bu sorunla karşılaşan arkadaşlardan yardım bekliyorumşimdide son olarak cdı sipariş verdim onu degiştircem benzin pombası karbürötürü değiştirdim ama sorun devam ediyor.
heyecan olsun diye ,.......................... yazdim.
Neyse kaza yapmadim.
Son surat bayir assagi giderken, çatír çutur çatír çutur çatír çutur, EYVAHHHHHH! Bastik frene durduk. Dedim hapi yuttuk. Ne mars ne ayak marsi calismadi, bayir assagi bosta I$IK UNV. önundeki benzinlige kadar gidip kitledik oraya, sonra umraniyeye gelip bi kamyonet ayarlayip gittik aldik geldik. Benim motorcu motoru indirip acmis aradi beni krank koluna varincaya kadar blok icinde saglam parca kalmamis. mondialinde sitesinden bakmis hepsi 510tl tutuyor + 100tl de nakliye =m=610tl. Siz olsaniz benzinmi dökersiniz uçurumdanmi atarsiniz?
Neyse o fiyata yaptirmam dedim, cikma parcalarla isi ucuza kapatmaya calisacagim. Bidaha 150kg üstüne ve satte 100km üstüne asla ve asla hayir.
Í$TE ALSAM NOLURKÍ DEDÍGÍMÍZ ZAT BU, ZATINIZMI VARRRR DERDINIZ VAR.....
Ve bu arada kíz arkadas meselesini yanlis yere çekmeyelim, kíz motorcularinda oldugu gruplarla motor turu atmayi severim. Alpella reklami gibi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 ----------
Kardes senin bu dedigini benim 151RS de yapiyor. Giderken horlamali bi gaz kesintisi brrrrrrrrrr sonra motor duruyor. Çok kisa bi süre durup el marsim akum genelde bitik oldugundan dolayi basmadigi icin ayaktan basiyorum calistiriyorum ve yoluma devam ediyorum.
Bunun karbüratörün önünde 3-4cm çapinda siyah L seklinde havayla ilgili bi boru var, ondan yapabilecegini dusunuyorum. ÇÜNKÜ o yirtik veya çatlakken motor teklemeli gidiyor.
o olay 3 kere başıma gelmişti, her birini yaziyim
ilki ateşleme bobiniyle alakalı idi, bujiye giden fişi çıkmış, ateşleme yapamıyordu yani
ikincisinden emin değilim ama eksoz manifoldunu değiştirip, bir kaç gün sonrada iyice sıktıktan sonra düzeldi (yani manifold yüzünden gaz yememe olurmu bilmiyorum ama bu işlemi yaptıktan sonra düzelmişti)
birde karbüratör manifoldunu değiştirmiştim, hava giriyor olabilir ordan
üçüncüsüde karbüratör tıkanmıştı ama değiştirmişsin zaten
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
herkese selamlar kazasız belasız sürüşler dilerim.
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Herkese merhabalar karbüratör ayarları zat ile diğer karbüratörün farkı:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...tor-ayari.html
HİÇ KİMSE GÖRMEK İSTEMEYENLER KADAR KÖR DEĞİLDİR..
1- Ayberk
2- ozersea
3- RunemagicK
4- Arslanfb
5- ????
6- ????
7- ????
8- ????
İSMİNİ EKLE!!!!!!
Arkadaşlar kısmetse,toplantı önümüzdeki hafta yapalım diyorum... c.tesi yada pzar olsun,saati burdan kararlaştırırız. yorum ve önerilerinizi bekliyorum. yada hafta içi,mesai çıkışıda olur ama ne kadar takılırız bilemiyorum...
151RS ile gelebililiyorsak bende geleyim, çünkü benim 150ZAT iptal oldu motor 500tl masraf çıkardı ve artık yaptırmayıda düşünmüyorum. Sanırım hurdaya çıkaracağım. Demekki 1 yılmış 150ZAT keyfimiz. Motorun bloğunun içindeki tüm dalavere paramparça olmuş arkadaşlar.
PARÇA PARÇA SATIYORUM, PARÇA İHTİYACI OLAN VARSA BANA YAZSIN, JANT LASTİK KARBÜRATÖR, KOLTUK, AMÖRTİSÖR, ÖN SÜSPANSİYONLAR, ARKA KOLTUK DEMİRİ, KİLOMETRE GÖSTERGESİ, VS VS VS AKLINIZA GELEBİLECEK TÜM PARÇALAR MOTOR BLOĞUNUN İÇİNDEKİ KISIM HARİÇ SATILIKTIR. GELEN ARKADAŞA ÇALINTI ÜRÜN PARÇALARI OLMADIĞINI İSPATLAMAK İÇİN RUHSATIMIDA GÖSTEREBİLİRİM. TÜM PARÇALAR SATILIRSA MUHTEMELEN HURDAYA ÇIKARIRIM, YADA HURDAYA ÇIKARIRIM BEKLEMEM VE HURDA KAĞIDI İLE SATIŞA DEVAM EDERİM. TEŞEKKÜRLER ÇOK ÜZGÜNÜM ŞUANDA VE MORALSİZİM...
msn adresi verebilirmisin ilgilendigim birkac parca varda
Aklıma takılan bir soru var dörtlülerim ve sinyaller calısmıyor flasor yandı heralde. Bu flasor motorun neresinde yani ön far muhafazısınımı sökmeliyim yoksa koltugun altındaki bölümdemi birde bu flasoru almaya gidecegim daha önce degistiren varmı nasıl istemeliyim bir kac cesidi varmıs bunun heralde.
Aklıma takılan bir soru var dörtlülerim ve sinyaller calısmıyor flasor yandı heralde. Bu flasor motorun neresinde yani ön far muhafazısınımı sökmeliyim yoksa koltugun altındaki bölümdemi birde bu flasoru almaya gidecegim daha önce degistiren varmı nasıl istemeliyim bir kac cesidi varmıs bunun heralde.
İSMİNİ EKLE!!!!!!
Arkadaşlar kısmetse,toplantı önümüzdeki hafta yapalım diyorum... c.tesi yada pzar olsun,saati burdan kararlaştırırız. yorum ve önerilerinizi bekliyorum. yada hafta içi,mesai çıkışıda olur ama ne kadar takılırız bilemiyorum...[/QUOTE]
Ayberk haftaya yuvacık gezisi var ben orada olucağım eğer haftaya yaparsanız size katılamıyacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 ----------
Arkadaşlar arka lastik konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim kimseden cvp alamadım.
Ben Dunlop 110/90/12 ile değiştirdim. Önceki durolar ile yokuş yukarı ve istemsiz bir şekilde patinaj çektiğim düşünülürse, bunlarla yağmurlu havalarda bile hiç kaymamış olmam dunloplar için iyi dedirtebilir. Tabi bunda dikkatli sürüşümde etkili, sınırlarını zorlamadım hiç lastiğin.
Ayrıca 90 olması sayesinde şimdiye kadar hiç altını vurmadım motorun, öncekilerle yeminle neredeyse düz yolda vuruyordu
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
bilgi icin teşekkürler ancak bosa sökmek istemiyorum motoru zaten heran dökülecek gibi yani bu flasor icin ;)
Bu arada hurdaya cıkan parcalar konusunda anlasabiliriz hocam
Bu lastiklerin yanakları 90 dan daha büyük tabiliyormuyuz camurluk kurtarıyormu deneyen varmı acaba ?
Arkadaşlar motoru hurdaya çıkaracağım fakat parçaları hurda demek değil, tüm parçalarını muhtemelen yarı fiyatına veririm, sonuçta büyük zarardayım, bari parçalarından 3-5 bişi geçsin elimizde değilmi? Zaten tüm parçaları satılamaz herhalde. Satılırsada artık talepe bağlı bir durum.
Bu arada motorun geçen yaz gibi arka lastik kabak olduğu için lastiğini değiştirmiştim, mondial serviste değişti ama orjinal değilde DUNLOP takmışlardı, bana iyidir demişti ama benim hoşua gitmemişti lastik, fakat lastik yüksek olduğu için gerçektende altının yere vuracağını düşündüğünüz yerlerde bile altı yere vurmuyordu, yüksek lastik gerçekten farkediyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
Kardeş en motordan pek anlamam ve flaşör nerdedir bilmiyorum, bujinin yerini bile geöen ay ateşleme sorunu çıkınca motorcu değiştirirken öğrendim. Bu hiç anlamadığım anlamınada gelmez tabi, iç demir aksamı temizlemek için kaportayı bikaçkez komple söküp taktım ve bazı iç bölgedeki bölümlerin tamirini yapabiliyorum yada değiştirebiliyorum tabi...
Ha birde motorun içinin paramparça olmasının sebebi motorun kitlenmesi imiş, motorcu sökmüştü motoru, bana söylediği motor yağsız kalmış oldu. Yalnız şöyle birşey var, cumartesi yağı değiştirdik serviste, pazar günüde öğlen arkadaşla buluşup şileye yola çıktık, yani yağ değiştikten sonra 50km yol yapmışımdır, kapak açık kalıpta biyerde yağ boşalsa farkederdim. Öyle birşey olduğunu sanmıyorum. Bunu motorcuyada söyledim, ozaman motor kitleyince motor yakmıştır dedi. Tam anlamadım karışık bir durum ama gitti motor ne dersen de yapacak birşey yok. Artık bir 500tl daha vermek istemiyorum...
Sevpayı bilmiyorum, Ümraniyede NURDOĞAN ABİ var ÖZEL-İŞ SERVİS Ümraniyedekiler bilir, yetkili mondial servisi, 2 kere oada motor yaptırdım, sonyağıda orda değiştirdim, ertesi gün motor böyle oldu işte, diğer durumlarda motoru mahallemdeki mahalle motorcusuna götürüyorum, ufak tefek sorunlar için....
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)