Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Aralık 2008, 19:40
#3301
arkadaşlar yeni yılın hepimize sağlık huzur mutluluk ve başarı getirmesini en içten duygularımla diliyorum.......
arkadaşlar benden bu akşamlık bu kadar hepiniz sevdiklerinizle olursunuz....
saygılarımla..
[B]ALLAH KASK'LARIMIZA ASFALT YÜZÜ GÖSTERMESİN[/B]
Reklamlar
-
31 Aralık 2008, 20:07
#3302
Herkese mutlu yıllllllllllllllaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr
Herkese mutlu yıllllllllllllllaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr
-
31 Aralık 2008, 20:39
#3303
Yeni Yılın Tüm Motosiklet dostu ve motosiklete gönül vermiş arkadaşlarıma sağlık, esenlik ve mutluluk getirmesi dileklerimle.
Yeni yılın sevdiklerinizle önce sağlıklı sonrada umutlu bir yıl olamasını dilerim sevgilerle yeni yılınız 2009 kutlu olsun.......
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
-
31 Aralık 2008, 20:51
#3304
Sağlıklı ve mutlu nice senelere
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
31 Aralık 2008, 21:19
#3305
logaritma adlı üyeden alıntı
250 cc en pratik şöyle yapabilirsin 250 lik bir scooter alabilirsin motorlarını değiştirirsin ruhsatlarına işletirsin sonra diğer scooter ı satarsın... yada 250 lik bir scooter sahibiyle anlaşır adamın cebinede bir şeyler koyarsan motoru almadanda değiştirebilirsin ama pek kimsenin yanışıcağını sanmam o işe gerçi para göz adamda çokdur oladabilir
bu tip seçeneklerin dışında çıkmaya bence bulaşma çıkma motora güven olmaz motor bloğu çatlak çıkabilir pistonlarında sorun olabilir yatak yapabilir hiç belli olmaz..
tabi şuda var bunu çoğu zaman sağda solda yazdım motor hacminin süratle pek ilgisi yokdur 125cc lik pist motorları vardır 180 yapar adamlar işde izliyorsunuz youtube da orda burda 70cc lik mopedlerle 140-160 gibi ciddi süratlere çıkıyorlar amaç burda süratse zatın üstündeki motorda da performans uygulamaları yapılıp son sürati arttırılabilir araştırmak lazım bence böylesi daha ucuz daha stabil olur..
ben benim zatın hızından memnunum 130 yaptım gitti yanımda honda titan deluxe vardı onu rahat gectim o 110 daydı benim motor yağ yakmaya başladı yanı motor bitti ve motoru sıfırlamam lazım bende ona 200-300 masraf edene kadar bu paralara cıkma sağlam bi 250 cc motor bulup takmayı düşündüm olmazsa kendi motorunun üstünde kaldırabildiği kadar modifikasyona gidicem ee gidişi güçlesince durdurmakta lazım onun içinde eger olursa ön dısk freni büyültmek yada komple jantla büyültmek arka tarafada dısk fren yapmak
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
TÜM ARKADAŞLARIN YENİYİLİNI KUTLARIM...
2009 YILI nın sağlıklı sıhhatli ve gönlünüzce geçmesini dilerim...
3 Gündür şehir dişinda idim . Bana mesaj gönderen arkadaşllara cevap veremediğim için kusura bakmasınlar. Şimdi cevaplıyorum..
Enginogurlu ,,,,
Motor büyüttükten sonra tekerleğin büyümesi motora yük yapmıyacaktır.Bilhassa tekerlek büyütme olaylarında bilhassa arabalarda .kesinlikle motor gücüde büyütülmektedir.Modifiye edilmiş araçlarda bu sık görülüyor. Fakat sadece cant buyütmek tavsiye edilmiyor.Bunun ile ilgili sitelerde,Motor büyütmeden enfazla 1 - 1.5 oranında yükseltilmesi tavsiye ediliyor. Lastik ve cant ile ilgili sitelerde bunu açıklayıcı olarak belirtmişler..
Serkanzat..
Şuan zatın motoru bana yetersiz geliyor..Sorunum hız degil çekişi güçlü motor. Motoru haftada veya ongünde bir 100 gidiş 100 geliş 200 Km rahatlıkla kullanmak istiyorum.Ama Zata tam güvenemiyorum.Yola çıkarken Yedek parça ve takımlarımı yanıma almak zorunda kalıyorum...ZAT daha çok
bana şehir içi motoru gibi geliyor.,,
Bu sebepten ZAT 250 lik iyi bir motor adapte edilebilirse ..Bende bunu rahatlıkla düşünebilirim..Yani 250 lik motora bende varım..
Cünkü zat ın görünüşünü yapısını ve yol tutuşunu seviyoruuumm.
Bunun için bir önder arıyoruz..
250 lik Motoru kaza geçirip PERT olmuş motorlardan da sağlıyabiliriz.Bunu internet sitelerinden , hurdacılardan , vede motor tamircilerini dolaşrak buluna bileceğine inaniyorum...Benim gittiğim motor tamircisinde bile 12 - 13 kadar motor devamlı dükkanın önünde atıl olarak duruyor.Bu konuda bende bir araştırma yapacagım.
Kazasız masrafsız ve zevli sürüşler.....
ahmet abi yağ yaktıgı zaman güçü biraz daha güzel oluo
logaritma adlı üyeden alıntı
250 cc motor taktırırken ne takıldığına dikkat ediniz sonuçda gidipde sırf 250 cc de vespa cosa gibi milattan kalma bir motorda takabilirler tamircilerin elinde bu tip eski motorlar çok olur bunları takarsanız üstündeki motoru bile ararsınız..
piaggionun motorunu bulmanız zor gibime geliyor bulsanızda piaggionun bir aynasının fiyatının 150 ytl olduğunu düşünürseniz motoru gene bence en az 1500 ytlden aşağı vermezler gibime geliyor
o yüzden gene en mantıklısı orjinal motor üstünde krank yada kısa piston denen güç arttırımına gidilmesi yada üsütndeki mevcut motoru belli modifikasyonlarla 250 cc ye çıkarabilmek yükseltmek mümkünmü bunu araştırmak..
yanı yeni teknoloji bir motor olucak öle cıkma bulursam
kendi motoru üstünde fazla dayanmaz diye oynamak istemiyorum fazla
safak112 adlı üyeden alıntı
HERKESİN YENI YILINI KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI TEMENNİ EDERİM YENI YILINIZI SEVDİKLERİNİZLE GECİRMENİZ DİLEĞİYLEE
-
01 Ocak 2009, 01:16
#3306
-
01 Ocak 2009, 01:22
#3307
-
01 Ocak 2009, 14:39
#3308
bence şunu araştır üstündeki 150 cc lik motoru 250 cc ye belli uygulamalarla yükseltebilirmisin böyle bir şey mümkünse buna yönelmen daha ekonomik olabilir
mesela doradonun sandor 250 liği var ona bak derim benim bildiğim çin motorları içinde tek 250 cc lik maxi o motor zat a da tahminim %95 uyum sağlar parçaları.
kendi motorun üstünde belli parçaları değiştirip cc arttırımına gidebilirsen ruhsatta değişiklik yapmanada gerek kalmaz gene cebinde bu açıdanda paran kalır..
dorado sandorun 250 lik motoru sıvı soğutmalı 19 beygirlik bir motor minik bir modifikasyonla 22-23 beygir yapsanız zatı uçurur o motor...
-
01 Ocak 2009, 20:08
#3309
Ahmet Erşen adlı üyeden alıntı
TÜM ARKADAŞLARIN YENİYİLİNI KUTLARIM...
2009 YILI nın sağlıklı sıhhatli ve gönlünüzce geçmesini dilerim...
3 Gündür şehir dişinda idim . Bana mesaj gönderen arkadaşllara cevap veremediğim için kusura bakmasınlar. Şimdi cevaplıyorum..
Enginogurlu ,,,,
Motor büyüttükten sonra tekerleğin büyümesi motora yük yapmıyacaktır.Bilhassa tekerlek büyütme olaylarında bilhassa arabalarda .kesinlikle motor gücüde büyütülmektedir.Modifiye edilmiş araçlarda bu sık görülüyor. Fakat sadece cant buyütmek tavsiye edilmiyor.Bunun ile ilgili sitelerde,Motor büyütmeden enfazla 1 - 1.5 oranında yükseltilmesi tavsiye ediliyor. Lastik ve cant ile ilgili sitelerde bunu açıklayıcı olarak belirtmişler..
Serkanzat..
Şuan zatın motoru bana yetersiz geliyor..Sorunum hız degil çekişi güçlü motor. Motoru haftada veya ongünde bir 100 gidiş 100 geliş 200 Km rahatlıkla kullanmak istiyorum.Ama Zata tam güvenemiyorum.Yola çıkarken Yedek parça ve takımlarımı yanıma almak zorunda kalıyorum...ZAT daha çok
bana şehir içi motoru gibi geliyor.,,
Bu sebepten ZAT 250 lik iyi bir motor adapte edilebilirse ..Bende bunu rahatlıkla düşünebilirim..Yani 250 lik motora bende varım..
Cünkü zat ın görünüşünü yapısını ve yol tutuşunu seviyoruuumm.
Bunun için bir önder arıyoruz..
250 lik Motoru kaza geçirip PERT olmuş motorlardan da sağlıyabiliriz.Bunu internet sitelerinden , hurdacılardan , vede motor tamircilerini dolaşrak buluna bileceğine inaniyorum...Benim gittiğim motor tamircisinde bile 12 - 13 kadar motor devamlı dükkanın önünde atıl olarak duruyor.Bu konuda bende bir araştırma yapacagım.
Kazasız masrafsız ve zevli sürüşler.....
düşüncelerine tamamen katılıyorum ahmet abi.yeni yılın inşallah geçmiş yıllardan daha iyi geçer..
HERKESİN YENİ YILINI KUTLAR BİR ÖNCEKİ YILDAN DAHA DA İYİ GEÇMESİNİ DİLERİM...
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
01 Ocak 2009, 22:26
#3310
Şafak arkadaşım bugün sıfır siyah zat alımında anlaşıp,parasını verdim.Feyizoğlundan bir kask ta aldım ls 2 diye bir kask 90 ytl Acele karar vermiş olabilirim ama gerçekten uğraşamadım daha fazla.Çok ta beğendiğim bir kasktı niyetine girmiştim.Yarın işi biter cumartesi teslim alıcam inşallah.
-
01 Ocak 2009, 22:39
#3311
haluk36 adlı üyeden alıntı
Şafak arkadaşım bugün sıfır siyah zat alımında anlaşıp,parasını verdim.Feyizoğlundan bir kask ta aldım ls 2 diye bir kask 90 ytl Acele karar vermiş olabilirim ama gerçekten uğraşamadım daha fazla.Çok ta beğendiğim bir kasktı niyetine girmiştim.Yarın işi biter cumartesi teslim alıcam inşallah.
hayırlı olsun haluk36, kazasız belasız kullanırsın inş, bende siyah vizör ile siyah-beyaz LS2 kask kullanıyodum ve memnundum, en azından fiyatına gore bayaa kaliteli bi goruntusu var.
-
01 Ocak 2009, 23:23
#3312
Saol Schumi84 arkadaşım.Çizilme soyulmaya karşı umarım problem yaşatmaz,takıntılıyımdır.Gerçekten fiyatından daha kaliteli duruyor bence.
-
02 Ocak 2009, 01:19
#3313
iyi geceler arkadaşlar ....nasılsınız?
haluk arkadaşım motorun hayırlı olsun...kazasız belasız sürüşler dilerim..
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
02 Ocak 2009, 02:54
#3314
merhaba...
Haluk hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.O günde konuştuğumuz gibi ilk once guvenlik ekipmanları önce geliyor.Unutma 1 motor gider 1 motor gelir ama inan 1 can gittiğinde malesef geri gelmiyor....(biraz kotu oldu oldu ama)
En kısa zamanda bulusur bakarız motoruna.Olmadı birde ufak tur yaparız beraber.Bende ehliyeti alıcam insallah.ozaman rahat rahat gezeriz.
Bu arada bir sorum var arkadaslar.benim 150 zat ın benzin ibresi, depoyu doldurduğumda (full) ibre bayagı bi zaman inmiyor.Ancak inmeye başladıgında bu sure cok kısa oluyor.Valla kusura bakmayın anlatamadım derdimi tam olarak.Kısaca anlatmak gerekirse ibrede bir problem var.Yanlış hatırlamıyorsam bu deponun ıcınde şamandıra olması lazım değiştirmek cok külfetli bir iş mi .Yada problem neden kaynaklanıyo olabilir.
-
02 Ocak 2009, 02:59
#3315
safak112 adlı üyeden alıntı
merhaba...
Haluk hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.O günde konuştuğumuz gibi ilk once guvenlik ekipmanları önce geliyor.Unutma 1 motor gider 1 motor gelir ama inan 1 can gittiğinde malesef geri gelmiyor....(biraz kotu oldu oldu ama)
En kısa zamanda bulusur bakarız motoruna.Olmadı birde ufak tur yaparız beraber.Bende ehliyeti alıcam insallah.ozaman rahat rahat gezeriz.
Bu arada bir sorum var arkadaslar.benim 150 zat ın benzin ibresi, depoyu doldurduğumda (full) ibre bayagı bi zaman inmiyor.Ancak inmeye başladıgında bu sure cok kısa oluyor.Valla kusura bakmayın anlatamadım derdimi tam olarak.Kısaca anlatmak gerekirse ibrede bir problem var.Yanlış hatırlamıyorsam bu deponun ıcınde şamandıra olması lazım değiştirmek cok külfetli bir iş mi .Yada problem neden kaynaklanıyo olabilir.
merhaba şafak muhtemelen şamandıra takılıyordur.
benim de korna düğmesin de bir sorun var bazen basıyor bazen basmoyor.ön tarafa baktım kornaya giden kablolarda temassızlık yok.düğme basmıyor bazen .düğmeyi değiştirmekten başka kolay bir yolu varmıdır.
AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,
-
02 Ocak 2009, 03:38
#3316
valla degıstırmek gerekıyor galıba....
-
02 Ocak 2009, 13:15
#3317
bu zatların hava filtresi koni şeklindemi petek şeklindemi
-
02 Ocak 2009, 16:22
#3318
silindir şeklinde,sünger,basit bir şey... plastik bir aparata takılıyor...
-
02 Ocak 2009, 19:02
#3319
TÜM ZAT cı ARKADAŞLARA MERHABA,
AYBERK ..Sanada merhaba ..
Bizleri sohbetine alıştırıpta arayı uzatmak olmuyor..
Hotmail. ime adres krokini bekliyorum..Ben pek bilgisayardan anlamadığımı söylemiştim.Eksiğim varsa beni uyar...
Enginoğurlu..
Evet yağ yakan motorun performansı arttığı söylenir.Silindirdeki fazla yağlanmadan dolayı sürtünmenin azalmasına bağlaya biliriz..Senin motorun kaç binde ki yağ yakıyor diyorsun.Bukadar kısa surede yağ yakması için kullanım veya bakım hatası olması lazım. Kalitesiz yağ kullanma ,,Yağ değiştirme aralığını uzun tutma ( el kitabında her 1000 Km de diyor ama ) Ben castrol 10 / 40 kullanıp 2500 veya 3000 aralığında değiştiriyorum. Yağı kontrol etmeyip düşük ,Az yağ ile motoru kullanma ,, yüksekdevirde ve aşırı yükte kullanma ..Dinlendirmeden uzunsüreli kullanma ,,Şehir içinde dur kalklardan dolayı aşırı ısınma vs,,,,
Burada HALUK arkadaşımızında yeni siyah zatı hayırlı uğurlu olsun.
Bir abi olarak tavsiyem. İlk yazılarımda da belirttiğim gibi sana verilen el kitabını çak iyi okuman. Bilhassa İKAZ ve UYARI ları dikkatle okuman...
ŞAFAK !!2..
Benzin göstergende bence bir anormallik yok..Bende ZAT ı ilk aldığımda snin gibi yanılgıya düşmüştüm .. Fakat Zat ın benzin göstergesi böyle..
Fulledikten 150 - 175 Km sonra , ibre ilk çeyrek veya çeyrekle yarım arasına geliyor.. Daha sonra 75 ile 100 de ibre hızlı bir şekilde kırmızıya iniyor.Ben önceleri benzin hortumunda çatlamamı var diye düşündüm.Kontrol ettim biraz catlak vardı fakat benzin kaçağı yoktu. Bu arada benzin hortumunuda değiştirmiş oldum..
Logaritma..
Evet hava filitresi Ayberk in dediği gibi oturdoğon selenin altında.
Dört vida ile söküyorsun.Plastik çerçeve üzerine bildiğimiz plastik sünger sarılı.
O süngeri çıkarıp gal ile güzelce yıka kurumaya bırak.Kuruduktan sonra motor yagından sünger ıslananakadar dök.Alt tarafta bir sünger daha olacak onuda temizlemeyi unutma.Yağladıktan sonra tekrar yerine monte et.
Ayrıca yağınıda kendin değiştirebilirsin. Neticede onuda bakımda ufak çoçuklar değiştiriyor..
kolay gelsin....
-
02 Ocak 2009, 20:17
#3320
ahmet abi ben zatı ikinci el almak zorunda kaldım bana epeyi bi düşeş geldi ama ilk aldığımda bişey yoktu motor kulagı kırıldı ve tamırcıye verdim motoru kırılan kulağın blogunu aldım değiştirttim ama adamlar ne yaptıysa motor yağ yakmaya basladı yaza modifiyeli bi şekilde motoru yaptırcam herhalde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler