serviste marşa abandılarsa uzun süre her türlü şeyi yapman caizdir
ama yine söylüyorum, değişmesi gerekiyosa işçilik verme, çok para alıyolar, parçayı al getir ben takarım
serviste marşa abandılarsa uzun süre her türlü şeyi yapman caizdir
ama yine söylüyorum, değişmesi gerekiyosa işçilik verme, çok para alıyolar, parçayı al getir ben takarım
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Sağolasın.
Bu sabah motoru servise götürdüm olayı anlattım marşıda dedim, ilk başta aküyü kontrol ettiler ve hiç akım olmadığını belirtti. Önceden yaşanan elektirik arızası (konjektör) neden olmuş olabilir dedi (zincirleme bozmuş olabilirmiş), aküyü dolduruyorlardı benimde işim olduğundan motoru bıraktım. İyi bir inceleyip işlem yapacaklarmış vede garantiden olacağını belirtti. Olay şimdilik bundan ibaret..
He bu arada motoru bu sabah ayak marşıylada çalıştıramadım, mecbur minübüsümüzün tüm koltuklarını söküp, kalın tahtayla arkadan arabaya yerleştirip doğru servise. Bide koltukları geri takması vardı.. Anlıyacağınız bu motor beni uğraştırıyor.
Bakalım sonuç ne olacak. Bilgilerin için sağol. Kazasız belasız sürüşler..
Sağolasın.
Motor düzeldi. Sorun: motor şase almıyormuş, bende anlamadım..
Sonuç olarakta akünün - ucundan gövde vidalarına bir kablo montajlamışlar. Ne garanti nede ücret, motor eskisi gibi
Arkadaşım bilgilerin için tekrar çok teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler..
Arkadaşlar daha önceki sayfalarda yazıldımı bilmiyorum...Sağlam bi kaynaktan aldığım tiyo (tüyo da olabilir) ya göre zat ın 250 ve 400 cc lik versiyonları çıkıcakmış 2010 da ....
400lüğü bilmiyorum ama 250 olan önceden yazılmıştı buraya. fiyatı 8000tl gibi bişey diye hatırlıyorum 250lik olanın. pahalı sanki, ama bi gelsin bakalım, alabiliriz(:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 ----------
bu arada motorunu uzun süre kullanan yada bilgisi olan zatçılara bu sorum (ayberk abi mesela)
motorum 13.000kmye geldi. nelerini değiştirmem gerek
debriyaj balatası - fren balataları, gaz-fren telleri, vs gibi. özellikle bunlar kafama takılıyor.
şimdiye kadar kayış+buji+ön varyatördeki bilyeler değişti. (çokda birşeyi değişmedi aslında)
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
SLM ARRRKADAŞLAR Uzun süredir yazamıyordum ama bundan sonra yazarım heralde yokluğumda sayfa almış başını gitmiş gördüğüm kadarıyla.Şuan makine bozuk olsada sanal olarak aranızda olsam yeter
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
Enbaşta kayışı değiştirmen gerekiyor 10000 de kayışın değişmesi gerekiyor normalde heran seni yolda bırakabilir.Benden sana tavsiye ayrıca firen balataların ne alemde onu hiç sölemiyorum oo sana kalmış
Valla balatalar için bişey demicem seni yanıltmak istemem çünkü yaklaşık 40000 e geldi benim motor dağa değiştirmedim.açıkçası ben kayısıda 15000 de değiştirmiştim.Bu durumlarda ben biraz vurdumduymazım sanırım.Ama bence benzin hortumlarını falan bir kontrol et çünkü çok çabuk kırılabiliyor.hemde hiç olmadık yerlerde servise gerek yok gözle veya elle bile bir bak başta zaten ufak ufak çatlamaya başlıyor.Umarım elin tornavida tutuyordur
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
Valla zaten bizim motorları sökmek tam bir eziyet çünkü enson kaburatör memesinin arasına giden pisliği temizlemek için hiç yoksa 30-40 vida söktüm hortumları hafife alma bence aklının bir köşesinde bulunsun beni ağvada bayağı bir uğrastırmıştı geçen yaz.Tam benzin deposuna gelen yerinden patlamış allatan patlayan yerin birkaç santim ilerisinden kesip yeniden taktım ama benim hemen hemen 1 depo benzinime maal oldu
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
Debriyaj balatası çat diye yolda bırakmaz..
Arızalanamdan hemen önce sinyal vermeye başlar zaten..Yani kavrama yapmamaya başlar..
Geçen hafta Anadolu fenerindeyken keşke binseydim senin motora..anlardım değişime gerek varmı yokmu diye..
NEyse..Ama serviste bir kontrol ettir..O balatalara toz olukları açılmasını iste..
bi sorun yok şimdilik ama abuk subuk zamanlarda kalkışta titreme yapıyor. ısınınca oluyodur diye düşündüm soğukkende yaptı, çok soğuk ve çok sıcak olunca yapıyodur dedim tam arasındada yaptı. bazen hiç yapmıyor. trafikte sıkışınca gaza bi basıyorum sanırsın ortadan ikiye ayrılıcak motor, 2saniye sonra dur-kalk yapıyorum kaymak gibi kalkıyor. çözemedim işi(:
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Bende ilk senin gibi düşündüm.Motor il kalkış anında sanki depremler oluyor.Arada yapıyor arada hiç sorunsuz devan ediyordu.Ama sonra motoru servise götürdüğümde dediğim takozları ayarladılar sorun ortadan kalktı.ogün bugündürde yok.İşin aslı sen motorunu nezaman aldın bilmiyorum ama ben aldığımda çok fazla zat satılıyordu motoru teslim almak için 3 hafta bekledim ben dolayısıyla motorlar demonte şekilde gelip bayilerde montajları yapılıyordu alalacele yapılan montajda doğal olarak sorunlar yaşanıyor mesela ben motorumu ilk aldığım gün yolda kaldım.Adamlar şarj dinamosunun kablosunu bağlamamış aldığımda akşamdı açtım tabi farları aaa birbaktım şile otobanında kalakalmışım.akü bitmiş Yani demek iştediğim aslında motoru ilk aldığında adam gibi işini bilen bir servise baştan aşağı bir kontrol ettireceksin
[B]TÜRK MİLLETİ PARAYA BENZER İÇİNDE [COLOR="DarkOrange"]ATATÜRK [/COLOR]YOKSA SAHTEDİR:cat:[/B]
Motor takozu değil de bu arka varyatörün içinde kavramayı sağlayan yaylar var..
Serviste o yayları hafif gerdiriyorsun titreme diye bir şey kalmıyor..
kesinlikle tavsiye ederim..
İlk kalkış biraz ağırlaşıyor ama inan ki değer buna..
Bu dediğim motor takozu mudur bilmiyorum..Yayları gerdirecek..
Arkadaşlar merak ettiğim bir konuyu soracağım. Yan ayaklık açıkken motor çalışmıyor ya yan ayaklık müşürü neyi kesiyor? Yani ateşlemeyi veya benzin pompalamayı mı kesiyor acaba? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
ARMEGEDON...
TEKRARDAN ARAMIZA HOŞ GELDİN.... ÇOOOK UZUN ZAMANDIR YOKTUN,ESKİLERDENDE KİMSE KALMADI GİBİ...
bu arada;
AHMET ERŞEN abim artık hiç görünmüyor sanki???
yanlışmıyım???
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)