temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
Savaş Hocam Merhabalar,
F650 konusunda tecrübelerinizi paylaştığınız için öncellikle teşekkürle, Givi yan çanta demirleri ile ilgili daha önce forumlarda yazılalar ile ilgili bir hayli okudum , öğrenmek istediğim, istanbul civarında bu çanta demirlerini nerede yaptırabiliriz, orjinal almaya kalktığımızda bir hayli pahallı, Daha önceyapmış bir usta daha kolay yapabilir ve bize ne kadara mal olur bilgi verebilirmisiniz ,
Şimdiden teşekkürler
Born To be wild
Givi'nin orijinal yan çanta demirleriyle sanayideki ustanın 14 lük demirden kıvırıp yaptığı aynı işi görmez.Aynı metalürjik özelliklere sahip malzemeyi de usta işlerken zorlanır,maliyet, hazırı geçer.Üstelik uydurma olduğundan motorun üzerinde sırıtır.
O çanta demirlerinin asıl faydası motoru düşürdüğünde eğilip bükülmemesi ve adeta yan koruma demiri gibi iş yapması.
Bu yüzden maliyetten çok faydayı dikkate almanı,iki ay geç de olsa Givi takmanı öneririm..
İSPARTA EGRİRE GİRİŞ
Festival yeriine giriş
sayın başkanımız serdar bey le kuçaklaşma
Eğridir motor festivalinden bazı resimler
ben de bir video ekleyeyim bari
http://vimeo.com/24277085
teşekkürler
bu da devamı
http://videobam.com/AeAdu
bir motosiklet sever olarak
buradan motosiklet tutkunu imam Tarık Balkı'ya
desteklediğimi bildiriyorum.Tarık Balkı nın başına gelenler
aşağıdan okunabilir.
http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...&CategoryID=77
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
Savaş hocam gezi ve vidaolarınız için sizi kutlarım, ayrıca bir noktaya dikkat çekmek isterim; GS-650 de vibrasyon var diyenler aynadaki görüntünüzü iyi gözlesinler, trreddütlerine en iyi cevap olur kanımca. Tabi bunda kullanım tarzınızın da rolünü de görmezden gelmemeli, oldukça rahat ve zevkli... Hocam bu arada benimde 2 sorum olacak izninizle;
1) Ben de yeni 2004 650-GS sahibi oldum 21.000 Km. motor oldukça dengeli ve zevkli, ancak devir gösterge ibresi sizinki gibi stabil değil çok oynuyor, satıcısı yıkama esnasıda su kaçırdığını ondan böyle olduğunu söylüyor, bunun tamiri mümkünmüdür?
2) Bu motorlarda termostad varmı? varsa nerde? bakımını yaptırdığım ustam Emniyetin kademesinden emekli (Samsun) sadece BMW motorlara bakan birisi, onun ifadesi olmadığı şeklinde. Birde motorla 15-20 dk. dolaştıktan sonra (zorlamadan) durduğumda su genleşme kabının ucundaki lastikten dişarıya fiskiye şeklinde su atmakta, ancak hararet lambası yanmadığı gibi fan da çalışmaktadır. Ustama danıştığımda; hararet ynmıyorsa suyun fazlasını atmaktadır, normaldir der... sizce de normal bir durummu? saygılarımla...
Dostum Gs 650 de vibrasyon var,ama o kadar torklu ve tek silindirli başka bir motor var mı? yok!.Bu motor efsane olmasa BMW 3 yıl ara verip yeniden üretmeye kalkmazdı.2011 sonuna dogru aynı motor aynı şase,farklı grenaj ile geri donuyor zaten.
Uploaded with ImageShack.us
dual spor bir motora binip de" ben vibrasyondan rahatsız oldum" diyen adam ile Hayabusa'ya binince rüzgardan rahatsız olan adam aynı sıglıktadır.
arazide eşek misali atlayıp zıplayan,yüzlercesi dünya turunda kullanılan bir motordaki vibrasyon kimi rahatsız ediyorsa sorun motorda degil rahatsız oldugunu söyleyendedir.Dikkate almaya degmez.
ha 130-140 km ile giderken cok rahatsız etmese de sonraki süratlerde arkadan gelen aracı aynada yanyana 3 tane görmek mümkündür.
rica ederim,
şu an halinden memnunsan bu sadece bana değil,bu konuda buluşan herkese keyif verecektir
yolun açık olsun.[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Yeni G650Gs in sele tasarımını benden çalmışlar
son günlerde düzenlediğim videolarım şu adreste:
http://savaskayan.wordpress.com/
Hocam bu arada benimde 2 sorum olacak izninizle;
1) Ben de yeni 2004 650-GS sahibi oldum 21.000 Km. motor oldukça dengeli ve zevkli, ancak devir gösterge ibresi sizinki gibi stabil değil çok oynuyor, satıcısı yıkama esnasıda su kaçırdığını ondan böyle olduğunu söylüyor, bunun tamiri mümkünmüdür?
2) Bu motorlarda termostad varmı? varsa nerde? bakımını yaptırdığım ustam Emniyetin kademesinden emekli (Samsun) sadece BMW motorlara bakan birisi, onun ifadesi olmadığı şeklinde. Birde motorla 15-20 dk. dolaştıktan sonra (zorlamadan) durduğumda su genleşme kabının ucundaki lastikten dişarıya fiskiye şeklinde su atmakta, ancak hararet lambası yanmadığı gibi fan da çalışmaktadır. Ustama danıştığımda; hararet ynmıyorsa suyun fazlasını atmaktadır, normaldir der... sizce de normal bir durummu? saygılarımla...
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1Nm4c0Io1
1-Devir ibresinin oynaması F650gs lerde neredeyse kronik sorun,benim motor da zaman zaman bunu yapıyor,Topkapı da km tamircileri bunları hallediyor genelde,hallolmazsa da çok üzerinde durulması gereken bir sorun değil.
2-Bu motorlarda Termostat var,Radyatörün sol tarafındaki hortum girişinde,
şekli şöyle bir şey,
http://www.flickr.com/photos/brook-r...n/photostream/
su soğutmalı motorların tamamında termostat vardır,termostat soğutma suyunu dolayısı ile motoru sabit sıcaklıkta tutmaya yarar ki yağ bozulmasın.
Bazıları motordan termostatı çıkarınca daha rahat çalışma sağlandığını iddia eder ki bu külliyen yanlıştır.
netten f650gs repair manuel indirirsen(linkini önceki sayfalardan birine yazmıştım)dediğimi daha iyi anlayacasın.
Bu sebeble F650gs lerde termostat olmadığından bahseden ustana hürmetlerimi iletirsen makbule geçer,ha belki şu vardır;ustan söktüğü
(gerçekten sökmüşse)F650gs lerde termostat görememişse,gördüğü şeyi termostata benzetememişse "niye sökmüşler bunu,hangi denyo usta bunu yapar? diye sorgulamamışsa bu da onun ustalığına halel getirir.
Fanın çalışması suyu soğutmak içindir,Fan çalışınca hararet lambasının yanması gerekmez,hararet lambası soğutma sıvısının aşırı ısınmasında yanar,
İlginçtir F650gs in fanı şehir içi trafiğinde daha çabuk açılır,yol dışı rotalarda uzun süre düşük vites kullanımında bile kolay kolay açmaz
genleşme kabı fazla doldurulduysa taşabileceği gibi,motorun contası yanıksa da taşırma yapabilir,yağına su,suyuna yağ karışıp karışmadığına dikkat etmelisin,yağın rengi boza gibi olursa suda yağ kalıntısı olursa conta yanmış demektir.
Çok teşekkürler hep birlikte inşallah. Bu arada lakabı Sarı Kanarya gerçekten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 ----------
[QUOTE=savaskayan;2364443]rica ederim,
şu an halinden memnunsan bu sadece bana değil,bu konuda buluşan herkese keyif verecektir
yolun açık olsun.[COLOR="Silver"]
Hem de çok memnunum beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor.
SEVGİ EYLEM GEREKTİRİR…
Savaş Hocam değerli bilgi ve tecrübelerinizi bizlerle paylaştığınız için size minnettarız, sevgi ve saygılarımla, esen kalın...
Herkese Merhabalar,
Bu sabah başıma gelen bir durumu paylaşmak , sizlerin deneyimlerinden faydalanmak isterim,
Motorum sabah çalıştırdım normalde her zaman 2000 devirde çalışmaya başlar biraz ısınıp kısa sürede 1500 devirlere düşer bu sabah baktığımda ilk çalıştırmada 1500 devirde çalışmaya başladı gidişinde bir sorun hissetmedim, havaların ısınmasından olduğunu düşünmüyorum geçen yaz fark ederdim, yağ değiştirdiğim 7000 km oldu hava filtresi ve yağ filtresinde 6000 km önce değiştirdim , benzini güvenilir bir yerden aldım aklıma takıldı,
Birde bu bizimi motorlar ne taş gibi motorlar bir yerde okumuştum her işi yapan motor diyordu F 650 gs ler için cidden öyle şehir içinde trafikte ybr gibi kolay kullanımı, şehir dışında uzun yolda dünyanın en çok tercih edilen motoru arazi için videolarına bakıyorum zaten girmediği yol yok , arıza yapmaz, parçası temini kolay ve ucuz, bakım aralıkları uzun, kolay kırılmaz herkeze gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim bu motoru , tabi arada bir nazara gelir :D
Born To be wild
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)