BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2011, 22:34
#1101
binbaki adlı üyeden alıntı
eğer sıfır almayacaksan (ki ikinci el bile satın alacağını belirtmemişsin) "bmw alacakların dikkatine" olan başlığa bakmana gerek yok. bu başlık altında yazılı olanları okuman yeterli. f 650 gs ile 175 km/h hıza ulaşılabiliyor.
arıza vs. konularında ise nispeten kaliteli ve güvenlidir.
selamlar..
Cevap icin tesekkurler. 2001 yada 2002 model bir dakar alicam fakat kafama takilanlar var. 2004 uzeri modeller cift buji biliyorsunuz. Bu yakit sarfiyatina ciddi anlamda etki ediyormu? 2002 gs yada dakar kullananlarin yakit sarfiyati nedir? Birde 2004 sonrasi modellerde motorun sag tarafinda motor blogunda ufak bir tup var. 2004 oncesinde yok bu tup. Tam olarak nedir ne ise yarar bu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:31 ----------
binbaki adlı üyeden alıntı
evet, o civarlarda olsa gerek.
neden can sıkıcı, neden inandırıcı gelmiyor?
selamlar..
Xt 660 ile dipgaz 180 giderken yanilmiyorsam 2001 model bi gsin beni gectigine sahit olmamdan dolayi inandirici gelmedi bu rakam. Ve son hizini merak ettim acikcasi.
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Reklamlar
-
26 Nisan 2011, 09:12
#1102
Dakar ın çamur performasını meak edenlere,
http://youtu.be/WiPnkXS25tk
-
26 Nisan 2011, 14:42
#1103
Tequ adlı üyeden alıntı
Cevap icin tesekkurler. 2001 yada 2002 model bir dakar alicam fakat kafama takilanlar var. 2004 uzeri modeller cift buji biliyorsunuz. Bu yakit sarfiyatina ciddi anlamda etki ediyormu? 2002 gs yada dakar kullananlarin yakit sarfiyati nedir? Birde 2004 sonrasi modellerde motorun sag tarafinda motor blogunda ufak bir tup var. 2004 oncesinde yok bu tup. Tam olarak nedir ne ise yarar bu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:31 ----------
Xt 660 ile dipgaz 180 giderken yanilmiyorsam 2001 model bi gsin beni gectigine sahit olmamdan dolayi inandirici gelmedi bu rakam. Ve son hizini merak ettim acikcasi.
açıkçası 180km/h üzerine çıktığına ben tanık olmadım.
size tavsiyem bu başlık altında yazılı olanları okumanız. yine de kafanıza takılanlar olursa sorarsınız. imkanınız varsa 2004 ve üzeri alın. sağ tarafta ufak tüpten kastınızı anlamadım, acaba süspansiyon ayarı mı?
temel taşları şu ulu sıra dağlar olan tapınaklarda en sofu müminlerin, en bilgin mollaların bilmediği ve onların hakikat, erdem ve onur üzerine verdikleri tüm vaazları aşan dualar öğrenelim.
-
27 Nisan 2011, 11:09
#1104
binbaki adlı üyeden alıntı
açıkçası 180km/h üzerine çıktığına ben tanık olmadım.
size tavsiyem bu başlık altında yazılı olanları okumanız. yine de kafanıza takılanlar olursa sorarsınız. imkanınız varsa 2004 ve üzeri alın. sağ tarafta ufak tüpten kastınızı anlamadım, acaba süspansiyon ayarı mı?
Telefondan girdigim icin resim koyamiyorum fakat sahibinden.coma bakarsaniz 2004 ustu modellerin hepsinde mevcut. 2004 model altinda yok o tupten. Abs ile ilgili bisi olabilirmi acaba
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
27 Nisan 2011, 11:34
#1105
Süspansiyon ayarı için sağ da çevirme kolu var, sanırım o olabilir. Tek bujili, 2004 öncesi, uzun sürekullanmadım, ama genelde kullananların önerisi 2004 ve sonrası oluyor. 2002 az km kullandım (emanet) bir fark hissetmedim, ama yakıt için çok bişeyin değişecegini söyleyemem. Kronik arıza olarak devir daim pompası kontrolü en önemlisi bence. Mutlaka 2. el alırken uyanık olunmalı. Bu arıza km den bağımsız olabiliyor, veya km oynanmış olduğundan düşük km de görülebilir diye düşünüyorum. 170 üzerine çıkamadım ayrıca.
-
27 Nisan 2011, 22:25
#1106
Bilgiler icin sagol. Peki motoru alirken dikkat etmem gereken diger seyler nelerdir? Mesela xt660 larda yedek anahtarla beraber bir de kirmizi anahtar verilirdi. Sanirim yeni anahtar yaptirmak icin bu kirmizi anahtar sartti. Bu tarz sormam gereken seyleri varmidir bmwnin de?
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
29 Nisan 2011, 14:02
#1107
Anahtar 3 adet olmalı. Hic kaybetmediğim için yapılıp yapılmaması konusunda detay bilmiyorum ama BMW de parayı verdikten sonra bu tür şeylerin sorun olacagını düşünmüyorum. En önemli sorun 2. elde hararet yapıp yapmaması bunu bie usta ile değerlendirmek gerekir. Radyöter de su varmı kontrol edilmeli yoksa problemli olma ihtimali yüksek bence. Akü değişim zamanı, lastiklerin durumu (yılları üzerinde yazar) alacagın kişiden sorulmalı. 20 binde dişli- zincir değişimi gerekebilir, fren balataları kontrol edilmeli. Küçük detaylar ama hepsi masraf kapısı olabiliyor. İşinin ehli bir usta bakmalı, unutmayın her elini anahtarı alan ülkemizde ben tamirciyim ustayım der.
-
04 Mayıs 2011, 18:58
#1108
priapi adlı üyeden alıntı
Anahtar 3 adet olmalı. Hic kaybetmediğim için yapılıp yapılmaması konusunda detay bilmiyorum ama BMW de parayı verdikten sonra bu tür şeylerin sorun olacagını düşünmüyorum. En önemli sorun 2. elde hararet yapıp yapmaması bunu bie usta ile değerlendirmek gerekir. Radyöter de su varmı kontrol edilmeli yoksa problemli olma ihtimali yüksek bence. Akü değişim zamanı, lastiklerin durumu (yılları üzerinde yazar) alacagın kişiden sorulmalı. 20 binde dişli- zincir değişimi gerekebilir, fren balataları kontrol edilmeli. Küçük detaylar ama hepsi masraf kapısı olabiliyor. İşinin ehli bir usta bakmalı, unutmayın her elini anahtarı alan ülkemizde ben tamirciyim ustayım der.
Arkadaşlar benim motor F650.gs 2000 model bende terettüt ettim anahtardan yana.anahtarcıya 10.tl verdim aynısını yaptı onu yedeğe aldım.
-
09 Mayıs 2011, 00:45
#1109
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
-
12 Mayıs 2011, 18:26
#1110
nihayet yeni yol arkadaşımla kavuştuk
makinayı alır almaz yaşadığım şehre doğru 200 km'lik uzun yol yaptım
makina ile ilgili ilk izlenimlerim oldukça olumlu oldu.
çok dengeli,yol tutuşu oldukça iyi,serin bir havada sürdüğümden elcik ısıtmalar oldukça
işe yaradı,çok güçlü ve atak bir makine,saatte 140 km hızla giderken rahatsız edici bir durum oluşmadı (daha ötesini denemedim)
ben kullanırken daha çok ,daha önce kullandığım makinalarla karşılaştırma yaptım doğal
olarak.sonuç itibariyle memnun kaldım.
bu makinayı almamda bilgi ve deneyimlerini benimle paylaşan
Savaş Kayan hocama teşekkürediyorum.
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
-
12 Mayıs 2011, 21:41
#1111
fotolarını yüklemeye çalışacağım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 ----------
http://img121.imageshack.us/img121/2329/sdc11031d.jpg
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
-
14 Mayıs 2011, 11:49
#1112
petra ve adlı üyeden alıntı
nihayet yeni yol arkadaşımla kavuştuk
makinayı alır almaz yaşadığım şehre doğru 200 km'lik uzun yol yaptım
makina ile ilgili ilk izlenimlerim oldukça olumlu oldu.
çok dengeli,yol tutuşu oldukça iyi,serin bir havada sürdüğümden elcik ısıtmalar oldukça
işe yaradı,çok güçlü ve atak bir makine,saatte 140 km hızla giderken rahatsız edici bir durum oluşmadı (daha ötesini denemedim)
ben kullanırken daha çok ,daha önce kullandığım makinalarla karşılaştırma yaptım doğal
olarak.sonuç itibariyle memnun kaldım.
bu makinayı almamda bilgi ve deneyimlerini benimle paylaşan
Savaş Kayan hocama teşekkürediyorum.
işte şimdi aramıza gerçekten katıldın,motorun hayırlı uğurlu olsun,Suriye biraz sakinleşir de gidersem sana muhakkak uğrayacağım
fotoğraf burada
İmageshack uploader i kullanırsan hotlink for forums seçeneğinde çıkan link i buraya atabilirsin.
Şimdi bu motorun
1-acilen givi yan çanta bağlantılarına(yana yatmalarda müthiş faydalı).
2-rüzgar rahatsız ederse Puig ön cama ihtiyacı var.
-
15 Mayıs 2011, 17:33
#1113
hocam uzun ön camım ayrıca mevcut.
yan çanta bağlantıları aklımda,en kısa zamanda tedarik etmeye çalışacam.
yan çanta demirlerini sipariş etsem kendim takabilir miyim?
savaş hocam yolunuz güneye düşerse sizi burada ağırlamaktan,birlikte motosiklet
sürmekten keyif alacağımı belirtmek istiyorum.sağlıcakla kalın.
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
-
16 Mayıs 2011, 00:09
#1114
savaskayan adlı üyeden alıntı
işte şimdi aramıza gerçekten katıldın,motorun hayırlı uğurlu olsun,Suriye biraz sakinleşir de gidersem sana muhakkak uğrayacağım
fotoğraf burada
İmageshack uploader i kullanırsan hotlink for forums seçeneğinde çıkan link i buraya atabilirsin.
Şimdi bu motorun
1-acilen givi yan çanta bağlantılarına(yana yatmalarda müthiş faydalı).
2-rüzgar rahatsız ederse Puig ön cama ihtiyacı var.
çok güzel görünüyor
-
16 Mayıs 2011, 00:15
#1115
petra ve adlı üyeden alıntı
hocam uzun ön camım ayrıca mevcut.
yan çanta bağlantıları aklımda,en kısa zamanda tedarik etmeye çalışacam.
yan çanta demirlerini sipariş etsem kendim takabilir miyim?
savaş hocam yolunuz güneye düşerse sizi burada ağırlamaktan,birlikte motosiklet
sürmekten keyif alacağımı belirtmek istiyorum.sağlıcakla kalın.
teşekkurler.
yan canta baglantı demirlerini kendin takabilirsin.
-
16 Mayıs 2011, 00:59
#1116
2004 model GS satın aldım mart ayında.1.vitese geçerken trakk diye bir ses geliyor.Debriyaj kaçırıyor mu?Ayrıca her ne kadar şehir içi kullansam da yakıt tüketimi oldukça fazla 9,5 lt yada bugünün parasıyla 400 tl/km son olarakta motor sabit hızda giderken tekliyor sorunların sebepleri ile ilgili fikri olan varmı acaba.Sakarya ya en yakın servis alabileceğim yer için bir öneriniz olur mu?
-
16 Mayıs 2011, 10:29
#1117
naregatsi adlı üyeden alıntı
2004 model GS satın aldım mart ayında.1.vitese geçerken trakk diye bir ses geliyor.Debriyaj kaçırıyor mu?Ayrıca her ne kadar şehir içi kullansam da yakıt tüketimi oldukça fazla 9,5 lt yada bugünün parasıyla 400 tl/km son olarakta motor sabit hızda giderken tekliyor
sorunların sebepleri ile ilgili fikri olan varmı acaba.Sakarya ya en yakın servis alabileceğim yer için bir öneriniz olur mu?
Vites geçiş sesi normal, (zannedersem bu sesi çıkarmayan f 650 yok) yakıt tüketimi muazzam!! çok çok fazla.. Bir sorun olduğu bence aşikar..
Bende de F 650 GS 2004 var (her depoda kontrol ederim) kullandığım güzargahta 4.4 - 4.7 lt arasında yakıyor, Bu değerlerin dışına hiç çıkmadı.
Bu arada yakıt tüketimlerimizi yazsak böylece motorlarımızın durumu hakkında da bilgi sahibi oluruz,
model yılı
km
yakıt tüketim değeri/ 100 km
şeklinde ??
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
-
16 Mayıs 2011, 10:44
#1118
mslck adlı üyeden alıntı
Vites geçiş sesi normal, (zannedersem bu sesi çıkarmayan f 650 yok) yakıt tüketimi muazzam!! çok çok fazla.. Bir sorun olduğu bence aşikar..
Bende de F 650 GS 2004 var (her depoda kontrol ederim) kullandığım güzargahta 4.4 - 4.7 lt arasında yakıyor, Bu değerlerin dışına hiç çıkmadı.
Bu arada yakıt tüketimlerimizi yazsak böylece motorlarımızın durumu hakkında da bilgi sahibi oluruz,
model yılı
km
yakıt tüketim değeri/ 100 km
şeklinde ??
2004/ 39.000 km
3,2-3,5 lt/100 km normal kullanımda
4,2-4,8 lt/agresif kullanımda
hava ve yakıt filtresinin kirli olması yakıt tüketimini cok ciddi oranda etkiliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------
naregatsi adlı üyeden alıntı
2004 model GS satın aldım mart ayında.1.vitese geçerken trakk diye bir ses geliyor.Debriyaj kaçırıyor mu?Ayrıca her ne kadar şehir içi kullansam da yakıt tüketimi oldukça fazla 9,5 lt yada bugünün parasıyla 400 tl/km son olarakta motor sabit hızda giderken tekliyor
sorunların sebepleri ile ilgili fikri olan varmı acaba.Sakarya ya en yakın servis alabileceğim yer için bir öneriniz olur mu?
ilk bakacağın yer yakıt filtresi olsun,filtre tıkandığında bunu yapar.
-
16 Mayıs 2011, 11:02
#1119
[QUOTE=petra ve;2348252]fotolarını yüklemeye çalışacağım[COLOR="Silver"]
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız,keyifli nice km.lere.
Benim Sarı Kanarya 24.500km.de Normal kullanımda 3,4-3,7lt./100km. Tempolu sürüş ve şehir içinde ise 4,2-4,7lt./100km.
-
20 Mayıs 2011, 16:01
#1120
Merhaba arkadaşlar 21,05,2011.de EĞRİDİR Motor festivalindeyiz.orda olan arkadaşlar olursa tanışırıs ÖZELADAMLAR TÜRKİYE kulubimiz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler