BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 01:25
#1441
bu gün benim makinayı bir dağıttımki sormayın,akşam olduğunda hala toplayamadım öylece bıraktım,yarın devam edicem.
yaptıklarıma gelince.
1-yağ,yağ filitresi değişti,radyatör suyunu kontrol ettim.
2-iki denede iridyum buji almıştım 20 tl tanesi taktım.
3-ön arka fren balatalarınıda değiştim.
4-kn hava filtrem vardı söküp bol sabunlu su şle yıkadım kuruyunca taktım,filtre yuvasınıda sildim içerden
5-aynamın biri kırıktı ayna yuvasıda öyle diğeride büyük diş açılmıştı.çıkmacıdan sağ sol ayna yuvası aldım,100 tl yede f800 aynalarının aynısını buldum alt aparatlarıyla beraber.söktüm ama henüz takmadım.
6-birde depo stıkır ı yapıstırdım,her ne kadar depo kıçımızın altındada olsa
pazar hava iyi olursa güzelce yıkatıp bi kaç foto koycam akşama,
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 19:29
#1442
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Nasıl yani seninkisiki tek buji mi
?
birde şu rekor dediğin şeyi merak ettim yahu nemenem bişi bizim bildiğimiz kelepçenin farklı bir versiyonu mu bu?
Tek buji diye biliyorum benim makinayı. Daha önce buji ile ilgilenmedim hiç. Sorun da çıkartmadı bana. Kulaktan dolma öyle kalmış aklımda.
Rekor dediğim şeyler abi, benzin hortumu var iki tane deponun altından çıkan. Onların depoya bağlandığı yerdeki plastik geçmeli tutturgaçlar.
Eskidikçe çok kolay çatlayabiliyorlarmış hareket ettirince. Bu sebepten yanan bir arkadaşla tanışınca geçenlerde. Değiştireyim dedim çıkarınca.
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
bu gün benim makinayı bir dağıttımki sormayın,akşam olduğunda hala toplayamadım öylece bıraktım,yarın devam edicem.
yaptıklarıma gelince.
1-yağ,yağ filitresi değişti,radyatör suyunu kontrol ettim.
2-iki denede iridyum buji almıştım 20 tl tanesi taktım.
3-ön arka fren balatalarınıda değiştim.
4-kn hava filtrem vardı söküp bol sabunlu su şle yıkadım kuruyunca taktım,filtre yuvasınıda sildim içerden
5-aynamın biri kırıktı ayna yuvasıda öyle diğeride büyük diş açılmıştı.çıkmacıdan sağ sol ayna yuvası aldım,100 tl yede f800 aynalarının aynısını buldum alt aparatlarıyla beraber.söktüm ama henüz takmadım.
6-birde depo stıkır ı yapıstırdım,her ne kadar depo kıçımızın altındada olsa
pazar hava iyi olursa güzelce yıkatıp bi kaç foto koycam akşama,
Ellerine sağlık.
Ben götüremedim ustaya. Dün çok karlıydı hava. Benim çocuk yürümediği için. İtmem lazım. Sorun yapıyor bana. Hava azıcık daha düzelsin istiyorum.
16 martta ankaraya gidicem 1 haftalığına mümkünse motorla gidesim var.
Bu arada, ayna konusunda 20 EURO'ya orjinal satan bir dükkandan almıştım ben sol tek. Kırılmıştı yan yattığım zaman.
cup diye de oturdu. Orada ayna yuvaları da vardı en son baktığımda.
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
05 Mart 2012, 12:08
#1443
Herkese merhaba,
Borusan servisi aradım zincir dişli set için. orjinal zincirin ek yersiz olduğu bilgisini aldım. Ayrıca 2000-2007 model tüm f650GS lerin dişli zincir teknik olarak aynı özellikte.
fiyat olarak:
ön dişli: 36euro + KDV
arka dişli: 45euro + KDV
zincir: 91euro + KDV
çok absürd bir fiyat çıkmıyor 450 lira civarında. mantıklı orjinal parça gidip serviste taktırayım diye düşündüm. peki bu iş için işçilik ne alıyorsunuz diye sordum 200 lira civarı tutar cevabı pek mutlu etmedi sipariş eder takarım diye düşünüyordum. Fuarda Oktay motordan DID X-ring zincir dişli setini 300 liraya satın aldım. montajı da bir ara hallederiz.
Ayrıca sağ arka yolcu pegimin demiri kırık, plastiği sağlam. demir için fiyat istedim: 39euro+KDV
sinyal camı: 11 euro+KDV
sinyal: 25 euro + KDV
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
05 Mart 2012, 13:21
#1444
excavatus adlı üyeden alıntı
Tek buji diye biliyorum benim makinayı. Daha önce buji ile ilgilenmedim hiç. Sorun da çıkartmadı bana. Kulaktan dolma öyle kalmış aklımda.
Rekor dediğim şeyler abi, benzin hortumu var iki tane deponun altından çıkan. Onların depoya bağlandığı yerdeki plastik geçmeli tutturgaçlar.
Eskidikçe çok kolay çatlayabiliyorlarmış hareket ettirince. Bu sebepten yanan bir arkadaşla tanışınca geçenlerde. Değiştireyim dedim çıkarınca.
.
çift buji olması lazım Saygın. Eski kasa karburatörlü F650lerde tek buji'li olanı ne duydum ne de işittim havalar iyice bozmadan eylül-ekim gibi genel bi hava-fitresi temizliği buji değişimi yaptığımda ikisinide değiştimiştim model de şu :NGK D8EA fiyatı 5 miydi 7 lira mıydı neydi.
ANGARAJ
-
05 Mart 2012, 13:22
#1445
Arkadaşlar motor arayışındayım, alacağım motor daha çok asflatta gidecek ama çadır kurmak için 10-15 km stabilize yolda da gidebilir. Benim asıl gönlümden geçen Z750S ancak bu stabilize olayı düşündürüyor beni. Bu nedenle, hem fiyatı uygun olduğundan hemde yakıt tasarrufu için F650GS yide düşünür oldum. F650 için kafamdaki tek sorun, 120-130 km/s hızla asfaltta sorunsuz gidebilir mi? Bu hızlara çıkması zormudur ve titreşim çok rahatsız edici olur mu? Birde bu motorun asflat için ideal hızı nedir? Yani motoru yormayacak, zarar vermeyecek hızı?
Hah unutmadan, boyum 1.90. Acaba bu hızlarda giderken rüzgarı ne kadar yerim?
-
05 Mart 2012, 13:27
#1446
berker_turan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor arayışındayım, alacağım motor daha çok asflatta gidecek ama çadır kurmak için 10-15 km stabilize yolda da gidebilir. Benim asıl gönlümden geçen Z750S ancak bu stabilize olayı düşündürüyor beni. Bu nedenle, hem fiyatı uygun olduğundan hemde yakıt tasarrufu için F650GS yide düşünür oldum. F650 için kafamdaki tek sorun, 120-130 km/s hızla asfaltta sorunsuz gidebilir mi? Bu hızlara çıkması zormudur ve titreşim çok rahatsız edici olur mu? Birde bu motorun asflat için ideal hızı nedir? Yani motoru yormayacak, zarar vermeyecek hızı?
Hah unutmadan, boyum 1.90. Acaba bu hızlarda giderken rüzgarı ne kadar yerim?
Z750 stabilize yolda seni çok zorlar. O makina safkan asfalt makinası. Ayrıca Naked olduğu için rüzgar problem olur. F650 120-130 çok sorunsuzdur. Benim normal seyir hızım hatta. Titreşim BENCE hiç rahatsız edici değil. Touring cam ile rüzgardan hemen hiç etkilenmezsin. (benim de boy 1.90)
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
05 Mart 2012, 13:43
#1447
excavatus, peki bunlar için 40000-50000 km yol çokmudur? Bana normal gibi geliyorda genede sormak lazım.
-
05 Mart 2012, 13:49
#1448
berker_turan adlı üyeden alıntı
excavatus, peki bunlar için 40000-50000 km yol çokmudur? Bana normal gibi geliyorda genede sormak lazım.
Bahsettiğin parçalar rekorlar ve hortumlar ise, ömürleri genelde deponun sökülmesi ile alakalı.
Ama 10-20K kmdeyken depo sökülürse sorun olmaz diye düşünüyorum. Plastik ve kauçuk sertleştikçe, depoyu sökerken çatlatma ihtimali artıyor.
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
06 Mart 2012, 22:26
#1449
Zincir için önerileriniz nelerdir, yurt dışı internetten sipariş ile allırken neleri dikkat edelim. Önerdiginiz internet siteleri var mı? Tesekkur ederim
-
07 Mart 2012, 13:23
#1450
priapi adlı üyeden alıntı
Zincir için önerileriniz nelerdir, yurt dışı internetten sipariş ile allırken neleri dikkat edelim. Önerdiginiz internet siteleri var mı? Tesekkur ederim
merhabalar yaklaşık 1 aydır o konuyu araştırmakta idim detaylı konuşuldu yazıldı çizildi. geçmişe doğru konuyu taramanız yararınıza olacaktır. benim kendi fikrim, yurtdışından almaya gerek yok aynı paraya aynı marka hemen hemen burdanda alınabiliyor, gümrük kargo vs eklendiğinde.
işçilik kısmını kendiniz halletmek kaydı ile borusan bile tercih edilebilir. DID biraz daha uygun -ki ben tercihimi o yönde kullandım-, piyasada daha uygun fiyatlara da zincirler var.
eğer DID alacaksanız, oktay motordan aldım ben, entel enerjiden de alabilirsiniz.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
07 Mart 2012, 14:17
#1451
2000 model, 40000 km'de çantalı fila bir F650GS var. Bunu alsam iki yıl temiz bir şekilde binsem, sonra rahat satılır mı dersiniz? 300-500 aza satmaya razıyım. Fikirleriniz?
-
07 Mart 2012, 17:59
#1452
berker_turan adlı üyeden alıntı
2000 model, 40000 km'de çantalı fila bir F650GS var. Bunu alsam iki yıl temiz bir şekilde binsem, sonra rahat satılır mı dersiniz? 300-500 aza satmaya razıyım. Fikirleriniz?
ne kadara alındığına göre değişir :D 10bin liraya alırsanız 300-500 aza satılmaz :D bahsettiğiniz motorun ederi 8-9 arasıdır temizliğine göre. çok fazla ekstrası vardır 3lü çanta vs falan 9,5 max 10 olsun
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
07 Mart 2012, 18:23
#1453
berker_turan adlı üyeden alıntı
2000 model, 40000 km'de çantalı fila bir F650GS var. Bunu alsam iki yıl temiz bir şekilde binsem, sonra rahat satılır mı dersiniz? 300-500 aza satmaya razıyım. Fikirleriniz?
Hocam aldığın motorun durumu, temizliği, ederi ve kaça aldığın gibi verilen bunu çok etkiler.
Başka bir konu da, "iki yıla kim öleee kim kala!" şeklinde özetlenebilir. Açıkçası ise,
2 yıl içinde o segmentte yeni makina çıkar mı? BMW iki yıl içinde modeli nasıl değiştirir? üretimini durduru mu?
yedek parça durumu ne olur vs vs gibi. Tamamen piyasadan ve BMW'den kaynaklı konular da bunu etkileyebilir.
Mesela adam bu sene sonunda bambaşka bir motor çıkarttı bu sınıfta ve 650GS üretimini durdurdum dedi..
o zaman fiyatlar ne olur bilinemez.
Bu kadar boş lafın üstüne özetle şunu demek istiyorum
2 sene sonra piyasanın türkiyede ne olacağını bilemeyiz... Bu mantıkla yaklaşma motor alırken derim ben
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
07 Mart 2012, 18:59
#1454
Arkadaşlar Selam, internetten araştırdığım kadarıyla F650 GS elçik Korumaları F650 CS'e uyuyormuş, hatta uygulayanların resimleri filan var. Elçik konusunda öneriniz nedir? Orjinali en ucuza nereden temin edilir veya toratech vs.. gibi alternatifler daha hesaplı bulunabilir mi?
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
07 Mart 2012, 22:39
#1455
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Selam, internetten araştırdığım kadarıyla F650 GS elçik Korumaları F650 CS'e uyuyormuş, hatta uygulayanların resimleri filan var. Elçik konusunda öneriniz nedir? Orjinali en ucuza nereden temin edilir veya toratech vs.. gibi alternatifler daha hesaplı bulunabilir mi?
Sen aldınmı makina hayırlı olsun.
ANGARAJ
-
08 Mart 2012, 11:41
#1456
excavatus adlı üyeden alıntı
Takmadım. buldum ama almamıştım. Aranıyorum...
Bu arada bahar bakımına tam kafalama girmeye karar verdim.
Lastikleri de aldım zati.
Ben yazayım aşağıya. eksik kalan bir şey görürseniz ekleyiverin.
Yağ ve yağ filtresi değişecek
Hava filtresi değişecek
Ön arka fren balataları değişecek.
fren hortumları değişecek
fren sistemi temizlenecek
karbüratör ayarı yapılacak (boğaz tamir edildikten sonra)
zincir ve dişliler kontrol edilecek temizlenecek
yakıt filtresi temizlenecek
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...47799134/detay
şu işine yararmı senin??
ANGARAJ
-
08 Mart 2012, 17:04
#1457
dün akşam 1 saatlik işlem sonunda dişli zincir setinin değişimini gerçekleştirdik. artık kafada zincir soru işareti yok. mutluyum :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
08 Mart 2012, 22:45
#1458
Selam
Arkadaşlar hiç yokmu çevrenizde tavsiye edebileceğiniz bir F650 GS - 2004 ve üzeri tercihimdir. 6 yıldır almak istediğim motora yakında kavuşacağım inşalllah Sevenlerki kavuşturmak sevaptır yardım edin sebeb olunda sevaba girin.
-
10 Mart 2012, 11:42
#1459
"metenecho" tşk ederim. Bempardan aldım. DİDle fiyat çok yakındı orjinal olsun diye bunu seçtim.
-
12 Mart 2012, 13:22
#1460
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Sen aldınmı makina
hayırlı olsun.
Aldık walla, dualarla biniyorum artık Ya arkadaşlar elçik koruma için neden kimseden ses çıkmıyor
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
Sonrasında GS ten daha güzel mi görünüyor diye korkuyorsunuz :p Yok yok merak etmeyin CS'in tipini beğenen bir avuç adam var dünya üzerinde )
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler