Teşekkürler bekliyorum
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Merhabalar F650Gs sahipleri...
Bende aranıza katılmak istiyorum.Toplam 10 bin km'nin üzerinde cbf150 tecrübem ve pek çok motor kullanmışlığım var. gt650r 1100xx büyük olarak kullandığım makinalar.
Babamda piaggio'nun mp3 modeli var. Onu satınca benim yeni cbf'imi o alıcak banada f650gs alıcak. Öyle bir anlaşmamız oldu aramızda.
Ne alsam diye uzun zamandır düşünüyorum. ;Pek çok modeli kendi kafamda eledim ve ekonomi sağlamlık ve kullanım alanı olarak bana en mantıklı gelen f650gs modeli oldu. Şimdi onun üzerine yoğunlaşıyorum.
2004 model üstü 10 bin km civarlarında bir makina istiyorum. Uzun süre kullanma niyetindeyim. Konuyu baştan sona inceledim. Genelde şikayetler devirdaim pompası üzerine ... 2. el bir motosikleti alırken motorda devir daim pompasının sorunlu olup olmadığını nasıl anlayabiliriz ?
Ayrıca motorun kilometresinin orjinalliği, yıpranıp yıpranmadığı kendini nasıl belli eder neler yapmak neye dikkat etmek gerekir.
Teşekkürler şimdiden. Herkese keyifli sürüşler..
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Aslında devir daim pompası da çokda büyük sorun değil. Sadece km durumuna göre ihtiyaten iki adet keçesi ve pompa milinin değiştirilmesi, çıkabilecek bir arızaya karşı aklını rahat ettirir. Devirdaim pompası sağlam alet radyatörden su eksiltmemeli, suyu yağa karıştırıp yağı bozmamalı.
Km sayacı ile oynanabiliyor, elciklerin aşınma durumu ve egzoslardaki kararma km hakkında fikir verebilir. Grenaj üzerindeki stickerların yerinde olması boyanıp boyanmadığı hakkında fikir verebilir. direksiyon kenarındaki ağırlık topuzları çiziksiz ve ezilmemiş oluşu, ayak peglerinin çiziksiz oluşu aletin yana yatması, devrilmesi, düşmesi hakkında fikir verebilir. ABS sinin durumu, elektrik tesisatının tam çalışması, gibi şeylerde kontrol edilmeli. Zincir ve dişlinin, lastiklerin iyi durumda olması da bir makinada artı sayılacak ve masrafı azaltacak etkenlerden. Güvenilen ve anlayan bir usta yada servis te alınacak makineyi danışmak için iyi bir fikir.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
sa hemen konuya girmek istioyorum
borusan hakkında aşırı şikayetler duyuyorum 7 bin tl ye i bmw f 650 gs düşünüorum
boyum 1.68 (mesleğim nedeniyle )
kafama takılanlar
1.yedek parça sıkıntısı var mı sadece borusandan mı yedek parça teymin edebilioruz . yani yedek parçalarını bulsam bana yeter kendı motorumu kendım tamir ederim öle aşırı büyük bi arıza olmadıgı sürece (ince ayarlar felan )
2.bu motor bana büyük gelir mi yani ayaklarım yere deyer mi acaba
(transalpta ayaklarım yere deyiyo)
3. f 650 gs ile F 600 arasında ne gibi farklar var
4.boyum nedenıyle enduro tercih etmemelimiyim
5. 7 bin tl ye kadar enduro önerisinde bulunabılırmsınız ( kalıplı endurolardan croos tarzı olmayanlardan )
6. 7 bin tl ye alınan F650 gs den hayır gelirmi en az 7 den başlıo
tecrübeli abilerin yardımını beklıorum
yardımcı olan herkeze teşekkür ederim
( bu motorları kullanmıs kişiler özellikle belirtirse sevinirim )
bu bi sonraki motorum olabilir. ama yolda tanıştıgım bir arkadaş kafamı kurcaladı. Bundan kullanıyordu vibrasyon konusundan cok şikayetciydi. Sizin ne yorumunuz bu konuda ?
Stay Rude, Stay Rebel , Stay Sharp ON TWO WHEELS
güncell yardınımızı beklıorum
1-Yedekparça sorunu yok borusan dışında da parça kaynakları var,internetten temin edebilirsin ve topkapıda bir BMW yedekparçacısı var,
2-Bu motor sana büyük gelir mi derken ayaklarının yere değmesi kadar tecrübe de önemli 200 kg lık bir motordan bahsediyoruz,ayakların elbette yere değer.
3-F650gs ile f650 farkları oldukça fazla,bunun için kısa sürede cevap yazılamaz
4-bunu kullanmadan bilemezsin,kısa boylular enduro kullanamaz diye bir kural yok
5-hafif bir enduro istiyorsan XT125 R al,125 lik KTM lere bakabilirsin.
6-7.000 Tl ye alınan F650 den hayır gelebilir de gelmeyebilir de,adam sıkışıktır temiz bir motoru ucuza satar,tok satıcıdır 6.000 Tl etmeyecek motora 8.000 ister,en iyisi anlayan birinin görmesi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------
bence vibrasyon şikayet edilecek boyutta değil.Tek silindirli yüksek torklu ve güçlü bir makinanın sahibi olup da vibrasyondan şikayet eden adam ya bindiği motoru bilmiyor,ya da yanlış kulvardadır.
borusan hakkında aşırı şikayetler duyuyorum 7 bin tl ye i bmw f 650 gs düşünüorum
boyum 1.68 (mesleğim nedeniyle )
kafama takılanlar
1.yedek parça sıkıntısı var mı sadece borusandan mı yedek parça teymin edebilioruz . yani yedek parçalarını bulsam bana yeter kendı motorumu kendım tamir ederim öle aşırı büyük bi arıza olmadıgı sürece (ince ayarlar felan )
Bu motorların parcaları aynı zamanda Aprilia pegaso ile ayni. Bunun haricinde forumlarda alternatif cozumler icin hep bir cevap var. Borusan ile bizde muatap olmuyoruz. Sonucta polislerinde bu motoru kullanmasindan dolayi Turkiye genelinde ustalar tarafindan iyi kotu bilenen bir motor.Basit tamirleri kendi kendine yaparsin ama daha kapsamli tamirlerde usta yardimi sart olacaktir.Bazi parcalari ebay uzerinden de rahatlikla satin alabiliyorsun
2.bu motor bana büyük gelir mi yani ayaklarım yere deyer mi acaba
(transalpta ayaklarım yere deyiyo)
1.68 boy biraz sikintili tabi.Sahsi gorusum enduroda minimum 170 sonrasi isiklarda yokuslarda biraz can sikici oluyor. Transalpta ayaginin deydigini soyluyorusun 83 cm sele var. Bu ise 78 cm. Alcak sele naked motorlarda vardir.Ben enduro seviyorum diyor isen zaten bundan alcak selesi olan motor yok
3. f 650 gs ile F 600 arasında ne gibi farklar var
GS serisi bu motorlari italya yerine BMW nin kendi evinde uretmesi ile ortaya cikti.Gelistirilmis fren sistemi ,yeni grenajlar 2004 sonra cift buji ateslemesi.Gibi bir cok ozelligi ile bu motor BMW muhendislerince elden gecirilerek pazara sunuldu. 2009 yilinda artik iyi satis grafigine sahip olduguna inandiklariicin %100 alman modelini urettiler.
4.boyum nedenıyle enduro tercih etmemelimiyim
Eger arazilede gezmiyor isen. Boyuna uygun guzel bir naked motorda isini gorecektir. Dedigim gibi bu boyla bmw kullanirsin ama sinirda bir kullanma, hafif dik bir yokusta bir bmw ile dur kalk yap birde naked bir motor ile ne demek istedigimi anlayacaksin
5. 7 bin tl ye kadar enduro önerisinde bulunabılırmsınız ( kalıplı endurolardan croos tarzı olmayanlardan )
Bu fiyatlar genelikle eski kasalarin fiyatlari, bmw yi seviyor isen bmw ye gore daha ucuz olan ama ayni kasa olan aprilia pegaso yu alabilirsin ama ikinci el satisi bir bmw kadar rahat degil. Dedigim gibi onerebilecegim bir enduro icin butcen cok az
6. 7 bin tl ye alınan F650 gs den hayır gelirmi en az 7 den başlıo
Cevap yukarda veridigim gibidir.
tecrübeli abilerin yardımını beklıorum
yardımcı olan herkeze teşekkür ederim
( bu motorları kullanmıs kişiler özellikle belirtirse sevinirim )
Bu sayfada zaten tum uyeler bmw sahibi
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
çok makbule geçtı teşekkür ederim
1.topkapıda yedek parça olması iyi oldu tanıdık yerler orası
2. abi ayaklarım yere deydikden sonra sorun olmas 200 kilo onu kafama bile takmıorum
yanlıs anlasılmasın kollarım bacaklarım güçlüdür( işim icabı ) eski motorum zaten 185 kiloydu
5. bnm istediğim enduro tarzı ağır ve kalıplı olanlardan hoşuma gidiyo transalp düşündüm ama 6 ay önce bi tanıdık aldı 7,500 tl ye motorun senkron ayarı yapılması gerekiyodu bi türlü yapılamadı o yuzden ondanda korkuyorum
6. F 650 gs için o riski almalımıyım kararsızım eğer F 650 olmassa gt 250r yada honda 600 F düşüüorum tabi bu fiyata güzel bi enduro bulamassam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------
teşekkürler çok işime yaradı bu bılgı kafamda ki soru işaretlerini bi kaçını eledım
3. benım anca param 2000 modele yeter ne kadar hayır gelir bilmiyorum
4. aslında bütün tarz motorlara ilgim var moted ve chooper harıç bundan bi önceki motorum chooper dı
transalpde bi ayağım viteste yada frende olunca ucu ucuna tam oturuyor ayağım yere F 650 yide zaten hem tip , performans , yakıt hemde sele yüksekliğinin az olmasından tercihimdir zaten
5. 7 bin tl çok az bi miktar onuda zorlaya zorlaya çıkartıyorum
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
arkadaşlar merhaba ben bursa'dan katılıyorum.
şu anda bir ybr125 kullanıcısıyom fakat motorumu değiştirmek istiyorum.düşündüğüm model de ya f650 ya da gs modeli.f650'nin düzünü alsam bana sorun çıkarır mı 94 model bu arada motor.
hangisini alsam önemli değil de benim boy sorunum var boy=1.63 bacak boyu=70cm. şimdi ben bunu alsam benim ybr kadar rahat kullanbilirmiyim.benim ybr pek fazla dengeli motor değil.bazen duruş esnasında düştüğümde oldu bacaklarımın kısa gelmesinden dolayı.ben mbunu ybr'nin lastiklerinin ince olması ve ağırlık nokatsının da motorun üstlerğinde olmasına bağlıyorum.sizce f650'nin ağırlık noktasının yere yakın olmasından dolayı bir avantajım olabilir mi?haha rahat kullanabilirmiyim.motor sürme konusunda kendime güveniyorum fakat işte boy büyük bir problem.
bir defasında f650'ye bindim sadece üstüne oturdum.parmak üçlarım ile değiyorum.
size sormak istediğim bu f650'nin selesini daha aşağıya alma imkanımız var mı mesela 700mm ile 730mm...
arkadaşlar cevaplarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.
saygılar kazasız belasız sürüşler dilerim.
Merhabalar ; 2000 model, F 650 GS imi satıyorum. İlgilenenler olursa sahibinden de. İlan no : 31373485
selam arkadaşlar
aranıza yeni katıldım ve bu ilk mesajım.
gelir gelmez bir sorum olacak , cevaplarsanız sevinirim.
bmw nin geçmişte test aracı olarak kullandığı 650 gs yi almak
doğru bir hareket olur mu? + sı - si neler olur?
bilgi verecek arkadaşlara teşekkürler.
savaşkayan hocam siz nedersiniz ?
Selamlar oncelikle benimde eski kullandigim motorlardan biridir xt600 guclu ve zevkli bir makinadir.
BMW onemli farklari alacaginiz seneyede bagli olmasi sarti ile
BMW nin daha teknolojik olusudur. Hava musru , abs , elektronik gosterge vs vs.
BMW selesi Yamahadan daha rahattir ozelikle uzun yolda bu cidden hissedilir bir fark
BMW nin vibrasyonu XT den cok daha dusuktur.
Son hiz olarak ve hizlanma olarak XT daha kuvvetli bir makinadir. Ama enjeksiyolunlu oldugundan BMW daha ekonomiktir.
Gecmis dediginiz ne kadar bir gecmis? Bence test araci alinir. Cunku kimse test araci olarak aldigi araci daga bayira surmek istemez. Malum bir devrilmede tum masraf cebinden cikacagindan bu riski almazlar. Cogunlukla korkak kullanilir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
ilgine teşekkürler zeda3000
araç 3-5 bin km ye kadar test araçlığı yaptıktan sonra
satın alınmış ve sahibide 18 bin km ye kadar
kullanmış.
aracın hikayesi bu.
ne dersiniz arkadaşlar?
başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)