BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Aralık 2011, 16:25
#1301
arkadaşlar ilk motorumu (cbr125) sattım ve bu aralar ciddi şekilde 650gs düşünüyorum.
şu ilandaki motor nasıl sizce yorumlarınızı alsam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
linki koymamışım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3594134/detay/
Reklamlar
-
19 Aralık 2011, 18:08
#1302
Amortisör keçelerinin tanesinin mi 14 € yoksa çifti mi hatırlayamadım.
Büyük ihtimalle tanesi olsa gerek.
-
21 Aralık 2011, 12:45
#1303
uthec adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilk motorumu (cbr125) sattım ve bu aralar ciddi şekilde 650gs düşünüyorum.
şu ilandaki motor nasıl sizce yorumlarınızı alsam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
linki koymamışım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3594134/detay/
Arkadaşım bu motor sorunsuz ben biliyorum sahibinide tanıyorum tavsiye ederim temiz bir makina.
-
21 Aralık 2011, 13:35
#1304
saffet adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bu motor sorunsuz ben biliyorum sahibinide tanıyorum tavsiye ederim temiz bir makina.
Saffet abi ilanda yazılan gibi mi motor. çiziksiz, 12bin km...vs
2004 model gs 12bin km de hiç mi kullanmamış
-
24 Aralık 2011, 14:37
#1305
uthec adlı üyeden alıntı
Saffet abi ilanda yazılan gibi mi motor. çiziksiz, 12bin km...vs
2004 model gs 12bin km de hiç mi kullanmamış
motorun sahibi titiz bir arkadaş motoru istambuldan aldılar 3ay kadar oluyor şimdiki sahibi pek fazla binmiyor km ne bakmadım ama görüntü olarak temiz bir motor.
-
25 Aralık 2011, 20:13
#1306
uthec adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilk motorumu (cbr125) sattım ve bu aralar ciddi şekilde 650gs düşünüyorum.
şu ilandaki motor nasıl sizce yorumlarınızı alsam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
linki koymamışım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3594134/detay/
motor her zaman şans işidir ve temiz motorlar da hep uzaktadır nedense
benim F650gs de Ankara'da idi daha önce.
Saffet arkadaşım iyi diyorsa bakmanda fayda var,hiç değilse bir gezinti olur senin icin.
-
25 Aralık 2011, 20:58
#1307
savaskayan adlı üyeden alıntı
motor her zaman şans işidir ve temiz motorlar da hep uzaktadır nedense
evet hep öyle oluyor
-
25 Aralık 2011, 21:22
#1308
uthec adlı üyeden alıntı
evet hep öyle oluyor
Göze hoşgelmeyen,muhtemel sorunlarla yüklü bir motoru yakından almak yerine uzaktan da olsa icimize yatan,daha derli toplu,bilinen bir motoru almayı tercih ederim
-
25 Aralık 2011, 21:43
#1309
Selamun aleykum....
Arkadaşlar yeni sezonda motoru büyültmeyi düşünüyorum..Gönlüm F650 İstiyor...Diğer yanım ise,er6n mi olsa acaba diye beni mıncıklıyor.2 farklı motor biri enduro diğeri naket...500 cc ye kadar 6 farklı marka motosiklet kullandım 30 yaşıma kadar..hayatımda hiç enduro motorum olmadı,artık her türlü yol ve hava şartlarında gönül rahatlığında yol almak uzun turlara çıkmak istiyorum.
F650 Gs yakıt sarfiyatı,yedek parça fiyatlarını Er6n ile kıyasladığımızda rakamsal değerlerle hangisi daha uygun ve mantıksaldır,bana yardımcı olursanız sevinirim...
Kazasız sürüşler dilerim.
-
31 Aralık 2011, 14:09
#1310
Merhaba Arkadaşlar;
Öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım. 2012 de Allah hepimizin tekerini düz bastırsın inşallah.
Gelelim problemime;
Benim motorum f 650 gs Dakar 2004 model
Motosiklet hareket halindeyken ellerimi bıraktığımda gidon sola doğru dönüyor.
Acaba neden bunu yapar?
Bu normal midir?
Çözüm için birçok yol denedim.
Süspansiyon yağlarını kontrol ettim.
Gidon bilyelerini kontrol ettim hatta değiştirdim. (Boşluk, kasılma vs. yok)
Maşayı ölçtüm eğiklik yok
Mesnet sağlam.
Tekerlek ortalı.
Lastikler yeni (Metzeller)
Başka F650gs'lerde bu olay var mı?
Rotor caliper solda acaba bundan mı kaynaklanıyor?
Yada bende bi yamukluk var
Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Lütfen bir destek. Kafayı yedirtecek bana
Teşekkürler
-
31 Aralık 2011, 14:34
#1311
Merhaba Apn,
Benim motorumda 2004 F 650 GS benimki de ellerimi bıraktığımda inceden sağa çekiyor, 2000 model motorumda sorun yoktu. Bir kez sola yatıp sürüklendi ondan sonra mı oldu tam bilmiyorum. Şaside yada gidonda en ufak bir eğiklik bu tip ince hatalara sebep olabiliyor. Geçenlerde bir kamyonete motorun sol kısmı ile çarptım sis farımı tutan metaller eğilmişti, kafa şasiside hafif yamulmuş ki tekrar topladığımda grenaj vidalarım bile tam oturmadı. Far ve kafa grenajları takılı olmadan sürdüğümde sağa çekmediğini hatırlıyorum, gidon da müthiş hafiflemişti, acaba far, gösterge vs kabloları, debiyaj halatı gibi şeyler mi direksiyona tesir ediyor bilmiyorum. Şasinizde ince bi eğiklik olabilir ki bunu çözmek çok zor olabilir.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
-
31 Aralık 2011, 14:41
#1312
Teşekkür ederim bilgi için.
Tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı?
-
01 Ocak 2012, 17:43
#1313
bir kaç sorum olacak arkadaşlar. 2000-2007 arası modeller için soruyorum.
1-bu motorda 2004 te yapılan değişikliklerle önceki modellere göre aman aman bir fark oldu mu?
2-ne gibi değişiklikler yapıldı buji dışında?
3-çift buji olmasının faydası nedir?
4-2004 öncesi modelleri almamalı mıyım?
şimdiden teşekkürler
-
01 Ocak 2012, 18:32
#1314
selamlar abiler kardeşler.
bende geçen hafta f 650 gs ye geçiş yaptım 2004 modelini aldım.aldığım makina 3-5 ay hiç çalışmadan yatmış.dolayısıyle ilk depo benzinde
benzin litresi full petde %7 indirimli olarak son zamla beraber.4.22 tl den aldım.fulleyıp 290 km yaptım 56 tl ye doldu km de 193 krş yaktı 100 km de 5.1 lt .ikinci depoda sanırım motor kendine geldi ve bende devir aralığına alıstım. ve yıne aynı litre fiyatına 4.22 den 325 km de 53 tl aldı.km de 163 krş 100km de3.86 lt yaktı.
uthec arkadaşımın bir sorusuna da yanıt vereyım tek buji ile çift buji arasında fabrikanın söylediği %14 e varan yakıt tasarrufu ve daha düşük emisyon değeri.ve bence bize en önemli artısı bujinin biri ateşlemeyi kesse dahi yolda kalmadan tek buji ile devam edebilme yeteneği olur.
son tavsiyem yedek parça için borusandan fiyat almadan altarnatiflere bakmayın kıyaslayın arada uçurum yoksa orjinalden şaşmayın .en buyuk hastalığı marş rublesi imiş öğrendiğim kadarıyla savaş abide bunu destekler sanırım.çalıştırırken kesinlikle gaz vermeyin çalışana kadar marş düğmesini bırakmayın.motoru tabiri caizse teptirmeyin marşı erken bırakınca geri tepme yapıp marş reblesini bozuyor imiş.
borusanda yağ filitresi kdv dahil 14 euro hava filtresi 16 euro benimkinde kn filtre çıktı .2.7 litre yağ alıyor.sol elcik ısıtmqam çalışmıyordu çok basit bir şekilde tamir ettim bu tür sorunu olan varsa yardım edebilirim.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
01 Ocak 2012, 18:55
#1315
ben de arıyorum 2004-2007 arası 12bin tl civarı temiz bir gs..
-
02 Ocak 2012, 11:57
#1316
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
selamlar abiler kardeşler.
2.7 litre yağ alıyor.sol elcik ısıtmqam çalışmıyordu çok basit bir şekilde tamir ettim bu tür sorunu olan varsa yardım edebilirim.
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Ancak yağ miktarını bir daha gözden geçirin derim; bildiğim kadarı ile servis manuelinde filtre dahil 2.3lt. konulması gerektiği yazıyor.
-
02 Ocak 2012, 19:17
#1317
Fanatik adlı üyeden alıntı
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Ancak yağ miktarını bir daha gözden geçirin derim; bildiğim kadarı ile servis manuelinde filtre dahil 2.3lt. konulması gerektiği yazıyor.
önce bende 2.3 litre koydum fakat bi kaç sitede 2.7 olduğunu okudum ve üst depodaki yağ gösterge çubuğu yağ miktarını olması gereken max seviyesinde gösteriyorki.diğer motorlar gibi yağ tamamen karterde olmadığından fazla bile olsa yağın fazlası üst soğutma deposunda olacağından siboplara extra bir yük binmeyecektir,bu motorda fazla yağ eksik olmasından iyidir diye düşünüyorum.yorumlara açığım yinede.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
02 Ocak 2012, 22:43
#1318
Arkadaşlar; Uzun zamandır (3 yıl Kadar) f 650 gs hastası oldum resmen. Nasib olursa bu yaz 2005 ve üzeri almayı düşünüyorum. Yaptığım araştırmalarda iki konu kafama takıldı. 1. Çift egzos olmasına rağmen soldaki egzos aktif değil, bu katalizör gibi bir şey mi? yoksa aksesuvar mı? 2. Bazı muhabbetlerde ''normal sele'', ''Alçak sele'' muhabeti geçiyor. Bu sele anladığım kadarıyle manuel olarak (solda bir vana ile) ayarlanabiliyor, doğru mu biliyorum acaba? yoksa farklı bir donanım ile mi yapılıyor? bilgilendiren olursa memnun olurum.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
03 Ocak 2012, 16:30
#1319
uthec adlı üyeden alıntı
ben de arıyorum 2004-2007 arası 12bin tl civarı temiz bir gs..
bende o durumdayım ama bu sene gs'lerin fiyatları uçtuğu için bekliyorum.
ayrıca 2004 ve üstünün farkı çift buji değil, 2000 modellerde çift buji. farklarını altın elbiseli adam bir programında sayıyordu.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
03 Ocak 2012, 16:49
#1320
2004 öncesi tek bujidir (single spark).
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler