Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2009, 15:44
#4101
Gürcell adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan.
Ön teker kayması ilk başlarda çok yaşanıyor gibi ama elin zamanla frene uyum sağlıyor yani kaydırmadan fren yapmayı öğretiyor zat bize.
sabah çalıştırmada sorun yaşıyorsan sana bakmanı ytavsiye edeceğim yer bobindir. Sağ arka tarafta egsoz un üstünden kaportanın içine bakarsan iki kablonun bağlandığı bir zımbırtı göreceksin işte o zımbırtı kablolar büyük ihtimal yerinden çıkmış yada az temas ediyor olabilir. Motorun bazen çalışıp bazen çalışmama nedenlerinin başında geliyor. Umarım sorun budur çünkü çözümü kolay. İnşallah daha büyük sorunu yoktur.
Tekrardan motorun hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel günlerde binesin inşallah.
Sanırım ben sorunumu yanlış tarif ettim..
Starta basınca motoru çeviriyor ancak motor devir almıyor yani çalışmıyor..Hani kıv kıv kıvvv yapıyor ama almıyor sonra..Senin dediğin o kablolarda sorun olsa sanırım ateşleme düğmesi hiç çalışmaz..
Acaba motor soğuk diyemi oluyor bu iş?
Sabahları motoru çalıştırıp gaz verip yola çıkınca gazdan elimi çekince stop ta ediyor..Bu sanırım motorun ısınmasını beklemeden hemen yola çıkmamdan ileri geliyor..ama ilk marşa basarken bu kadar çalışmama sorunu yapması normalmi?
Reklamlar
-
25 Nisan 2009, 16:12
#4102
osbourne adlı üyeden alıntı
Sanırım ben sorunumu yanlış tarif ettim..
Starta basınca motoru çeviriyor ancak motor devir almıyor yani çalışmıyor..Hani kıv kıv kıvvv yapıyor ama almıyor sonra..Senin dediğin o kablolarda sorun olsa sanırım ateşleme düğmesi hiç çalışmaz..
Acaba motor soğuk diyemi oluyor bu iş?
Sabahları motoru çalıştırıp gaz verip yola çıkınca gazdan elimi çekince stop ta ediyor..Bu sanırım motorun ısınmasını beklemeden hemen yola çıkmamdan ileri geliyor..ama ilk marşa basarken bu kadar çalışmama sorunu yapması normalmi?
Yok senin tarifinde bi sorun yok dostum.
Marşa basıp, buji ateşleme yapıyor ama motor çalışmıyor. Yani senin sorun bujide veya aküde değil sanırım. Bahsettiğim bobin tellerinde hafif bi gevşeme var o kadar. Yani en azından bence öyle diyorum.
Konu hakkında daha detaylı bilgi sahibi olan arkadaşlar sana daha iyi cevaplar verecektir umarım.
Nerede bu hayatın restart düğmesi? Kasmaya başladı artık, Yeniden başlatmam lazım...
-
25 Nisan 2009, 16:53
#4103
ŞEHRA_ZAT....
Aramıza hoş geldin!!!!
NİCK'in çoook yaratıcı hoşuma gitti....
umarım kalıcı ve katılımcı olursun...
-
25 Nisan 2009, 19:14
#4104
-
25 Nisan 2009, 20:00
#4105
-
25 Nisan 2009, 20:09
#4106
-
25 Nisan 2009, 20:49
#4107
Gürcell adlı üyeden alıntı
Yok senin tarifinde bi sorun yok dostum.
Marşa basıp, buji ateşleme yapıyor ama motor çalışmıyor. Yani senin sorun bujide veya aküde değil sanırım. Bahsettiğim bobin tellerinde hafif bi gevşeme var o kadar. Yani en azından bence öyle diyorum.
Konu hakkında daha detaylı bilgi sahibi olan arkadaşlar sana daha iyi cevaplar verecektir umarım.
Hmm bugün bi baktım o tellere sağlam gibiydiler ben genede ittirdim yerlerine ama sanki daha çabuk çalıştırdım motoru..
Başka ve çözümü belli bir sorun olarak 3 günlük motorcağızımın, değiştirdiğim dunlop ön lastiği iniyor sürekli inanılmaz gıcık bir durum bu da
Ayberk'e not: İsmet ustaya taktırmadım lastiği böyle oldu işte grrr..Çırak takmıştı..Gerçi lastik te hatalı olabilir belki..
Genele soru:
Düşük hızlarda (40-50 km/s) 40-45 dk. sürdüm moturu bugün..Sonlara doğru zatcağzımın rölantisimi yükseldi nedir..böyle kızışmış gibi çalışmaya başladı eleman..
Bayılmaya başlama belirtilerimidir bu?
Birde lastik hava basınçları ne olmalı bu dunlopların?
-
25 Nisan 2009, 22:12
#4108
göstergeler bile aynı. sadece sol tarafta bizde akü göstergesi var jupiterde motor sıcaklıgı hararet
-
25 Nisan 2009, 22:29
#4109
AYBERK adlı üyeden alıntı
ön camı çok farklıve çok güzel!!! bayıldım valla!!!
ayrıca; arka yan grenajlarda farklı...
fiyat konusuna gelince;bayaa bi km'si var,model olarakta düşük!!! ama 1.500USD.... ÇOK PAHALI!!!!
ön camı ayrı satılıyor ama biraz tuzlu 75 euro
http://cgi.ebay.it/PARABREZZA-KIT-BIONDI-ITALJET-JUPITER-250-DA02-CLUB_W0QQitemZ170292551486QQcmdZViewItemQQptZRicam bi_e_Accessori_Moto?hash=item170292551486&_trksid= p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1385|66%3A2|65%3A12|39 %3A1|240%3A1318
-
25 Nisan 2009, 22:36
#4110
işte zatın farkı italyan...
belki parçalar bile orijindir baksanıza her tarafı aynı arka grenajlar dışında.
Boş gezenin boş kalfası rallici cadde tayfası...
-
25 Nisan 2009, 22:58
#4111
bizimkilerin yan grenajları bence daha güzel.onun arkalarında disk olması güzel.ayrıca nedense hepsinin önündeki üçgen yer boş arma vs takmıyorlar neden acaba?
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
25 Nisan 2009, 23:02
#4112
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
AYBERK, serkanzat, mondialcii, hondaRED, logaritma
3-5 eksikle herkes burda
-
25 Nisan 2009, 23:06
#4113
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
25 Nisan 2009, 23:08
#4114
serkanzat adlı üyeden alıntı
selamlar herkese...
selam serkanzat..
valla bu jüpiter, bizim zatlara yakışan cc de ve güçte..işte tamda bu motorun kasası bizim zat-ı muhteremler..
-
25 Nisan 2009, 23:19
#4115
osbourne adlı üyeden alıntı
selam serkanzat..
valla bu jüpiter, bizim zatlara yakışan cc de ve güçte..işte tamda bu motorun kasası bizim zat-ı muhteremler..
selam osbourne
yaşadığın ufak tefek sorunları okudumda ama en yakın zamanda motorun tüm sistemi oturur merak etme..
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
25 Nisan 2009, 23:23
#4116
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
AYBERK, enginogurlu, osbourne, serkanzat, sedat_57, mondialcii, hondaRED
-
25 Nisan 2009, 23:33
#4117
bende burdayım yaw
-
26 Nisan 2009, 13:52
#4118
Merhaba sayın motosiklet.net, 150 ZAT kullanıcıları. Size bir şey sormak istiyorum, ben bakımları kendim yaptırdım, garanti kağıdında imzalı, servis onaylı bakım yaptırmadım yani. Şimdi marş motoru bozuldu garantiye gitsem, bakımları servis onaylı yaptırmamışsanız o yüzden ilgilenemeyiz gibi bir şey derler mi acaba?
Yardımcı olursanız sevinirim.
-
26 Nisan 2009, 14:33
#4119
1545214566 adlı üyeden alıntı
Merhaba sayın motosiklet.net, 150 ZAT kullanıcıları. Size bir şey sormak istiyorum, ben bakımları kendim yaptırdım, garanti kağıdında imzalı, servis onaylı bakım yaptırmadım yani. Şimdi marş motoru bozuldu garantiye gitsem, bakımları servis onaylı yaptırmamışsanız o yüzden ilgilenemeyiz gibi bir şey derler mi acaba?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Dostum sanırım bu senin gittiğin servise göre değişir. Adam iyi birisi ise kaşeleri basar eski tarih atar ve bakımları burada yapıldı der garantiden değiştirir.
Yok kıl bir servise gidersen aynen dediğin gibi bakımları yaptırmamışsın kendi cebinden değiştireceksin der.
Sonuçta tüm sorunları çıkartanda, çözende senin karşındaki kişinin insanlığı olacak.
Sana bol şans dilerim.
Nerede bu hayatın restart düğmesi? Kasmaya başladı artık, Yeniden başlatmam lazım...
-
26 Nisan 2009, 15:32
#4120
Gürcell adlı üyeden alıntı
Dostum sanırım bu senin gittiğin servise göre değişir. Adam iyi birisi ise kaşeleri basar eski tarih atar ve bakımları burada yapıldı der garantiden değiştirir.
Yok kıl bir servise gidersen aynen dediğin gibi bakımları yaptırmamışsın kendi cebinden değiştireceksin der.
Sonuçta tüm sorunları çıkartanda, çözende senin karşındaki kişinin insanlığı olacak.
Sana bol şans dilerim.
Teşekkür ederim, peki bana önerebileceğiniz bir servis var mı?
Çağlayan, CMT motor gerçekten çok kıl bir servis, insanın sinirlerini bozuyor. Tam dayaklık biri oradaki usta. Adam benden önce geldi, 10 tl verdi naber dedi bahşiş olarak verdi sıramı aldı adam. Kavga çıkarmamak için kendimi zor tuttum.
Bana önerebileceğiniz servis var mı? :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler