Beyler
İlandaki benim eski motorumdur KM yi düşürmüşler ve fahiş fiyattan satıyorlar duyrulur..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f650-mavi-temiz-bakimli-162495445/detay
Beyler
İlandaki benim eski motorumdur KM yi düşürmüşler ve fahiş fiyattan satıyorlar duyrulur..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f650-mavi-temiz-bakimli-162495445/detay
Öncelikle herkese merhaba, aranıza yeni katılıyorum. Yaklaşık 1 aydır F650GS bakıyorum fakat tam olarak güvenebildiğim bir makina bulamadım.
Aşağıda soracağım sorununun cevabını bütün forumu uzun uzun okumamama rağmen maalesef bulamadım. Daha önce sorulup cevaplandıysa şimdiden kusura bakmayın.
aşağıdaki ilanda yer alan motoru bugün inceledim, bir ustaya da gösterdim fakat usta klasik olarak çok fazla yorum yapmadı. Anladığım kadarıyla BMW'ye genel olarak karşı bir ustamız. Çok özen gösterilmemiş fakat mekanik anlamda bir sıkıntı görünmüyor dedi. Elcikler eski, artçı ayak koyma yerleri değişecek vs. gibi. Motor benim içime sindi fakat ustanın sözleri aklımı karıştırdı. (Ustada satılık Transalp var 2. el o yüzden aklımı karıştırıyor olabilir)
Motorun lastikleri ve fren diskleri fena değil, yan çantaları BMW çantalar fakat sağ çanta yüzeyinde ciddi çizikler var, gövdesinde herhangi bir çizik yok.Sanıyorum biraz sürüklenmiş.
Asıl soruya gelince motor blogunda sağ tarafta boya üstünde kabarmalar var. Anahtarla kazıyınca geçiyor fakat bu çok fazla hararet yaptığının göstergesidir olarak algılıyorum. Fikriniz nedir? Motor bloğu üzerinde bu tip nokta nokta kabarmalar var ise ciddi bir sıkıntının işaretçisi midir? Anahtarla kazıyınca parlak aluminyum yüzey görünüyor. Fiyat ve alınabilirliği konusunda yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-temiz-f650gs-150082050/detay
Teşekkürler,
Arkadaşlar 2012 yılında 2002 model f650gs almıştım 27000km de idi.Bu motoru alacak olanlara tavsiyem,marş rublesi,devir daim seti,Ön amortisör keçelerine,konjektörüne bakmaya veya baktırmayı unutmayın.Sağlam bir ustaya ve cihaza bağlatmadan kesinlikle almayın derim.
Ugur bey tesekkur ederim. Motoru kacirdim irdelerken. Yakinlarda baska denk gelirse sizi rahatsiz ederim.
Selamlar
Herkese Merhaba
2 Ay önce bir DAKAR da ben edindim,kesinlikle harika fakat birkaç gün önce sağ aynam şansızlık eseri kırıldı. Üst üste olan 2 somun birbirinden ayrıldı ve biri ayna çubuğunda öteki ise gazın yanındaki yerde kaldı. Borusan da bu somunların olduğunu öğrendim .(14,35 EURO) .Ankara da başka bulabileceğim bir yer var mıdır? Bilgisi olan Paylaşırsa sevinirim.
Şimdiden Teşekkürler
Ankara'da değil ama Borusandan almadan önce mutlaka BEMPAR'a da mutlaka sorun.
0212 482 54 28 - 29
Tesekkur ederim cevaplariniza , unutmadan aklimda bulunsun her zaman , Ankara'da Bildiginiz bir BMW ustasi var midir?
Arkadaşlar 2005 f 650 gs sol arka çamur sıyırıcı ihtiyacım var çıkma bulabilir miyiz?
Arkadaşlar iyi günler..
f 6550 cs scarver motorumun lastiklerini michelin pilot road 4 le değiştirdim. Bu özelliklerde başka alternatif bulamadım. Dolayısıyla ön lastik 120 oldu. Şimdi manuelde ön 32 arka 36 psi yazıyordu. Tabi bu 110 ön lastik için. Sizce ön lastiğin havası kaç olmalı? Acaba 32 ye devammı etsem??
Teşekkürler..
Lastik alanı genişledikçe basınç daha fazla alana yayıldığı için aynı hacimde hava ile daha sert bir lastiğiniz olur. 30-31 civarına düşmeniz daha mantıklı olacaktır.
esasen psi hacim değil basınç ölçüsü. yani 110 ve 120 genişlikteki lastiklerin her ikisinde de 32 psi varken, aynı basıncı sağlamak için 120'lik lastiğin içine daha fazla hava basmak gerekir. ancak dediğiniz şu şekilde doğru olurdu, iki lastiğin içinde de aynı hacimde hava varken, 120'lik lastiğin basıncı daha az olurdu. dolayısıyla lastik biraz daha inik olurdu.
ben naçizane basıncı değiştirmemeyi öneririm. çünkü lastik zaten 1 santim daha geniş, bir de içine daha az hava basılırsa lastik daha da yayvanlaşır.
Ben psi hacim ölçüsüdür demedim ki. Sizin bu tezinize göre 180-200 taban araba lastiklerinede 32 psi hava basılıyor 120 taban motosiklet lastiğine de. Hemde arabada lastik başına düşen ağırlık çok daha fazla iken. Peki yol bisikletlerinin o incecik lastiklerine 80-100 psi hava basılmasını nasıl açıklayacaksınız ? Madem lastik büyüdükçe daha çok hava basıyoruz 100 psi basmayı denesenize 120 lastiğe : ) Bu basınç işi düz mantıktan biraz farklı, anlaması ve kavraması güç bir durum. Lakin kabul etmek lazım, daha büyük hacimdeki lastiğe aynı şartlarda daha az hava basılır.
Selam arkadaşlar
aranıza yeni katılmış biri olarak size küçük bir sorum var F650GS 2005 model motorumu yeni aldım.Ehliyeti almadığım için garaja park ettik fakat bir hafta sonra motora bakmaya gittiğimde tam altında tapanın da tam altında betonda yağ sızıntısı vardı 15 damla falan acaba fazla yağmı aktı yada bir kaçak söz konusu mu yardımlarınızı bekliyorum...
Merhabalar,
2001 model f650gs'min marş rublesi dağılmış durumda. Borusan'daki fiyatlar oldukça yüksek olduğundan yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum. Nereden almalı, nasıl getirtmeli, gelirken gümrüğe takılır mı gibi şeyleri merak ediyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
Yağ tapasi iyi sıkılmamis, contasi değiştirilmemiş olabilir bu basit durum, motorun contalarindan kaçıriyor olabilir yağı izlemeniz faydali olur.
mayısta 2005 f650gs alarak aranıza katılmış bulunuyorum
yedek parça konusunda ataşehirde uğur usta var. kendisi de üyeydi buraya görüştünüz mü hiç?
Arkadaşlar bilenlerden sorayım, dakar olmayan bir f 650 gs; 3 değişik sele yüksekliği ile geliyor, standart sele, alçak sele ve yüksek sele. Yüksek sele olan 2004 model motorumun selesini standart bir sele ile değiştirdim ama yine biraz olumsuzluk var, sele çukuru uygun değil ve sizi sürekli öne itiyor, uzun yolculuklarda bir süre sonra inanılmaz bir yorgunluk oluyor, yük ayaklara ve kollara biniyor, duruşunuz ve dengeniz bozuluyor, sele de öne yığılıyorsunuz. Daha önceki 2000 model motorumda böyle değildi. Durumu düzeltebilmek için sele altındaki takozların arkadakilerini 6-7 mm kadar keserek kısalttım değişiklik farkedildi ama yeterli değil. Kıyaslama yapabiliyorum çünkü 2000 model 650 gs de bu olay hiç yoktu. Daha dengeli ve konforlu oturabiliyordum. Sormak istediğim bu yüksek alçak versiyonların farkı sadece koltuk süngerinin şekli mi, yoksa şaside de farklılık var mı?
teşekkürler contadan kaçırıyormuş usta halledecek...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)