dünyanın en iyi motoru, efsane motor harley vs. de desek, bunların da bir kısım sorunları olabiliyor. siz de bilirsiniz ki; sorunlu makine, bakımsız makinedir. buna bir de kullanıcıdan kaynaklı hataları ekleyebiliriz. her ikisi birleşince, işte o makinenin adam olması biraz zor oluyor. başka bir açıdan da düşünülürse, bir motosiklette ne kadar çok özellik var ise, o kadar çok arıza olma ihtimalinin de olacağıdır. hali ile bu da normaldir. bunları da dikkate almak gerekir. bu motorun bakım periyotlarının 10.000 km olduğu ifade ediliyor. bu kadar km az değil. çok. oldukça çok. yine dikkat edilirse bu tarz motorların km saati epey fazladır. bu kadar km yapan bir motosikletin bu tarzı sevenler arasında ciddi bir tercih nedeni olması, bu anlamda rakiplerinden olan üstünlüğünü de gösterir. bunun yanı sıra bakım zamanı 10.000 ve katları diye, illa o km yi mi bekleyeceğiz. 10.000 olana kadar hiç bakım yok, sonra birden bir çok sorununun olduğu farkedilsin. bu durum böyle de değil. her ciddi kullanıcı, hissettiği sorunlar nedeniyle de motorunu illa bir ustaya-yada servise gösterir, sorun büyümeden gerekli bakımı-tamiri yaptırır.
bu motoru, rakiplerinin durumunu inceleyerek de değerlendirmek gerekir. yani rakiplerin arıza/bakım-tamir maliyetleri, kullanım maliyetleri, beklentilerin karşılanması vb. çoğaltılabilir. görüldüğü gibi olay sadece "arıza" ile ilgili değil, fiyat/performans yada fayda/maliyet açısından bakıldığında daha çok beklentilerin karşılanmasına yönelik olarak "var mı daha iyisi" ile de ilgilidir.