Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2009, 22:46
#5121
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Bence hiç kullanışlı olmaz.Artçının iniş ve binişinde zorluk olur..Binerken önce artçının binmesi gerekir.Sonra sen motora bineceksin ..Motorun üzerinde ağırlığınıza göre 150 , 170 Kg yük .Sehpan o yüke nekadar dayanır , sen her seferinde o yükle sehpadan alman gerekir.Artçını bir yerde bırakman gerekse sen gidona yapışmadan artçın inemez .Bu zorluklarla karşılaşmaman için de kol dayanaklarını otobüslerde olduğu gibi iner , kalkar haereketli yapman gerekir....
Benim bildiğim kadar ZAT formunda öyle bir çalışma yok ben görmedim..
aynı dedıgın gıbı one dodru ınıp kalkabılen bı sıstem dusunuyorum. ole cok agır bı sıstem degılde tahta agırlıklı yapmayı dusunuyorum. ve sehpa kısmını anlayamadım bn zaten motoru hıc bı zaman yan ayaklıkta bırakmıyorum kırılacagından korkuyorum cunku ancak orta sehpadaykende ıkı kısı bınılır mı kı oturulsa da tasırmı onu da bılmıorum acıkcası. zaten sabıt kolu dusunemem bıle dedıgınde cok haklısın cok rahatsız olur ancak hareketlı bı kolluk artcı ıcın daha guvenlı olucakmıs gıbı dusunuyorum. cunku artcıya cok genıs yer bırakılmıs. ve ben genıllıkle kız arkadasımla bınıyorum bıraz ufak ebatlarda bı kız tedırgın olsmasın dıe dusunuyorum.
fıkırlerın ıve uyarıların ıcın sag ol Ahmet bey
Reklamlar
-
30 Kasım 2009, 22:57
#5122
gerekli yardım yapılmış
bu arada dun açtığım başlıktada yazmıştım ama madem zatla ilgili burayada yaziyim.
bizim zatların far yukseklik ayarı varmış farı komple sökunce gördum. fara alttan, ön tekerin ordan baktığınızda bi delik var, onun içinde vida var. ordan ayarlanıyomuş. geçen burda sormuştum ama bir kişi hariç herkes yok demişti.
(bugun farı yukseltip yola çıktım, kısalar uzun, uzunlar yukarı olmuştu bi gariplik yoksa dokunmayın yinede)
birde markasız ampullerden almayın, geçen philips taktım hayatı değişti motorun(:
-
02 Aralık 2009, 16:48
#5123
Merhaba arkadaşlar.
Bu konjektör arızası yüzünden bir kaç arıza yaşamıştım. Fazla enerjiden dolayı ampulleride zorlamış ve hafif kısık yanıyor (35W ise ~28-30W gibi yanıyor) gibime geliyor. Ön ampulleri kompile değiştirmek istiyorumda ne tip ampul diye geçiyor? Örnek far H4 35/35W - kedi gözü ise dipsiz 5W gibi mi? Beni aydınlatırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
-
02 Aralık 2009, 23:37
#5124
Ozzysse adlı üyeden alıntı
aynı dedıgın gıbı one dodru ınıp kalkabılen bı sıstem dusunuyorum. ole cok agır bı sıstem degılde tahta agırlıklı yapmayı dusunuyorum. ve sehpa kısmını anlayamadım bn zaten motoru hıc bı zaman yan ayaklıkta bırakmıyorum kırılacagından korkuyorum cunku
ancak orta sehpadaykende ıkı kısı bınılır mı kı oturulsa da tasırmı onu da bılmıorum acıkcası. zaten sabıt kolu dusunemem bıle dedıgınde cok haklısın cok rahatsız olur ancak hareketlı bı kolluk artcı ıcın daha guvenlı olucakmıs gıbı dusunuyorum. cunku artcıya cok genıs yer bırakılmıs. ve ben genıllıkle kız arkadasımla bınıyorum bıraz ufak ebatlarda bı kız tedırgın olsmasın dıe dusunuyorum.
fıkırlerın ıve uyarıların ıcın sag ol Ahmet bey
Bence bu fikirden vaz geç derim.Çünkü tehlikeli.Motorda emniyet kemeri takmak gibi birşey.Oysa tehlikeli durumlarda bir an önce motordan uzaklaşmak gerekir..Kaza esnasında bile motoru iterek altımızdan atmaya çalışıyoruz..Oysa sen arkadaşını arka selede bağlı duruma getiriyorsun..Benim düşüncem bu .....Lastiğin üzerindeki plast,k çamurluk sorun değil yükseltilebilir..Yeterki uğraşacak bir usta bulunsun...Eğer elinizden iş geliyorsa , altına yatıp bakın bunu sizde yapabilirsiniz....
Dikkat Önemlidir..
Arka teker değiştirmeyi düşünen arkadaşlara bir uyarım olacak. Sadece arka tekeri değiştirmek motora artı yük getirir..Motordaki bu yükü azaltmak için muhakkak Ön varyatörde ki tahrik bilyelerinin gramajını düşürmek lazım..Örneğin Mevcut tahrik bilyeleriniz 17 Gr ise bunları 14 Gr ile değiştirin, 14 Gr ise 12 Gr ile değiştirin..Motordaki artı yükü alır ve rahat çalışmasını sağlar......
Herkese kazasız ve zevkli sürüşler....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------
Koltukla ilgili paragrafa , lastik değişimi ile ilgili çamurluk ilavem karıştı düzeltmek istedim fakat süre geçtiği için musade edilmedi.Bilgilerinize.....
-
02 Aralık 2009, 23:53
#5125
İstanbul'daki Zat kullanıcılarına bir haber;
SEVPA'dan İsmet ustanın ayrılmasından sonra Okan Usta'da ayrılmış..
Bana Mondial marka motosiklet aldıran servis SEVPA idi..İsmet usta idi aslında..
Hayırlısı olsun ne diyelim..
-
03 Aralık 2009, 00:24
#5126
Osbourne adlı üyeden alıntı
İstanbul'daki Zat kullanıcılarına bir haber;
SEVPA'dan İsmet ustanın ayrılmasından sonra Okan Usta'da ayrılmış..
Bana Mondial marka motosiklet aldıran servis SEVPA idi..İsmet usta idi aslında..
Hayırlısı olsun ne diyelim..
gidicek servis kalmadı desene(:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:20 ----------
Crazy Motors adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Bu konjektör arızası yüzünden bir kaç arıza yaşamıştım. Fazla enerjiden dolayı ampulleride zorlamış ve hafif kısık yanıyor (35W ise ~28-30W gibi yanıyor) gibime geliyor. Ön ampulleri kompile değiştirmek istiyorumda ne tip ampul diye geçiyor? Örnek far H4 35/35W - kedi gözü ise dipsiz 5W gibi mi? Beni aydınlatırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...l-tipleri.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
ayrıca burdada yazıyoda sanırım
http://www.ugurmondialyp.com/
-
03 Aralık 2009, 14:17
#5127
RunemagicK adlı üyeden alıntı
gerekli yardım yapılmış
bu arada dun açtığım başlıktada yazmıştım ama madem zatla ilgili burayada yaziyim.
bizim zatların far yukseklik ayarı varmış
farı komple sökunce gördum. fara alttan, ön tekerin ordan baktığınızda bi delik var, onun içinde vida var. ordan ayarlanıyomuş. geçen burda sormuştum ama bir kişi hariç herkes yok demişti.
(bugun farı yukseltip yola çıktım, kısalar uzun, uzunlar yukarı olmuştu
bi gariplik yoksa dokunmayın yinede)
birde markasız ampullerden almayın, geçen philips taktım hayatı değişti motorun(:
Ben Eylül başında TÜV e girdim .Alana kadar bir gün uğraştım.Motor olmasına rağmen çok sıkı kontrol ediyorlar..Daha doğrusu her kontrol bilgisayardan geçiyor.Elle müdahele olmadığı için rapor bilgisayardan çıkıyor.Hata var isede raporda gözüküyor.
Diyeceğim , Farların İşık Şiddeti , kırılma açıları ve sapma açıları ölçülüp rapora yazılıyor. Hafif Kusurda vizeyi alıyorsunuz ama ağır kusurda yaptırıp gelmenizi söylüyorlar..
Ben kırılma açılarında hafif hatalı olarak geçtim..
Farların muhakkak cihaz yardımı ile ayar yapılması gerekli ..El ve göz yordamı ile ayar yapmak çok zor...
Ama ben ayar vida yerlerini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu...Sağolasın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------
Osbourne adlı üyeden alıntı
İstanbul'daki Zat kullanıcılarına bir haber;
SEVPA'dan İsmet ustanın ayrılmasından sonra Okan Usta'da ayrılmış..
Bana Mondial marka motosiklet aldıran servis SEVPA idi..İsmet usta idi aslında..
Hayırlısı olsun ne diyelim..
Osbourne , MTC den memnunmusun? ZAT ile mukayesede konfor açısından nasıl.? 250 cc motorun getirdiği kullanış rahatlığı varmı ?
Herkese kazasız ve zevkli sürüşler....
-
03 Aralık 2009, 18:15
#5128
-
03 Aralık 2009, 22:50
#5129
hakan33 adlı üyeden alıntı
herkeze merhaba geçmiş bayramınız cümletten mubarek olsun
bir konuda sizlerden yardım almak istedim ben mondial 150 zat kullanıcısıyım
motoru önceki sayfalardada belirttiğim gibi 700 milyona almıştım normal değerini herkes gibi bende biliyorum ama o an bişeyler oldu aldık
ben bu motorda 80 yaptığım zaman motorda bir kasma oluyor yani çok açık motorun alt takimı dansöz gibi titriyor yokuş aşşa 90 dedim oda aşşırı derecede zorlayarak yani anlıycağınız motor gitmiyor benimle aynı motoru kullanan arkadaşlarım 110-120 diyor ben yetişemiyorum bide motoru fazla rozladığım zaman sanırım pistonda sorun oluyor we motor bu sefer hiç gitmez oluyorsanki vitesli motorda boşa atıp olduğunuz yerde bağırtırsınız ya motoru aynen öyle oluyor bağırıyo bağırıyo gitmiyo tabi bu aradada aşırı derece ısınıyor sizce neden olabilir yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
motor devirli olduğu halde gitmiyorsa gucunu tekere iletemiyor demek. varyatörle alakalıdır yani. ilk varyatör bilyelerine bak derim.
benim motorda bi ara 90a çıkamıyodu bile. varyatör bilyeleri ve kayışı değiştirdim, şu an dipgaz vermeden 110 yapıyor, max 120 olur heral.
ha tabiki bu motorla 80i geçmekte pek akıllıca değil, tavsiyem geçmemen ama bu değişiklikleri yaptığında yakıt tuketiminde düşecektir.
-
03 Aralık 2009, 22:53
#5130
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Osbourne , MTC den memnunmusun? ZAT ile mukayesede konfor açısından nasıl.? 250 cc motorun getirdiği kullanış rahatlığı varmı ?
Motor MCT ağabey..
Konfor açısından ele alacak olursak, hatırlarsan ben zat kullanırken de seleden şikayetçiydim..Boyumun uzun oluşu sanırım kalçamı selede doğru konumlandıramamama neden oluyor ve duraksız 300 km ve üstü seyahatlerde zorluyor beni..Ancak sele modifikasyonu ile oturağı biraz geriye aldırırsam bu sorun kalmayacak sanırım..
250 cc açısından kullanış rahatlığı hem şehir içi hem de şehir dışında zat ile mukayese edemeyeceğim ölçüde tatminkar..2. ve 3. viteslerde inanılmaz torklu bir makine..Gaza çok iyi tepki veriyor..
Ama uzun yolda 110 km/sa üzerine çıkamadım..Gerekmedi de zaten..
(Eğer bir niyetin varsa daha ayrıntılı bilgi de verebilirim..)
Yani kısacası kararımdan henüz bir şikayetim olmadı ağabey
hakan33 adlı üyeden alıntı
herkeze merhaba geçmiş bayramınız cümletten mubarek olsun
bir konuda sizlerden yardım almak istedim ben mondial 150 zat kullanıcısıyım
motoru önceki sayfalardada belirttiğim gibi 700 milyona almıştım normal değerini herkes gibi bende biliyorum ama o an bişeyler oldu aldık
ben bu motorda 80 yaptığım zaman motorda bir kasma oluyor yani çok açık motorun alt takimı dansöz gibi titriyor yokuş aşşa 90 dedim oda aşşırı derecede zorlayarak yani anlıycağınız motor gitmiyor benimle aynı motoru kullanan arkadaşlarım 110-120 diyor ben yetişemiyorum bide motoru fazla rozladığım zaman sanırım pistonda sorun oluyor we motor bu sefer hiç gitmez oluyorsanki vitesli motorda boşa atıp olduğunuz yerde bağırtırsınız ya motoru aynen öyle oluyor bağırıyo bağırıyo gitmiyo tabi bu aradada aşırı derece ısınıyor sizce neden olabilir yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Zat'ın 120 km sürat yapması olası değil..O arkadaşların ya kadranları hatalı ya da biraz hava atmaya çalışıyorlar..
Bende zat varken 100 km nin üstüne çıktığını görmemiştim motorun..
Zaten son sürat olarak "85 km yapar" ibaresi vardı servis manuel kitapçığıda..
Bunun üstündeki hızlarda titreme de yapar, motorda kitler, saplamaları da kırabilir..
Tavsiye etmem..
-
03 Aralık 2009, 23:17
#5131
Ousbourne , Önemli olan kullandığımız motorlardan haz alabilmek.Motorundan memnun olduğuna sevindim..250 cc nin rahatlığını yaşıyorsun..100 km yeterli bir sürat..Motorun hakimiyetinin motorcuda olması gerekli...Hakimiyet motora geçtiğian tehlike başlıyor demektir..
Ben ZAT ımdan memnunum..Yaşım gereği olsa ZAT bana daha çok hitap ediyor..Daha öncede yazdığım gibi daha 2 , 3 sene satmayı düşünmüyorum..
Motorunu zevkle ve kazasız belasız kullanman ileğiyle..
Hakan 33 ,
Sen motorun varyatör kapağını açtır...Ön ve Arka varyatörüne ve kayışına baktır..Motorun titreme ve hız ve son hız ile ilgili problemleri buradan kaynaklanmaktadır..Mondial sitesi parça kataloğuna gir ve üç parçanında fiyatlarına bak.Mali durumuna göre kararver. Eğer parça durmuna göre üçünüde değiştirirsen , kullanışına göre 7 000 - 8 000 bin Km başın ağırmaz..
ZAT ta 90 km geçmemeni tavsiye ederim..O zaman motoru sorunsuz kullanırsın.Boş ver kim kaç KM yaparsa yapsın..
Kolay gelsin..
-
04 Aralık 2009, 01:25
#5132
Osbourne adlı üyeden alıntı
Zat'ın 120 km sürat yapması olası değil..O arkadaşların ya kadranları hatalı ya da biraz hava atmaya çalışıyorlar..
Bende zat varken 100 km nin üstüne çıktığını görmemiştim motorun..
Zaten son sürat olarak "85 km yapar" ibaresi vardı servis manuel kitapçığıda..
Bunun üstündeki hızlarda titreme de yapar, motorda kitler, saplamaları da kırabilir..
Tavsiye etmem..
hocam yapıyor valla kadranda doğru. tabi bunda arka tekeri buyutmeminde etkisi var.
önceki mesajımda dediğim gibi bi ara 90ı bulmuyodu, ama varyatör+kayış+tekerleri değiştirdikten sonra böyle oldu.
ama yinede tabiki 80i geçmemek en akıllıcası. 100den sonra direksiyon kendi halinde takılıyor, titreme zaten malum. her an kilitlenicek hissi veriyo resmen.
ha ben niye 100u geçiyorum? magandalar sağ şeridi bırak emniyet şeridinde bile plakaya kadar yapışınca can havli+iman gucuyla bu sürati yapıyorum.
-
04 Aralık 2009, 12:25
#5133
RunemagicK adlı üyeden alıntı
hocam yapıyor valla
kadranda doğru. tabi bunda arka tekeri buyutmeminde etkisi var.
önceki mesajımda dediğim gibi bi ara 90ı bulmuyodu, ama varyatör+kayış+tekerleri değiştirdikten sonra böyle oldu.
ama yinede tabiki 80i geçmemek en akıllıcası. 100den sonra direksiyon kendi halinde takılıyor, titreme zaten malum. her an kilitlenicek hissi veriyo resmen.
ha ben niye 100u geçiyorum? magandalar sağ şeridi bırak emniyet şeridinde bile plakaya kadar yapışınca can havli+iman gucuyla bu sürati yapıyorum.
varyatör gurubunu yeniledikten sonra , eğer motorunun gaz yemesinde sorun yoksa , hele birde arka tekeri büyütürsen 120 görmemesi için sebep yok....Hatta bu formda bilmiyorum hangi sahifede ,Akıllı cesur üyelerden biri gece 120 ile bir araç solluyor . bir elinde kamera Km kadranını çekmiş . Gerçekten 120. .
Ama bir motor böyle limitleri zorlanırsa 12 ay sonra haşat olur..
Bu motorları fazla zorlamadan kullanırsak çok seneler hizmet edecektir..
-
04 Aralık 2009, 13:41
#5134
yardımlarınızdan dolayı herkeze çok teşekkür ederim ama benim anlatmak istediğim hız değilde motorum nedense aşırı derecede titremesi motor kitler diyen abime saygılar haklı çıktı bundan 1 ay önce kitlemişti motor hakimiyet konusunda no promlem yaşım 22 10 yaşından beri motor kullanıyorum ben motoru bir araç yada bir taşıt olarak değilde bir tutku olarak bağlılığım war ben motoru aldığımda kazalıdı motor burda anlatmak istediğim motora bindiğimde we hız yaptığımda motor kasıyo125cc bir motora yetişemiyorum hani şu pizzacılar falan varya paketçiler yani onlara bir gün hız yapıyorum 20 dk kadar motorda hız yapsam kotor kasıyor we sonra gitmez oluyor ertesi gün motora bindiğimde 40 ı geçemiyorum son gaza basmama rağmen motorum kitlediğinde şu şekilde kendim açtım bir arabadan akü takwiyesi yaptım we marşa bastım motor resmen çığlık atarak çalıştı ama sonra istop ettiğimde bir daha hiç çalışmadı oda bana 200 milyona maloludu
(ben bu motora 250 cclik scooter alt takımı bindirsem sizce olurmu )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------
biede şu war benim tekerlekler orjinal değil ön asfalt tekeri arka tekerde sanırım arazi tekeri çünkü dişleri çok büyük
-
04 Aralık 2009, 20:34
#5135
-
04 Aralık 2009, 23:41
#5136
hmm aramıza hoş geldin kardeşim madem geldin ee alacan artık bi motor bak sen gel beni dinle alalım sana benim motorun aynısından bitane gez toz rahatına bak:D
-
05 Aralık 2009, 00:58
#5137
Arkadaşlar hız konusuna bir açıklık getireyim..
Bende Zat varken denediğim bir olayı paylaşmak istiyorum..
Motor 100 gösterirken GPS ile ölçtüğüm hız: 90,
Motor 110 gösterirken GPS ile ölçtüğüm hız: 95 idi..
Hevesinizi kırmak istemem ancak 120 gördüm diyen vatandaşın hız kadranı sapması minimum değerde olsa bile yaptığı gerçek hız en fazla 100 dür..
GPS in doğruluğunu da 2 arabada ve şuanki motorumda denedim..GPS te hata bulamadım..
Zaten azıcık araştırırsanız zatların kadranlarında böyle bir hatalı okuma olduğunu görebiliriz..
Benim motorun, kayışından bujisine, varyatör grubundan lastiğine kadar hepsi en mükemel olanlarıyla değiştirilmişti ve benim kadranda gördüğüm max hız 110 km idi ama gerçek hızımı o anda gps, 90 km olarak gösteriyordu..
Sözün özü:
Altınızdaki motorun bir taarruz tankı olmadığı gerçeğini farkına vararak ona uygun şekilde kullanmalıyız..
Sevgiler
-
05 Aralık 2009, 01:02
#5138
Arkadaşlar hız konusuna bir açıklık getireyim..
Bende Zat varken denediğim bir olayı paylaşmak istiyorum..
Motor 100 gösterirken GPS ile ölçtüğüm hız: 90,
Motor 110 gösterirken GPS ile ölçtüğüm hız: 95 idi..
Hevesinizi kırmak istemem ancak 120 gördüm diyen vatandaşın hız kadranı sapması minimum değerde olsa bile yaptığı gerçek hız en fazla 100 dür..
GPS in doğruluğunu da 2 arabada ve şuanki motorumda denedim..GPS te hata bulamadım..
Zaten azıcık araştırırsanız zatların kadranlarında böyle bir hatalı okuma olduğunu görebiliriz..
Benim motorun, kayışından bujisine, varyatör grubundan lastiğine kadar hepsi en mükemel olanlarıyla değiştirilmişti ve benim kadranda gördüğüm max hız 110 km idi ama gerçek hızımı o anda gps, 90 km olarak gösteriyordu..
Sözün özü:
Altınızdaki motorun bir taarruz tankı olmadığı gerçeğini farkına vararak ona uygun şekilde kullanmalıyız..
Sevgiler
-
05 Aralık 2009, 15:06
#5139
ahmet bey tesekkurler anlattıkların uzere kolluk yapmaktan vazgectım ama aklımda da kaldı honda nın gold wıng modelınde de dedıgım tarz bı kolluk mevcut bu arada kı kındısı 60 kusur mılyar degerınde bı motor.
quHeYLaN motoru benımseyıp benım motorum dıye bındıgınde 3 gun sonra herseyın oluyor elın agayın oluyor. 2 adım atmak ole zor gelıyorkı anlatamam. tabı bunlar motorun arac ozellıgı ancak bı de motor keyfı baska hıc bısı de yok. gunes batarken arkanda kız arkadasınla sahıl yolunda yavas bı hızla gıtmezten guzel bı haz yok. tavsıye ederım cok zevklı bı duygu. bn motorumu 1200 tl ye aldım ama cınlılere helal olsun bu fıyatlara bole keyıfı yasattıgı ıcın. hakan33 un sansızlıgı var demekkı ama kac tane cın motoru gordum kullandım bakarsan hepsı sorunsuz gıdıyor. almaktan hıc korkma ve tadını cıkar ıkı tekerın
-
06 Aralık 2009, 13:39
#5140
Ozzysse adlı üyeden alıntı
ahmet bey tesekkurler anlattıkların uzere kolluk yapmaktan vazgectım ama aklımda da kaldı
honda nın gold wıng modelınde de dedıgım tarz bı kolluk mevcut bu arada kı kındısı 60 kusur mılyar degerınde bı motor.
quHeYLaN motoru benımseyıp benım motorum dıye bındıgınde 3 gun sonra herseyın oluyor elın agayın oluyor. 2 adım atmak ole zor gelıyorkı anlatamam. tabı bunlar motorun arac ozellıgı ancak bı de motor keyfı baska hıc bısı de yok. gunes batarken arkanda kız arkadasınla sahıl yolunda yavas bı hızla gıtmezten guzel bı haz yok. tavsıye ederım cok zevklı bı duygu. bn motorumu 1200 tl ye aldım ama cınlılere helal olsun bu fıyatlara bole keyıfı yasattıgı ıcın. hakan33 un sansızlıgı var demekkı ama kac tane cın motoru gordum kullandım bakarsan hepsı sorunsuz gıdıyor. almaktan hıc korkma ve tadını cıkar ıkı tekerın
Evet bende ZAT ın o rahat sürüşüne vurulduğum için motora 4 elle sarıldım..Şahinden inip Mercelese binmek gibi ....Bu sebepten motoruma son derece iyi bakıyorum.....Onun için motorunuzun kıymetini bilin . onu zorlamayın .El kitabındaki limitleri geçmeyin.
Belki sizleri biraz gaza getiririm düşüncesiyle resmini koyuyorum
Motor 2005 Temmuz çıkışlı 2 inci el aldım ve şu an 15 000 Km de.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler