Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Teşekkürler.Birşey daha sormak istiyorum.Burda çok yazıldı çizildi,konuşuldu ama net öğrenmek istiyorum.Yağ olarak 10w40 mı yoksa 15W50 mi kullanacağız?(tabi 4T olarak).Ben eski motorumda 10w40 Castrol GPS4T kullanıyordum.Ama tabi onun sınıfı daha farklıydı.
    Herkes hakettiğini yaşar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    10/40 a devamm

  3. #23
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    O zaman bişey daha sorayim bu gaz kolunda boşluk oluştu mu sizde de?1 cm. kadar?
    Herkes hakettiğini yaşar.

  4. #24

    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman An 400
    Bendede vardı serviste düzelttiler.Bi götür istersen.Takılmada yapıyomu.

  5. #25
    125mt_Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Arkadaşlar,
    Ben 125 mt aldım. Şimdilik çok memnunum. ilk 100 km de hemen yakıt ölçümü yaptım. 98 oktan benzinde 3.39 litre yaktı ki depodan taştı. Yaklaşık 101 YTL yapıyor. Deponun full çizgisinden kapağa kadar yerine yaklaşık 250cc benzin alabiliyor. Bu ahvalde ilk 100 km de 80-100 ykr arası yamış oluyor. Yanlış hesap etmediysem 90 ykr.
    Sağ aynadan ses gelmeye başladı. İçteki ayna tıkırdıyor. Bazen arka amortisörlerden hafif bir gıcırtı sesi geliyor. Sanırım helezonlardan.
    Şu anda 170 km de. Çekişi çok iyi, frenlerden çok memnunum. Ben 85 eşim 50 kilo. Market alışverişi yapıp yokuş yukarı eve gelebiliyoruz. Full yüklü rahat sabit yokuş yukarı 50 yapıyor ki ben rodaj için geçmiyorum. Sanırım gazı köklesem ne varsa gidecek. Seriliği çok iyi, yakışıda öyle. Sadece çin mallarına has tuh be kardeşim bu kadar adi mi yapılır denilecek yerleri oluyor. Ama sonuçta bu fiyata bu keyif çok iyi bir seçim. Herkese tavsiye ederim.
    Bence motorun tekerleri biraz daha büyük olabilirdi. Altı tam yüklü iken çok yüksek tümseklere hızlı girince vuruyor.

  6. #26
    trigger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2005
    Şehir
    KOŞUYOLU
    Motosikleti
    gt250R
    aynı ses benden de geliyor daha sonra gel bakarız dedi servis.. 55 km hızda yapıyor özellikle bi de iki kişi otururken çukurlarda gıyk diye ses çıkıyo sinir bozucu..baktırıcam hepsine motor çooook ısınmışsa duruduğunda aşırı yüksek rolantide kalıyo ufak ufak öne atılası geli kurt misali

  7. #27
    Creep3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    bende bişi sorucam zat150 de kursunsuz yerine super kullanmak daha mı iyi olur acaba? kullanan deneyen varsa bir zahmet yazsın.

  8. #28
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Taraa:Evet pizzacılar kırmızı renk alıyorlar ama Mondial almıolar dikkat edersen.Zevk meselesi tabi..Grisi de çok güzel Zat ın.Fakat mavisi çok ölü duruyor motor üzerinde.
    Bu arada arkadaşlar benimki bazen çalışmamazlık ediyor.Yan ayaklığı indirip tekrar kaldırıyorum,hemen marşı alıyor.Acaba ayaklığı takılı kalıyor mu görüyor marş motoru.Hiç başınıza geldi mi?
    Creep 3:ben 95 oktan kullanıyorum.Kitapçığında da kurşunsuz kullanılması gerektiği yazıyor.Ama sanırım süper kullananlarda var.Tek fark bir tanesinin rafineri edilirken kurşunun bünyesinden ayrıştırılması.+ bazı markalardaki oktan farkı.
    Herkes hakettiğini yaşar.

  9. #29
    stenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    değişik segmentlerde var
    motor 5 gündür serviste yatıyor arkadaşın .

    bir tel koptu arka fren teli yaw bir tel bu gözüm ... arka fren teli taa aydından geliyor . bu ne biçim serviis. bu ne biçim ZAAAAT tam ZAAAT yani .
    Bastığın yerleri \'toprak!\' diyerek geçme, tanı:
    Düşün altında binlerce kefensiz yatanı.
    Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
    Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.

    Aziz Üstad Mehmed Akif Ersoy

  10. #30
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    stenza:eski mesajlarında da Zat ı ufak tefek aksaklıklara rağmen çok övüyordun..Şaşırıyorum doğrusu
    Herkes hakettiğini yaşar.

  11. #31
    125mt_Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Arkadaşlar,
    125mt için notlarıma devam ediyorum.
    200 km yi devirdim. Çok rahat 80 km/h hıza çıkabildim ve daha gaz elciğini tamamen çevirmemiştim. Yani tam gaz denemedim.
    Kırmızı ışıkta, yamaha 125 cc motorla kalkış yaptık ve 60 km ye kadar yamaha yetişemedi. Yani acaip seri bir makine.
    Yakışı hala 90ykr (100km 3- 3.4 lt) civarında.
    İlginç bir not eksoz bağlantısı yerinden çıkmış, şasideki bağlantı yerini, civata ve somun arasına sıkıştıraak tutan bu bağlantı gevşemiş ve çıktı.
    Sadece civata titreşimden ses yapıyor. Egsozda bir durum yok. Arka amortisörlerden, bisiklet selelerinde de olan çok hafif bi gıcırtı var.
    Bu gıcırtıyı kesmek için tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Sağ iç ayna ses yapıyor.
    Bunların dışında bir durum yok, hala canavar. Bakalım 500 den sonra neler olacak

  12. #32
    tobacco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 zat
    arkadaşlar merhaba;
    motoru alalı 1 ay oldu gezmekten ancak yazabiliyorum
    yaklaşık 1,5 ay önce ani bir şekilde motor almaya karar verdim ve seçimin 150 zat oldu. motor almadan önce yaklaşık 1 hafta sıra bekledim ... alışımda maceralı oldu bir bayiye kapora verdim, istanbuldaki tüm bayilere 150 zatlar geldi en son bu adama geldi neyse teslim almaya gittim motor kullanmayı hiç bilmiyorum... işten takım elbiseli gitmişim zaten...
    planım bilen bir arkadaşımla gitmekti ama onunda son anda iş çıktı ve kaldım tek başıma... motoru aldım plaka taktırmak için 200mt ilerdeki servise dahi götüremedim o kadar sağ olsun ordan bir adam bıraktı servise. servisin orda biraz antreman yapayım dedim, gittim geldim biraz gözüm yemedi. eve götüremeyecem motoru serviste bırakırım motoru ertesi gün arkadaşımla alırım derken, başka bir 150 zat sahibi motorunu bakıma getirmiş ve yaklaşık aynı yerde oturyormuşuz şans eseri... bıraktı eve kadar hemen üstümü değiştirip antremanlara başladım ve bu güne kadar ufak tefek turlar ile 1100 km yi devirdim. hatta dün ikiter.org'un güze merhaba gezisine katıldım ve hayatımın en büyük keyiflerinden birini yaşattı bana herkesin küçük gördüğü 150 zat. biraz zorlandım tabii TEM'de 100-110 ancak gidiyor zaten (rampalar hariç) ama yüzümü kara çıkartmadı.

    ufak tefek sorunlar yaşadım, ilk ve şok olduğum durum motoru aldıktan 5 gün sonra akünün bitmesiydi. acayip moralim bozuldu. neyse sorun bagaj ışıgının açık kalmasıymış. hemen söktüm lambayı... daha 200kmde kalkışta (sadece kalkışta) motordan patır-patır bir ses geliyor- sanki harley mübarek neyse 500 bakımına götürdüm. sorun geçti. valyetör (veya nasıl yazılıyorsa) ile ilgi bi sorun olabilir 1500 bakımında motoru açıp yağlamak lazım dediler... anlamadım ama neyse dedim motor gidiyomu gidiyo

    500 bakımndan sonra tek kişi süper (hatta canavar)... fakat iki kişi binince patır-patır ses + arka amotisörden gıcır-gıcır ses gelmeye başladı. (sanırım 1500 bakımında o da geçer)

    şimdi motor bana az gelmeye başladı (özellikle hızı 140-150 ye çıksa o sorunumda yok aslında) seneye yeni bir motor düşünüyorum artık. benim gibi akılda hiç motor olmayan biri motor sevdasına kapılmasına ben bile şaşırıyorum...

    öncelikle benim gibi yukarıdaki sorunlar ile özellikle motordan ilk kalkışta patır-patır ses gelmesi ile karşılaşan varmı?.. 1500 bakımı yaklaşık ne kadar masraf çıkartıyor?

    görüşmek dileğiyle...

  13. #33
    tobacco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 zat
    tekrar merhaba;
    150 zatımda bulunan bir kaç sorunu daha tecrübeli arkadaşlarla paylaşmak istiyorum...

    1-arka fren gevşemesi.: 500 bakımına kadar baya bir gevşemişti çok zor tutuyordu, 500 bakımında sıktırdım yine gevşedi(1100km oldu). her 500,600km'de bir sıktıracakmıyız?
    2-yakıt tüketimi : tek kişi kullanıyorum okuduklarımdan 18-19ytl ile 230-240km gittiyi yazılmışt. ben 20 ytl ile ancak 200km gidiyorum diğer arkadaşların yakıt tüketimi nasıl?
    3-hız: tek kişi max ama max düz yolda 110 ancak yapıyor(rodaj bitti). 2 kişi 110-120ler okudum bendemi sorun var.?
    4-çekiş : 2 kişi bebekten etilere çıkan yokusu benim motor hayatta çıkmaz çıksada bayırın sonunda çatlar herhalde... kilolu 2 arkadaş rahat çıktığından bahsetmişti

    sanırım benim 150 zat tek kişi için dizayn edilmiş
    herkese sorunsuz sürüşler

  14. #34

    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Selamlar,
    Bu sitedeki tüm yorumları okuduktan sonra 3 gün evvel gidip 6 taksitle kırmızı bir 150ZAT aldım. Umduğumdan iyi çıktı ama hemen sorunla karşılaştım. Tobacco arkadaşınki gibi benimde ilk kalkışlarda kavrama yaparken titreme yaptırıyor ve iki kişi binince arkadan bir patırtı geliyor anlayamadım. 5 yıldır motora biniyorum ve en son suzuki marauder vz800 üm vardı. onlardan sonra bu motor bisiklet gibi ama idare eder işte. Ben çabuk dağılacağını düşünüyorum ama göreceğiz inşallah olmaz. Arka freni iki defa sıkıştırdım ve boşluğunu aldım. şimdi daha iyi tutuyor. lastikler süper diğer arkadaşlar neyini beğenmemiş anlayamadım. Kumda ve suda çok iyi. Hızlanması pek iyi değil, arabalarla boy ölçüşemiyor ki o sebeple sakın E6 veya açıkken E5 te rahat rahat gezebileceğinizi adüşünmeyin. Eninde sonunda 150 lik bi motor bu kadar performans verebilir. 80km ye kadar performans idare eder ama sonrası için bişi diyemem. Alet rodajda olduğu için geçmedim, 120 yi geçemez sanırım. Manevra süper hafif olduğu için hoşuma gitti eski motorum 260kg olduğu için sanırım. Hatunla çıktığımda işler değişti çünkü performans yarıya indi. ben 73kg hatun 48kg totalde 120kg la giderken rampada tam gazda 60kmh ı geçemiyor. ve oturan biraz havada kaldığı için dengeyi çok bozuyor dikkat edin. Yarın baskı balatayı kontrol ettireceğim ve haber ederim. Rolentisi çok yüksekti kendim kıstım koltuğun altında akünün yanındaki kutuyu açınca yerini görürsünüz. Kalkış yaparken ki silkeleme adamı sinir ediyor, bakalım halledebilecekler mi. Küçükçekmecede oturuyorum bende. Çekmeceli bi arkadaş vardı beni arasın diycem akşamları belki görüşürüz telim 0533 556 77 71. Benim alet 3,71lt yaktı 100km de. Daha rodajda iken çok iyi. Şimdi biraz kökleme kullanıyorum sanırım 4-5 lt ye çıkar. Pek ekonomik değil yani dizel bir araba kadar yakıyor ki bu motor. Yağmurlarda dikkatli olun kasksız kullanmayın, herkese çok selamlar...



    Alıntı tobacco adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar merhaba;
    motoru alalı 1 ay oldu gezmekten ancak yazabiliyorum
    yaklaşık 1,5 ay önce ani bir şekilde motor almaya karar verdim ve seçimin 150 zat oldu. motor almadan önce yaklaşık 1 hafta sıra bekledim ... alışımda maceralı oldu bir bayiye kapora verdim, istanbuldaki tüm bayilere 150 zatlar geldi en son bu adama geldi neyse teslim almaya gittim motor kullanmayı hiç bilmiyorum... işten takım elbiseli gitmişim zaten...
    planım bilen bir arkadaşımla gitmekti ama onunda son anda iş çıktı ve kaldım tek başıma... motoru aldım plaka taktırmak için 200mt ilerdeki servise dahi götüremedim o kadar sağ olsun ordan bir adam bıraktı servise. servisin orda biraz antreman yapayım dedim, gittim geldim biraz gözüm yemedi. eve götüremeyecem motoru serviste bırakırım motoru ertesi gün arkadaşımla alırım derken, başka bir 150 zat sahibi motorunu bakıma getirmiş ve yaklaşık aynı yerde oturyormuşuz şans eseri... bıraktı eve kadar hemen üstümü değiştirip antremanlara başladım ve bu güne kadar ufak tefek turlar ile 1100 km yi devirdim. hatta dün ikiter.org'un güze merhaba gezisine katıldım ve hayatımın en büyük keyiflerinden birini yaşattı bana herkesin küçük gördüğü 150 zat. biraz zorlandım tabii TEM'de 100-110 ancak gidiyor zaten (rampalar hariç) ama yüzümü kara çıkartmadı.

    ufak tefek sorunlar yaşadım, ilk ve şok olduğum durum motoru aldıktan 5 gün sonra akünün bitmesiydi. acayip moralim bozuldu. neyse sorun bagaj ışıgının açık kalmasıymış. hemen söktüm lambayı... daha 200kmde kalkışta (sadece kalkışta) motordan patır-patır bir ses geliyor- sanki harley mübarek neyse 500 bakımına götürdüm. sorun geçti. valyetör (veya nasıl yazılıyorsa) ile ilgi bi sorun olabilir 1500 bakımında motoru açıp yağlamak lazım dediler... anlamadım ama neyse dedim motor gidiyomu gidiyo

    500 bakımndan sonra tek kişi süper (hatta canavar)... fakat iki kişi binince patır-patır ses + arka amotisörden gıcır-gıcır ses gelmeye başladı. (sanırım 1500 bakımında o da geçer)

    şimdi motor bana az gelmeye başladı (özellikle hızı 140-150 ye çıksa o sorunumda yok aslında) seneye yeni bir motor düşünüyorum artık. benim gibi akılda hiç motor olmayan biri motor sevdasına kapılmasına ben bile şaşırıyorum...

    öncelikle benim gibi yukarıdaki sorunlar ile özellikle motordan ilk kalkışta patır-patır ses gelmesi ile karşılaşan varmı?.. 1500 bakımı yaklaşık ne kadar masraf çıkartıyor?

    görüşmek dileğiyle...

  15. #35
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Tobacco,
    Kalkışta motorundan gelen o senin tabirinle ''patır patır'' ses benzin pompasından geliyor.Bi zaman sonra kaybolacak.Arka frenin gevşemesi çok normal çünkü balata kendisine yüzey yapıyor,yani diğer tabirle alışıyor.Motorunun arka soluna eğildiğinde helezonun hemen solunda 14'' bir somun göreceksin.Her gevşeme sonrası o somunu saat yönünde 1 yada 2 tur çevirirsen sorunun hallolacak.Zaten bu işlemi 1 yada 2 kez yapacaksın ertesinde balata iyice alışmış olacak
    Herşeyden önce rodaj boyunca motora tam gaz vermemeni ,mümkün olduğu kadar yarım gazla kalkıp,motora gazı yedire yedire,yani kademeli olarak arttırmanı tavsiye ederim.Seyir esnasında da gazı ara sıra bırakıp tekrar motoru devirlendirmen,sürekli sabit gazla gitmemen motor için çok faydalı olur.İki kişi bindiğinizde gelen o gıcırtı zamanla kaybolacak,eğer geçmezse mutlaka servise göster.
    150 Zat tek kişilik değil,ama ergonomik olarak belki İtalyan yada Japon üreticiler kadar rahat olmayabilir.
    Yakıt tüketimindeki aşırı artış biraz da sürüş özelliklerindende kaynaklanabilir.Çünkü rodajı biten motorların bir depoyla 280 km. kadar yaptıklarını duyuyorum.Sarfiyatı YTL üzerinden değil,aldığın benzin(lt.)/yaptığın km olarak hesaplarsan,akaryakıt fiyatlarındaki değişimden kaynaklanan dalgalanmalardan etkilenmezsin.
    Tek kişi ile 110 yapabilmesi çok iyi bu motordan çok çok büyük hızlar bekleme zaten.
    Servis için K.Bakkalköy'de Sevpa var.Çok iyiler bu konuda.Çok ilgileniyorlar ve teknik imkanları çok iyi.İsmet Usta'da bilgili bu konuda.
    Herkes hakettiğini yaşar.

  16. #36
    tobacco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 zat
    potenza çok saol verdiğin bilgiler için, motorda oluşan ufak tefek aksıklara ben alıştım kafama takmamaya çalışıyorum. bu sabah e5'ten işe gidiyorum göztepe köprüsüne doğru hız 60 civarı arkada trafik yığınla otobüs-minübüs bir an gaz kestim ve... MOTOR STOP ETTİ. orta şeritten gidiyorum, frene basmadan da çalışmıyor alet!!! tüm vücudumdan soğuk terler döktükten sonra ve trafiğide durdurup çalıştırp motoru devam ettim... söylemişlerdi sabahları en az 3-5 dakka rölantide çalıştır mutlaka diye ama dinlemedik işte...
    benden söylemesi her süprize hazır olun arkadaşlar...
    sevpa'nın methini bende çok duydum 1500 bakımına kesin oraya götüreceğim. bu arada ne kadar masraf çıkartıyor bu 1500 bakımı? ve tavsiye ettiğiniz ve extra değiştirilmesini düşüntüğünüz buji-hava filitresi-yağ filitresi gibi parçalar varmı?

    sorunsuz sürüşler...

  17. #37
    trigger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2005
    Şehir
    KOŞUYOLU
    Motosikleti
    gt250R
    ya sevpadan almıştım orda servis yoktu?? kalkıştaki patırdama denilen bende de war ama benzin pompasından gelio gibi deil motor resmen 10 şiddetinde titriyor. 55 den itibaren hafif kayış sesi geliyor. 1050 km deyim 2 kişi hafif rampada 70-80 arası gidiyo tek kişi memnunum gidişten. aynı 150 filan yapsa ben de dah hızlı gitmesi dışında herşey iyi gelio. şu öncam sesini de bi halledebilsem conta koy dediler de ne gibi conta onu çözemedim...

  18. #38

    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman An 400
    Benim motordada titreme var.Özellikle iki kişiyken kendimi beton kırma makinesinin başında zannediyorum Bunu nasıl önleyeceğimizi bilen biri varmı. Ben 1500 bakımında sadece yağını değiştirdim onuda kendim yaptım ama bujiyide değiştirmek istiyorum da nasıl alcam bujiyi onu bilmiyorum yani parçaçıya gidip ne demek lazım kodu falan varmı bunun?

  19. #39
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Evet sabahları soğukken mutlaka bir müddet(2-3dk.) gibi rolantide çalıştır.Biraz yağ dolaşsın,hatta ısınsın.Ama sen zaten seyir halindeyken motor zaten ısınmıştır,bence ya benzinde bir sorun oldu yada elektrik akımında.1500 bakımı 70-80 YTL gibi ya tutar yada tutmaz.Tabii ekstra masrafların çıkmazsa.Buji olarak Japon NGK buji kullan ilk çalıştırması bile değişiyor+sarfiyatı.Yağ olarak Castrol GPS 4T 10W40 yada Mobil Extra 4T 10W40 kullanç
    Trigger:Sevpa teknik donanımını yeni aldı,hemen showroomlarının arkasında,liftleri de var.Motorun bakımını havada yapıyorlar,her türlü kaçak,ezik vs. yi görebiliyorlar.Patırdama çok şiddetliyse dediğin gibi,bir baktır istersen,pek hayra alemet değil.O kayış sesi bende de var.Yakında daha kaliteli bir kayış ve gergi bilyasıyla değiştireceğim.Kişisel görüşüm malzemenin düşük kaliteli oluşu.
    Öncam için de camı gövdeye bağlayan civataların altına plastik conta koyup tekrar o şekilde sıkıştırarak takıyorlar.Burda bir yerde vardı yapılışı.Zat 150 sayfasında sanırım.
    saygılar..
    Herkes hakettiğini yaşar.

  20. #40
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Pek sanmıyorum ya Murattolga.Bu arada dün akşam tekrar çıktım yola,gerçekten kaliteli bir yağ ve buji çok değiştiriyor gidişini.Şu an tek sorunum yola çıktığımda ilk başta çok yumuşak olan ön fren.Zamanla hidrolik yağının ısınmasıyla sertleşiyor ama ilk km. ler biraz korku dolu oluyor.Sanırım fren hidroliğini de(DOT4) kaliteli bir markayla değiştireceğim.Ben lastiklerden pek memnun değilim Ceyhun.Önümüzdeki yaza kadar bunları kullandıktan sonra Metzeler Me7 Teen serisiyle değiştiririm galiba.
    Herkes hakettiğini yaşar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler