waay şavaş baba hoş geldin özlettin kendini nerelerdesin ??
waay şavaş baba hoş geldin özlettin kendini nerelerdesin ??
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
savaş abi iyi akşamlar..haklısın muhakkak sen öyle diyorsan kesin öyledir dicem çünkü sen bu motoru da kullandın ve tecrübelerin benden kat kat fazla ama yinede ben bu moturun üzerinde olmadan şöyle birkaç km kullanmadan içim rahat etmeyecek.o yüzden başlıktaki arkadaşlardan yaşadığım bölge veya civarında olan birileri varsa eğer belki çıkar diye düşündüm ve bana bu konuda yardımcı olur diye düşündüm ama sağolsun f650gs sakinleri bir arkadaşım hariç bırak ilgilenmeyi,yorum yapmayı bir hoşgeldin bile demedi..yani ben böyle şeylere maalesef takıyorum.amacım şikayetçi olmak değil kesinlikle..herkesin işi başından aşkındır ancak beklentim o yöndeydi.neyse yinede okuduğum 83 sayfada, bu başlığın gerçek anlamda yeni f650 sahipleri için kılavuz niteliğinde bir başlık olduğunu anladım ve memnun oldum..
neyse herkese kazasız belasız mutlu huzurlu seyirler diliyorum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Arkadaslar lastik hava basınclarımız nasıl olmalı kış ayrı yaz ayrı varmıdır bi ölçüleri veya artçılı artçısız ?
Tur lastikleriyle 2 bar 2,2 bar arasi, offroad 1,5 ile 1,7 arasi.
MERHABA ARKADAŞLAR BU TEK BUJİ ÇİFT BUJİ OLAYINI DETAYLI ANLATABIECEK BIRI VARMI EKSTRALARI NEDIR EKSİ YONLERI NEDIR
Celil özdemir
https://www.facebook.com/groups/285722234932863/?fref=ts
Yazdıklarını gördüm okudum ama birşey yazmadım,
Ha genel manada zaten şurda yazan 3-5 kişi varız kaldıki benim f650 gs bile değil ve şuan topiği okuduğum kadarıyla da kimse yok aramızda iskenderundan hani f650gsi olupda yazmayan..
Bu yüzden ne sinirlen ne stres yap arkadaşım ha ankarada olursun gel benim motoru istediğin kadar dene.Ha hoşgeldin mevzusuna gelincede girdiğin her topikten bunu bekliyormusun bilmiyorum ama sen benden de eski bir üyesin bunların az çok farkına varman gerektiğini düşünmekteyim.
Eleştirilerimin yıkıcı değil yapıcı olduğunu düşünmekteyim, bilmeden istemeden kırdıysakta özür dileriz..
1994-1999 modelleri (eski kasa f650'ler) çift bujili
200-2004 model GS'ler tek buji
2004-2006(bundan tam emin değilim 2007 de olabilir)
2000-2004 modellerini pek tavsiye etmezler tek buji olduğundan ötürü "Buji kesiyormuşşş!!" hani bunu sadece duyduk ama hiç görmedik niyeyse birde çift buji olunca daha az yakıt tüketimi olmakta imiş bazılarının söylemi ile ama ne kadar doğrudur tartışılır bence..
ANGARAJ
İridyum buji de takılınca yakıt tüketimini azaltıyormuşşş.... Teorik mantığı; daha iyi ateşleme yaptığı için, yakıtı daha iyi yaktığı için daha verimli olduğundan dolayı daha az yakıt tüketiyor. Çift buji de tek bujiye göre ~650cc lik bir hacimde daha verimli çalışıyor olabilir. Ancak bunun yakıt tüketimini nasıl etkidiğini fiili olarak bizzat farketmiş kimse olduğunu düşünmüyorum. Çünkü adam hem tek bujiliyi hem de çift bujiliyi kullanacak, sonra aradaki yakıt tüketimini ölçecek, vs, vs,, Yani bunlara pek takılmamak lazım diyorum, eğer BMW yapmışsa sorgulamamak lazım. Honda olsa sorgulardım, ticari kaygıları olduğu için. Ancak BMW nin durumu farklı...
Olmadı bir tane de yedek buji taşırsın yanında, çift buji olur bir bakıma hani, içimiz rahat eder
#sürenadam
savaş kayan hocam merhaba
f650 gs ini sattın sanırım.
eğer öyleyse yenisi hayırlı olsun
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
Fikir vermesi açısından aşağıdaki bilgileri paylaşmak istedim:
Yaklaşık 6 aydır tek bujili 2000 model GS'e sahibim. Almadan önce tek bujili, tek silindir titreşir falan demişlerdi, ya bende bir sorun var ya da benim motorum gerçekten titremiyor...Düzgün bakımlarını yaptırdıktan sonra afedersiniz eşşek gibi yükleyip artçımla defalarca Toros dağlarının altını üstüne getirdim, defalarca uzun yollara gittim, toplamda 6 ay içinde 10 bin km yol yaptım, girmediğim köy inmediğim koy çıkmadığım yayla kalmadı. Ne patikalarda ne bozuk yollarda 150 kg yük + 150 kg yolcu ile banamısın demedi. En dik rampalarda, gönbe yaylasının, tahtalı dağının, Gölgeli dağlarının doruklarına kadar 41 derece sıcaklıkta maximum yükle çadırla kapkacakla tırmandım. Bir kere bile sorun çıkarmadı. Zincirini düzenli olarak yağladım. Yağını filtresini keçelerini zamanında değiştirdim. Bir de mümkün mertebe bmw yetkili servisinde bakımını yaptırdım ve ustanın idare eder dediği parçaları bile değiştirttim.
Yakıt olarak bir depoya yaklaşık 270 km gittikten sonra ışık yanıyor, 110-120 arası, ortalama 4500 devirde kullanıyorum. 140 üstü bastığım zamanlarda ise 200 km de bile ışık yanıyor. Yani tahmini 4.5-5.5 litre arası yakıyor, varsın yeni modellerden bir litre fazla yaksın, motorumun verdiği güç güvenilirlik parayla ölçülemez. Çok keyifli gaddar sağlam yakışıklı ve muadillerine göre az yakan çok kaçan bir BMW klasiği. Almayı düşünenlere fikir vermesi açısından bu bilgileri paylaşıyorum. Keyifli sürüşler...
aynen öyle hep diyorum f 650 ye titreşimli diyenler,tork un ne olduğunu bilmeyenler cırt cırt sürekli vites değiştirmeye alışmış olan kullanıcılar ve hepde başkasının söylediğini tekrar eden kişiler.kullanıma göre 260 km ile 310 km arasında ışık yanar.otobanda olmadık rampaları 160 la iki kişi tırmandığımı bilirim.tek buji çift bujinin bana göre umrumda olan tek avantajı bujinin biri arıza yapsa dahi haberiniz olmuyor ikinciside bozulmadan bi bakım görüyo zaten motor,buji yüzünden yolda kalma sorunu hiç yaşamadım.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
sıcak seleye ve terlemeye çözüm kuzu postu
---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:40 ----------
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
GaCCaLL kardeşim sendeki tabla bana uymaz, benim bagaj çift tırnaklı. Yine de ilgin için teşekkür ederim.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
herkese günaydın..
sevgili yunus,bazı konularda haklısın ama bunca üyeliğim süresinde kime selam verdiysem aynı şekilde selam aldım..yada ne bileyim benim gv250 sayfasında çok emeğim vardır.o başlıkta bu tarz şeylere önem veriliyor.dışarıdan kim bilgi almak için girip bişiler yazsa hem yardımcı olur hem de nazik olmaya çalışıyoruz. ben iskenderunda neden f650 gs yok ya da neden bana motoru denetmiyorsunuz gibi bir sıkıntım yok.öyle bir şikayetim de yok sadece böyle hoş karşılıyıcı bir üslup beklerdim ancak dediğin gibi bu tarz beklentileri artık yavaş yavaş bir kenara bıraksam iyi olacak..özür dilenecek bir durum yok,asıl benim davranışım yanlış geldiyse ben özür dilerim..saygılar..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
GaCCaLL
YUNUS
2000-2004 modellerini pek tavsiye etmezler tek buji olduğundan ötürü "Buji kesiyormuşşş!!" hani bunu sadece duyduk ama hiç görmedik niyeyse birde çift buji olunca daha az yakıt tüketimi olmakta imiş bazılarının söylemi ile ama ne kadar doğrudur tartışılır bence..
Arkadaşlar Merhaba şü büji kesme olayı nedir ben yaklaşık 2 yıldır 2000 MODEL f650 kulanıyorum demeyin senin gittiğin yer kısa mesafe ben gazı actım mersinden eğridir festivaline gittim tam 750 km mesafe bu yılda gazı actım manavgat vestivaline tam 450 km buralarda 200-300 km mesafelerbir şey demiyorum. AĞUSTOTA Batum festivaline gitmeyi pilanlıyoruz eğer böyle bir sorun varsa yanımda 1 koli buji taşıyayım...
bu buji konusu bende tam olarak bilmiyorum ancak motor bilgime dayanarak şöyle bir teori yazayım tek silindir 650cc geniş bir hacim basınç altında daha kolay tam ve hızlı yanma elde etmek için 2 buji düşünmüş lerdir .yeni bir 2004 gs aldık bazen çekişde düşüklük oluyor gaz yemiyor bmv ustasına sorduk 2 ci bujinin indiksiyon bobini tekliyor değişirse düzelir dedi yeni bir bobin taktık ancak değişme olmadı bazen gaz yemiyor ve çekiş düşüyor neden olur başına gelen bilir yazarsa sevinirim
merhaba tekrardan verdiginiz bilgiler için ayrı ayrı teşekkür ederim... en kısa zmanda bir dakar alıp kendime göre boyayıp çıkacagım karşınıza insallah az kaldı
Celil özdemir
https://www.facebook.com/groups/285722234932863/?fref=ts
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)