'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Melih Bey,
Ben ilgilenebilirim. Nasıl irtibat kuracağız.
Bir yere gitmek için ARABAya binilir, MOTORA BİNMEK İÇİN her yere GİDİLİR!
İmza'mda mail adresim ve telefon numaram var arayabilir veya mail atabilirsin..
melihulubilgen@hotmail.com 0532 312 68 18 BMW F 650 GS 2001(PTT sarısı) - F800GS 2008(antrasit)
%99 polis çıkması
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2005-temiz-masrafsiz-ucuz-aciliyetten-bmw-f-650-gs-140261928/detay
Merhabalar 2005 model bir f650gs beğendim 40000 km de ve 40000km bakımı yapılmamış. alıcı yapıp binecek başka kusuru yok diyor. Bu km de olan bir motor ne ister bakımı aşağı yukarı neye mal olu, nelerin değişmesi gerekir. yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.
F650GS Tamir kitabı buradan indirilebilir..(ingilizce)(Türkçe'si yoktur aramayın)
http://tr*****ibd.com/upload-document
denedim yapamıyorum ..
melihulubilgen@hotmail.com 0532 312 68 18 BMW F 650 GS 2001(PTT sarısı) - F800GS 2008(antrasit)
Selam.
Mayis ayinda 2006 bir f650 gs aldim. Genel olarak cok memnunum ancak bir sorunum var.
Sag ve sol sinyallerim sanki bir ampul yokmus gibi hizli cakiyor (saniyede 2-3 defa). 4 luleri yaktigimda ise normal yanmasi gereken frekansta yaniyor. Uyumsuz ampul olabilir dendi ancak tum sinyalleri degistirmemize ragmen ayni sekilde devam ediyor.
Sinyal veriyor mu? Veriyor. Ama hizli yanmasi beni cok rahatsiz ediyor. Bir fikri olan var mi?
Selam,
Kullandığın ampullerin kaç w olduklarını kontrol etmelisin. Olması gereken w haricinde bi ampul takıldığında da flaşör aynı tepkiyi veriyor. Hatırladığım kadarıyla ampülün herbirisi 22 w gücünde olmalıdır. Eğer Led sinyal kullanıyorsan Ebay de uygun OHM değerinde taş dirençler var. Onu da kullanabilirsin.
Aklına 4 lüyü yakınca neden hepsi normal yanıyor iye soraiblirsin. Muhtemelen sağda ve solda 1 er ampülün w değeri yanlış. tek tek yanınca çekilen akım düşük olduğundan dolayı bu şekilde yanar. Ancak 4 ünü birden yakınca Kirşof Akımlar kanununa göre (sadece adı aklımda kalmış) Çekilen akım normal olduğu için normal yanar
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Arkadaslar herkese merhaba.. bu hafta itibariyle aRaniza katilmis bulunuyorum..
2005 model 40000 de f650gs sahibiyim..
Yaklasik bir haftadir firsat buldukca sayfayi okuyorum.. ama hala bitirebilmis degilim.
Su devirdaim pompasina kafayi takmiS durumdayim.. motordan fazla anlamadigim icinde tedirginlik yaratiyor..
Elcik isitmalarida iptal edilmis durumda.. onlari calisir hale getirmek istiyorum.. ?
mars rublesinin degisim zamani geldigini nasil anlarim.. ?
bir cift lastik almayi dusunuyorum, tavsiyeniz olur mu ?
birde akuyu yeniliyecem, okuduklarimdan yola cikarsk yuasa on planda ...?
kocaelide gosterebilecegim bildiginiz bir usta var midir ?
Ya da bu motoru kullanmis anlayan biri varsa yardimci olabilir mi ?
Hoş Geldin, işte cevaplar;
1. Devir Daim Pompası: Takma ve parça 200TL Borusan şu an yaptırıyorum,
2. Elcik Isıtma: Arızanın ne olduğunu bilmediğimden bir şey diyemiyorum,
3. Marş Rublesi: Motor geç alır ve "gıy,gıy" diye kaçırma sesi çıkarır. Fark ettiğin anda müdahale edersen tamircide 300 TL, bozulmaması içinde yapacağın şey akünü daima şarzlı tutmak,
4. Mitas'ı uygun fiyatından dolayı tavsiye ediyorlar yoksa ben DUNLOP kullanıyorum,
5. YUASA gerçekten iyi önceki akümdü, ancak su an bende BOSCH var ileride nasıl olduğunu söyleyebilirim. Fiyat olarak BOSCH neredeyse yarı fiyatına,
6. İstanbul için usta çok da Kocaeli'ni maalesef duymadım.
Bir yere gitmek için ARABAya binilir, MOTORA BİNMEK İÇİN her yere GİDİLİR!
Bilgler icin tesekkur ederim...
aku , lastik vb ... parcalari alabilecegim anadolu yakasinda bir yer biliyor musunuz.. ?
Merhaba 96 99 model arası f650 sizde sorun yönünden kullananım yönunden nasıldır bilgilendirebilirseniz sevinirim.
Kardeş o farklı forum bende F650 GS almadan önce bakmştım. Oldukça yararlanmıştım.http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------
Mitas için ümraniyede var diye biliyorum.http://enduromarket.sahibinden.com
Bir yere gitmek için ARABAya binilir, MOTORA BİNMEK İÇİN her yere GİDİLİR!
merhabalar, sorunum şu 2006 model f650gs kullanıyorum. akü bittiği için yeni bosch akü aldım fakat sarj tutmuyor. böyle bir sorun yaşayan varmı? motosiklette bir sorun yok. çin malı akü taktık denemek için hiçbir sorun yok. ölçümleri yapıldı kaçak falan da yok. garantiye göndersem mi yoksa yanlış birşey ben mi yaptım bunu bilen anlayan varsa ve cevaplarsa sevinirim.
ben motorumu 40k bakımına servise soktum ve 3000 liraya yakın ödedim
piyasadaki GS lerin neredeyse hepsinin bakımları ihmal ediliyor yada yalan yanlış yapılıyor. alanlar bin lira ucuza alayım derken 3-4 bin lira para harcıyor sonrasında.
hatırladığım kadar Neler yapılmıştı:
- benzin filresi değişimi (parça 250 lira idi, piyasada ki gs lerin biçoğunun ya değişmemiştir yada bar değeri farklı otomabil filtresi takılıdır.)
- fren diskleri (sadece arka disk 800 gibi bişeydi.)
- arızalanan dörtlü düğmesi (150 lira gibiydi)
- fren balataları
vs vs. )2500 lira parça 500 lira işçilik ödemiştim borusana yaz başında.
Hocam kusura bakma ancak 3 bin liradan daha ucuza boxer motorların debriyaj balatasını değişiyorlar bu memlekette. Siz o parayı bakıma değil borusana olan güveninize ödemişsiniz.
800 liraya arka disk olmaz, komple kuyruk maşa falan olur. Disk dediğiniz şey 100 lira.
Benzin filtresi dediğiniz gibi araç filtresi ile çözülebiliyor. Basınç sorunuda hortumların daraltılması ile çözülüyor.
Fren balatası ön arka 2 takım, 100-150 lira arası kalitesine göre. 1 takım Gold balata 45 dolar.
4lü düğmesindeki sorunu bilemiyorum ancak iyi bir elektronikçi çözebilir yada alternatifi üretilebilir. Şahsen 150 lira plastik bir düğmeye verilmesini mantıklı bulmuyorum.
Peki bunları neden yazdım ? Benim gibi BMW ye uzaktan bakıp alırsak bakımı arızası masrafı altından kalkamayız diye düşünüp sonra bir çok bmw kullanmış, sökmüş takmış biri olarak kesinlikle BMW alırken fazla düşünmeye gerek olmadığını anladım.
Eğer motor-şase kısmında sorun yoksa ve en yeni jenerasyon r1200ler falan değilse yani elektronik ıvır zıvırları çok değilse fazla kafaya takıcak bişey yok. Malzeme çok kaliteli, değişmesi tamir etmesi çok kolay.
Ancak yanlış anlaşılmasın, servise güvenen, usta milleti ile uğraşmak istemeyenleri çok iyi anlıyorum cunku bizim memlekette motosiklet ustalarının çoğu müşteriyi memnun edemeyip fahiş fiyatlarla kötü işler yapıyor. Ama eliniz biraz anahtar tutuyorsa, araştırmayı seviyorsanız f650gs in tüm bakımlarını, modifikasyonlarını çok rahat yapabilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)