arkadaşlar ben inş cumartesiye gidip bi zat alıcam.hata yapmıyorum demi
arkadaşlar ben inş cumartesiye gidip bi zat alıcam.hata yapmıyorum demi
Evet arkadaşlar dün itibariyle parçalanan benzin hortumunu kendim değiştirdim.Tamirciye kadar gittim.Yaptıkları kontrolde hortumun iyi olduğunu zaten aynısını takacaklarını söyleyip değiştirmeye gerek duymadılar.
Gelelim asıl meseleye komple motosikleti söküp kayış kontrolü yapıldı,yağı değişti hortumlar kontrol edildi ve en önemli faaliyetimiz olan karbüratör değişimi yapıldı.
Motosikletin daha az yakması için daha önce AHMET ERŞEN Abimizin yaptığı karbüratör değişimini en sonunda bende yaptırdım.Benim motosikletle ilgili hiçbir sıkıntım yoktu sadece yakıtın çok olmasından şikayetçiydim.Bakalım km'de ne kadar yakacak buradan deneyip yazmayı planlıyorum.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
Selam zatçılar bildiğiniz gibi ben zatla ankara dan alanyaya tatile geldim.
konya cihanbeyli shell de 95 oktan pompası arızalı olduğu için 97 oktan benzin almıştım. 50 km sonra motorun kavraması sesi herşeyi değişti. Çok geç kavramaya ve arı gibi vızıldamaya başladı. Manavgat kavşağına kadar geldim oradan 95 oktan aldım şimdi motor daha yeni yeni kendine geliyor....
Ha bunları niye yazdım 97 oktan koyupta motorda fark hissederseniz pek endişe etmeyin diye yazdım. Tabi ben birdaha asla 97 oktan kullanmam o da ayrı ....
Gezi fotoğraflarını dönüşte sizlerle paylaşmak dileğiyle kandinize ve zatlarınıza iyi bakınız....
Nerede bu hayatın restart düğmesi? Kasmaya başladı artık, Yeniden başlatmam lazım...
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar.Keyifli bir tatil olması dileğiyle fotoları bekliyoruz.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
bu sabah garaja indim, son defa mondimi temizledim. üzerine kuruldum, uzattım bacaklarımı yayıla yayıla ve işe geldim.
bu akşam motorumu kardeşimin evine götürüp ona bırakıyorum artık.
2005 yılında bir ay sıra bekleyip almıştım mondi'mi. activa'dan sonra limuzin gibi gelmişti, konforuyla, çekişiyle, stabilitesiyle,detaylarıyla...
3 yıl-10bin km boyunca beni hiç üzmedi, ben de ilgiyi- bakımını eksik etmedim, dere-tepe, şehir içi-şehirdışı gezdim keyifle.
amortisörlü- aydınlatmalı sele altını, artçı tutacağı içindeki el kaymasın diye konmuş kauçuk kaplamayı, yüksek artçı sırtlığını, şık tasarmını unutmayacağım.
uygun fiyata böyle bir makineyi piyasaya süren, yedek parçasını her daim bulunduran, servis ağını her köşebaşına yaygınlaştıran, webden sorulan sorulara 24 saatte cevap veren Uğur- Mondial'e teşekkürler. Sayelerinde diğer markalar da erişilebilir fiyatlara motor satmak zorunda kaldılar ki bu kullanıcıların lehine...
motorun bakımlarını yapan, Mecidiyeköy Ercan ustaya da sonsuz teşekkürler. Kendisi yılların tamircisi olup, motoru dinleyerek derdini anlar, sorun çıkmadan giderir.
bu topic altında deneyimlerini paylaşan tüm arkadaşlarıma da teşekkürler. ZAT'çılar, motorlarınıza iyi bakın, motor güzel motor ve düzgün bakarsanız sizi hiç üzmez, keyfinize keyif katar.
yarın sabahtan itibaren nerdeyse sene başından beri 5000km ye gelen Joyride 'a devam.
hoşçakalın,
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Aliço yeni karbüratörün hayırlı olsun . Memnun kalacağından eminin .Hem yakıttan hemde diğer karbüratör dertlerinden kurtulacaksın.İnşaallah benzin filitreside koydurmuşsundur.İleride san.sitesinden bezli benzin hortumu alarak onuda değiştirir isen başın ağırmaz.
Boo 74 seni özleyecegiz. Yeni aşkın ile mutlu ve kazasız şürüşler.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
selamlar.sıfır aldığım zat'ımla 650km yaptım,orjinal kayışı japonla değiştirmek motoruma ne kazandırır,çekişte fark edermi ve hangi marka kayış almalıyım? fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim
Arkadaşım Ben Hafta Başında Tamirciye Gittim.motosikletin 1 Senedir Garajda Yatmasına Rağmen Kayışın Iyi Olduğunu Ve Değiştirme Ihtiyacı Olamadığını Söylediler.şu An 4000 Km Yaklaştım.mantıkende Kayış Kaydırmıyorsa (yeni Nesil Dişli Kayış çok Zor Kaydırıyor) Yada Yıprnmamışsa çekişi Etkileyeceğini Sanmıyorum Ama Japon Kayışların Kopmaya Karşı Sağlam Ve Daha Uzun ömürlü Olduklarını Biliyoruz.
Tavsiyem Kayış Değişimine Kadar Bekleyip Değiştirme Zamanında Japon Kayış Taktırman şu An Bence Değiştirmene Gerek Ok.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
arkadaşlar merhaba. ya benim motorun arkasından iki kişi bindiğimde kart kurt diye felaket ses geliyor. 20-50 km hızda. konu hakkında bilgisi olan varsa dönüşünü bekliyorum. şimdiden eywallah...
herkeze selam arkadaşlar bizdede 150 zat var ve karşılaştığımız birkaç sorun var bunlar için yardımcı olursanız sevinirim
1, motor ilk kalktığında titreme oluyor her zaman değil ama bazen oluyor
2. si farlar açıkken mesala sola sinyal verdiğimizde önde sol arkada sağ sinyal yanıyor sağ sinyaldede aynı şekil oluyor bunun dışnda yine farlar açıkken fren tuttuğumda iki sinyal lambası hafiften yanıyor bunun için servise gittik akü zayıftır ondan dediler aküyü şarj ettirdik yine aynı sorun var
3. motoru çalıştırdıktan sonra elimizi gazdan çektiğimizde istop ediyor 5-10 dakika sonra sorun kalmıyor
ArkadaşLar Hep Sorun hep Sorun hanqi Motorda Yoq ki Sorun siz Bırakın SorunLarı ist. zatçıLarı bi TopliaLım neDersiniz ?
merhaba arkadaşım.bende yeni zat kullanıcısıyım1- motorun kalkışta yaptığı titreme sanırım kasanın ağırlığından kaynaklanıyor,benim motorum daha 850km'de ve titreme yapıyor.iki kişi kalkışta daha fazla titreme yapıyor.ama kalkıştan sonra titreme kayboluyor ve 20-30 dan sonrada ivlenmesi gayet iyi.. 3-motoru ilk çalıştırdığında soğük olduğu için stop ediyor.benim tavsiyem ilk çalıştırdığında vaktin varsa 1dk. çalışsın hem karterde toplanmış yağ motoru komple yağlamış olur(motorun uzun ömrü için)bu şekilde ben yapıyorum ve stop etmiyor(genellikle). tabii daha tecrübeli arkadaşların fikir ve yorumlarını bekliyoruz..
sizin motorlar km de ne kadar yakıyor
Hinthorozu
Ocak ayından itibaren yazılan mesajları okur isen soruna cevap alcağını zannediyorum.
Kazasız ve keyıfli sürüşler....
Selam,
Motor benzin akıtmıştı (bakınız üç beş mesaj öncesi) servis hortumu değiştirdi ve benzin kaçağı bitmişti. Servisten gerekiyorsa bütün hortumları değiştirmesini istemiştim. O da yok gerek yok diğerleri sağlam demişti.
2 gün bindim sanırım 100 km kadar yol yaptım depoyu fullemeye yakın doldurmuştum. 2 gün sonra geldim ve ne göreyim ! Bırakırken yarım depo olan benzinden damla kalmamış yere baktım akıtmış mı diye ? İz de yok !
Sonuç olarak benim yarım depo benzin sırra kadem bastı.
Bakalım yarin başka servise gidicem ve tüm hortumları değiştirtcem.
Bir sonuç alamazsam satıcam abi !
[COLOR="DeepSkyBlue"]üçtashashoşhofaş[/COLOR]
karbürütörü değiş sorun kalmaz bide ayrıyetten hava filtresinin yanında kirli benzini atmak için bi hortum ve ucunda vida var o belki bozulmuş olabilir dikkat atık yağ hortumuna benziyo ama o deil
ArkadaşLar GrenajLarı DeğiştirMeyi DÜşünüyorum Tavsiye Edermisiniz Bir Diğeride Bu iş Bana KaÇa PatLAr Ve nerDe BuLurum... Malum mahallede Çoluk Çocuk Yüzünden iLk ZaManLar 2-3 Defa Devirmeleri Sayesinde Sol Tarafda ÇizikLer oLuştu SAdece Solu Değiştirsem oLurmu Yoksa KompLemi Değişmem Lazım? Ya da Çizikleri kapatabileceğim bi şekil varmı pasta cila denedim kapamadı :(
artık BöyLe Mahallede Çoluk Çocuk Devirdi Sorunum kaLmadı ) o yüzDen değşiyim diyorum ) Arkadaşımıın Otoparkı SAğ oLsun ))
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)