BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Kasım 2010, 23:59
#941
mslck adlı üyeden alıntı
Bu bilgi iyi oldu, benimde 29.000 e yaklaşan motoruma zincir ve dişli lazım. Üzerindeki DID marka sanırım bu ikinci zinciriydi, bildiğim kadar bmw nin orjinal zinciri DID marka değil.
Bu arada sizin gelen zincir eksiz mi yoksa ek parçası ile mi geldi? Eksiz olan zincirin orjinalinde kullanıldığını, daha iyi ve güvenli olduğunu araştırmıştım ama takması baya zahmetli ve uzun, arka salıncağın sökülmesi gerekiyor.
Birde ekli yada eksiz zincir takılırken sente ayarı gibi birşey yapılıyormu acaba? İki önceki 125 lik motorumda, zincirin birkaç diş farklı takılması ile dişlilerden müthiş bir ses çıkmıştı. söküp tekrar takmam gerekmişti.
Ek parçası ile geldi ancak montajı gerçekten çok kolaydı. Orjinali ile bakla sayısı aynı olduğundan ek bakla yerine takılıyor hepsi o.
Reklamlar
-
30 Kasım 2010, 11:00
#942
Arkadaslar benim BMW yeni bir proje icin satiyorum paranin buyuk bir kismini bir yatirim icin kullanacam kalani kismet olur ise yeni bir cafe racer projesi icin kullanacam . Hurda bir kulustur bakiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5488153/detay/
Siteden birine gider ise sevinirim, cunku motor cidden ciziksiz ve cok iyi durumda, satmak aklimda olmadigindan her yerine gozum gibi bakmistim. Ahaliye duyurursunuz
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
30 Kasım 2010, 11:24
#943
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar benim BMW yeni bir proje icin satiyorum paranin buyuk bir kismini bir yatirim icin kullanacam kalani kismet olur ise yeni bir cafe racer projesi icin kullanacam . Hurda bir kulustur bakiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5488153/detay/
Siteden birine gider ise sevinirim, cunku motor cidden ciziksiz ve cok iyi durumda, satmak aklimda olmadigindan her yerine gozum gibi bakmistim. Ahaliye duyurursunuz
Dostum hayırlısı olsun,umarım senin kadar kıymetini bilen birisi satın alır
ilanını bu sabah okumuştum.
-
04 Aralık 2010, 14:44
#944
Dijital Saat
Merhaba, ilgisi varmı bilmiyorum ama dün öğleden sonra motorumu yıkattım. Sabah çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde gösterge panelinden 3-4 saniyelik tırrrr şeklinde bir ses geldiğini fark ettim bu arada devir saati çubuğuda sesin çıktığı süre içinde titredi. Ayrıca zaman saati sıfırlanmıştı. Kontak açık kaldığı süre boyunca saat ve km.nin sıfırlanan kısmı ilerliyor; ancak kontak kapatılıp yeniden açıldığında saat yine sırlanmış ve km. kısmı 247 de kalmış oluyor. Sorunun benzerini yaşayan ve çözümü hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
-
04 Aralık 2010, 19:50
#945
Fanatik adlı üyeden alıntı
Merhaba, ilgisi varmı bilmiyorum ama dün öğleden sonra motorumu yıkattım. Sabah çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde gösterge panelinden 3-4 saniyelik tırrrr şeklinde bir ses geldiğini fark ettim bu arada devir saati çubuğuda sesin çıktığı süre içinde titredi. Ayrıca zaman saati sıfırlanmıştı. Kontak açık kaldığı süre boyunca saat ve km.nin sıfırlanan kısmı ilerliyor; ancak kontak kapatılıp yeniden açıldığında saat yine sırlanmış ve km. kısmı 247 de kalmış oluyor. Sorunun benzerini yaşayan ve çözümü hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Gösterge tablosunun arkasında iki tane fiş var oksit yapmış olabilir
Söküp elektronik devre temizleyici sıkmayı deneyebilirsin.
-
06 Aralık 2010, 11:46
#946
savaskayan adlı üyeden alıntı
Gösterge tablosunun arkasında iki tane fiş var oksit yapmış olabilir
Söküp elektronik devre temizleyici sıkmayı deneyebilirsin.
Çok teşekkürler Savaş bey, deniycem mutlaka.
-
09 Aralık 2010, 03:24
#947
arkadaşlar malum askerlik ben de motorumu satıyorum, inşallah siteden birisi alır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31228413/detay
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
-
14 Aralık 2010, 18:33
#948
Selamalar Arkadaşlar;
Motorum BMW F650 GS DAKAR 40.000 km ye geldi benzin filtresinin değişmesi gerekiyor. Regülatörlü olduğu için fiyatı pahalı. Acaba uygun fiyata nerede bulabilirim?
-
14 Aralık 2010, 19:25
#949
apn adlı üyeden alıntı
Selamalar Arkadaşlar;
Motorum BMW F650 GS DAKAR 40.000 km ye geldi benzin filtresinin değişmesi gerekiyor. Regülatörlü olduğu için fiyatı pahalı. Acaba uygun fiyata nerede bulabilirim?
VW Golf III yada Seat ibiza olmasi lazim benzin pompasi ile aynidir . Fiyati 45 tL olmasi lazim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
16 Aralık 2010, 12:49
#950
650 gs için çakmak adaptörü
Herkese merhaba,
650 gs için çakmak girişine uygun adaptörü uygun fiyatlı nerede bulabilirim ?? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
16 Aralık 2010, 12:58
#951
ALİKAS adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
650 gs için çakmak girişine uygun adaptörü uygun fiyatlı nerede bulabilirim ?? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
touratech.de adresinden alabilirsin
Türkiye'de satıldığını duymadım.
-
16 Aralık 2010, 13:17
#952
Cevap için teşekkür ederim.
-
21 Aralık 2010, 12:27
#953
Fanatik adlı üyeden alıntı
Merhaba, ilgisi varmı bilmiyorum ama dün öğleden sonra motorumu yıkattım. Sabah çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde gösterge panelinden 3-4 saniyelik tırrrr şeklinde bir ses geldiğini fark ettim bu arada devir saati çubuğuda sesin çıktığı süre içinde titredi. Ayrıca zaman saati sıfırlanmıştı. Kontak açık kaldığı süre boyunca saat ve km.nin sıfırlanan kısmı ilerliyor; ancak kontak kapatılıp yeniden açıldığında saat yine sırlanmış ve km. kısmı 247 de kalmış oluyor. Sorunun benzerini yaşayan ve çözümü hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Sorun neyseki sadece atan bir sigortadan kaynaklanıyormuş sigorta değiştirildi ve gösterge eski halini aldı. Benzer sorunu yaşayan,yaşayacak arkadaşların dikkatine!!
-
21 Aralık 2010, 18:54
#954
Fanatik adlı üyeden alıntı
Sorun neyseki sadece atan bir sigortadan kaynaklanıyormuş
sigorta değiştirildi ve gösterge eski halini aldı. Benzer sorunu yaşayan,yaşayacak arkadaşların dikkatine!!
Teşekkürler bilgi için. Bu arada garip olacak ama sigortalar nerede ?
-
21 Aralık 2010, 19:50
#955
apn adlı üyeden alıntı
Teşekkürler bilgi için. Bu arada garip olacak ama sigortalar nerede ?
Selenin alti on kisima dogru. Sag hizada
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
21 Aralık 2010, 23:18
#956
Sayıdeğer forum sakinleri
Bir önceki zincir gerdime operasyonum sırasında zaten çok sıkı pas almış ve bozulmak üzere olan zincir gerdirme vidasının birini yalama yapmış durumdayım. Zincirim yine yerlere değiyor ve sıkmak için vidaların değişmesi gerekecek. Aşağıdaki şekilde görülen 7 nolu vatandaş veya onun karşılığı...
[IMG][/IMG]
Bununla ilgili tecrübesi olanlardan işe kalkışmadan önce varsa detay rica ediyorum, hangi parçalar gerekecek, standart bulunabilecek bir civata-somun ikilisi ile mi karşı karşıyayız? tekerlek milini sökmek yeterli olacakmı mekanizmayı dışarı almak için? Şimdiden herkese teşekkürler
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
-
22 Aralık 2010, 09:57
#957
Fanatik adlı üyeden alıntı
Sorun neyseki sadece atan bir sigortadan kaynaklanıyormuş
sigorta değiştirildi ve gösterge eski halini aldı. Benzer sorunu yaşayan,yaşayacak arkadaşların dikkatine!!
çok şanslıymışsın. bende de aynı sorun var ve hala devam etmekte sigortalarda bir sorun yok. :( en son olarak paneli değiştireceğim. bakalım görücez.
-
22 Aralık 2010, 11:48
#958
mslck adlı üyeden alıntı
Sayıdeğer forum sakinleri
Bir önceki zincir gerdime operasyonum sırasında zaten çok sıkı pas almış ve bozulmak üzere olan zincir gerdirme vidasının birini yalama yapmış durumdayım. Zincirim yine yerlere değiyor ve sıkmak için vidaların değişmesi gerekecek. Aşağıdaki şekilde görülen 7 nolu vatandaş veya onun karşılığı...
[IMG]
[/IMG]
Bununla ilgili tecrübesi olanlardan işe kalkışmadan önce varsa detay rica ediyorum, hangi parçalar gerekecek, standart bulunabilecek bir civata-somun ikilisi ile mi karşı karşıyayız? tekerlek milini sökmek yeterli olacakmı mekanizmayı dışarı almak için? Şimdiden herkese teşekkürler
eger sadece vıdayı degistirecek isen tekerlek mili ile ne isin var tam anlamadim ama vida ozel bir vida degil onu sok hirdavatcidan krom olani al. Boylece bir daha paslanmaz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
26 Aralık 2010, 23:12
#959
Arkadaşlar Merhaba,
daha önce CBF150 ve sonrasında DL650 kullandığım için açıkcası bu topik'e pek de uğramamıştım. O nedenle öncelikle kısaca kendimi tanıtmak isterim.
37 yaşındayım. Çocukluğumda "büyüyünce ne olacaksın?" sorusuna "kamyon şöförü" diye cevap verirmişim (babam öyle söyler, ben inanın hatırlamıyorum).
Eee, madem öyle demişiz, ne yapalım gittim Mühendislik eğitim aldım.
1995-1999 yılları arasında İstanbul'da çalıştıktan sonra askerlik sonrası 2001 yılında Mercedes-Benz Türk'de Kamyon Geliştirme Mühendisi olarak çalışmaya başladım. (olduk mu size kamyoncu?)
2002 yılında yurtdışı deneyimi kazanmak üzere Almanya ya gittim, Bridgestone' da tam 5 yıl AR-GE, OEM Testleri ve Geliştirme kapsamlarında ağırlıklı olarak Frankfurt olmak üzere, Roma ve Tokyo'da görev aldım.
Neyse sonunda caaaanım vatanımızı özleyerek döndük ve ben yine yuvama (MBT) döndüm. Yaklaşık 4 yıldır da Mercedes-Benz Aksaray Fabrikasında Müşteri Merkezi yöneticiliği yapıyorum.
Gelelim Motosiklet olayına....
Bunca yıl Hockenheim'da Nürburgring'de Monza'da Suzuka'da lastik testleri yaptım, işim gereği oldukça (!) güçlü otomobiller kullandım ama inanın ki üniversite yıllarımdan içimde ukte kalmış MOTOSİKLET sevdamı bir türlü bastıramadım.
Eşim de sağolsun her konuda bana full destek olduğu gibi bu konuda da beni destekledi, öncelikle bir CBF150 almaya karar verdim.
Honda Sürüş okulunda bu defa öğrenci olarak Güvenli Sürüş Programına katıldım ve çooook faydasını gördüm.
Ardından da CBF150 aldım ve kullanmaya başladık, eşimle birlikte Kapadokya ya kısa geziler düzenliyor ancak motorun (normal) güçsüzlüğü nedediyle sıkınıtlar yaşıyorduk.Ama çok rahattı
Sonunda değiştirmeye karar verdiğimde aklımdan geçen onca motora rağmen "DL650" dedim ve geçen yıl 2.el 2007 model 12000km de gri bir V-Strom aldım.
Çok memnundum ama ev alma durumu nedeniyle malesef satmak zorunda kaldım. Yaklaşık 6-7 aydır motorum yok, ancak canıma tak etti diyebilirim.
Her ne kadar şu an için 15 bin lira veremesem de en azından 7-8.000 TL ye bir motor almayı düşünüyorum. Bu sezonu onla tamamlayıp seneye parasal açıdan rahatlayınca yine ya DL650, yada R1200GS almayı düşünüyorum.
Gelelim bu topik'e yazma nedenime:
7-8 bin arasındaki motosikletlere baktığımda önüme en çok F650GS çıkıyor.
Genel olarak sevilen ve başarılı bir motor olması, ABS'li oluşu, enduro özelliklerinin iyi olması gibi nedenlerle 2000-2001 model bir F650GS almayı düşünüyorum ama modelinin eski olması beni düşündürüyor.
Bu konuda sizlere danışmak sanırım en iyisi olacak.
Ne dersiniz? Temiz bir makina bulabilirmiyim sizce? Bu model yıllarını tavsiye edermisiniz?
Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
Tekrar selamlar,
Alper
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
-
27 Aralık 2010, 17:03
#960
AlperAy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
7-8 bin arasındaki motosikletlere baktığımda önüme en çok F650GS çıkıyor.
Genel olarak sevilen ve başarılı bir motor olması, ABS'li oluşu, enduro özelliklerinin iyi olması gibi nedenlerle 2000-2001 model bir F650GS almayı düşünüyorum ama modelinin eski olması beni düşündürüyor.
Bu konuda sizlere danışmak sanırım en iyisi olacak.
Ne dersiniz? Temiz bir makina bulabilirmiyim sizce? Bu model yıllarını tavsiye edermisiniz?
Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
Tekrar selamlar,
Alper
F650Gs için ayrılmış de 7-8 Tl paran varsa biraz daha zorlayıp 2004 ve
üzeri modellere bakmanı öneririm.
10-11 civarında çok düzgün motorlar olabiliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler