BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Mart 2011, 14:16
#1061
Mrb, ben de f650gs kullanıcıları arasına katıldım. Buradan yaptığım incelemenin tercih etmem de etkisi büyüktür, tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Öğrenmek istediğim nokta ki bunu önceki motorumda da yaşardım 1. vitesden 2 ye geçerken lock (nasıl tarif edelir ki ) sesi oluyor diğer geçişlerde böyle ses duymuyorum. Bu debriyajı çok sıkmam la ilgili olabilir mi? Acele mi ediyorum? anlayamadım. Teşekkürler.
Reklamlar
-
02 Mart 2011, 14:49
#1062
priapi adlı üyeden alıntı
Mrb, ben de f650gs kullanıcıları arasına katıldım. Buradan yaptığım incelemenin tercih etmem de etkisi büyüktür, tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Öğrenmek istediğim nokta ki bunu önceki motorumda da yaşardım 1. vitesden 2 ye geçerken lock (nasıl tarif edelir ki
) sesi oluyor diğer geçişlerde böyle ses duymuyorum. Bu debriyajı çok sıkmam la ilgili olabilir mi? Acele mi ediyorum? anlayamadım. Teşekkürler.
duydugun sey hayli normal. Sen lock de ben tak diyim bunun sebebi Bos ile birinci vitesteki araligin kasten dar olusu. Bunun en buyuk sebebi off road ortaminde yokus yukari birinci vites te cikarken olusan basictan dolayi vitesin bosa atmasini engellemek icin.
Diger viteslere geciste sertlik var ise debriyaj telinden kavrama ayari yapabilirsin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
04 Mart 2011, 14:41
#1063
Merhaba arkadaşlar.ismim saffet UYAR Mezitli / MERSİN.den
aranıza yeni katıldım F650.kulanamaya başladım sizin tecrübelerinizden ileriki zamanlarda yararlanmak isterim.
-
04 Mart 2011, 16:13
#1064
Selam arkadaşlar Motorunuza ne yağ kullanıyorsunuz
Motorcu için önemli olan hızlı olmak değil, yolda olmaktır…
-
04 Mart 2011, 21:54
#1065
motor numarası f650 de tam olarak arkalastiğin önünde yani motorun tam arkasında yatay şekilde yazar çok zor okunur yandan tam motorun arkasına gelecek şekilde eğilirseniz görebilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------
castroll magnetic 10-40 kullan asla pişman olmazsın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
motorun 1 ve 2 inci vitesi ağır vitesdir yüksek devirlerde vites değişirseniz şanzımandan sert bir geçiş sesi duymanız gayet normal ben yamaha yzf 1000 gibi tork makinası 4 silindir bir canavarda kullanıyorum 1 vitesde 160 km hızı görmek mümkün ama 2 inci vitese geçisde motorda çok yüksek bir vuruntu oluyor bu bütün araçlar için aynıdır bmw f650 harika rahat bir motor dur 1 vitesten geçişlerinizi 30/40 km hızı aşmadan vede debriajı sıktıktan 2 sn sonra yaparsanız asla ses duymazsınız
-
07 Mart 2011, 23:40
#1066
Merhaba,bu hafta satın aldığım F650 GS için rolanti devri 1500 normalmidir.
-
10 Mart 2011, 20:54
#1067
yukarıdaki sorum için yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı.
-
10 Mart 2011, 21:13
#1068
naregatsi adlı üyeden alıntı
yukarıdaki sorum için yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı.
aşağıya eklediğim linkki adras çubuğuna girerseniz ,
belkide aradığınız cevabı bulursunuz derim.kolay gelsin.
umarım işinizi görür.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...nti-devri.html
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
-
15 Mart 2011, 18:30
#1069
naregatsi adlı üyeden alıntı
Merhaba,bu hafta satın aldığım F650 GS için rolanti devri 1500 normalmidir.
Normaldir.. soğuk havalarda 2000 devirlerde çalışır, 1500'e düşene kadar beklenir ve gazlanır...
-
16 Mart 2011, 12:11
#1070
arkadaşlar dün itibariyle ben de f650gs dakar kullanıcıları arasına katıldım.
ilk vitesli motor deneyimim olacak.
honda eğitimlerine yazıldım. eğitimler başlamadan benimle paylaşabileceğiniz her türlü video benim için 'hayati' derecede önemli bilesiniz
-
16 Mart 2011, 12:58
#1071
arkadaşlar merhaba 13,03,2011.de ilk defa.250.km lik bir gezi yaptım.çok güzel.resimleri görmek isterseniz.www.ozeladamlar.com sitsinden görüle bilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 ----------
naskastra adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dün itibariyle ben de f650gs dakar kullanıcıları arasına katıldım.
ilk vitesli motor deneyimim olacak.
honda eğitimlerine yazıldım. eğitimler başlamadan benimle paylaşabileceğiniz her türlü video benim için 'hayati' derecede önemli bilesiniz
aramıza hoş geldiniz.iyi formlar dilerim.
bende yeni aldım.ilk km.250.oldu.çok memnunum.
-
18 Mart 2011, 00:31
#1072
Allah izin verirse bu aralar motosiklet hayatıma 2003-2004 model F650GS ile başlıyorum Alman malının verdiği güven ve BMW nin verdiği özgüven enduro ruhuyla buluşunca bu motora aşık olmadan duramadım umarım en yakın zamanda aranıza katılırım kızımla beraber görüşmek üzere uslu ulsu kazasız belasız binin motorlarınıza )
-
21 Mart 2011, 10:38
#1073
Merhaba.arkadaşlar.20,03,2011.pazar günü mersinde.adana kadirli motorsiklet kulubü.nün daveti üzerine.420.km yol yaptık havanı sağnak yagışlı olmasına rağmen çok güzel zevki.bir gezi oldu.geri dönüşte.motorumun kornasının ve silyal far.larında çalışmadığını gördüm.bunun üzerine aklımıza gelen siğörta atmıştır diye siğortaya bakmak için kultugu kaldırdık.ama şiğort orda yokdu bunun üzerine geceye kalmadan dönüş yaptık.motoru bmw servisegötürücem arıza nerden kaynaklanmış olabir bilgilerinizi.beklerim rezi resimlerimizi börmek isteyen arkadaşlar.ozeladamlat,2010 .sitsinden göre bilirler.
-
21 Mart 2011, 12:39
#1074
Von_Pasther adlı üyeden alıntı
Allah izin verirse bu aralar motosiklet hayatıma 2003-2004 model F650GS ile başlıyorum
Alman malının verdiği güven ve BMW nin verdiği özgüven enduro ruhuyla buluşunca bu motora aşık olmadan duramadım umarım en yakın zamanda aranıza katılırım kızımla beraber görüşmek üzere uslu ulsu kazasız belasız binin motorlarınıza
)
2004 den başlamanı tavsiye ederim.
-
21 Mart 2011, 13:49
#1075
savaskayan adlı üyeden alıntı
2004 den başlamanı tavsiye ederim.
Merhaba Savaş Bey. F650gs' lerde neden 2004 ve üzeri alınmalı, başka yerlerdede okumuştum aynı şeyi . Aydınlatırsanız sevinirim
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
-
21 Mart 2011, 23:50
#1076
cesur509 adlı üyeden alıntı
Merhaba Savaş Bey. F650gs' lerde neden 2004 ve üzeri alınmalı, başka yerlerdede okumuştum aynı şeyi . Aydınlatırsanız sevinirim
anlatmayayım
araştır
buldukların üzerinde konusalım
-
22 Mart 2011, 00:01
#1077
cesur509 adlı üyeden alıntı
Merhaba Savaş Bey. F650gs' lerde neden 2004 ve üzeri alınmalı, başka yerlerdede okumuştum aynı şeyi . Aydınlatırsanız sevinirim
Bildigim kadarıyla 2004 ve üzeri modellerde çift buji var, dolayısıyla düşük vibrasyon ve büyük ölçüde yakıt tasarrufu demek. Yanlış biliyor olabilirim...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
22 Mart 2011, 21:27
#1078
konudan konuya geçmek istemem ama yeni aldığım 2004 F 650 GS de direksiyon kilidinin çalıştığı tek konum var oda park konumu ve farlar yanık kalıyor.bu konuda çözüm için fikir verirseniz sevinirim.Teşekkürler.
-
23 Mart 2011, 10:57
#1079
savaskayan adlı üyeden alıntı
2004 den başlamanı tavsiye ederim.
Umarım 2004 olur ama malum polis motorlarında model seçme şansımız fazla yok şans 2004 te birçok yenilik varmı çift buji vesaire ama çokta sorun olmaz öğrenci olduğum için çok fazla kullanmayacağım ayda 3 depo fullersem mutlu olurum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Bildigim kadarıyla 2004 ve üzeri modellerde çift buji var, dolayısıyla düşük vibrasyon ve büyük ölçüde yakıt tasarrufu demek. Yanlış biliyor olabilirim...
Doğru biliyorsunuz yakıt tüketimini ciddi oranda düşürüyor çift buji.Enjeksiyok sistemindede yenilik vardı sanırım galiba biryerde okumuştum.Ama vibrasyon ne kadar etkilenir çift bujiden bilmiyorum lakin f650gs deki titreşim öyle söylediği kadar abartı değil (bence)
-
23 Mart 2011, 11:20
#1080
Teşekkürler aydınlattığınız için , saygılarımla
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler