Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Nisan 2009, 22:16
#4081
sakinseytan adlı üyeden alıntı
motorun cc mi yükselttin?ben hep yükseltmek istemiştim kısmet olmadı ölemi yaptın? 150 cc hiç yetmiyo o motora zaten
yok cc yükseltemedim yapıcaktık ama nasıp olmadı
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Engin..
Tebrikler.....Motoru tam zamanında hazır hale getirmişsin...Şık olmuş..
Ön fren mekanizmasını kırmızımı yaptın.. Uyumlu duruyor..Ortadaki üçgen boş duruyor orayada birşeyler uydur...162 inci sahifedeki benim motorun üçgenine bak.kırmızı kartal çıkartma var..Sende uyumlu durabilir..Ondan her yerde var....
Güle güle kullan...Kazasız belesız....İyigünlerde..
Saol Ahmet abi yaptık bittide karbiratörünü ayarlamam lazım iyi cekmiyo boguluyor çok benzin geldiği için havalar biraz daha düzelsin iyice bi ince ayar cekicem
serkanzat adlı üyeden alıntı
enginim sezona girerken bitirdin motoru tebrik ederim,gözede hoş gözüküyor,bir gün toplanacağız inşallah yakından görme fırsatıda buluruz,
güle güle kullan allah kaza bela göstermesin sana ve hepimize
saol Serkanım yaptık işte bişeler
bu arada arkadaşlar cantadaki ışıkta benim yapımımdır normalde 3. stop lanbası yok cantada ledlerden yaptım onuda
Reklamlar
-
22 Nisan 2009, 22:30
#4082
slm arkadaşlar bende mondial kurbanıyım arkadaşım ii karar ver dedi ama bazen insanı cez vediyor işte hayaller chooper alamayınca yol belli tabiki neyse benim sorunum şu :mondial 250 mct kullanıyorum yolda kaldığım günleri hatırlıyamıyorum sadece ödediğim paralar var aklımda 500 ytl şimdiye kadar en son çekildiğimde ise servis çekiciye 100 ytl verdim bunlar bi yana bu motorun derdi ne zaman biticek diye düşünüyorum bir gün motoru yıkarken bi baktım boya döküldü arka bagajın gittim aldığım yere hiç ilgilenmediler orda başka ilçeden gelen usta bunun boyası hatalı yani kendi dökülmüş dedi bunun üzerine zar zor tamam dökülen yerin bagajın fotolarını istediler fakat ses seda yok 7 ay oldu nasıl garanti var nereler garantiye girdiğini anlamış değilim ewt gelelim başka soruna motorum bi ara yağ kaçırmaya başladı bunu park yaptığımda gördüm ve aşırı hemen servise gittim parça yok dedi keçe değişcekmiş o olabilir dedi eminde değil nasıl bi ustalıkj sa ? sonra başka bir motorcuya gittim bana abi hemen çıkmaz bu kalıcak 1 gün dedi işte çalışan birisiyim ve işyerim uzak ayaklarımı istiyor benden kısacası ok dedim ne zamn alırım yarın olur dedi ok dedim aldım ve bu arada vitewsleride belirttim vitesler karışıyor çalışırken motor boşa geçmiyor dedim ve sağ sol söküldü motor ve yağ konusu olarak dış keçe sanırım değişti fakat yağ yine akıyordu tekrar götürdüm bu sefer motorun altındaki yağ tıpa vidasına beyaz bi cilatin sardılar bakalım ne olucak sonra motorun sağ tarafında debriyaj balatalarına kadar incelendi ve balatalar bitmiş dediler sorun o dğişelim dedim gittiler aldılar ve taktılar ben görmedim takılanı işe gitmiştim mecburdum sonra ilk gün bi şey yok fakat 4 gün km 100/110/120 km ye çıktığımda vites debriyaj telini çekemedim debriyaj kolu sıkıştı ve trafikteydim ve motor gidiyor viteste aynı zamnda sıkıştı sonra 10 dk sonra açılıyor sanki hiç bi şey yokmuş gibi bu durum neden olur bilmiyorum ve başka servise sordum balataların orjinal olmadığı için bu durumu yapabileceğini söledi ben ne yapim bana yol gösterirmisiniz ve orjinal mct 250 debriyaj balataları ne kadardır ve adrese teslim olurmu bilgi verirseniz sevinirim saygılarımla
servisleriniz ilgilenmiyor baştan sağıyor ve çin malı deyip geçiyolar lütfen daha anlayışlı ustalar ve bilgili insanlar ve parçalar hazırlıklı olursa sevinirim tşkler
-
22 Nisan 2009, 23:20
#4083
dj umut adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bende mondial kurbanıyım arkadaşım ii karar ver dedi ama bazen insanı cez vediyor işte hayaller chooper alamayınca yol belli tabiki neyse benim sorunum şu :mondial 250 mct kullanıyorum yolda kaldığım günleri hatırlıyamıyorum sadece ödediğim paralar var aklımda 500 ytl şimdiye kadar en son çekildiğimde ise servis çekiciye 100 ytl verdim bunlar bi yana bu motorun derdi ne zaman biticek diye düşünüyorum bir gün motoru yıkarken bi baktım boya döküldü arka bagajın gittim aldığım yere hiç ilgilenmediler orda başka ilçeden gelen usta bunun boyası hatalı yani kendi dökülmüş dedi bunun üzerine zar zor tamam dökülen yerin bagajın fotolarını istediler fakat ses seda yok 7 ay oldu nasıl garanti var nereler garantiye girdiğini anlamış değilim ewt gelelim başka soruna motorum bi ara yağ kaçırmaya başladı bunu park yaptığımda gördüm ve aşırı hemen servise gittim parça yok dedi keçe değişcekmiş o olabilir dedi eminde değil nasıl bi ustalıkj sa ? sonra başka bir motorcuya gittim bana abi hemen çıkmaz bu kalıcak 1 gün dedi işte çalışan birisiyim ve işyerim uzak ayaklarımı istiyor benden kısacası ok dedim ne zamn alırım yarın olur dedi ok dedim aldım ve bu arada vitewsleride belirttim vitesler karışıyor çalışırken motor boşa geçmiyor dedim ve sağ sol söküldü motor ve yağ konusu olarak dış keçe sanırım değişti fakat yağ yine akıyordu tekrar götürdüm bu sefer motorun altındaki yağ tıpa vidasına beyaz bi cilatin sardılar bakalım ne olucak sonra motorun sağ tarafında debriyaj balatalarına kadar incelendi ve balatalar bitmiş dediler sorun o dğişelim dedim gittiler aldılar ve taktılar ben görmedim takılanı işe gitmiştim mecburdum sonra ilk gün bi şey yok fakat 4 gün km 100/110/120 km ye çıktığımda vites debriyaj telini çekemedim debriyaj kolu sıkıştı ve trafikteydim ve motor gidiyor viteste aynı zamnda sıkıştı sonra 10 dk sonra açılıyor sanki hiç bi şey yokmuş gibi bu durum neden olur bilmiyorum ve başka servise sordum balataların orjinal olmadığı için bu durumu yapabileceğini söledi ben ne yapim bana yol gösterirmisiniz ve orjinal mct 250 debriyaj balataları ne kadardır ve adrese teslim olurmu bilgi verirseniz sevinirim saygılarımla
Dj umut kardeş , bizim ZAT çı arkadaşlar ibret alsın ..ZAT ın sorunlarından bahsediyorlar..Sorunlu motor görsünler...Bizde hiç olmassa vites ve viteskutusu sorunları yok...
Senin gördüğüm kadarı ile ilk mesajın fakat senin bu sorunlarını 250 MCT formunda paylaşman lazım..sen Mondial 250 MCT formuna girerek 206 ıncı sahifeye kadar okumanı ve sonra , oradaki arkadaşlarlara sorunlarını dile getirek sorunlarının cevabını orada bulabileceğine inanıyorum.
250 MCT parça ve fiyatları için UĞUR MONDİAL sitesine girip satışsonrası hizmetlerden YEDEKPARÇA kısmında bulabilirsin.
Birde cümlelerinin arasına nokta veya virgül koyarak veya ayırarak yazarsan , daha kolay anlaşılacağına inanıyorum.Ben okurken bayağı
zorlandım..
Sana allah kolaylıklar versin....
Engin..
Karbüratörünün hava ayarı az herelde hava girişini biraz açarsan çgaz yiyişi düzelir...Gaza yüklenip egsosttan çıkan dumanı kontrol et ..Siyah gibi çıkarsa benzin miktarı fazla hava ( oksijen ) miktarı az demektir..
(Tabi bu arada motor ısındıktan sonra jiklenin tamamen açıldığından emin olman lazım )..
Motor sehpada çalışırkende verdiğin gazı rahat yemesi lazım..Gazı yerken kapaklanma yapmayana kadar gaz ve hava ayarları ile oyna...Eğer ayarı tam olmuşsa...Egsosttan siyah duman çıkmayacaktır. Motoru çalıştırırken de yarım marşta çalışması gerekir...
Kolaygelsin...
-
22 Nisan 2009, 23:36
#4084
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Dj umut kardeş , bizim ZAT çı arkadaşlar ibret alsın ..ZAT ın sorunlarından bahsediyorlar..Sorunlu motor görsünler...Bizde hiç olmassa vites ve viteskutusu sorunları yok...
Senin gördüğüm kadarı ile ilk mesajın fakat senin bu sorunlarını 250 MCT formunda paylaşman lazım..sen Mondial 250 MCT formuna girerek 206 ıncı sahifeye kadar okumanı ve sonra , oradaki arkadaşlarlara sorunlarını dile getirek sorunlarının cevabını oradaki
bulabileceğine inaniyorum ..
Birde cümlelerinin arasına nokta veya virgül koyarak veya ayırarak yazarsan , daha kolay anlaşılacağına inanıyorum.Ben okurken bayağı
zorlandım..
Sana allah kolaylıklar versin....
Engin..
Karbüratörünün hava ayarı az herelde hava girişini biraz açarsan çgaz yiyişi düzelir...Gaza yüklenip egsosttan çıkan dumanı kontrol et ..Siyah gibi çıkarsa benzin miktarı fazla hava ( oksijen ) miktarı az demektir..
(Tabi bu arada motor ısındıktan sonra jiklenin tamamen açıldığından emin olman lazım )..
Motor sehpada çalışırkende verdiğin gazı rahat yemesi lazım..Gazı yerken kapaklanma yapmayana kadar gaz ve hava ayarları ile oyna...Eğer ayarı tam olmuşsa...Egsosttan siyah duman çıkmayacaktır. Motoru çalıştırırken de yarım marşta çalışması gerekir...
Kolaygelsin...
teşekkürler Ahmet abi
-
24 Nisan 2009, 02:30
#4085
-
24 Nisan 2009, 02:39
#4086
osbourne;
zat'ın hayırlı ve uğurlu olsun... Allah kazasız,belasız binmeyi nasip eylesin!!!!
bu motordan çok büyük keyif alacaksın,tadını çıkar....
lastikleri hangi marka aldın?
-
24 Nisan 2009, 03:17
#4087
-
24 Nisan 2009, 08:10
#4088
osbourne adlı üyeden alıntı
Eh arkadaşlar motor bugün elime geçti nihayet..
İlk fotosu budur..Bu da ikincisi..
Şimdilik sadece rüzgarlıktan ses gelme sorunu var..Onu da silikon vb. bir şeyle engellemeyi düşünüyorum..
Henüz 2 km yapabildim bugün
O da site içerisinde
Orta sehpaya almakta zorlanmam dışında bir sıkıntısı olmadı şimdilik
Sıfır aldığım motorumda:
-İki lastik
-Kayış
-Buji
-Motor yağı
kafadan değiştirdim..
Bu değişimler total 210 TL tuttu..
Paylaşmak istedim...
Selam ederim..
Arkadaşım Hayırlı olsun motosikletin ALLAH cc güle güle binmeyi nasip etsin
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
24 Nisan 2009, 15:10
#4089
RunemagicK adlı üyeden alıntı
üsttede yazdığım gibi karbüratör ayarı yaotım, devir düşük, bi sorun yok o konuda ama yinede gidiyo alet
senin aletin arpası fazla gelmiş herhade baksana yerinde durmuyor mübarek kıpır kıpır
osbourne adlı üyeden alıntı
Eh arkadaşlar motor bugün elime geçti nihayet..
İlk fotosu budur..Bu da ikincisi..
Şimdilik sadece rüzgarlıktan ses gelme sorunu var..Onu da silikon vb. bir şeyle engellemeyi düşünüyorum..
Henüz 2 km yapabildim bugün
O da site içerisinde
Orta sehpaya almakta zorlanmam dışında bir sıkıntısı olmadı şimdilik
Sıfır aldığım motorumda:
-İki lastik
-Kayış
-Buji
-Motor yağı
kafadan değiştirdim..
Bu değişimler total 210 TL tuttu..
Paylaşmak istedim...
Selam ederim..
motorun hayırlı olsun.kazasız belasız güle güle kullan,
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
24 Nisan 2009, 18:16
#4090
zincir alacaksan eğer;gemilerde,teknelerde kullanılan zincirler var... onlardan al!!! ben onlardan kullanıyorum,ÇAPA bağlıyorlar o zincirlere,makas vs kesemiyor!!!! ancak testere gerek!!!!! tekne malzemeleri satan yerlerden bulabilirsin!!! kaç metre istersen alırsın,pişman olmazsın... ayrıca; ucunada kaliteli bir kilit alabilirsin!!!!
kilit için örnek olsun...
http://images.google.com.tr/url?sour...3o36J5xAr6enhA
http://images.google.com.tr/url?sour...SSX_mlLn5oBHXg
-
24 Nisan 2009, 19:11
#4091
serkanzat adlı üyeden alıntı
motorun hayırlı olsun.kazasız belasız
güle güle kullan,
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım Hayırlı olsun motosikletin ALLAH cc güle güle binmeyi nasip etsin
Eyvallah saolun..
Bu arada şunlardan aldım oto aksesuarcısından:
Çok kullanışlı geldi bana..Aynaların benden tarafının üst kısmına yapıştırdım gayet iyi bir görüş açısı veriyor..Kör noktaya karşı birebir...Bilenler biliyordur belki..
-
24 Nisan 2009, 19:48
#4092
hayırlı olsun motorun 3 ay kaldı bende alıyorum Allah'ın izniyle (H) Ama bnde sıfırına yetecek para yok 2. el temiz bakcez nese Allah kaza bela vermesin .....
-
24 Nisan 2009, 20:11
#4093
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Tebrik ederim eline sağlık.....
Birde yapılan işin kontrolü için benzinciden deponu fulle...O depoyla 300 Km
yaptıktan sonra tekrar deponu doldur. Depon 9 litre benzin aldıysa ( ki
buda 100 Km de 3 Litre , Km de 10 kuruş yakıyorsun demektir ve normali
budur...( El kitabında 100 Km de 2.8 LT der..)
Ama depon 11 - 12 litre alıyorsa veya 300 km de benzinin biterse tekrar
karbüratör ayarı yapman gerekir....
Kolay gelsin..
Kazasız belasız sürüşler....
önceden 11 litre ile 280km yol gidiyordu. ayar yaptıktan sonra fazla binemedim ama daha az yakıyo sanki. yarından itibaren test etmeye başliyim (zatın el kitabınada saygılar)
-
24 Nisan 2009, 20:29
#4094
osbourne
hayırlı olsun abicim kazasız belasız kullanmak nasıp etsin allahım
-
24 Nisan 2009, 22:16
#4095
şu zatçıların dayanışması gibide yok ama hayla kendinize bir site açamadınız bütün türkiye zatçılarının buluşduğu toplandığı tek bir site güzel olurdu
-
24 Nisan 2009, 22:49
#4096
sinanferah05 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun motorun 3 ay kaldı bende alıyorum Allah'ın izniyle (H) Ama bnde sıfırına yetecek para yok 2. el temiz bakcez nese Allah kaza bela vermesin .....
Eyvallah..Umarım sende kavuşursun motoruna tez vakitte..
enginogurlu adlı üyeden alıntı
osbourne
hayırlı olsun abicim kazasız belasız kullanmak nasıp etsin allahım
Saolasın biraderim..Gerçi kaza bela işine giriyordum bugün az kalsın, ön tekeri kaydırdım ama çabuk toparladım allahtan
Bir de genele bir soru soracağım..
Sabahları motoru çalıştırma usulü varmıdır?
Yani bugün bayağı kastırdı beni çalıştırırken..otomatik ateşleme düğmesine basıyorum basıyorum almıyordu motor..yani max. 4-5 sn. basıyordum elbette..Alınca da hemen stop ediyordu..(Motoru boğmadığıma da eminim bu arada)Ancak ayak marşıyla çalıştı motur..
Bu klasik karbüratörlü motor sorunumudur? Yoksa bi servise göstersem mi?
-
24 Nisan 2009, 23:55
#4097
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhabalar...
İskendurunlu..
Şiperliğinin kıyılarında plastik nikelajmı var ben yanılıyormuyum..Alt tarafında da siyah plastik geçmişsin gibi görunuyor..
Genelde sıperlıkten ses , mikanın grenaja temasından kaynaklanıyor.Ben titreşimden kaynaklanan bu sesi ancak grenajla mika arasına ,tek taraflı yapışkan ince bir siyah sünger koyarak kestim.Hiç bellide olmuyor.
Siperlik vidalarından kesinlikle ses yapmaz ..Vida ve somunlar kauçuk içinde durmaktadır.Yalnız zamanla kauçuk çürüyüp kesildiği için gevşeyip titreşim yapar...
şimdi ahmet hocam b ende ses sorunu yok ben alt taraftaki plastikle bu ses sorununu kestim ama vidalarımın plastik bölümleri çürüdü. onları nasıl temin edebilim? ya da orya uaybilecek piyasada bol bulaciğim bir malzeme varmı bildiğin?
bide buraya silikon çekmekten felan bahsetmişler. oraya silikon ceksem altta vidalar kalıyor onları nasıl halledeceğim? bu bana mantıksız geldi
benim motor 230-240 km yaptı bi depoyla baya fazla yakıyo galiba karbüratör ayarını ben yapabilirmiyim sence ve sorun sadece karbüratör müdür?
AYBERK adlı üyeden alıntı
KİLİTLER GÜZEL DE ZİNCİRE DE ÖRNEK VERSEN?
-
25 Nisan 2009, 00:24
#4098
[QUOTE=osbourne;1538674]Eyvallah..Umarım sende kavuşursun motoruna tez vakitte..
saolasın abicim inşallah yazı bekliyoruz işte kaza yapıyodum demişsin aman dikkat
-
25 Nisan 2009, 00:29
#4099
AYBERK adlı üyeden alıntı
zincir alacaksan eğer;gemilerde,teknelerde kullanılan zincirler var... onlardan al!!! ben onlardan kullanıyorum,ÇAPA bağlıyorlar o zincirlere,makas vs kesemiyor!!!! ancak testere gerek!!!!! tekne malzemeleri satan yerlerden bulabilirsin!!! kaç metre istersen alırsın,pişman olmazsın...
Yanlış bilgilendirme olmasın, ben de tekne sahibiyim, o zincirlerden fazlasıyla kullandım. 12 veya 14lük olmadığı sürece rahatlıkla makasla kesiliyor. Zaten adama ben 5 mt alayım dediğinizde o da 60-70 cm uzunluğunda bir makasla kesiyor. Yani makasla kesmek mümkün o zincirleri. (Ben teknemde 8'lik ve 10'luk kullanıyorum. Makasla ikisinin de kesilmesi mümkün)
12lik zincir de alabilirsiniz ama kaldırması bile zor onu
-
25 Nisan 2009, 12:17
#4100
osbourne adlı üyeden alıntı
Bir de genele bir soru soracağım..
Sabahları motoru çalıştırma usulü varmıdır?
Yani bugün bayağı kastırdı beni çalıştırırken..otomatik ateşleme düğmesine basıyorum basıyorum almıyordu motor..yani max. 4-5 sn. basıyordum elbette..Alınca da hemen stop ediyordu..(Motoru boğmadığıma da eminim bu arada)Ancak ayak marşıyla çalıştı motur..
Bu klasik karbüratörlü motor sorunumudur? Yoksa bi servise göstersem mi?
Dostum öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan.
Ön teker kayması ilk başlarda çok yaşanıyor gibi ama elin zamanla frene uyum sağlıyor yani kaydırmadan fren yapmayı öğretiyor zat bize.
sabah çalıştırmada sorun yaşıyorsan sana bakmanı ytavsiye edeceğim yer bobindir. Sağ arka tarafta egsoz un üstünden kaportanın içine bakarsan iki kablonun bağlandığı bir zımbırtı göreceksin işte o zımbırtı kablolar büyük ihtimal yerinden çıkmış yada az temas ediyor olabilir. Motorun bazen çalışıp bazen çalışmama nedenlerinin başında geliyor. Umarım sorun budur çünkü çözümü kolay. İnşallah daha büyük sorunu yoktur.
Tekrardan motorun hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel günlerde binesin inşallah.
Nerede bu hayatın restart düğmesi? Kasmaya başladı artık, Yeniden başlatmam lazım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler