Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2010, 17:44
#5341
RunemagicK adlı üyeden alıntı
ayberk abi, bu 11+2 mi yoksa 9+2 mi. yedek depoya nasıl geçiliyo, diğer motorlarda bi musluk var sanırım, bizimkinde varmı, halen bizim depo olayını çözemedimde
SELAMLAR;
el kitapçığı 11+2 lt der... bende kefilim
ancak diğer motorlar gibi musluğumuz yok yani...
hep dediğim gibi,yanınıza mesela 2 lt yedek benzin alın... bırakın motorunuzda benzin bitsin,dibi görün. 2 lt benzini koy,benzinciye git ve full'e... kaç lt aldı? çıkar 2 litreni,sonuç meydanda... ben 12 küsür lt doldurdum valla bikeresinde
Reklamlar
-
23 Nisan 2010, 20:13
#5342
AYBERK adlı üyeden alıntı
SELAMLAR;
el kitapçığı 11+2 lt der... bende kefilim
ancak diğer motorlar gibi musluğumuz yok yani...
hep dediğim gibi,yanınıza mesela 2 lt yedek benzin alın... bırakın motorunuzda benzin bitsin,dibi görün. 2 lt benzini koy,benzinciye git ve full'e... kaç lt aldı? çıkar 2 litreni,sonuç meydanda... ben 12 küsür lt doldurdum valla bikeresinde
abi uzun yola çıkacaktım bugun yarım depo gösteriyordu kadran 22 liraya fullendi
bu kawasaki bir başka dostummm
-
24 Nisan 2010, 15:44
#5343
arkadaşlar deponuzun kadranına fazla güvenmeyin!!!!!!! kendi hesabınızı bilin yaterli...
22 tl'ye kaç litre benzin aldın? fişlerinizi bir süre saklayın ve takip edin.... tabi tercih meselesi...
-
24 Nisan 2010, 20:37
#5344
abi artık güvenmiyorum zaten bugun karbüratörü temizlettim depodakinin bitmesini bekliyorum bitsin tekrar fulletip kaç km gittiğini ne kadar yaktığını hesaplamak lazım galiba benimki fazla yakıyor gibi geldi
bu kawasaki bir başka dostummm
-
24 Nisan 2010, 20:53
#5345
-
24 Nisan 2010, 21:01
#5346
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Bugün motoruma bindiğimde (artçımda vardı) sinyal dikkatimi çekti yani sola sinyal çekiyordu ve basılı unuttum diye durdurmaya bastım ama nafile
Durdurmak için basıyorum sinyal vermeye devam ediyor, sinyali sağa verdim ikisi birlikte (dörtlüler gibi) yanmaya başladı ve durdurmaya bastığımda sola sinyal veriyordu
. Takii dörtlülere basıp kapatınca düzeldi. Sonraki sinyal vermelerimde hiçbir problem yoktu
Acaba neden böyle yapmıştır?
Bu arada 2,65lt (10TL'lik) benzinle 75-77km yol yapıyorum (motor 1725km'de). Sizce nasıl yakıyor?
Herkese kazasız belasız sürüşler..
o büyük ihtimal dörtlü düğmesi yüzündendir. benim dörtlüler hafif basılıyken sola sinyal veriyor, seninkide öyledir büyük ihtimal.
yakıtında 100kmde 3,5 lt yaklaşık olarak. fazla ama iyi denebilir. benimkisi 3,1-3,3 arası değişiyor. karbüratörü temizledim dün, düşebilir ilerki depolarda
-
24 Nisan 2010, 21:02
#5347
bende 40 tl ful alıyom 400 km yetiyor,ama motorun karbürötörünü değiştirdim,150 hs nin kini taktım,5 krş azaldı yakıt,istanbuldan çarşamba sabahı fullemiştim sıfırladım km yi,şuanda gemlikteyim 355 km birazdaha giderim.
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
24 Nisan 2010, 21:04
#5348
RunemagicK adlı üyeden alıntı
o büyük ihtimal dörtlü düğmesi yüzündendir. benim dörtlüler hafif basılıyken sola sinyal veriyor, seninkide öyledir büyük ihtimal.
yakıtında 100kmde 3,5 lt yaklaşık olarak. fazla ama iyi denebilir. benimkisi 3,1-3,3 arası değişiyor. karbüratörü temizledim dün, düşebilir ilerki depolarda
Sağolasın.
Başlığını okudum müthişsin
-
24 Nisan 2010, 21:28
#5349
ümmet perkitan adlı üyeden alıntı
bende 40 tl ful alıyom 400 km yetiyor,ama motorun karbürötörünü değiştirdim,150 hs nin kini taktım,5 krş azaldı yakıt,istanbuldan çarşamba sabahı fullemiştim sıfırladım km yi,şuanda gemlikteyim 355 km birazdaha giderim.
ümmet abi bişe soriyim sana, zatla en çok durmadan kaç saat yol gittin ve hızın kaçtı, motorda sorun oldumu hiç şişme, yağ kaçırma filan. çünkü ben motoruma hararet göstergesi taktım, müşür silindir kapağının dışında olmasına rağmen 80 dereceyi gösteriyodu, içerisi ne haldedir kimbilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Sağolasın.
Başlığını okudum müthişsin
eyvallah
-
25 Nisan 2010, 10:07
#5350
[QUOTE=RunemagicK;2040222]ümmet abi bişe soriyim sana, zatla en çok durmadan kaç saat yol gittin ve hızın kaçtı, motorda sorun oldumu hiç şişme, yağ kaçırma filan. çünkü ben motoruma hararet göstergesi taktım, müşür silindir kapağının dışında olmasına rağmen 80 dereceyi gösteriyodu, içerisi ne haldedir kimbilir[COLOR="Silver"]
söleyim kardeşim: ençok 130 km hiçdurmadan gittim,2 saat sürdü yolun durumuna göre 60-70-80 sürdüm,doğudaydım geçen ay,malum erzurum ağrı yolları,bisıkıntı yaşamadım,bu tur kayış bile kopmadı,geçen hafta istanbula geldiğimde kendim çıkardım kayışı yenisini taktım.
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
-
25 Nisan 2010, 16:11
#5351
Merhaba arkadaşlar.
Motorların ekzos muayenesi var mı? Araştırma ama "evet ve hayır" diyenler olmuş.
Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler..
-
26 Nisan 2010, 00:09
#5352
herkese iyi geceler sizlerle bi durum paylaşmak istiyorum; 2005 model zatımı yaklaşık iki yıldır boş aküyle kullanıyorum uzerindeki akü 12-12 yuasa ayakmarşıyla calıştırdıktan sonra sorun yaratmadıgından deiştirme geregi duymadım fakat gecen hafta itibariyle aniden far ampullerimin tek tek patlamasıyla karsılaştım, zaten aku gostergem de direkt gökyüzünü gosterdiginden dolayı konjektorden suphelendim son iki gundur de makina aklına estiginde nerdeyse stop etcekmiş gibi teklemeye başlıyo sonrasında biraz dinlenince kendine gelip devam ediyordu.. boylece konjektor problemi olduguna emin oldum (kendi mantıgımca bujiye fazla akım gidiyo boylece duzgun ateşleyemediginden tekliyor diye dusundum) bugun sabah ank. da cayıroglu ticareti aradım ve zat konjektorunun fiyatını sordugumda bana 63 tl fiyat werdiler. bana cok ucuk bi rakam gibi geldi bi konjektor için. kendim sokup nasıl bişey olduguna baktım 3+4 uclu we extra bi kutuya sahip (sanırım fazla akımdan korumak için bi regulator weya onun gibi bişey) başka bi motosikletciye gidip zat konjektoru warmı dedim nasıl bişey oldugunu sordular tarif ettim. adam cıkardı werdi baktım aynısı fiyatı 25 tl hemen aldım taktım ilk başta bi sorun olmadı fakat 500 mt kadar ilerde tekrar teklemeye başladı. kenara cektim ne yapsam die dusunurken dier elektirikli elemanların calışıp calışmadıgına baktım farları yaktıgımda tekleme gidiyodu..! bu sekilde ewe geldim aku gostergesi sıfıra yakın bi yerde seyrediyodu.
bu konuda yarumlarınızı merak ediyorum sizce neden ne olabilir..? şimdiden tesekkurler..
-
26 Nisan 2010, 00:22
#5353
150_zat_ank adlı üyeden alıntı
herkese iyi geceler sizlerle bi durum paylaşmak istiyorum; 2005 model zatımı yaklaşık iki yıldır boş aküyle kullanıyorum uzerindeki akü 12-12 yuasa ayakmarşıyla calıştırdıktan sonra sorun yaratmadıgından deiştirme geregi duymadım fakat gecen hafta itibariyle aniden far ampullerimin tek tek patlamasıyla karsılaştım, zaten aku gostergem de direkt gökyüzünü gosterdiginden dolayı konjektorden suphelendim son iki gundur de makina aklına estiginde nerdeyse stop etcekmiş gibi teklemeye başlıyo sonrasında biraz dinlenince kendine gelip devam ediyordu.. boylece konjektor problemi olduguna emin oldum (kendi mantıgımca bujiye fazla akım gidiyo boylece duzgun ateşleyemediginden tekliyor diye dusundum) bugun sabah ank. da cayıroglu ticareti aradım ve zat konjektorunun fiyatını sordugumda bana 63 tl fiyat werdiler. bana cok ucuk bi rakam gibi geldi bi konjektor için. kendim sokup nasıl bişey olduguna baktım 3+4 uclu we extra bi kutuya sahip
(sanırım fazla akımdan korumak için bi regulator weya onun gibi bişey) başka bi motosikletciye gidip zat konjektoru warmı dedim nasıl bişey oldugunu sordular tarif ettim. adam cıkardı werdi baktım aynısı fiyatı 25 tl hemen aldım taktım ilk başta bi sorun olmadı fakat 500 mt kadar ilerde tekrar teklemeye başladı. kenara cektim ne yapsam die dusunurken dier elektirikli elemanların calışıp calışmadıgına baktım farları yaktıgımda tekleme gidiyodu..! bu sekilde ewe geldim aku gostergesi sıfıra yakın bi yerde seyrediyodu.
bu konuda yarumlarınızı merak ediyorum sizce neden ne olabilir..? şimdiden tesekkurler..
benim farlarımda sürekli patlıyordu bi ara ve akümde bozuktu. bende konjektör yüksek akım gönderiyo diye tahmin etmiştim ama sorun statörde imiş, değiştirdikten sonra düzeldi. seninkide statör olabilir. birde konjektörümüz pahalı malesef, daha uygun fiyatlı yan sanayisi olabilir ama orjinalinin kalitesi zaten belli, yan sanayiye hiç güven olmaz
-
26 Nisan 2010, 19:16
#5354
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Bugün motoruma bindiğimde (artçımda vardı) sinyal dikkatimi çekti yani sola sinyal çekiyordu ve basılı unuttum diye durdurmaya bastım ama nafile
Durdurmak için basıyorum sinyal vermeye devam ediyor, sinyali sağa verdim ikisi birlikte (dörtlüler gibi) yanmaya başladı ve durdurmaya bastığımda sola sinyal veriyordu
. Takii dörtlülere basıp kapatınca düzeldi. Sonraki sinyal vermelerimde hiçbir problem yoktu
Acaba neden böyle yapmıştır?
Bu arada 2,65lt (10TL'lik) benzinle 75-77km yol yapıyorum (motor 1725km'de). Sizce nasıl yakıyor?
Herkese kazasız belasız sürüşler..
benzin konusuna değinmek isterim...
daha önce de yazmıştım,ben 10 tl'lik benzinle 80 km'den fazla yol yapıyorum ancak 80 km'ye geldiğimde benzin alıyorum... tedbir olsun diye...
şimdi benim motor bugün itibariyle 31.470 km'de... seninki 1.725km'de...
hangimizinki NORMAL?
Ben epeydir de karbüratör vs temizletmedim hani... sadece 2 gün önce yağ ekledim o kadar ama kısmetse yakında (maddi durumu düzelteyim) iyi bir revizyona gireceğim... piston,debriyaj,kayış... motorla ilgili ne varsa bakıma sokacağım,o da beni 30.000 km daha götürse yeter
-
26 Nisan 2010, 23:22
#5355
RunemagicK kardesım degerli yorumun için tesekkur ederim. birde stator nedir motorun neresinde olduguyla ilgili bilgi verirmisin?
-
27 Nisan 2010, 19:41
#5356
selamlar, 100 km de yada 1km de ne kadar benzin yakıyor ? istediğim açıklamayı bulamadım konunun başındanda bakmadım çünkü bir çok değişiklik oluyor eski modeller ile yeni modeller arasında.. şu an ki durum nedir acaba ?
-
27 Nisan 2010, 21:49
#5357
150_zat_ank adlı üyeden alıntı
RunemagicK kardesım degerli yorumun için tesekkur ederim. birde stator nedir motorun neresinde olduguyla ilgili bilgi verirmisin?
motorun sağ tarafında, fanın oralarda diye biliyorum. usta orayı sökmüştü çünkü, öyle hatırlıyorum
Salihyet adlı üyeden alıntı
selamlar, 100 km de yada 1km de ne kadar benzin yakıyor ? istediğim açıklamayı bulamadım konunun başındanda bakmadım çünkü bir çok değişiklik oluyor eski modeller ile yeni modeller arasında.. şu an ki durum nedir acaba ?
bizim motorlarımızı soruyosan benimki ortalama 3,2lt takıyor 100kmde
-
28 Nisan 2010, 02:18
#5358
RunemagicK adlı üyeden alıntı
motorun sağ tarafında, fanın oralarda diye biliyorum. usta orayı sökmüştü çünkü, öyle hatırlıyorum
bizim motorlarımızı soruyosan benimki ortalama 3,2lt takıyor 100kmde
teşekkür ederim, arkadaşa bu hafta almayı düşünüyoruz fatih / çapa da ki bi bayiiden.
-
28 Nisan 2010, 16:05
#5359
Salihyet adlı üyeden alıntı
selamlar, 100 km de yada 1km de ne kadar benzin yakıyor ? istediğim açıklamayı bulamadım konunun başındanda bakmadım çünkü bir çok değişiklik oluyor eski modeller ile yeni modeller arasında.. şu an ki durum nedir acaba ?
1 LT benzinle ben ortalama 30km yol yapıyorum. ama yeni motor alacaksanız ve 0km olacaksa,ilk 1.500 km rodaj dönemidir. biraz fazla yakması normaldir...
-
28 Nisan 2010, 19:01
#5360
ayberk motoru sattınmı ne yapdın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler