BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2012, 23:23
#1421
şöyle açıklıyayım benim motorumda komple boyalı.ve f 650 gs stikırları yoktu daha 3-5 gün önce yazdırıp yapıstırdım.boyanmayan motordan o yazıları sökemezsiniz son cilanın altındadır çünki.
f650 aynaları dl 650 gibi orjinalde alttaki aparata sıkıstırılmalıdır diş yoktur aynada.alt aparatın diş boyutuda metrik 8 dir cbr metrik 10.cbr aynası takmak için metrik 10 diş çekilmesi lazım klavuzla.ki bu resimlerden aynaların orjinal f800 olduğu görünüyor ama dikkatli bakınca çakma olduğu anlaşılıyor.dışa açılım çok kısa.motordaki sağa eğimden sonra plastiğe olan mesafe 3-4 cm var yok linkteki ilandaki7-8 cm
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42855456/detay
ankaralı motorun sağdan görünüşlü bi resmi var en düzgün ve yakından motor görünüyo,orda soba boyası tabir ettiğimiz renge benzer gümüş gri rengi var belkide resimdendir.ama eski sehirdeki motorun motoru net gösteren resmine dikkat edilirse kirli beyaz a çalan bi renkde olduğu görülecek.benim motordaki renk bu seninkide öyle olmalı.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Reklamlar
-
27 Şubat 2012, 10:50
#1422
Eskişehirdeki motoru da sahibini de tanıyorum. Düzgün temiz makinadır. kazası varsa ben bilmiyorum. Ağır bir problem yaşadısya onu da bilmiyorum.
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
27 Şubat 2012, 15:49
#1423
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
şöyle açıklıyayım benim motorumda komple boyalı.ve f 650 gs stikırları yoktu daha 3-5 gün önce yazdırıp yapıstırdım.boyanmayan motordan o yazıları sökemezsiniz son cilanın altındadır çünki.
f650 aynaları dl 650 gibi orjinalde alttaki aparata sıkıstırılmalıdır diş yoktur aynada.alt aparatın diş boyutuda metrik 8 dir cbr metrik 10.cbr aynası takmak için metrik 10 diş çekilmesi lazım klavuzla.ki bu resimlerden aynaların orjinal f800 olduğu görünüyor ama dikkatli bakınca çakma olduğu anlaşılıyor.dışa açılım çok kısa.motordaki sağa eğimden sonra plastiğe olan mesafe 3-4 cm var yok linkteki ilandaki7-8 cm
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42855456/detay
ankaralı motorun sağdan görünüşlü bi resmi var en düzgün ve yakından motor görünüyo,orda soba boyası tabir ettiğimiz renge benzer gümüş gri rengi var belkide resimdendir.ama eski sehirdeki motorun motoru net gösteren resmine dikkat edilirse kirli beyaz a çalan bi renkde olduğu görülecek.benim motordaki renk bu seninkide öyle olmalı.
Bravo :D sayende daha detay bilgiler öğrendim ;) evet benim motorda o renkte sen yazınca baktım ama fotoğraftandır diye düşünüyorum yoksa o renk olacağını sanmam.
benim sorunum daha başka şimdi :D
2004 model 650gs'imin zincir dişli setini değiştirmem gerekiyor ama daha ilk aşama satın almanın iiçinden çıkamadım.
DID alayım dedim ama bulamıyorum. 00-03 ile 04-07 arasında dişli olarak bir farkmı mevcut.
http://magaza.entelenerji.com/1302-bmw-f650-gs.html
bu ürünü alacaktım ama entel enerjiyi aradım çarklar uymuyormuş dedi 2004üstünde.
nerden neyi almam gerekiyor?
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
27 Şubat 2012, 22:16
#1424
zincir ölçüsü 5.20 d.i.d. o ring x ring farketmez 112 bakladır.111 bakla kısa kalır.dişlilerin çok berbat durumda değilse söküpön arkayıda ters çevirip tak.ön dişlinin somununu lastik sökme tabancası ile söktür,takarken loktite sür tak tabanca ile yoksa elle sıkmalarda sömun gevşer.
acelen yok ise bu hafta içerisinde fırsat bulursam entel e uğrar tam ölçüyü alırım 2004 için.dişli numarasını bende bilmiyorum ama zincirimi yeni taktım yukardaki ölçüde.did zincir kilidi segmansızdır perçin aleti olmadan takılmaz .ayrıca çekoslavak segmanlı kilit lazım 10 tl.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
28 Şubat 2012, 12:47
#1425
@ugur1000,
dişlilerinde değişmesi gerekme imiş.
daha çok acelem yok, ilgine teşekkür ederim. ama perçinli riskli değilmi arazide kopması vs durumlarda? normal kilitli oring almakmı lazım? nerden neyi almam lazım çıkamadım işin içinden?
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
29 Şubat 2012, 03:03
#1426
BMW F650 CS
İyi günler. bir süredir motor araştırıyorum. 650 CS modeli baya bir hoşuma gitti. Ama birkaç şey aklıma takıldı. Cevaplarsanız çok sevineceğim.1 CS modeli ile GS arasında boyut farkı nedir. Boyum 192 CS sanki biraz daha ufak duruyor resimlerde gerçekte nasıl?
2 Neden piyasada çok az CS var 2. el. Herkes çok mu memnun satmıyor yada motor mu az?
3 yedek parça sıkıntısı varmı GS ile parçaları uyumlumu?
4 fiyat neden daha ucuz GS ye göre?
5 tavsiye edermisiniz?
birde birkaç motor var anlayanlar ilanlara bakıp analiz edebilir mi?
1* http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60720421/detay
2* http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75042921/detay
şimdiden teşekkürler...
-
29 Şubat 2012, 20:58
#1427
otuzdört, ben kendi fikrime göre 2. ve 3. sorunun cevabını verebilirim: tipi hoşuma gitmiyor :D ayrıca gs ile kıyaslanmaz enduro değil cadde motoru
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
29 Şubat 2012, 21:07
#1428
son kez yazayım zincir 112 bakla 5.20 ölçüde o ringli olmalı.perçin dediğim kilit,zincirin diğer baklalarını bir arada tutan perçinlerle aynı.o kilidi sıkıştırıp kafalarını ezerek sonzuz dişli haline getirmek için özel bir alet gerekli.yoksa kapıya bacaya sıkılan perçinlerden değil.o özel alet yoksa tamircide yada civarda 520 segmanlı kilitte iş görür.arazide kopma her hangi bir yerdende olabilir.kilit de sıkıldıktan sonra diğer baklalardan bi farkı olmayacak.
f 650 cs nin kayışlı oluşu yüzünden pek tutulmadı sanırım bi yerlerde bu modelin planlarının çalındığından üretimininde durdurulduğunu okumuştum.1.92 boy için önerebileceğim motor f 650 dakar dır.gs den 4-5 cm daha yüksektir.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
29 Şubat 2012, 21:31
#1429
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
f 650 cs nin kayışlı oluşu yüzünden pek tutulmadı sanırım bi yerlerde bu modelin planlarının çalındığından üretimininde durdurulduğunu okumuştum.1.92 boy için önerebileceğim motor f 650 dakar dır.gs den 4-5 cm daha yüksektir.
teşekkür.. dakar bakmadım fiyat boyutuda var işin max 10 bin tl bütçem
metanecho adlı üyeden alıntı
otuzdört, ben kendi fikrime göre 2. ve 3. sorunun cevabını verebilirim: tipi hoşuma gitmiyor :D ayrıca gs ile kıyaslanmaz enduro değil cadde motoru
teşekkürler illa enduro olsun diye bir şart yok tabi. bakıyorum ama fiyatlar çok absürt. uçmuş millet.
-
01 Mart 2012, 01:44
#1430
otuzdört biraderim.sana sahibinden comda ilanı olmayan,arkadaşıma ait olan 2000 model 22.000 km de tamamen orjinal sıfır lastik 46 lt topcaseli eksiksiz bir F 650 GS önerebilirim.10.binden 1 krş aşşağı vermez.9.5 a çok müşterisi oldu inadına satmadı.ilgilenirsen ara beni artaşehirde motor.rengi benimkiyle aynı turıng camı vardı yanılmıyosam.533 603 06 32
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
02 Mart 2012, 11:00
#1431
yahu gençler. Arka amortisör lazım.
1998 Model BMW F650 ST için. Varmı tanıdığınız muadil, çıkma veya makul 0 satan birileri?
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
02 Mart 2012, 16:38
#1432
Selamlar,
Aşağıdaki motoru bilen ya da yorum yapmak isteyen var mı? 8 aydır CBF150 kullanıyorum. 8000km yaptım. İlk defa daha büyük bir motora geçicem biraz tecrübesizim.
Bu motoru görmeye gittiğimde neyini kontrol etmemi, sormamı önerirsiniz. Teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-f650-gs/detay
-
02 Mart 2012, 16:51
#1433
motor çalışmıyoken debriyajı çek, 1. vitese tak motoru çalıştır (debriyaj çekiliyken) motor sıçramıyosa sorun yok, sıçrıyorsa balata fiyatını düş fiyattan...
"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir''
-
02 Mart 2012, 17:01
#1434
excavatus adlı üyeden alıntı
yahu gençler. Arka amortisör lazım.
1998 Model BMW F650 ST için. Varmı tanıdığınız muadil, çıkma veya makul 0 satan birileri?
iyide sen yenice çıkma bitane takmamışmıydın???
yine mi patlattın naptın?
ANGARAJ
-
02 Mart 2012, 17:46
#1435
ilkerben adlı üyeden alıntı
2004 ve üzeri F650 GS bakıyorum sah...den i hergün hatim ediyorum tabiiki ama biliyorum ki sitede ilanı olmayan onlarca motor var. Sizlerden ricam gerçekten temiz bakımlı sorunsuz diyebileceğiniz tavsiye edebileceğiniz bir motor varsa çok memnun olurum. ( Samsun 'dayım ) Türkiyenin her yerine gidebilirim yeter ki deysin.şimdiden teşekkürler saygılar.
modena adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Aşağıdaki motoru bilen ya da yorum yapmak isteyen var mı? 8 aydır CBF150 kullanıyorum. 8000km yaptım. İlk defa daha büyük bir motora geçicem biraz tecrübesizim.
Bu motoru görmeye gittiğimde neyini kontrol etmemi, sormamı önerirsiniz. Teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-f650-gs/detay
Selamlar,
Bende pek anlamıyorum ama resimlere dikkat edince bu motorun 2004 olmadığını söylebiliriz.
Ön gaga ve depo üstündeki logo 2004 de farklı başka bir resimle kıyasla istersen.Birde yakıdan motordaki bujilere dikkat et 2004 ve üzeri çift buji öncesi tek buji.
Hayırlısı olsun bende temiz sağlam bir F650 GS bakıyorum
-
02 Mart 2012, 17:56
#1436
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
iyide sen yenice çıkma bitane takmamışmıydın???
yine mi patlattın naptın?
Takmadım. buldum ama almamıştım. Aranıyorum...
Bu arada bahar bakımına tam kafalama girmeye karar verdim.
Lastikleri de aldım zati.
Ben yazayım aşağıya. eksik kalan bir şey görürseniz ekleyiverin.
Yağ ve yağ filtresi değişecek
Hava filtresi değişecek
Ön arka fren balataları değişecek.
fren hortumları değişecek
fren sistemi temizlenecek
karbüratör ayarı yapılacak (boğaz tamir edildikten sonra)
zincir ve dişliler kontrol edilecek temizlenecek
yakıt filtresi temizlenecek
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
02 Mart 2012, 19:26
#1437
MODENA:motor 2004 trafiğe çıkışlı daha eski bir model 2002-2003 sanırım.çift buji değil,ön gaga yekpare 2004 de orta bölüm siyahtır,ön bmw logolar 2004 de daha değişiktir,arka küçük çamurluk iilk resimde var,diğerlerinde yok,borusan fiyatı 270 tl,koruma demiri bi tuhaf daha önce görmediğim bi dizaynda.km doğru ise normal daha düşük kmde olanlarınıda gördüm.
EXCAVATUS:ön amortisör yağını gerekliyse keçelerinide değiş bence.bujiler ??
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
02 Mart 2012, 19:31
#1438
excavatus adlı üyeden alıntı
Takmadım. buldum ama almamıştım. Aranıyorum...
Bu arada bahar bakımına tam kafalama girmeye karar verdim.
Lastikleri de aldım zati.
Ben yazayım aşağıya. eksik kalan bir şey görürseniz ekleyiverin.
Yağ ve yağ filtresi değişecek
Hava filtresi değişecek
Ön arka fren balataları değişecek.
fren hortumları değişecek
fren sistemi temizlenecek
karbüratör ayarı yapılacak (boğaz tamir edildikten sonra)
zincir ve dişliler kontrol edilecek temizlenecek
yakıt filtresi temizlenecek
sen yakıt filtresi de kullanıyorsun hımmm bu sıkıntı vermesin sana olmadık zamanda? Birde lastikleri ne aldın ve kaça aldın madem komple bakımdan geçireceksin radyatöre giren çıkan yakıt vs hortumlarını da elden geçir ve elektrik tesisatınıda unutma derim.
ANGARAJ
-
02 Mart 2012, 19:46
#1439
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
MODENA:motor 2004 trafiğe çıkışlı daha eski bir model 2002-2003 sanırım.çift buji değil,ön gaga yekpare 2004 de orta bölüm siyahtır,ön bmw logolar 2004 de daha değişiktir,arka küçük çamurluk iilk resimde var,diğerlerinde yok,borusan fiyatı 270 tl,koruma demiri bi tuhaf daha önce görmediğim bi dizaynda.km doğru ise normal daha düşük kmde olanlarınıda gördüm.
EXCAVATUS:ön amortisör yağını gerekliyse keçelerinide değiş bence.bujiler ??
Bujiler derken ?? :D bir tane var zaten bizim çocukta :D onun da yenisi var elimde takıcam bi ara.
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
sen yakıt filtresi de kullanıyorsun hımmm bu sıkıntı vermesin sana olmadık zamanda? Birde lastikleri ne aldın ve kaça aldın
madem komple bakımdan geçireceksin radyatöre giren çıkan yakıt vs hortumlarını da elden geçir ve elektrik tesisatınıda unutma derim.
*Yakıt filtresi her halükarda kullanırım arkadaş. Ne olur ne olmaz. Onun vereceği sıkıntı, olmamasının verebileceği sıkıntıdan çok daha ufak olur.
*Lastikler Micheline Anekee2 aldım. Kampanyalıydı. Konu açtım hatta bununla ilgili. Ön, arka, sökme, takma ıvır kıvır 500TL... kampanya 4 martta bitiyor.
*Karbüratöre ulaşmak için depoyu sökeceğiz zaten. Tüm rekor ve hortumları değiştirecem o sökülünce. Rekorları çelik olanla değiştirecem çatlama patlama yapmasın diye. Hortumları da bakıcaz dedi usta.
*Elektrik tesisatı aklıma gelmemişti. O da bi bakım ister doğru dedin... baktırayım..
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
-
03 Mart 2012, 21:22
#1440
excavatus adlı üyeden alıntı
Bujiler derken ?? :D bir tane var zaten bizim çocukta :D onun da yenisi var elimde takıcam bi ara.
*Yakıt filtresi her halükarda kullanırım arkadaş. Ne olur ne olmaz. Onun vereceği sıkıntı, olmamasının verebileceği sıkıntıdan çok daha ufak olur.
*Lastikler Micheline Anekee2 aldım. Kampanyalıydı. Konu açtım hatta bununla ilgili. Ön, arka, sökme, takma ıvır kıvır 500TL... kampanya 4 martta bitiyor.
*Karbüratöre ulaşmak için depoyu sökeceğiz zaten. Tüm rekor ve hortumları değiştirecem o sökülünce. Rekorları çelik olanla değiştirecem çatlama patlama yapmasın diye. Hortumları da bakıcaz dedi usta.
*Elektrik tesisatı aklıma gelmemişti. O da bi bakım ister doğru dedin... baktırayım..
Nasıl yani seninkisiki tek buji mi ?
birde şu rekor dediğin şeyi merak ettim yahu nemenem bişi bizim bildiğimiz kelepçenin farklı bir versiyonu mu bu?
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler