BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Temmuz 2012, 15:42
#1701
VaMpIrE181 adlı üyeden alıntı
Konuyla ilgili fikri olan yokmu acaba??
Aynı sorunu bende yaşamıştım. Göstergeyi tamamen değiştirmen gerekiyor diyen usta bile olmuştu. Sonunda atan bir sigortanın değişimi ile halloldu. Sigortalarını kontrol ettirmeni öneririm.
Reklamlar
-
09 Temmuz 2012, 16:50
#1702
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
- Aynı be yaaaa. Ben de soruyorum. Koca sanayide bir boru büktürecek usta bulamadım, ya da uğraşmak istemiyorlar.
- ayrıca, 2005 çift bujilerde orjinal buji numarası nedir? (NGK)
- Çift bujilerden bir tanesinin çalışmadığı nasıl test edilir? bilen kardeşlerim yardımcı olursa sevinirim.
Şu boruyu bükmem bu kadar mı zor, ben koca Samsun'da bulamadım. Bir yer var ama bana Givi'nin şablonu lazım şimdi de...
Volkanyaldiz.com
Mantık insanı ve motor sadece araç.
-
09 Temmuz 2012, 17:09
#1703
snt1 adlı üyeden alıntı
teşekkürler arkadaşlar umarım kazasız belasız olur ilk motorum olacak cekiniyorum biraz acıkcası 650 cok fazla guç gibi geliyor 50 -75 beygir diyor makina için bnm araba 58 beygir :D 1200 kilo bu 50 beygir bile olsa 200 kilo zapt etmek nasıl olur bilmiyorum ama bnm de kilo 90 boy 1.87 evliyim eşimde binecek canakkale izmir arası kullanılacak gezmeyi seviyoruz onun için motorcu bir arkadaşım tavsiye etti sıkıntısız binersin yıllarca dedi ben de guvendim aldım henuz kendisinde motor ankarada 2-3 haftaya kadar getirecek ben tek basıma azıcık tırstığım daha cok da henuz ehliyeitm olmadığı için ankaradan getirme işini cözemedim
ağustos ortası gibi gelir heralde ehliyette bgn sınava girdim ağustos ayı boyunca her turlu etkinliğinize dusunmeden katılacağım işi bilenlerle kullanıp oğrenmem gereken şeyleri öğrenip şu endişeleri bi atmam lazım sevgiler saygılar herkese
187 boy,90 kilo ile o motoru sırtına bile alman lazım
Ben senden 7 santim kısa,10 kilo hafifim, o motorla her yola girdim.Defalarca yerden kaldırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Selamlar,
2 gün önce durduk yerde Devir saati ve Hız göstergesi grev hakkını kullanarak işbaşı bırakma eylemine geçti. Onların oturma eylemlerine Dijital saat'de kendince donarakcevap verdi. Sağolsun sinyaller, boş göstergesi ve yakıt ikaz lambası hala her sorumlu vatandaş gibi çalışmaya devam ediyorlar
Biraz internet araştırması sonunda ABS sensörüne su kaçması böyle bir karışıklığa sebep olabildiği sonucuna ulaştım. Hemen ABS Sensörünü söktüm, okudum üfledim ama hala grev devam etmekte. Zaten sensörün de neresine su kaçacak tam da anlayamadım, çok kompakt bir tasarım.
İşten çıkarma harici her türlü önerilerinize açık olduğumu belirtir, herkese hızını bildiği günler dilerim
ABS ile bağlantılı olduğunu düşünmüyorum,göstergelerin arkasına giren soketi elektronikçilerde satılan yağsız devre temizleyici ile temizlemeni öneririm,o soketler zaman icinde oksitleniyor.
Bir yerdenden F650gs in kablo diagramını bul,üç göstergenin üçü de aynı hatayı verdiyse bunlara gelen ortak(-)uçta problem olma ihtimali yüksek,o ucu bul ve dışarıdan bir (-)verip dene.
-
09 Temmuz 2012, 19:00
#1704
savaskayan adlı üyeden alıntı
ABS ile bağlantılı olduğunu düşünmüyorum,göstergelerin arkasına giren soketi elektronikçilerde satılan yağsız devre temizleyici ile temizlemeni öneririm,o soketler zaman icinde oksitleniyor.
Bir yerdenden F650gs in kablo diagramını bul,üç göstergenin üçü de aynı hatayı verdiyse bunlara gelen ortak(-)uçta problem olma ihtimali yüksek,o ucu bul ve dışarıdan bir (-)verip dene.
Abi ABS sayıcısı aynı zamanda devir bilgisini verdiğinden ilişkisi olabilir, bir kaç farklı yabancı sitede okumuştum. Geçen motoru çalıştırdım, herşey normale dönmüştü. Yaptıklarım ABS soketlerini, Xenon soketlerini ve Sigortaları takıp çıkartmaktı. Hangisi etkili oldu bilmiyorum. Belki bazen hakkaten işleri zaman bırakmak lazım :D
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Temmuz 2012, 21:44
#1705
VaMpIrE181 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2006 Model F650gs Sahibiyim. Motorum 10000 km civarında.
Km saatiyle ilgili küçük bir sorun yaşamaktayım. Her kontagı kapatıp açtıgımda saati gösteren ve sıfırlayabildigimiz km sayacı kendini resetlemiş oluyor. Fakat asıl km sayacıyla ilgili bir problem mevcut degil. o normal bir şekilde motorun km sini saymaya devam ediyor.
Böyle bir sorunla karşılaşan yada sorunun kaynagıyla ilgili fikri olan varmıdır acaba?
Teşekkürler.
küçük bir sır vereyim kimse duymadan akü nün kutup bağlantılarını sök temizle hafif gresle yağla koparmadan sıkabildiğin kadar sık suyunuda kontrol et.sorun çözülür
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
22 Temmuz 2012, 10:40
#1706
arkadaşlar herkese günaydın..ya ben f650gs nin 2004 model öncesi tek bujili olanını alsam ne olur?yani mesela 2002 model f650gs tek bujili ve abs nin devreden çıkarılmaması haricinde , aman kesinlikle 2004 sonrası al çünkü : diyerek başlayacağınız bir kusuru var mıdır?teşekkürler.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
22 Temmuz 2012, 15:13
#1707
arkadaşlar bu arada bu motoru yorumlar mısınız?ilk sahibindenmiş çift buji olduğunu söyledi ama 2004 öncesi kasaya sahip.sahibi 20 bin km bakımı dahil borusanda yapıldı kayıtları mevcut diyor.ne diyorsunuz?http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93028266/detay
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
22 Temmuz 2012, 19:08
#1708
evet 2004 öncesi kasaya sahip,üretim 2003 satış 2004 olabilir.yakından bakılıp pazarlıkla alınabilir.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
23 Temmuz 2012, 11:14
#1709
Arkadaşlar,cahilliğime verin ama birşey öğrenmek istiyorum.Bizim motorların çift egzostu var bildiğiniz gibi.Lakin bunun bir tanesi aksesuar anlamındamı.Çünkü arkadan baktığınızda sol taraftakinde bir hareket yok.ısınıyor ama sadece o kadar.duman çıkışı falan yok.
-
23 Temmuz 2012, 16:36
#1710
eyup39 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,cahilliğime verin ama birşey öğrenmek istiyorum.Bizim motorların çift egzostu var bildiğiniz gibi.Lakin bunun bir tanesi aksesuar anlamındamı.Çünkü arkadan baktığınızda sol taraftakinde bir hareket yok.ısınıyor ama sadece o kadar.duman çıkışı falan yok.
o duman çıkmayan katalitik konvertör.
-
24 Temmuz 2012, 15:54
#1711
savaskayan adlı üyeden alıntı
o duman çıkmayan katalitik konvertör.
Teşekkür ediyorum bilgi için.
-
02 Ağustos 2012, 19:15
#1712
Abilerim kardeşlerim biraz konuyu inceledim ve gerçekten güzel paylaşımlar mevcut.
Gördüğüm kadarıylada f 650 gs güzel fiyatını hakeden bir motorsiklet öyle mide bulandırıcak bir sorunuda yok.
Şimdi sizlere bir kar sorum ve tavsiye isteğin olucak. Ben bir süre İlçeye git gel yapacağım bunun için benim açımdan alcağım motorsikletin sorunsuz ve yakıt konusunda biraz ekonomik olması önemli.
Yani motorsiklet elbette scooter seviyesinde yaksın diye beklemiyorum ama en azından 110 120 km süratle seyrederken 4 litreyi geçmemeli. Tabiki performanslı kullanımda bu artabilir.
Bu bağlamda bana F650 GS yi önerir isiniz? Önerebileceğiniz bu sınıfta yada farklı sınıfta başka bir model mevcut mu? (tabiki ABS li olması kaydıyla.)
-
03 Ağustos 2012, 00:13
#1713
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Selamlar,
2 gün önce durduk yerde Devir saati ve Hız göstergesi grev hakkını kullanarak işbaşı bırakma eylemine geçti. Onların oturma eylemlerine Dijital saat'de kendince donarakcevap verdi. Sağolsun sinyaller, boş göstergesi ve yakıt ikaz lambası hala her sorumlu vatandaş gibi çalışmaya devam ediyorlar
Biraz internet araştırması sonunda ABS sensörüne su kaçması böyle bir karışıklığa sebep olabildiği sonucuna ulaştım. Hemen ABS Sensörünü söktüm, okudum üfledim ama hala grev devam etmekte. Zaten sensörün de neresine su kaçacak tam da anlayamadım, çok kompakt bir tasarım.
İşten çıkarma harici her türlü önerilerinize açık olduğumu belirtir, herkese hızını bildiği günler dilerim
Tam da bu konuyu düşünürken aynı şey başıma geldi, hadi bakalım ne olacak şimdi. Otoburkaplan kardeşim için İnternette gezinip pek birşey bulamamıştım. Dün motoruma boy abdesti aldırdım, kontağı açtım, Hayırlı işleeeer, tarife aynen uyuyor. Otobur kardeşim sensör demişti ya, kafama takıldı abimin motorunu sehpaya aldık gerçekten hız göstergesi sensörle çalışıyordu+ABS+Devir saati+Takometre+normal saat nasıl oluyor derken dün kendi başıma geldi. sabah erkenden ilk işim arka sensörü söküp temizlemek oldu ama nafile, sele altındaki sensörün ucunu soketten çıkardım, ABS ışığı yanıyor, Takınca sönüyor. Olmadı göstergeyi dağıttım, son kanaatim gösterge içerisindeki elektronik kartta bir entegre veya bilmiyorum birşey yanmış olabilir. Anlamadığım için alt dudağımı büküp geri topladım. Cevabı bulana kadar herhalde alışmaya çalışacağız, başına gelen varsa ve paylaşırsa sevinirim.
---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:09 ----------
savaskayan adlı üyeden alıntı
187 boy,90 kilo ile o motoru sırtına bile alman lazım
Ben senden 7 santim kısa,10 kilo hafifim, o motorla her yola girdim.Defalarca yerden kaldırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------
ABS ile bağlantılı olduğunu düşünmüyorum,göstergelerin arkasına giren soketi elektronikçilerde satılan yağsız devre temizleyici ile temizlemeni öneririm,o soketler zaman icinde oksitleniyor.
Bir yerdenden F650gs in kablo diagramını bul,üç göstergenin üçü de aynı hatayı verdiyse bunlara gelen ortak(-)uçta problem olma ihtimali yüksek,o ucu bul ve dışarıdan bir (-)verip dene.
Savaş abi kablo diagramını anlayamadım, nasıl bir malzeme?
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
05 Ağustos 2012, 02:51
#1714
-
08 Ağustos 2012, 12:53
#1715
Merhaba, iki yıldır büyük keyifle kullandığım 2005 model F650 mi dün itibari ile takasta daha büyük cc li bir motorla değiştirdim. Gerçekten çok temiz sorunsuz bir makinaydı. Ayrıca üzerinde bir çok aksesuar da mevcut. Umarım kıymetini bilecek bir kullanıcıya nasip olur. F650 gs arayan varsa motosikletimi Kızıltoprakta Mototal Sina'ya takasa bıraktım. Her şeyine kefilim; alan mutsuz olmayacaktır.
-
08 Ağustos 2012, 15:22
#1716
Tiger1907 hayırlı olsun
-
08 Ağustos 2012, 15:38
#1717
-
08 Ağustos 2012, 16:47
#1718
kayasertac adlı üyeden alıntı
konu içi arama yaparak cevabı aradım ama bulamadım yada arayamadım
kusura bakmayın...
62000 km'de bir gs almayı düşünüyorum, şimdiye kadar balata lastik ve sıvılar haricinde değişim yapılmamış...
alacak olsam bana ne parça değişimi masrafı çıkarabilir?
60.000 ve 120.000 de ağır bakımdan bahsedilir hep, neler değişiyor acaba?
1 soru daha
2004 ve 2006 arasında bir fark var mıdır?
Gaccal, Ankara'dayım ama aramaya fırsat olmadı, yarın ararım
sen ne yaptın bu arada??
Fanatik adlı üyeden alıntı
Eyvallah kayasertac; ancak nasıl yani ???
doğrusu: nereden bildin..
hayırlı olsun
ANGARAJ
-
08 Ağustos 2012, 17:26
#1719
Fanatik adlı üyeden alıntı
Eyvallah kayasertac; ancak nasıl yani ???
doğrusu: nereden bildin..
takip ettiğim tek forum burası değil
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
sen ne yaptın bu arada??
Batuma gitmek için idareten bir commuter vs. alacağım gibi, dönüşte F650 arayışına devam
-
08 Ağustos 2012, 18:05
#1720
Arkadaşlar selam, sizlere bir kaç soru sormak istiyorum.
Benim boyum 1.71, kilo 73. Şu anda 2011 CBR250R kullanıyorum.
F650'ye geçme gibi bir düşüncem var. Fakat bu motor bana çok yüksek gelir mi?
Bir de çok titreşim oluyormuş diye bir kaç yerden duydum, bu çok rahasızlık veriyor mu?
Genelde şehiriçi kullanacağım. Yerde buz olmadığı sürece motorun tepesindeyim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler