BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 16:32
#1681
Arkadaşlar Selamlar,
2 gün önce durduk yerde Devir saati ve Hız göstergesi grev hakkını kullanarak işbaşı bırakma eylemine geçti. Onların oturma eylemlerine Dijital saat'de kendince donarakcevap verdi. Sağolsun sinyaller, boş göstergesi ve yakıt ikaz lambası hala her sorumlu vatandaş gibi çalışmaya devam ediyorlar Biraz internet araştırması sonunda ABS sensörüne su kaçması böyle bir karışıklığa sebep olabildiği sonucuna ulaştım. Hemen ABS Sensörünü söktüm, okudum üfledim ama hala grev devam etmekte. Zaten sensörün de neresine su kaçacak tam da anlayamadım, çok kompakt bir tasarım.
İşten çıkarma harici her türlü önerilerinize açık olduğumu belirtir, herkese hızını bildiği günler dilerim
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 23:18
#1682
bu durumda aklıma gelen ilk şey xenon far takılı ise bunu yapması olası.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
26 Haziran 2012, 10:03
#1683
Hmm.. Olabilir. Son zamanlarda yaptığım tek değişiklik 8000K 35 W 'lık önceki xenonları 4300K 55 W olanlarla değiştirmek oldu. Arada bir istanbul seyahati de yapmıştım aslında, sorunsuz çalışmıştı. Xenon ve Göstergeler ile ilgili nasıl bir bilginiz var? Sizin başınıza mı gelmişti? Bir de elektriksel hatanın o an oluşması gerekmez mi? Her ihtimale karşın akşam far soketlerini söküp bir deneme yapacağım. Teşekkürler..
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
26 Haziran 2012, 21:24
#1684
başıma gelmedi amaa.xenon far kitleri otomobiller için üretilmiştir.motosiklet için xenon varmı bilmiyorum.
Bilimsel aciklamasi; balastlar xenon ampulu atesleme aninda 1100 Volt gibi bir voltaj uretirler atesleyici modulleri araciligiyla. Bu voltaj anlik olsa da; sonucta yuksek voltajdir ve elektro manyetik dalgalari mevcuttur. Tabi bu konuda hassas olan cihazlarin bundan etkilenmesi de kacinilmazdir.
ve bu balanstar kutu motorda zaten alan çok dar olduğundan genelde farın altına göstergelerin civarına sıkıştırılır,yayılan elektronik dalga çoğu filmlerde izlediğimiz EMP denilem elektomanyetik patlama yı gerçekleştirerek hassas aygıtları bozabiliyor.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
26 Haziran 2012, 23:08
#1685
merhabalar benimde bir f650 gs im var artık 2004 model ))) mutluluk
-
27 Haziran 2012, 09:25
#1686
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
27 Haziran 2012, 12:20
#1687
snt1 adlı üyeden alıntı
merhabalar benimde bir f650 gs im var artık 2004 model
))) mutluluk
Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
-
27 Haziran 2012, 12:35
#1688
snt1 adlı üyeden alıntı
merhabalar benimde bir f650 gs im var artık 2004 model
))) mutluluk
tebrikler!
-
28 Haziran 2012, 01:18
#1689
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Selamlar,
2 gün önce durduk yerde Devir saati ve Hız göstergesi grev hakkını kullanarak işbaşı bırakma eylemine geçti. Onların oturma eylemlerine Dijital saat'de kendince donarakcevap verdi. Sağolsun sinyaller, boş göstergesi ve yakıt ikaz lambası hala her sorumlu vatandaş gibi çalışmaya devam ediyorlar
Biraz internet araştırması sonunda ABS sensörüne su kaçması böyle bir karışıklığa sebep olabildiği sonucuna ulaştım. Hemen ABS Sensörünü söktüm, okudum üfledim ama hala grev devam etmekte. Zaten sensörün de neresine su kaçacak tam da anlayamadım, çok kompakt bir tasarım.
İşten çıkarma harici her türlü önerilerinize açık olduğumu belirtir, herkese hızını bildiği günler dilerim
kardeşim, bence hiçbir operasyon yapmadan önce sigotalarını kontrol et.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
28 Haziran 2012, 14:26
#1690
Onlara da bakarım, teşekkürler. Üşeniyorum şu ara, haftasonu bi kurcalayacağım
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
29 Haziran 2012, 06:46
#1691
snt1 adlı üyeden alıntı
merhabalar benimde bir f650 gs im var artık 2004 model
))) mutluluk
hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
29 Haziran 2012, 10:23
#1692
Far bağlantılarını söküp baktım : Sonuç Aynı
Sigortaları kontrol ettim : Problem yok
:(
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
29 Haziran 2012, 21:00
#1693
bu arada ön yada arka abs sensörü bozuldu ise aynı göstergeler çalışmaz ama abs ışığıda yanıp sönüyodu diye hatırlıyorum.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
30 Haziran 2012, 18:51
#1694
v stromda benzer bi arızayla ben de çok uğraştım, kafanın orda tüm kabloların toplantığı bi yer var soket kaynıyor ora, bence oraya da bakın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
30 Haziran 2012, 23:24
#1695
teşekkürler arkadaşlar umarım kazasız belasız olur ilk motorum olacak cekiniyorum biraz acıkcası 650 cok fazla guç gibi geliyor 50 -75 beygir diyor makina için bnm araba 58 beygir :D 1200 kilo bu 50 beygir bile olsa 200 kilo zapt etmek nasıl olur bilmiyorum ama bnm de kilo 90 boy 1.87 evliyim eşimde binecek canakkale izmir arası kullanılacak gezmeyi seviyoruz onun için motorcu bir arkadaşım tavsiye etti sıkıntısız binersin yıllarca dedi ben de guvendim aldım henuz kendisinde motor ankarada 2-3 haftaya kadar getirecek ben tek basıma azıcık tırstığım daha cok da henuz ehliyeitm olmadığı için ankaradan getirme işini cözemedim ağustos ortası gibi gelir heralde ehliyette bgn sınava girdim ağustos ayı boyunca her turlu etkinliğinize dusunmeden katılacağım işi bilenlerle kullanıp oğrenmem gereken şeyleri öğrenip şu endişeleri bi atmam lazım sevgiler saygılar herkese
-
05 Temmuz 2012, 13:28
#1696
Arkadaşlar bu arada F650GS için topcase problemi daha önce Savaş Abi tarafından çözülmüştü. Değişik çözümü olan, çantasını, yan çantasını satan var mı?
Givi topcase demiri olan arkadaşlar var mı?
Volkanyaldiz.com
Mantık insanı ve motor sadece araç.
-
06 Temmuz 2012, 14:53
#1697
Merhaba
Arkadaşlar 2006 Model F650gs Sahibiyim. Motorum 10000 km civarında.
Km saatiyle ilgili küçük bir sorun yaşamaktayım. Her kontagı kapatıp açtıgımda saati gösteren ve sıfırlayabildigimiz km sayacı kendini resetlemiş oluyor. Fakat asıl km sayacıyla ilgili bir problem mevcut degil. o normal bir şekilde motorun km sini saymaya devam ediyor.
Böyle bir sorunla karşılaşan yada sorunun kaynagıyla ilgili fikri olan varmıdır acaba?
Teşekkürler.
-
06 Temmuz 2012, 15:05
#1698
Givi topcase demiri olan arkadaşlar var mı?[/QUOTE]
- Aynı be yaaaa. Ben de soruyorum. Koca sanayide bir boru büktürecek usta bulamadım, ya da uğraşmak istemiyorlar.
- ayrıca, 2005 çift bujilerde orjinal buji numarası nedir? (NGK)
- Çift bujilerden bir tanesinin çalışmadığı nasıl test edilir? bilen kardeşlerim yardımcı olursa sevinirim.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
07 Temmuz 2012, 23:27
#1699
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
Givi topcase demiri olan arkadaşlar var mı?
- Aynı be yaaaa. Ben de soruyorum. Koca sanayide bir boru büktürecek usta bulamadım, ya da uğraşmak istemiyorlar.
- ayrıca, 2005 çift bujilerde orjinal buji numarası nedir? (NGK)
- Çift bujilerden bir tanesinin çalışmadığı nasıl test edilir? bilen kardeşlerim yardımcı olursa sevinirim.[/QUOTE]
elimde bujiler için şöyle bir bilgi var bir kontrol et derim '' NGK D8 EA''
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
-
09 Temmuz 2012, 12:42
#1700
VaMpIrE181 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2006 Model F650gs Sahibiyim. Motorum 10000 km civarında.
Km saatiyle ilgili küçük bir sorun yaşamaktayım. Her kontagı kapatıp açtıgımda saati gösteren ve sıfırlayabildigimiz km sayacı kendini resetlemiş oluyor. Fakat asıl km sayacıyla ilgili bir problem mevcut degil. o normal bir şekilde motorun km sini saymaya devam ediyor.
Böyle bir sorunla karşılaşan yada sorunun kaynagıyla ilgili fikri olan varmıdır acaba?
Teşekkürler.
Konuyla ilgili fikri olan yokmu acaba??
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler