BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Eylül 2012, 21:54
#1761
Gökhan adlı üyeden alıntı
Topcase, depo üstü çanta, koruma demiri gibi zorunlu olmayan parçalar haricinde diger parçalar için yaklaşık nekadar verdiniz? Bu arada bu parçarı motor kaç km'deyken degiştiniz?
Aksesuar haricindeki olmazsa olmaz parça ve değişimlere aşağı yukarı 1.5 civarı gitti. Bence normal.
Gönül rahatlığı ve can sağlığı her şeyden önemli. Biz eşimle sürekli uzun sehayatlere çıkıyoruz. Tertemiz motora binmeyi tercih ederim. Üzerinde beni ve eşimi taşıyor sonunda. Sağolsun benden önceki sahibi neredeyse hiç bakmamış motora. Nasıl olsa satarım mantığıyla hiç bir şey değiştirmemiş.
Reklamlar
-
04 Eylül 2012, 22:57
#1762
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Aksesuar haricindeki olmazsa olmaz parça ve değişimlere aşağı yukarı 1.5 civarı gitti. Bence normal.
Gönül rahatlığı ve can sağlığı her şeyden önemli. Biz eşimle sürekli uzun sehayatlere çıkıyoruz. Tertemiz motora binmeyi tercih ederim. Üzerinde beni ve eşimi taşıyor sonunda. Sağolsun benden önceki sahibi neredeyse hiç bakmamış motora. Nasıl olsa satarım mantığıyla hiç bir şey değiştirmemiş.
Öyle öyle. Bende hayduta 3000TL civarı masraf yaptım. Tabi onca masraftan sonra satmak insanı biraz etkiliyor. "Enazından yeni aldıgım motora bir süre masraf yapmasam" dedirtiyor.
Bu arada alacagım motor 47.000km de. Egsantrik seti(zincir gergi vs..) yaklaşık kaç bin km de degişiyor. Birde fiyatı konusunda biliginiz var mı?
-
05 Eylül 2012, 22:14
#1763
düzgün kullanılmış bir gs eksantirik zinciri,dişlisi,sibop ayarı,istemeden 100 bin devirir.devirdaim 87 lira 30-40 bin arası değişir,marş diişli ve karşılığı yaklaşık 350 tl tutar.30-50 bin arası değişir.did zincir dişli seti 350 tl.ön keçeler 70 tl,her amortisör için 460 ml yağ konur sea 10 tam sentetik.dakarda yağ artar bilmiyorum ne kadar.yağ filitresi orjinali 30 tl hava 40 tl. benzin filitresi 270 tl 40 binde değişir.
yurdukoru nun aldığı motor tam anlamıyla leşmiş zaten alındığında.ne sinyal ne çamurluk kalmış üzerinde.sizin alacağınız motoru mutlaka bir bilene gösterin a dan z ye muayene etmeden almayın yada ona göre pazarlık yapın.benım motorum 2004 model 30 bin km dir bende 62 bin oldu motor.bu süre içinde ön keçeleri,devirdaimi,kendim değiştim.elcik ısıtmanın birini teli kopmuş kendim yaptım.aynalar dandikti f800 aynası ile değiştim.haricinde fren balataları <incir yağ ve bakım masrafları dışında extra masrafım olmadı.gayetde memnunum.yukardaki fiyatlara işçilik koymadım kendi motorumun ustası benim çünki.
---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 20:59 ----------
unutmadan elcik korumalar borusan 100 tl arka küçük çamurluk çıkma 100 tl touring cam çıkma 100 tl ,çanta üzerindeydi çaldırdım yeni aldım çıkma 250 tl,ön arka lastikler 700 tl.michelen.aslında yinede bakımlıda olsa bir motor dönüp dolaşıp en az 2500 tl yiyor öyle yada böyle.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
05 Eylül 2012, 22:25
#1764
yedek parça için ben BEMPAR ile fiyatları karşılaştırmadan alım yapmıyorum. Piyasa da en ucuz hava filtresi 40 tl iken BEMPAR dan 20 tl ye aldım. ön keçeler çifti 50 tl. Orjinal parçalar direk almanya dan geliyor. Tavsiye ederim.
http://bempar.com/
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
06 Eylül 2012, 10:59
#1765
Demek ki öyle ya da böyle 2500 lira yiyor durumu ne olursa olsun. Evet, aldığımda hiç iç açıcı degildi durumu bu yüzden 2500 masraf ettim ama su an 10 dan aşağı satmam satacak olsam. Bu arada ben 7,5 a hesaplı aldım. Yani bu masrafların zaten çıkacağını bilerek aldım.
-
06 Eylül 2012, 13:49
#1766
-
08 Eylül 2012, 00:46
#1767
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINDA arka çantaya taktığım bayrağımı,ibreti alem için artık hiç çıkarmayacağım eskidikçe yaniliycem.bazı şerefsizler hasetinden çatlasın diye.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
16 Eylül 2012, 22:19
#1768
Merhaba, Öncelikle herkese selamlar bende senin gibi hesaplı aldım ve motor şu an BORUSAN'da. Merakla ne diyecekler diye bekliyorum. Ben Levent'te oturuyorum ve BORUSAN'la ne kadar devam edebilirim bilmiyorum. Bu arada servis konusunda tavsiye verebilecek varsa sevinirim.
Bir yere gitmek için ARABAya binilir, MOTORA BİNMEK İÇİN her yere GİDİLİR!
-
23 Eylül 2012, 14:35
#1769
Arkadaşlar F650GS ile Dakar arasındaki sele yükseklik farkı nedir? Ayrıca ön teker hariç başka teknik değişiklikler nelerdir? Teşekkürler..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
25 Eylül 2012, 23:04
#1770
2013 yılında muhtemelen şu iki modelden birini alacağım : F650 & Transalp ... yani klasik çekişme içindeyim
Siz F650 kullanıcılarına sorum şu : F650 nın yıllık 10,000 km lik işletim maliyeti nedir ? sadece şehir dışı kullanacağımdan yakıt sarfiyatını 4 lt olarak hesaplarsak( okuduğum kadarı ile f650 3,5-4 lt T.A ise 5-5,5 lt yakıyor) 400 lt benzin * 4,70 : 1900 tl yuvarlarsak... Bu süre zarfında bir kez periyodik bakıma girse (T.A iki kez girer) , yağ - filtre - buji vs bakım ücreti ne olur ... vergisi yıllık ne kadardır ?
Aynı soruları T.A başlığına da yazdım , karşılaştıralım bakalım ... Sanırım 2005 model 30-40 binde bir T.A ile F650 arasında fiyat olarak çok fark yok, belki Bmw 500-600 tl daha fazlaya satılıyor gördüğüm kadarı ile...
Selamlar...
Mustafa Kara
www.facebook.com/yollarvefotograf
-
29 Eylül 2012, 00:20
#1771
arkadaşım bu çok saçma bir karşılastırma,BMW bmw dir,HONDA da honda,sonunu düşünen kahraman olamaz diye bi geyik varya hani dizilerde falan.senin karşılaştırmanada,benim cevabım sonunu düşünen enduroya binemez olur. markası çok mühim değil.
ha birde ne kadar iyi niyetlisin sadece bakım ve yakıt olarak bakmışsın olaya.bunun düşmesi kalkması var,kazası belası var, taş gibi diye aldığın 7-8 yasındaki makinanın kol çıkartması var,zinciri lastiği,dişlisi,aküsü,sinyali,amortisörü,var oğlu var yani,en iyisi bir T A ,birde F650 al sırayla bin,kafandaki sorulara hangisi iyi cevap oluyorsa onu tutat diğerini satarsın.
kızma ama bendeki en mantıklı cevap bu.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
18 Ekim 2012, 04:26
#1772
Arkadaşlar merhabalar şu zamana kadar bu başlığa hiç yorum yazmadım genelde ktm kullanıcısı olduğum için orada takıldım fakat son geçirdiğim ufak çaplı bir kaza sonrası ABS'li motorun şart olduğunu anladım çünkü panik frende dünya kadar çalışma yapmama rağmen her başıma gelen olayda (2 kere yaşadım biri eski motorum cbr250'de biride ktm duke 125'te) panik fren sonucu yatırdım motoru. Sonuç olarak bmw markası fiyat konusunu atlarsak herkesin saygı duyduğu bir motor ve bende bir bmw f650 gs 2004 yada 2005 model veya f650 cs model bir motor almak istiyorum kronik sorunu en az olan motorlarıymış 2004 ve 2005 model GS'ler fakat gs ve cs arasında kaldım artıları eksileri nelerdir söylerseniz sevinirim. Birde 2.el gs fiyatları gerçekten çok makul şaşırdım doğrusu. Motor tecrübemde 1 seneden beri var ve 15.000 kilometreye yakın yaptım g650gs ile test sürüşüne çıktım hiç zorlamadı beni bu konuda da endeşilenmeyin bilinçli kullanıcıyım.
Parça sıkıntısı gs'lerde anladığım kadarı ile yok fakat cs'ler az bulunan motorlar olduğu için onda biraz daha fazla parça sıkıntısı var sanırsam benimde gönlüm cs'de tavsiye edermisiniz?
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
18 Ekim 2012, 17:20
#1773
Arkadaşlar yardım edecek yok herhalde bu konu hakkında genede gören olursa bilgi verirse sevınırım sağolun şimdiden.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
19 Ekim 2012, 22:39
#1774
Herkese merhaba,
Geçen sene çalınan motosikletimin acısını sindiremeden f650 gs alma aşamasındayım.
Ama alacağım motosiklette hararet sorunu var. Motosiklet bir tanıdığımın. 2000 model ve 32bin km'de. Büyükkazası yok.
Etilerde Saffet usta hallediyor diye birşeyler okudum halen geçerli midir? Yoksa Siteden okuduğum kadarıyla diagramlarını indirdim kendim halledebilir miyim? Elimden bu tarz işler gelir.
Ne dersiniz? Fikri olanlardan acil cevap isteyeceğim. Çünkü başka taliplileri de var. Fiyatı 7500 tl.
-
24 Ekim 2012, 01:54
#1775
Cs lerin üretimi yok artık..ama kayisli oldukları için zincir yaglama sorunu yok..bin git..biraz daha düşük sele..teknik olarak farkı anlatacak bilgiye sahip diilim ama bir gs kullanıcısı olarak cok memnunum-satacak olmama rağmen-bana hiç sorun cikardimi? 2002 olmasına rağmen hiç bir sorun yasamadım..
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
-
09 Kasım 2012, 02:42
#1776
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
yedek parça için ben BEMPAR ile fiyatları karşılaştırmadan alım yapmıyorum. Piyasa da en ucuz hava filtresi 40 tl iken BEMPAR dan 20 tl ye aldım. ön keçeler çifti 50 tl. Orjinal parçalar direk almanya dan geliyor. Tavsiye ederim.
http://bempar.com/
hava filtresini yaz başında borusandan 30 liraya aldım ben, borusanda malzeme fiyatı absürd değil dışarıya göre, işçilik pahalı. işçiliğini kendiniz yaptıktan sonra borusandan alınır.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
11 Kasım 2012, 00:58
#1777
ARKADAŞLAR KENDİNİZE İYİ BAKIN ZAMAN ZAMAN BU FORUMADA GİRSEMDE UZUN ZAMANDIR ENDUROİST FORUMUNDAYIM.F650GS İÇİN BANA ENDUROİST EN ULAŞABİLİRSİNİZ.HOŞÇAKALIN.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
03 Aralık 2012, 17:44
#1778
Aranızda f650 kullanıcısı varmı? Yakıt tüketimi hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim. 96 model f650 almayı düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım. Fikirlerinizide beyan ederseniz çok sevinirim.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
04 Aralık 2012, 21:36
#1779
Twin adlı üyeden alıntı
Aranızda f650 kullanıcısı varmı? Yakıt tüketimi hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim. 96 model f650 almayı düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım. Fikirlerinizide beyan ederseniz çok sevinirim.
Ben 99 unu kullandım hatta geçen hafta sattım,
Şehiriçi maximum 6.2
Şehirlerarası 100-120km hızlarda 4lt civarı,
Bakımlı ve karburatör ayarı tamsa manifoldlardan kaçırmıyorsa bu civarda olması gerek.
ANGARAJ
-
12 Aralık 2012, 19:09
#1780
merak edenler için net te bulup toparladığım bmw f 650 gs twin bakım periyod zamanları
bmw f 650 gs twin engine oil change,spark plug,engine oil capacity,ngk dcpr8e,castrol 10w 40 apı classification sf,sh.
"Koruma ekipmanlarım tam sıra kısmette varsa motosiklet satın almak."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler