herkese selam....
Evet belki de öyle yapmalı..Ben yarın servisi bir arayayım bakalım en iyisi
Selamlar usta
@ Herkese
Ya arkadaşlar zat ın ön freninde acayip bir gevşeme var..Hani eskiden zzzztt diye bir ses geliyor demiştim sıkınca frenleri..
Bu günlerde ise inanılmaz gevşemiş gibi duruyor..çok geride kavrama yapıyor yani bayagı güvensiz..Arka frene bağlandım resmen..Sebebi ne ola ki?
Bu kadar kısa sürede aşınmış olamayacağına göre?!? (Bilmeyenler için motorun 40 ı çıkmadı daha)
Bunun haricinde 300. kilometremi doldurdum bugün
100 km de 4.1 lt ye düştü tüketimim..
ilk 100 km -> 5.1 lt.
ikinci 100 km -> 5.0 lt.
üçüncü 100 km -> 4.1 lt.
acaba ben mi alıştım motora yoksa rodaj denilen şey bu mudur? keşke böyle böyle 2.5 lt. ye kadar düşse
bence bu kadar km'lere takılma... bırak,rahat ol rodaj 1.500 km sürer
fren için hidrolik yagına bi bak nasıl seviyesi ne olmadı servise gittiğinde göster
mondialcii
ya bence 130/70-12 de motor cok yerden yüksek duruyor. ve çirkin görünüyor.
ama 120/70-12 lastik hem geniş hem de motoru fazla yukarı kalmdırmıyor. bence uygun olanı bu. ama ben motoru virajlarda felan yana yatırıyorm hızlı kullanırım diyorsan tabiki 130 luk al.
120/70-12 hem geniş hem görüntüsü güzel. bence 120/70-12
osbourne
yakıt daha düşer. tam verimi 1500 - 200 km den sonra alırısın
artık bence ilk yağ değişimleri cok önemli. çünkü ben daha önce kendi yağımı kendim değiştiriyordum. kirli yağın içerisinden demir tozuna benzer şeyler cıkmıştı. artı olarak da servisler. yağı varille alıyoralr. sebebi ise ucuza mal edip fazla para kazanmak. ben kendi yağımı kendim değiştiriyorum.castrol
marka yağ kullanıyorum tavsiye ederim.
sen ilk yağ değişiminde geç kalma bence.
tekrar teşekkürler
Boş gezenin boş kalfası rallici cadde tayfası...
Meraba arkadaşlar,
Bende çok düşündükten sonra ilk motorumu zat-150 olarak belirledim bi iki gün içinde elimde olucak acaba ilk aldıgımda değiştir dediğniz seyler var mı yoksa sonradan mı yapmak lazım???
İlk aldığında tüm civataları mutlaka sıktır.
Sonra benzin ve yağ hortumlarını mutlaka değiştirt. Bunlar patlıyor.
İstersen lastiği de hemen değiştirebilirsin. Yol tutuşu çok zayıf.
Başka da birşey değiştirmen gerekmez.
Geri kalanı zamanı geldikçe değiştirtirsin.
Buji vs gibi.
Bende sıfır almıştım ve buralardan edindiğim bilgilerle kayış, buji, lastikler ve motor yağını motosiklete binmeden değiştirmiştim..en sıkıntı çıkaran parçaları bunlar sanırım..
Renk konusuna gelince de şuanda piyasada mavi renkten başka kalmamış diye biliyorum..Bana bunu aldığım yer söylemişti..Zaten artık üretimi yapılmıyor zat ların..ama yedek parça vb. sorunun olmaz emin ol..
@ Herkese
Bugün motoru biraz sıkıştırdım azcık basayım dedim sahil yolunda 90 km/s kadar çıktım ve daha da gideceğini hissettim..Deniz, kaymak gibi bir yol ve rüzgar ile birleşince inanılmaz keyifli bir sürüş oldu benim için. motorumu daha da sevdim gerçekten..yanlış anlaşılmasın süratten dolayı değil o anki ambiyanstan dolayı
Lakin motor 80 - 85 km/s geçince derinden derinden bir titreşim başladı..Bu normalmidir? Hani şu meşhur tek silindirli motosiklet titreşimi mi bu? Bastıkça arttı titreşim ama 85 in altına düşünce azaldı ve kesildi..Zaten kitapçığa göre max. hızı 85 km motorun acaba bu titreşim o sınır olayımıdır?
Bu arada servise de uğradım bugün; fren ve yağında sorun bulamadı ismet usta..Ben pimpirik yapmışım sanırım ehue gerçi servisin kokusunu seviyorum o da ayrı
herkeze SELAMLAR....
Biliyorsunuz ki benım zat SLX'i sattım gerçekten motorumla ayrılmak çok zor oldu... Bütün kış hafta sonu gelsede motora binsek diye beklıyorduk şimdi havalar güzelleşti, İETT ye talim
Az bi zaman sonra yeni motorumu almış olucam. AYBERK ve LOGARITMA bana kızıcaklar bılıyorum... DORDO CORVUS almayı düşünüyorum çok temiz bi tane buldum onu almayı düşünüyorum.... umarım en yakın zamanda toplanırsınız bende arada kaynak yaparım hep bırlıkte şöyle güzel bir gezi yaparız
saygılarımla
[B]ALLAH KASK'LARIMIZA ASFALT YÜZÜ GÖSTERMESİN[/B]
Sakıncalı olmaz değiştirebilirsin.
Ama bence değiştirme zaten 300 km sonra değiştireceksin. Motordaki çapak vs herşey yağın içinde olacak boşa yağ değiştirme bence.
300 km idare eder orjinal yağı.
Ben kayış da değiştirmedim. 4000 km ye gelince değiştirdim. şimdi 11000 km de hala aynı kayış ve sağlam.
Kayışı servisten aldım ama orjinal takmayın iyi birşey takın demiştim. Onlarda bu en iyisi diye bir kayış taktılar. Artık ne taktılar bilmiyorum.
Orjinali de bagajda duruyor o günden beri. O da sağlam aslında. Yolda kalınca iş görür.
Bir de bir tavsiyem olacak. Diğer arkadaşların fikirlerine saygı duyuyorum. Yaptıkları tabiki iyi birşey ama ben sadece dediğim parçaları dediğim zamanlarda değiştirdim. Ve hiç bir problem de yaşamadım.
Bende al motorunu dediğim bakımları yaptır parçaları değiştir daha fazlasına girme. onlar idare ediyor. Benim motor 2005 model gören sıfırmı diye soruyor. Görünümü yolda gidişi vs vs hala süper. Dediğim gibi benim yaptıklarımı yaparsan hem fazla masrafa girmemiş olursun. Hem de büyük ihtimalle bir sorun yaşamazsın (istisnai durumlar hariç. çöl ve bedevi misali )
dostum zat ın hastasıyım....onun yeri bambaşka
çinliler bize hayallerimize kavuşma fırsatı verdiler,yoksa nasıl motosiklet sahibi olurduk,bu motorda sadece bir hayal benim için kısmet bir gün parayı bulursak neden olmasın umut fakirin ekmeğidir,ayberkim arasına çiğ köte de ne gider ama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 AM ----------
arkadaşlar yeni olan korumalıklı kıyafetlerimi de uygun birşekilde satmak istiyorum ilgilenen arkadaşlar varsa öncelikle buradakilerin faydalanmasını isterim 3 gün sonra sahibindene de vereceğim.fiyatta anlaşırız .beden xl 85 , 90 kilo luk birisine rahat olur benim boy 1.78 87 kiloyum bana rahat oluyor pantolonu 1 kere giydim montu 4 kez giydim isteyen olursa kaskıda onkadar kullandım temiz fakat isteyen içini söküp yıkayabilir. full face orjinal gdr kılıfıyla birlikte
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)