Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mayıs 2009, 23:33
#4181
İskendurunlu..
Benzin filitresini değiştirdim dedin..Filitrenin üzerinde benzinin giriş yerini gösteren ok işareti vardır ...takarken kontrol ettinmi..
Karbüratördeki benzin ve hava ayarları ile oynadınmı.. oynadındamı bu arızaları yapıyor yaksa olan arıza devammı ediyor...
Reklamlar
-
01 Mayıs 2009, 23:50
#4182
Teşekkürler öncelikle bilgiler için sevgili Ahmet Erşen..
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Motor rolantide , arka frene basınca motor devri yükseliyor diyorsun..
Aksine arka frene basınca rolantinin düşmesi gerekir..Sebebide gurus
un bahsettiği gibi rolantide , motor ( motorve varyatör , komple tek blok )
durduğu yerde titreme yapar , arka freni sıktığımızda motor titremesini keser yani motoru sıkarak titremesini engeller.Bu yüzden motor devri düşer....Ayrıca arka freni sıktığımızda arka fren lambası yanar . Motor düşük devirde çalıştığı için arka fren lambaları manteyodan akım çeker buda motor devrinin düşmesine neden olur....Fren elciğine basın voltmetre ibresinin yeşilin üst noktasından ortasına kadar indiğini göreceksiniz.
Senin olayın tam tersi . Motor devrinin yükseldiğinden eminmisin.?
Arka fren telini basınca gaz telini özerine baskı yapıp gazı yükselte bilirmi....? Fren telini takip edip neyin üzerine baskı yapıp yapmadığına bak.Belki görebilirsin..
Ön ve arka frenin ses yapması normaldir.Bilhassa disk frenlerde papuçlar dis üzerine hafif temes ederler..Ses yapması disk ile balata arasına toz girmesinden de kaynaklanır. Basınçlı hava tutarsan ses kesilebilir..
Benim motorun hem önü hem arkası arasıra ses yapıyor. Sehpa üzerinde tekerlekleri elle çevirin , teker ittirdiğinizde bir iki tur atıyorsa frenlerinizde sıkılık yok normal demektir...Sürtse dahi......
Freni sıkınca titreşimin kesiliyor olması gerektiğini öğrenince bakışım değişti şimdi olaya..Ama şu da bir gerçekki arka freni sıkınca bariz bir şekilde motorda devir değişikliği oluyor..Yarın o voltmetreye dikkat ederek tekrar bakacağım duruma..ama en azından devir düşmesi olmadığına eminim..
Fren meselesinde de normalde frensiz giderken değil de ön freni sıktığımda oluyor o ses..Yani sıfır, gözümün önünde kutudan çıkan motorda ilk sürüşümden beridir var bu..Toz değil de pabuçların alışması durumu sanırım bu ve delikli diskten dolayı kaynaklanıyor herhalde bir arkadaşın dediği gibi..
Özellikle arka frenin ayarında; ilk başta elimle biraz kasarak döndürebiliyordum tekeri yani o derece sıkıydı..sonradan teker kaymak gibi dönene kadar gevşetmiştim arka freni..ama sanırım biraz sıkmam gerekecek çünkü fren performansı acayip düştü maneti yarım sıkışıma kadar tepki vermiyor arka fren biraz abartmışım sanırım
-
02 Mayıs 2009, 00:28
#4183
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
İskendurunlu..
Benzin filitresini değiştirdim dedin..Filitrenin üzerinde benzinin giriş yerini gösteren ok işareti vardır ...takarken kontrol ettinmi..
Karbüratördeki benzin ve hava ayarları ile oynadınmı.. oynadındamı bu arızaları yapıyor yaksa olan arıza devammı ediyor...
ahmet abi ben hiçbir ayarıyla oynamadım. hortumların zaten aynı ölüde olanlarla değiştirdim. bu arıza daha önce yoktu. benzin filtresininde doğru taktığuma eminim. depodan filtreye filtreden benzim pompasına benzin pompasından karbüratöre yön böyle bu yöne doğre taktım. yine kontrol edeceğim. bujiden olmaz değilmi? NGK sıfır buji taktım iyice sıktım ve kontrol ettim
teşekkürler
-
02 Mayıs 2009, 00:56
#4184
osbourne adlı üyeden alıntı
valla ne bileyim işte, mesela ışıklarda arka frenleri sıkıyorum motora hafif gaz vermişim gibi oluyor, devri/rölantisi yükseliyor..neyse şu rodajı tamamlayayım artık ustaya soracağım..mümkün mertebe kullanmıyorum arka freni şuanda..Gerçi serkanzat normal dedi ama?!?
bendede oluyor ama rölantimi artıyor tam anlamadım. motor titriyor sadece. sadece arka frene basınca oluyor, sorun ne anlamadım
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Runemagick
Motorun rolanti ayarını motor sıcak iken yapman gerekir..Motorun sıcak rolantisi 1700 rpm olmalıdır..Ama bizim zatımızda devir saati olmadığı için bunu ölçmek zor.Bu devir ayrını kulağın ile yapman gerekir.
Sıhhatli ayar yapabilmen için hem hava hem gaz ayrları ile oynaman gerekir.....Ara sıra yüksek devirde gaz vererek motorun gazı rahat yiyip yimediğine ve egzosttan çıkan dumana bakarak yakıtın zengin veya fakir karışım olup olmadığını anlaman gerekir..Ayrıca karbüratör ayarı düzgün yapılmış bir motorun marşa basıldığında yarım marşta alması gerekir.......Aklının bir ucunda buluna....
Kolaygelsin.........
Herkese kazasız masrafsız ve zevkli sürüşler..
bilgi için teşekkürler, ayar yaptığımdan beri bi sorun yok gibi gözüküyor motorda, ancak son sürati düştü, normalde 100-105 yaparken şimdi 90a anca çıkıyor.
yakıt tüketimi ise değişmedi neredeyse. aynı yakıyor hala.
birde şu an marş olayı süper diyebilirim. neredeyse basmadan çalışıyor motor.
birde tekrar soriyim, ayar yaparken motor çalışır durumda olucak malum ama kolumu arka tekerin ordan uzatmak zorunda olduğum için bişey kapat diye korkuyorum. öyle bir ihtimal varmı, görünürde açıkta dönen çalışan birşey yok ama korkuyorum yinede
-
02 Mayıs 2009, 01:03
#4185
oSBOURNE
Motorun yeni olduğuna göre çok fazla endişelenme.Zamanla fren papuçları alışacaktır....Önemli olan dediğim gibi tekerin dönerken sıkı olmaması....Ses zamanla gider daha sonra tekrar gelebilir..hiç gelmeyebilir....Diskin delikli olması fren tutuşunu arttırmak için..Sonra bütün motorlarınki diskleri delikli o halde hepsinin sesten şikayet etmasi lazım..
Bende arketeker 9000 Km yi geçmişti..İskendurunlu gibi lastiği 120/70/12 taktırdım. Motorun kıç atması gitti.Bu arada sökmüşkende arka balataları değiştirdim.100 km de bir sehpahada tekeri döndürüp fren ayarı yaptım.Şimdi ayarı yerine oturdu..Yinedede binmeden önce hem ön hem arkayı aklıma geldikçe kontrol ediyorum..
Dediğim gibi önemli olan tekeri kasmaması..Ses zamanla geçer..
İskendurunlu...
Bütün hortumlarını değiştirdim diyorsun.Bilhassa benzin hortumlarını değiştirirken toz ve pislik gidip gitmemesine veya hortum içinde toz olup olmamasına dikkat ettinmi...Bunzin filitresini yenine takmişsındır ama yönü önemli ok işareti karbüratöre gidiş yönünü gösterir..Buna Bak..
Ayrıca bujiyi sen değiştirdiysen bujinin tırnak aralığı önemli o.6 0.7 arasında olmalı der el kitabı.. o.65 olabilir ..BUJİ tırnağının bu değerlerden düşük veya fazla olması ateşlemeyi etkiler..Ama bukadar bariz sorun çıkarmaz..Birde sakın bujini motor sıcakken çıkarmaBuji yuvası aliminyum olduğu için sarma yapar ve yalama olur..Motor soğuduktan sonra sök ve çok sıkma.
Kolaygelsin....
-
02 Mayıs 2009, 01:25
#4186
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
oSBOURNE
Motorun yeni olduğuna göre çok fazla endişelenme.Zamanla fren papuçları alışacaktır....Önemli olan dediğim gibi tekerin dönerken sıkı olmaması....Ses zamanla gider daha sonra tekrar gelebilir..hiç gelmeyebilir....Diskin delikli olması fren tutuşunu arttırmak için..Sonra bütün motorlarınki diskleri delikli o halde hepsinin sesten şikayet etmasi lazım..
Bende arketeker 9000 Km yi geçmişti..İskendurunlu gibi lastiği 120/70/12 taktırdım. Motorun kıç atması gitti.Bu arada sökmüşkende arka balataları değiştirdim.100 km de bir sehpahada tekeri döndürüp fren ayarı yaptım.Şimdi ayarı yerine oturdu..Yinedede binmeden önce hem ön hem arkayı aklıma geldikçe kontrol ediyorum..
Dediğim gibi önemli olan tekeri kasmaması..Ses zamanla geçer..
İskendurunlu...
Bütün hortumlarını değiştirdim diyorsun.Bilhassa benzin hortumlarını değiştirirken toz ve pislik gidip gitmemesine veya hortum içinde toz olup olmamasına dikkat ettinmi...Bunzin filitresini yenine takmişsındır ama yönü önemli ok işareti karbüratöre gidiş yönünü gösterir..Buna Bak..
Ayrıca bujiyi sen değiştirdiysen bujinin tırnak aralığı önemli o.6 0.7 arasında olmalı der el kitabı.. o.65 olabilir ..BUJİ tırnağının bu değerlerden düşük veya fazla olması ateşlemeyi etkiler..Ama bukadar bariz sorun çıkarmaz..Birde sakın bujini motor sıcakken çıkarmaBuji yuvası aliminyum olduğu için sarma yapar ve yalama olur..Motor soğuduktan sonra sök ve çok sıkma.
Kolaygelsin....
tamam ahmet abi benim eski bujide problem yoktu yenileme amaçlı değiştirmişitim. eski bujiyi deneyeceğim. bir de benzin filtresini kontrol edeyim yönünü.. ama yarın sabah tabiki bugün cok yoruldum. teşekkür ederim ahmet abi. ii geceler
-
02 Mayıs 2009, 01:44
#4187
Runemacik
Selenin alt tarafında dönen hiçbirşey yok..Tekerde dönmüyorsa rahatlıkla kulunu uzatabilirsin...Motorunun yarım marşta çalıştığını yazmışsın ..o halde karbüratör ayarında sorun yok demektir..Karbüratörde sadece rolanti ayar vidasından başka vida çevirme çünkü karbüratör ayarı çok hassas...pek bizlerin yapacağı bir şey değil....yakıtıda normalse pek karıştırma..
Sürat meselesine gelince Motora gaz verdikten sonra acele etmeyin motor yavaş yavaş hızını yükseltecektir..Bizde şanzuman ve dişli ile aktarma olmadığı için motor evrini tekerleklere anında iletmez..Hız önvaryatör ve arka varyatörun uyumlu çaluşması ile yükselir..
Örneğin...
hız yapmaya müsait bir yolda durun.Gaz verip kalkın..Hızınız 30 - 35
Km yeye geldiğinde kaz kolunu sabit tutun yani hızlanmak için fazladan gaz vermeyin....Ayni gaz ile bir süre sonra gaz vermediğiniz halde hızınızın 70 - 75 Km ye çıktığını göreceksiniz..Bu ön ve arka varyatörün kadameli olarak kasnak ayarlamasından ileri gelmektedir..Yavaş yavaş gaz verirseniz hızınızın arttığınıda göreceksiniz..
Hızlanmak için fazladan vereceğiniz gazın çok faydası olmaz motor yanma odasına giden benzini yakabiliği kadarını yakıp yakamadığı benzini egzostan dışarı atar..
Birde unutmayalımki motorumuzun maksimum hızı 90 Km dir..
Bu 100 -110 km yapmıyacak anlamında değildir..fakat kısıtlı bir zaman içndir..
-
02 Mayıs 2009, 20:15
#4188
ahmet erşen abi
allah senden razı olsun ya
valla o kadar dikkat ettim ama benzin filtresini ters takmışım.
şimdi düzelttim. saat gibi maşallah benim motor allah nazardan saklasın
şimdi yapacağım tek şey kaldı o da debriyaj bakımı yürür aksam yani
tekrar teşekkür ederim ahmet abi
sana da bi lakap buldum
motosikletçi hızır herkesin yardımına koşuyorsun maşallah allah seni başımızdan eksik etmesin
-
02 Mayıs 2009, 22:25
#4189
Arkadaşlar moturu çalşıtırıken elden değilde ayaktan çalıştırmanın daha sağlıklı olduğu konusunda malumat edindim geçen gün..motoru alalı 1 hafta oldu valla daha hiç denemedim bile ayaktan basmayı..
şimdi ayaktan basmak daha sağlıklımıdır ve ayaktan basmak konusunda püf nokta varmıdır efenim?
-
03 Mayıs 2009, 01:53
#4190
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Runemacik
Selenin alt tarafında dönen hiçbirşey yok..Tekerde dönmüyorsa rahatlıkla kulunu uzatabilirsin...Motorunun yarım marşta çalıştığını yazmışsın ..o halde karbüratör ayarında sorun yok demektir..Karbüratörde sadece rolanti ayar vidasından başka vida çevirme çünkü karbüratör ayarı çok hassas...pek bizlerin yapacağı bir şey değil....yakıtıda normalse pek karıştırma..
Sürat meselesine gelince Motora gaz verdikten sonra acele etmeyin motor yavaş yavaş hızını yükseltecektir..Bizde şanzuman ve dişli ile aktarma olmadığı için motor evrini tekerleklere anında iletmez..Hız önvaryatör ve arka varyatörun uyumlu çaluşması ile yükselir..
Örneğin...
hız yapmaya müsait bir yolda durun.Gaz verip kalkın..Hızınız 30 - 35
Km yeye geldiğinde kaz kolunu sabit tutun yani hızlanmak için fazladan gaz vermeyin....Ayni gaz ile bir süre sonra gaz vermediğiniz halde hızınızın 70 - 75 Km ye çıktığını göreceksiniz..Bu ön ve arka varyatörün kadameli olarak kasnak ayarlamasından ileri gelmektedir..Yavaş yavaş gaz verirseniz hızınızın arttığınıda göreceksiniz..
Hızlanmak için fazladan vereceğiniz gazın çok faydası olmaz motor yanma odasına giden benzini yakabiliği kadarını yakıp yakamadığı benzini egzostan dışarı atar..
Birde unutmayalımki motorumuzun maksimum hızı 90 Km dir..
Bu 100 -110 km yapmıyacak anlamında değildir..fakat kısıtlı bir zaman içndir..
teşekkürler yardım için(:
-
03 Mayıs 2009, 02:17
#4191
osbourne adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar moturu çalşıtırıken elden değilde ayaktan çalıştırmanın daha sağlıklı olduğu konusunda malumat edindim geçen gün..motoru alalı 1 hafta oldu valla daha hiç denemedim bile ayaktan basmayı..
şimdi ayaktan basmak daha sağlıklımıdır ve ayaktan basmak konusunda püf nokta varmıdır efenim?
yok dostum alakası yok.
yani elle çalıştırınca marş dinamosu motoru çeviriyo
sen ayakla basınca yine motor dönüyo bence hiç alakası yok.
ayıca sana püf nokta
motor hırsızları motoru çalarken ayaktan çalıtıryormuş ben söktüm onu selenin altında
alaka yok bana göre
-
03 Mayıs 2009, 02:38
#4192
hmm sökmekte ilginç bir güvenlik önlemiymiş..marş dinamosu muhabbetinde de ne bileyim hani motoru marşla çalıştırmak yerine direk fiziksel kuvvetle ilk devrini vermek daha iyidir diye aklıma yatmıştı benimde..ama senin dediğinde mantıklı
öldünüzmü yav kimse yok??
bizim zat ları nelerle temizleyebiliriz arkadaşlar? varmı tavsiye?
-
04 Mayıs 2009, 01:02
#4193
herkes nerede yahu. hafta sonu diye gezmeye gitti heralde herkes.
osbourne adlı üyeden alıntı
hmm sökmekte ilginç bir güvenlik önlemiymiş..marş dinamosu muhabbetinde de ne bileyim hani motoru marşla çalıştırmak yerine direk fiziksel kuvvetle ilk devrini vermek daha iyidir diye aklıma yatmıştı benimde..ama senin dediğinde mantıklı
öldünüzmü yav kimse yok??
bizim
zat ları nelerle temizleyebiliriz arkadaşlar? varmı tavsiye?
valla ben temizliği şu şekilde yapıyorum
önce deterjan ve yumuşak bir süngerle motorun her yerini yıkıyorum
daha sonra siliyorum. kuruluyorum yani
ve en püf nokta zat ımın siyah yerlerini (yani plastik yerleri ve lastikleri) şeffaf ayakkabı cilasıyla (siyah kahvernegi değilde beyaz olan) parlatıyorum.
canavr gibi oluyor
sonra hava filtresi, bagaj, ve 2-3 ayda bir buji bakımı
ve motorun görünmeyen kısmındaki kablo hortum VB. yerleri kontrol ediyorum.
bu kadarcık
bu kadar uuraştıgım temizlik işleminden sonra yavaş yavaş bir tur atıp kendime geliyorum işte huzur bu
osbourne bu arada sen motoru sıfır aldın değil mi? yani ambalajlı
-
04 Mayıs 2009, 01:35
#4194
Evet ambalajlı gözümün önünde açıldı fabrikadan geldiği karton kolisi heh..bu perşembe bende bi yıkama işine girsem fena olmayacak..
aha bu arada atv de mondialin reklamını gördüm tam şuand hehe
-
04 Mayıs 2009, 11:48
#4195
osbourne
evet mondial reklam yapıyor sürekli
motorunu yumuşak şeylerle yıka
yani bulaşık süngeri ya da fırça şeylerle yıkarsan çiziliyor. biliyorsun motorun boyasının en üstünde cila var. o çizildiği zaman görüntü hiç de hoş olmuyor.
artı bujini değiştirdinmi? motorun bence en önemli yerlerinden biridir buji
piyasadaki en dandik buji üzerindeki buji. buji tavsiyesi olarak sıralamsıyla
NGK- japon (ben gecen hafta bundan taktırdım 4tl)
BOSCH- alman
champion- amerikan
işte böyle başka tavsiyelerimde olur eger motorunla ilgilenmeyi düşünüyorsan
-
04 Mayıs 2009, 12:00
#4196
Tüm dostlara selamlar 3 günlük tatilin ardından umarım herkez iyidir.
Havaların düzelmesiyle malumunuz Zat'larımızı kapalı garajlardan çıkardık biraz yol yapalım dedik.Fakat 3 hafta önce yol yapmama ve yeni akü kullanmama rağmen kontağı çevirdiğimde elektriğin gelmediğini gördüm.
Daha önceden sele altı lambayı iptal ettiğim için aküyü bitirecek bir şey olmadığını biliyorum.Zar zor ayak marşıyla çalıştırdıktan sonra 50-60 km yol yaptım durdurup tekrar marş yaptığımda tık sesiyle akünün şarj etmediğini gördüm.
İç kısma ulaşamadığım için ya soketli bir kablonun çıktığını düşünüyorum yada şarjda bir problem olduğunu düşünüyorum.Fakat gösterge panelindeki şarj göstergesi aküyü şarj ettiğini gösteriyor daha önce böyle problem yaşayan arkadaşım varsa ve sorunu benimle paylaşırsa memnun olurum.
Arkadaşlara keyifli sürüşler diliyorum.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
-
04 Mayıs 2009, 20:16
#4197
iskenderunlu adlı üyeden alıntı
osbourne
evet
mondial reklam yapıyor sürekli
motorunu yumuşak şeylerle yıka
yani bulaşık süngeri ya da fırça şeylerle yıkarsan çiziliyor. biliyorsun motorun boyasının en üstünde cila var. o çizildiği zaman görüntü hiç de hoş olmuyor.
artı bujini değiştirdinmi? motorun bence en önemli yerlerinden biridir buji
piyasadaki en dandik buji üzerindeki buji. buji tavsiyesi olarak sıralamsıyla
NGK- japon (ben gecen hafta bundan taktırdım 4tl)
BOSCH- alman
champion- amerikan
işte böyle başka tavsiyelerimde olur eger motorunla ilgilenmeyi düşünüyorsan
motoru yumuşak şeylerle yıka derken ne mesela bulaşık süngerinden başka ne olabilir ki? sen ne kullanıyorsun mesela?
bujimi motoru ilk aldığım gün değiştirmiştim zaten o iş tamam yani..
motrumla da ilgilenmek istemez olurmuyum
varsa böyle ufak tavsiyelerin alabilirim yani..
arka freni sıkınca devir artması sorunum devam ediyor mesela..yarın kısmetse götüreceğim moturu servise..yağmur yağmazsa tabii..yarın 100 km. tammalanmış olacak artık ilkyakıt sarfiyatı hesaplamasını yapacağım bakalım ne çıkacak..
-
04 Mayıs 2009, 22:27
#4198
-
05 Mayıs 2009, 00:18
#4199
osbourne adlı üyeden alıntı
motoru yumuşak şeylerle yıka derken ne mesela bulaşık süngerinden başka ne olabilir ki? sen ne kullanıyorsun mesela?
bujimi motoru ilk aldığım gün değiştirmiştim zaten o iş tamam yani..
motrumla da ilgilenmek istemez olurmuyum
varsa böyle ufak tavsiyelerin alabilirim yani..
arka freni sıkınca devir artması sorunum devam ediyor mesela..yarın kısmetse götüreceğim moturu servise..yağmur yağmazsa tabii..yarın 100 km. tammalanmış olacak artık ilkyakıt sarfiyatı hesaplamasını yapacağım bakalım ne çıkacak..
yakıt sarfiyatı ilk 1000 km cok cıkıyor hatta 5000 den sonra en az seviyeye iniyor.
bulaşık süngerinin bir tırtıllı yeri var bir de arkası var. yumuşak olan yerle yıkarsan çizmez bence. bende bulaşık süngeriyle yıkıyorum bu arada
tavsiyeleride daha sonra yazayım şimdi acele cıkmam lazım. hemen yazayım dedimde
Gürcell adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Bi kaç sorum olacak müsadenizle.
Lastiklerini değiştiren arkadaşlar acaba memnunlar mı?
Bide kaça değişti, hangi marka, hangi boy?
Mondial kayış dışında kayış takanlar memnun mu?
Tabi aynen bunda da kaça değişti, hangi marka, hangi boy? soruları olmazsa olmaz.
Cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
arka lastik 120/70-12 taktırdım.
orijinalinden cok az yüksek ve en öenmlisi geniş bir lastik.
ben cok memnunum lastiğimden savrulmayı önlüyor. ve motor yere daha sağlam basıyor.
IRC marka aldım türk malı 45TL (takması dahil)
kayış içinde marka ve ölçü veremeyeceğim ama 5 TL den başlıyor fiyatları
bi sayfada görmüştüm japon markalı bir kayış varmış 25TL miş fiyatı ona bak istersen
-
05 Mayıs 2009, 04:11
#4200
alico96 adlı üyeden alıntı
Tüm dostlara selamlar 3 günlük tatilin ardından umarım herkez iyidir.
Havaların düzelmesiyle malumunuz Zat'larımızı kapalı garajlardan çıkardık biraz yol yapalım dedik.Fakat 3 hafta önce yol yapmama ve yeni akü kullanmama rağmen kontağı çevirdiğimde elektriğin gelmediğini gördüm.
Daha önceden sele altı lambayı iptal ettiğim için aküyü bitirecek bir şey olmadığını biliyorum.Zar zor ayak marşıyla çalıştırdıktan sonra 50-60 km yol yaptım durdurup tekrar marş yaptığımda tık sesiyle akünün şarj etmediğini gördüm.
İç kısma ulaşamadığım için ya soketli bir kablonun çıktığını düşünüyorum yada şarjda bir problem olduğunu düşünüyorum.Fakat gösterge panelindeki şarj göstergesi aküyü şarj ettiğini gösteriyor daha önce böyle problem yaşayan arkadaşım varsa ve sorunu benimle paylaşırsa memnun olurum.
Arkadaşlara keyifli sürüşler diliyorum.
Herkeze selamlar
umarım herkezin keyfi yerindedir....
alico senin yaşamış olduğun problemi ben iki kez yaşadım.
İlkinde marş motorunu değistirdim..
ikincisinide üç hafta önce yaşadım, marş motoru tekrar yandı sandık fakat şasi almıyormuş (aküyle motor arasına kablo çektiler )
şimdi canavar gibi çalışıyor..
Benim sana tavsiyem tanıdık bir ustaya gitmendir. Mağlesef parça sağlam bile olsa bizim ustalar hemen yenisini takıyor
Gürcell
kayış konusunda da BANDO marka kayış tavsıye ederım
saygılar.....
[B]ALLAH KASK'LARIMIZA ASFALT YÜZÜ GÖSTERMESİN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)
Bu Konudaki Etiketler