1200 u reel olarak gordukten sonra sonra bende ilgi objesi olmaktan cikti bu motor
1200 u reel olarak gordukten sonra sonra bende ilgi objesi olmaktan cikti bu motor
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
ismini eşim öyle uygun gördü... tipsizmiş benim motorum böyle karınca gibi bişeymiş... ama sen bana sormamışsın
SERTAC OZTURK
BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*
fiyatlar dudak uçurtuyor.Bu almanlar kafayı yemişler.Ondan kat kat üstün ve daha ucuza Japonlar varken....
Motosiklet aşkına
Affınıza sığınarak soruyorum:
Aprila Pegasso 650 trial ile benzelikleri çok(belkide aynı fabrikada üretiliyor)
Biliyorum ki yedek parça olarak BMW den kullan mak daha hesaplı.
Bu konuda bilginiz, fikrinizi alabilirmiyim?
[FONT="Arial Black"][COLOR="SeaGreen"]CROSS[/COLOR][/FONT]
Daha bilgililer elbet mevcuttur ve hatta sanırım forumları incelerseniz karşılaştırmalarınıda bulacaksınız. Şu an için F650 ve Pegaso lar aynı fabrikalarda üretilmiyorlar hatta bir süredirde öyle. Yedek parça fiyatları açısından durumları birbirlerine eşit sanırım. Özellikle Pegaso da henüz servise gitmedim ama F650 GS için söyleyebileceğim işçilikde, parça fiyatlarıda yüksek görünüyor. Ama servis ve arkasındaki firma fiyatlarına rağmen güven veriyor.
SERTAC OZTURK
BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*
Pegaso Trail 5 lt yakıyor ortalama, F650GS 3,5 lt yakıyor.
Motorları aynı ROTAX marka. BMW'nin motorunu kendi üretmediği tek model F650GS'tir. Rotax kendini kanıtlamış bir Avusturya firmasıdır. Teknik belgedeki +2cc yüzünden BMW bir üst vergi sınıfındadır. Ancak yılda 6000-7000 km yapıyorsanız çok rahat bu aradaki farkı düşük yakıt tüketimiyle tolore etmektedir.
Başka sorusu olan
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Parça temin sorunu yok dediğin nedir Prometheus... Daha doğrusu yeni modeller dediklerin G650X gibi bu sene ortaya çıkanlar mı?? Çünkü 1 gün gibi bir süre her parça için mümkün değil. Örneğin başıma gelen bir sorun nedeniyle arka süspansiyonu değiştirmem gerekti ki sadece 15 gün içerisinde getirdiler... Ben bu durumu normal görüyorum gerçi ama 1 gün değil en azından...
SERTAC OZTURK
BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*
Elbette ki her parça için 1 gün değil. Ufak tefek parçalar için 1 gün (İstanbul'da stoklarında olan büyük parçalar için de gerekli), ufak tefek olmayanlar içinse (yurtdışından gelecek olan) diğer markalarınkinden çok çok kısa bir süre.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
gerçekten çok güzel araç ya ama işte napalım belki bigün bizde alırız... :(
dünyada her erkeğe 4 kadın düşüyor. benim hakkımı her kim yiyosa haram zıkkım olsun elinde patlasın
arkadaşlar bmw f 650 almak istiyorum(1995-2000)model arası.yorumlarınızla yardımcı olursanız sevinirim .şimdiden teşekkürler...
ne bekliyorsun..temiz birşey bulduysan git al
işte sorunda orda.motoru hiç tanımıyorum
tanımıyorum derken;f650 modeli hakkında bilginmi yok,yoksa f650 buldunda motorun durumunumu bilmiyorsun eğer ikinci şıksa güvenebileceğin birilerinden yardım al.yok bahsi geçen modele yabancıysan artık sitedeki arkadaşlar yardımcı olurlar sana ben kısa bir süredir kullanıyorum süperrr..
forumda aramada yaptırabilirsin çok bilgi var f650 hakkında
Merhaba...
aslında motordan ne beklediğine de bağlı biraz ...
ben ilk motorum olan MCT (Mondial) 250 de en çok yolların çukurlarından ve bel ağrısından şikayetçiydim...bir de tabii titreşim...ve tabii elinin altında her zaman olması gereken GÜÇ...
F650 bütün bu sorunlarımı çözdü hocam....emin ol...
Ama enteresandır şehirçinde arabalarla beraber motor kullanmak zaten zordu, bu motorla da çok kolay değil..190 kg yanılmıyorsam ve gitmediğin sürece biraz ağır kaçıyor ...ama bir kere yürüdü mü kuzu gibi o ayrı...
Sesi çok hoşuma gidiyor bir de...
Tek silindir...48 Beygir...2 kişi bindiğinde bile adam başına 24 beygir düşer ki bu gerçekten konfor ve güven sağlıyor....
4 valve...Km de karışık (şehiriçi ve şehirdışı) 130 YTL gibi bir rakam var bende ama diğer kullanıcı arkadaşlar ne der bilemiyorum...MCT de 100-110 yakıyordu dolayısı ile ekonomik bir makine diyebiliriz...
3500 devirde, 90-100 km/h, muhteşem bir gidişi var yolda...gerçekten çok keyifli...
Bir de tek silindir, daha az problem...mekanik anlamda da katır gibi olduğunu söylüyorlar...bakalım görücez...
1997-1999 arası , uygun fiyatlara makineler bulabilirsin...
Şimdiden hayırlısı olsun..ben çok memnunum..Tanrı da gönlüne göre versin arkadaşım...
Selamlar....
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
git deneme surusu icin rezervasyon yaptir..
bi dene bakalm nasil gider naapar, sevecek misin bakalm..
http://www.bmw-motosiklet.com/index....devusu_mc.aspx
kolay gele..
Shakulin
650 cc bir motosikletin 100 km de 13 ytl yakması gerçekten inanılmaz BMW kataloglarında bu veriler vardı açıkçası pek inanmamıştım tek silindirli olması dezavantaj diye bahsediliyordu ancak kullanıcılardan ben kötü bir yorum işetmedim...
2004 BMW'lerde çift buji + enjeksiyon sistemi var, o yüzden 90 km sabit hızda 3.2 lt yakıt tüketimi var. Neredeyse 125cc'lik bir motorla aynı Motor tam dolu depoyla 192 kg ağırlığında ve 50 hp gücünde.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)