;) Geçmişolsun
Benim motorum da 2002 model ve geçen sene başıma gelmişti bu olay.
Bakım prosedürüne 8 - 9 yıl sonra kontak kabloları yenileme eklenmeli p
boyum 1.85 cm kilom 120 kg. bu motor bana uyar mı?
Fanatik motorun tam hayallerimdeki alet...F650 im olsun bi milyon dolar borcum olsun...
çokda temiz ve şık duruyor...fenerbahçeli olmanız ayrı bir sempati kaynağı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Valla Savaş Abi benim BMW camiasına girmemi engelliyor lobi yapıyor...illede Bisan roadstar alacakmışım...bana bir komple kurulmakta... kendisi uygun fiyata buldu şimdi fiyatlar uçuşa geçti...yapacak bir şey yok...aklını kullan çift silindirli al dimi hacım...aklın..mantığın ve huzurun buluştuğu nokta F650 bence...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
! ! ! BAHARA MERHABA KAMPANYASI ! ! !
BU FIRSAT KAÇMAZ
BMW F650 Metzeler Tourance ön/arka lasik takımı;
MT'ye Özel Kampanya
385,00 TL ( nakit/tekçekim)
KARGO ÜCRETSİZ
İSTANBUL İÇİN MONTAJ ÜCRETSİZ
KDV DAHİL
İÇ LASTİK HARİÇ
Akıllı her motorcunun yolu Roadstar'dan geçmeli
O motor acaip keyifli bir motor,Parça gani,hava bin beşyüz.3 Lt benzinle 100 km.
yoldışı merakımız olmasa F650Gs in yanına Roadstar alırdım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------
F650gs BMW nin alt sınıf motorudur,ama kalitelidir.Gösterişlidir,cefakardır,güvenilir motordur ondan vazgeçmiyorum.
F650Gs den sonra düşüneceğim motor da yine bir BMW olacaktır nasipse,belki bir G650 filan
1150 ya da 1200 serileri benim yol koşullarım için çok uygun değil.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------
sis farların micro DE,
FF50 oval biçimli olur.
örnekleri burada
http://www.turanzaim.com/Hella-Sis-ve-Suruculer-1-2
ben bir çift MicroDE ve bir çift FF50 sürücü (ışın kılıcı)taktım
son derece memnunum.
buradan hareketle arabama da FF75 taktım,uzun huzmelerle birlikte FF75 i de açtığımda ortalık gündüz gibi aydınlanıyor,karşıdan gelip de uzunları ile gözümü alanları bir selektörle hizaya getirebiliyorum
Touratech koruma demirini touratech.de sitesinden alabilirsiniz, ya da mototal'e sipariş verebilirsiniz,
şimdilik bir koruma demiriniz olduğuna göre bence öncelikli olarak yan çanta demirlerini ediniip takmanız uygundur.motorun yan tamponu gibi iş görüyorlar.
Benim Savaş abim işini bilir...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
normal satılık olmadığı için buraya yazıyorum affola, sonuçta herkese hitap eden bir durum değil.
kendim için aldığım fakat bası sebeplerden satmak durumunda kaldığım diecast'leri satıyorum. maliyet fiyatının yaklaşık 3 TL üstüne :D
ilandaki fiyatı gözardı edin, üçünü 90 liraya vereceğim: hiç sergilenmemiştir, kutuları açılmamıştır. sadece kırmızı olanın kutusu açılmıştır gösterge sticker'ı fotoğraflamak için.
http://www.sahibinden.com/3_adet_1_1...XQQdisplayitem
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
F650Gs in tek buji ile çift bujisi arasında çok ciddi bir yakıt farkı olmadığını duymuştum.Ama kulaktan dolma bir bilgi tabii bu.
2004 altı bir modele üst kapak değiştirmek ve çift bujiye geçmek çok mantıklı değil.
birincisi maliyet,ikincisi F650gs göründüğünden daha komplike bir elektrik sistemine sahip.Mekanik kısmı halletsen bile beyin "ula bu ikinci buji nerden çıktı,bu işte bir yamukluk var,ben stop ettiririm bu motoru" derse ve" cart cart" hata kodları yazarsa bi daha asla laftan anlamaz.
Servis kontrolunde bildiğim kadarı ile dış görünüşü dikkatlice incelerler,ancak
Borusan ı bir ara,bu kontrolde motoru diagnostik cihazına bağlıyorlarsa nispeten daha ciddi bir inceleme olur.Ciddi bir inceleme yapılıyorsa 200-300 vermekten de kaçınma,Çünkü gözden kaçan bir ayrıntı çok çok pahalıya patlayabilir.
plastik Malzeme yorgunluğu 1 yaşında motorda bile olabilir.GS in grenajlarını özensiz şekilde 10-15 kere söküp takarsan o grenajların civata delikleri yorulabilir
Mekanik olarak yorulma kolay kolay olmaz,50 yaşında BMW ler yollarda dolaşıyor.
şahsen 2000 model 10.000 km deki bir motor yerine 20000 model ve her yıl düzenli kullanılmış daha yüksek km deki motoru tercih ederim.
advrider.com da 80.000 km-100.000 km yi devirip de sorun yaşamayan bir sürü Gs kullanıcısı var.[COLOR="Silver"]
Savaş bey,cevabınız için teşekkür ederim.Uzun km yapsada bakımlı bir BMW'nin sorun çıkarmayacağı konusunda size katılıyorum.45.000 km'de bir dakar'la pazarlık halindeyim.40.000 ya da 50-60 bin'e gelince değişmesi gereken bi parçası yada ağır bakımı var mı mesela arabalardaki triger debriyaj vs gibi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------
http://www.sahibinden.com/mototalya_...XQQdisplayitem Bu linkte bulunan Dakarın renginden daha önce hiç görmedim.Sizce orjinal olma olasılığı nedir?Grenajda dakar yazmaması ve dakar logosu olmaması normal mi?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)