[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Gösterge hatası deyince, Benim de sormak istediğim birşey var.
Eski 2000 model motorumda tripmetre ile km sayacı 270 km de 20 km gibi bir fark atıyordu. uzun yolda bu fark ortadan kalkıyor yada çok azalıyordu. sonra ön frene basınca ön kafanın içinden bi cızırtı sesi geldiğini görmüştüm. Sanırım bu parazit gibi bişey yaptırıyor olmalı ki uzun yolda fren kullanımı azalınca fark düşüyor, dur kalk trafikte artıyordu. Şimdi aynı ses 2004 modelde başladı ve iki ölçümdür bu da fark atmaya başladı. ?? Başına gelen var mı? Tripmetre ile genel sayacın farklı sayması gibi?
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
Arkadaslar merhaba.Sym gts250 maxı scooter ım vardı.bırkac gun once belkı forumda gormussunuzdur antalyaya gıtme hayalı olan genc olarak.o motor ıle gıdılırmı gıdılmezmı fıkır almak adına konu acmıstım.Int den epey bı arastırdım ve temız bir bmw R80 gs motor ıle takas ettım.motorun sahıbı gercekten cok durust ve ıyı bırı.o benı kardes ben onu abı gıbı goruyorum suan oyle soyleyebılırım.motoru aldım fakat kullanmakta ozellıkle orta sehpaya cıkarmakta zorlanıyorum cunku yan ayaklıgı yok.nerden bulabılırım ? motoru ustama gosterdım ustam ufak tefek senkron ayarları dısında ıyı makına dedı.fakat bınıp surmedı sadece sesını dınledı.İstanbul bakırkoydeyım sızce motoru nereye goturmelıyım bugun ılk gun ve karaduzen bı makına zor geldı.chavrole suruyo gıbı yada traktor mu desem.bu atık makınayı dhaa hakkıyla kullanabılmıs degılım.özetle istanbulda R80 gs sahıplerınden yada tecrubelılerınden bılgı ve yardım almak ıstıyorum.bu efsane motor u kullanabılmek lazım. msn adresım serhatarman@hotmail.com sımdıden cok tesekkur ederım
eger bu yazıyı yanlış konu dahılınde ekledıysem ozur dılerım
'4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !
Hem yola hem araziye gidecek, hem de iki kişi binilebilecek bir motor arıyorum. Bu motoru (f650gs) almalımıyım, almamalımıyım? Alırsam kaç model üstünü almalıyım, alırken nelere dikkat etmeliyim. Bakım maliyetleri gözümü korkutmasa alacağım ama hep bir çekimserlik var...
[CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
[CENTER]:bounce:[/CENTER]
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
senin açtığın konuda cevap yazmıştık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:20 ----------
dostum ,krom kaplatmak söz konusu bile olamaz,sadece eksozu ve katalitik konvertörü bozmaya yarar.
Hangi kromajcıya götürsen içini boşalt öyle getir diyecek.
Çünkü önce asitle çalışması gerekiyor.
Hadi bunu da yaptığımızı varsayalım,eksozdaki paslanmaz çelik bir süre sonra yüksek ısıdan yine menevişlenecektir,rengi koyulaşacaktır
Bunun yereni motorlu keçe ve pasta ile bir ölçüde temizlenebiliyor.
Senede iki kere temizlemek yeterlidir.
Selamlar 2002 f 650 gs için zincir almam gerekiyor ne öneririsiniz
Bakla sayısı mı önemli marka modelmi kriter nedir
Şimdiden teşekkürler
Motorum icin ozel yapim olan Led day light lari gecen hafta monte ettirmisim. Gercekten guzel bir day light ve akuye hic bir yuk bindirmesi soz konusu degil.
Lama demirin basit bir sekilde bukulmesi ile L seklinde monte ettik.
Bu da On/Off dugmesi nin yeri gidonun tam ortasinda. Ulasimi cok rahat buyuk dugme almamak lazim derinlik gidon demirine degebiliyor.
Onemli bir noktayi dile getirmem lazim yanliz. Bu lambalar sis lambasi degil isik suzmesi cok uzun degil ve asimetrik dagiliyor. Gece bunlari yakinda size tatli bir genis yadinlatma veriyor bu dogru ama "Kesinlikle gece asfaltta kullanmayin" diye uyarmak zorundayim. Karsidan gelen soforu yada dikiz aynasina bakan ondeki soforun gozunu inanilmaz aliyor. Farkedilmek istenir iken gozu kamasan soforun sizin tepesine cikmasina sebep olmayin. Bu ciddi bir tehlike olur. Bu day light / off road light olarak kullanilmasi gereken bir isik. TUV muayenesinde de yada trafik konrolde de ayni sekilde belirtin. . Merak edenler icin Lama demirlerin bukum ve montaj maliyetleri 40 TL cifti. Montaj 20 TL , Sis lambalari 160 TL
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Acıkcası ben tercih etmezdim. H7 artik eski teknoloji akunun icin kemiren bir guc ile elektrik tuketiyor. 400W alternatorlarimiz var bir adet far ampulu 55W+iki adet hella 110 W daha hic bir sey yapmadan motorun alternatorune 165 W bindirdik bile. Arka stop lambasi gostergeler elcik isitma derken zaten yarisindan fazlasi gider. Aku sifir degilse yarin sabah hic hos olmayan bir supriz bizi bekliyor demektir.Akumuz 14Amper sadece araba gibi 60 A degilki. baska bir forumdan altini Hella ile led lambalarin aydinlatmasinin enerji tasarufu karsilastirmasini gorebilirsin
Bu resimde de sadece kisa far aydinlatmasi
Buda led li day light aydinlatmasi farki. Fark malum
Isigi Hellan nin H7 sinden mum isigi mantigina gore kat kat daha ustun. Led farlarin tek eksi yonu isik suzmesinin uzunlugu, yoksa 25 mt lik bir alanda normal ampulun x4 daha fazla aydinlatma gucune sahip. Bu tam olarak cozuldukten sonra zaten icinde Tungsram olan ampul tarihe karisacak.
Hellayi cok iyi bilen biriyim 3 sene yurt disinda otomotiv ureticisi bir firmada calistim. Hellanin urunlerini de cok kullandik. Kaliteli ve basarili fakat motosiklet gibi dusuk amper aku kullanan bir arac icin uygun degil.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Zaten amacta bu gece yolculugunda merceksiz Xenonlar olsun yada guclu sislamlari yada ledler fark etmez aslinda ciddi tehlike. Gece iyice kisilmis ve yorulmus gozlere boyle bir far geldiginde direk kapaniyor. Daha sonra heleki virajli ve gidis gelisli bir yol ise. Sofor sizin yaninizdan mi ustunuzden mi gectigini emin olmadan resmen gozleri kapali geciyor. Millet farkedilmek ugruna karsindakine gecici korluk yasatiyor. Amerika ve avrupanin bir cok ulkesinde zaten day light yada drive light zorunlu halde.Fakat gucleri de ona gore ayarlanmis. Bizdeki gibi Haci muratlara takilan deniz feneri gibi degil en azindan
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Selam herkese, bu odometre düzelmedi, düzelir diye bekledik ama nafile değiştirme yolu gözüktü bize.
Şimdi benim aküde 9 amperlik bir akü yurtdışı forumlarda okuduğum kadarı ile aküden dolayı bu oyunları yapıyor olabilirmiş. göstergeyi almadan önce akü mü değiştirip denesem acaba?
habe habe
Gostergen toplamda 10W elektrik tuketiyor tahminen. Sikintinin ne oldugunu bilmiyorum ama gostergen arizali degil ise degistime derim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Akü 50-60 TL, Göstege 300+ euro...
Elektronik çok garip bazen akla gelmez hatalar verebiliyor...
Harddiskini söktüğünüz bilgisayarın açılması için ramleri ile oynamanız gerekebilir, yada hiç akla gelmeyen başka bir sorun. Resetleme bazen aleti düzeltebilir. Merkezi kontrol ünitesini resetlediniz mi?
Bunun yanında bence önce aküyü deneyin, birilerinin başına gelmiş ve forumlarında paylaşmış olabilirler. Çözüm bulamazsanız göstergeyi değişme yoluna gidersiniz. Ankaradaymışsınız yoksa 12 amperlik aküyü deneme konusunda da yardımcı olabilirdim.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
evet f650 gs lerin sikintili konularindan biri olan egzoz yaniklarina sonunda cozum bulan bir kimyasal buldum. Yildiz cila adli bu urun hirdavatcidan 10 tl ye satin alinabiliyor. Henkel yada 404 dun sattigi urunler malesef ki ciziklere yol aciyor. Bu urun daha soft bir krem. fakat uygulama her bir egzoz icin abartisiz 35 dk bir ovma ile mumkun oluyor. ciddi bir kol agrisi ama mutlu son sizi bekliyor
Eski bir bulasik sungeri bu ovma isi icin harika gorev yapiyor
evet ovmaya basliyoruz 30 dk sonra gorusunuz
Ilk sonuclar gorunmeye basladi , durmak yok ov babam ov
Buyrun size gicir gicir bir krom egzoz eski halinden eser bile kalmadi
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)