Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #621

    Üyelik
    20 Aralık 2009
    Şehir
    35.5
    BMW'de sorun parça fiyatı değildir. BMW'de sorun uçuk saate bağlı işçilik ücretindedir. F650 için isterseniz bir yedek parça fiyat araştırması yapın muadili diğer markalara göre yedek parça fiyatlarının çok daha uygun olduğunu görürsünüz. Ama dediğim gibi 40tl parçaya, 70tl işçiliğe gibi faturalar ödeyebilirsiniz rahatlıkla.

    94 model 55 bin eğer bu doğru bir rakam ise Motosikleti süs eşyası olarak kullandım demektir bence.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622

    Üyelik
    30 Eylül 2009
    iyi günler arkadaşlar,

    f 650 gs sahibi olmak istiyorum ancak sıfırına gücüm yetmiyor,2nci el 2005-2006 model alabilirim fakat o modeller içinde tek silindir olması sebebiyle titreşim sorunu var gibi yorumlar duydum,kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirlermi acaba?

    syg

  3. #623
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı morfi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler arkadaşlar,

    f 650 gs sahibi olmak istiyorum ancak sıfırına gücüm yetmiyor,2nci el 2005-2006 model alabilirim fakat o modeller içinde tek silindir olması sebebiyle titreşim sorunu var gibi yorumlar duydum,kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirlermi acaba?

    syg
    tek silindir,yüksek torklu ve güçlü bir makinada titreşim olmaması imkansız.
    Bundan bazıları rahatsız olabilir ,ama enduroda titreşimden rahatsız olan bir enduroconun da enduroculuğu bana göre tartışılmalıdır
    F650GS ile dünya turu yapanların olduğunu da unutmamak gerekir bu arada.

  4. #624
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı morfi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler arkadaşlar,

    f 650 gs sahibi olmak istiyorum ancak sıfırına gücüm yetmiyor,2nci el 2005-2006 model alabilirim fakat o modeller içinde tek silindir olması sebebiyle titreşim sorunu var gibi yorumlar duydum,kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirlermi acaba?

    syg
    Benim motorum CS'ti gerçi ama tasarım ve kayışlı olması dışında aynı özellikteler.

    Evet kesinlikle titreşim var. Hatta şöyle diyeyim motoru aldığım gün akşam titreşim nedeniyle pişmanlık vardı içimde. Yarım saat kullansam ellerim felaket karıncalanmaya başlıyordu motordon indiğimde. Yani ilk gün elimde biraz hayalkırıklığı vardı.

    Nerdeyse 2 yıl o motordan hiç inmedim. 47 bin km yaptım iki yılda. Uzun gezilere çıktım. Ve bir kez olsun bu titreşim beni tek konu hariç rahatsız etmedi.(tek konu dediğimde 130km/h üzeri hızlarda, gece arkadan gelen araçların farlarını tek görüyorsun titreşim nedeniyle) Tek silindir olmasının dezavantajı bu. Ama bunun yanı sıra yakıt tüketimi çok düşüktür(100km'de 3.5-3.8 litre arası) çok dengeli ve bakımlarını yaparsan sorunsuz bir motordur.

    F650 almayı düşünenlerin titreşimden çok servisini düşünmeleri lazım. Çünkü Ankara'nın doğusuna geçtiğinizde servis ve yedekparça sorun olur.

    Birde bu motor 651 cc'dir gerçekte. 1cc nedeniyle üst vergi diliminden vergilendirilir.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  5. #625

    Üyelik
    30 Eylül 2009
    teşekkürler yorumlarınız için,

    çok yüksek sürat düşkünü değilim eğer vibrasyon konusu sadece yüksek süratlerde rahatsız edici boyutlara çıkıyorsa...

    çok uzun yapamam zaten hafta sonu şile yolu ve sapanca - maşukiye taraflarında daha çok kullanacağım birde aradaki ist-sapanca otobanı.

    borusan istinyede bir hafta sonu eğitim almıştım orda f 650 gs kullandırmışlardı.o zamandan beri başka bir motor düşünemez oldum,tek kelimeyle harika bir makineydi ama maalesef fiyatı çok geliyor şuanda o yüzden 2 sene kadar nispeten düşük model kullanıp belki sonrasında çift silindire geçebilirim.

  6. #626
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı morfi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler yorumlarınız için,

    çok yüksek sürat düşkünü değilim eğer vibrasyon konusu sadece yüksek süratlerde rahatsız edici boyutlara çıkıyorsa...

    çok uzun yapamam zaten hafta sonu şile yolu ve sapanca - maşukiye taraflarında daha çok kullanacağım birde aradaki ist-sapanca otobanı.

    borusan istinyede bir hafta sonu eğitim almıştım orda f 650 gs kullandırmışlardı.o zamandan beri başka bir motor düşünemez oldum,tek kelimeyle harika bir makineydi ama maalesef fiyatı çok geliyor şuanda o yüzden 2 sene kadar nispeten düşük model kullanıp belki sonrasında çift silindire geçebilirim.
    ) herkese aynı tuzak... Hatırlatma eğitimi değil mi? Bende bir gün Sarp beyden o kursu almış iki gün sonrada f650gs almaya gidip f650cs almıştım.

    Motoru ne kadar devrinde kullanırsan titreşim o kadar azalıyor.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  7. #627
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Yiğiti öldür ama hakkını ver.. F650 titreşimli bir makina lakin tün dünya turları GS lerle yapılır.. Mesela BMW yedek parçada pahalıdır ama sade ve yalın bir motoru ile belli süre sonra scooter tamirinden daha kolay tamir edileceği keşfedilir..
    60 yaşında bir usta bana scooter tamir etmektense polislerin f650 lilerini söküp takmamnın çok daha pratik ve kolay olduğunu söylemişti.
    Güzellik bence basitlikle....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  8. #628

    Üyelik
    30 Eylül 2009
    sarp yoktu benim zamanımda,ordakilerede sormuştum marka ne olursa olsun mutlaka enduro olsun demişlerdi.f 800 gs'de çok tavsiye ettiler ama malum fiyatları çok yüksek - artık mecburen kıpraşım falan umursamayıp temiz bir 2nci el f 650 gs bulmak kaldı.

  9. #629
    magicboy135 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1957 r50
    arkadaşlar birazdan otobüse binip, 2004 f650 gs dakar modeli motoru incelemeye gideceğim ve eğer fiyatta anlaşırsam büyük ihtimalle alacam. Bu konuda ki bütün mesajları okudum ve okudukça böyle bir motora sahip olma hissi beni git gide daha da heyecanlandırıyor. İnşallah yakında ben de aranıza katılacağım. Herkese selamlar...

  10. #630
    mslck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    sivas, istanbul,
    Motosikleti
    F650 GS

    düzensiz rölanti ve stop etme...

    Arkadaşlar başına gelmiş olabileceklerden yardım istiyorum. 2004 F 650 GS 22.000 de.

    Bazen rölenti düzensizleşiyordu, eski bedford kamyonlar gibi çalışmaya başlıyordu. Eğer kontağı kapatıp biraz bekleyip açmazsam stop etmeye başlıyordu.

    Rölanti düzensizken devir saati bi 2200 fırlıyor tekrar 1500 e düşüyor stop edecek gibi olunca beyin yeniden gaz veriyor ve aynen bedford kamyonlar gibi çalışyordu. Bunu bazen huyu tutunca yapıyordu. Bazen bundan hiç eser kalmıyordu.

    Bugün kontağı kapatıp ne kadar beklediysem de sonuç değişmedi ve artık çalışır çalışmaz stop ediyor. Rölantinin dalgalanması çok daha belirsiz şekilde ama daha çok stop ediyor. Gazı açık tutarsam alet çalışmaya devam ediyor. Mecburen eve kadar gaz ayar vidasını açıp aleti 1700 devir civarına kadar sürekli gazda bırakarak geldim. direksiyonu çevirince gaz telinin hiç boşluğu kalmadığı için devir fırlıyordu. baya sıkıntı oldu... Eve yaklaşınca 2. viteste gazı kapattım ve bir müddet 7000-7400 devir gittim ve sıkıntı bitiverdi. Bu mekanik olmamalı sadece arasıra yapıyor, elektronik birşey bir hata kodu düşmüş olabilir beyne ama henüz vaktim yok gibi göstermek için ne olabilir?

    Bu arada BMS kontrol ünitesi birkaç defa akü sökülerek şarj edilirken sıfırlandı, sanırım o zaman bir müddet bu olay olmamıştı.
    kısmetindir gezdiren yer yer seni...

  11. #631
    magicboy135 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1957 r50
    arkadaşlar motorumu aldım ve az önce ilk düşüşümü yaptım. yokuş yukarı bir yerde durmam gerekti, frenlememi yaptım, durdum, ayaklarımı yere koydum, ayaklığı açamadan motor sağa doğru yatmaya başladı motoru taşıyamadım ve yavaş yavaş sağa doğru slow motion bir şekilde üstüme düştü :( Allahtan ayağımda koruyucu çizme vardı altında kalan ayağıma bir şey olmadı ama moralim çok bozuldu, etraftan insanlar geldi yardım edip motoru kaldırdık, motoru kontrol ettim ve hiç birşey yoktu, sanırım yavaş düştüğü için.

    Peki arkadaşlar yokuş yukarı duruş, kalkış ve parkı nasıl yapmalıyım bilgi verirseniz çok sevinirim. teşekkürler.

  12. #632
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı magicboy135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorumu aldım ve az önce ilk düşüşümü yaptım. yokuş yukarı bir yerde durmam gerekti, frenlememi yaptım, durdum, ayaklarımı yere koydum, ayaklığı açamadan motor sağa doğru yatmaya başladı motoru taşıyamadım ve yavaş yavaş sağa doğru slow motion bir şekilde üstüme düştü :( Allahtan ayağımda koruyucu çizme vardı altında kalan ayağıma bir şey olmadı ama moralim çok bozuldu, etraftan insanlar geldi yardım edip motoru kaldırdık, motoru kontrol ettim ve hiç birşey yoktu, sanırım yavaş düştüğü için.

    Peki arkadaşlar yokuş yukarı duruş, kalkış ve parkı nasıl yapmalıyım bilgi verirseniz çok sevinirim. teşekkürler.
    geçmiş olsun,önce düşmeyi ve motoru kaldırmayı öğrenirsen gerisi kolay,
    Hiç düşmemiş biri de düşmeyi öğrenemez.
    Dururken düşen motorda ilk hata gidonu sıkıca kavramak ve motoru bırakmamaktır.

    Motoru düşürmemek için gücünü gidondaki ellerinden çok motoru dik tutmak için bacaklarına ve kalçalarına vermek zorundasın.
    Nasıl ve nerede düşersen düş,düşmeyi önleyemediğini anladığın andan itibaren ilk yapacağın şey motordan kurtulmaktır Motor sağa yatıyorsa sağ el ve sağ ayağını,sola yatıyorsa sol el ve sol ayağını çekeceksin.Bunu yaparsan motorun yattığı yerin tersine doğrulmuş olursun ve zarar gören sadece motor olur.
    F650Gs ya da Dakar'da eğer Hepco becker koruma demiri ve yan çanta demirleri varsa dururken düşmelerde sadece elciklerin dış kısmı,belki manetler ,varsa Topcase hasar görebilir,onun dışında ciddi bir hasar hatta çizik bile olmayabilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------

    Alıntı mslck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar başına gelmiş olabileceklerden yardım istiyorum. 2004 F 650 GS 22.000 de.

    Bazen rölenti düzensizleşiyordu, eski bedford kamyonlar gibi çalışmaya başlıyordu. Eğer kontağı kapatıp biraz bekleyip açmazsam stop etmeye başlıyordu.

    Rölanti düzensizken devir saati bi 2200 fırlıyor tekrar 1500 e düşüyor stop edecek gibi olunca beyin yeniden gaz veriyor ve aynen bedford kamyonlar gibi çalışyordu. Bunu bazen huyu tutunca yapıyordu. Bazen bundan hiç eser kalmıyordu.

    Bugün kontağı kapatıp ne kadar beklediysem de sonuç değişmedi ve artık çalışır çalışmaz stop ediyor. Rölantinin dalgalanması çok daha belirsiz şekilde ama daha çok stop ediyor. Gazı açık tutarsam alet çalışmaya devam ediyor. Mecburen eve kadar gaz ayar vidasını açıp aleti 1700 devir civarına kadar sürekli gazda bırakarak geldim. direksiyonu çevirince gaz telinin hiç boşluğu kalmadığı için devir fırlıyordu. baya sıkıntı oldu... Eve yaklaşınca 2. viteste gazı kapattım ve bir müddet 7000-7400 devir gittim ve sıkıntı bitiverdi. Bu mekanik olmamalı sadece arasıra yapıyor, elektronik birşey bir hata kodu düşmüş olabilir beyne ama henüz vaktim yok gibi göstermek için ne olabilir?

    Bu arada BMS kontrol ünitesi birkaç defa akü sökülerek şarj edilirken sıfırlandı, sanırım o zaman bir müddet bu olay olmamıştı.
    Bu sorunu çoğumuz zaman zaman yaşarız.Sanki motorun rölantisi aşırı düşmüş gibi olur.
    İlk yapacağın şey gaz telini eski konumuna getirip oksijen sensörünü temizlemek.
    Buna üşeniyorsan gaz telini gevşetip uzunca bir yol yapmak.teknik olarak izah edemem ama bir kaç kez işe yaradığını gördüm.

  13. #633

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    XL700 TA

    Benimde sorularım olacaktı...

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun,önce düşmeyi ve motoru kaldırmayı öğrenirsen gerisi kolay,
    Hiç düşmemiş biri de düşmeyi öğrenemez.
    Dururken düşen motorda ilk hata gidonu sıkıca kavramak ve motoru bırakmamaktır.

    Motoru düşürmemek için gücünü gidondaki ellerinden çok motoru dik tutmak için bacaklarına ve kalçalarına vermek zorundasın.
    Nasıl ve nerede düşersen düş,düşmeyi önleyemediğini anladığın andan itibaren ilk yapacağın şey motordan kurtulmaktır Motor sağa yatıyorsa sağ el ve sağ ayağını,sola yatıyorsa sol el ve sol ayağını çekeceksin.Bunu yaparsan motorun yattığı yerin tersine doğrulmuş olursun ve zarar gören sadece motor olur.
    F650Gs ya da Dakar'da eğer Hepco becker koruma demiri ve yan çanta demirleri varsa dururken düşmelerde sadece elciklerin dış kısmı,belki manetler ,varsa Topcase hasar görebilir,onun dışında ciddi bir hasar hatta çizik bile olmayabilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------


    Bu sorunu çoğumuz zaman zaman yaşarız.Sanki motorun rölantisi aşırı düşmüş gibi olur.
    İlk yapacağın şey gaz telini eski konumuna getirip oksijen sensörünü temizlemek.
    Buna üşeniyorsan gaz telini gevşetip uzunca bir yol yapmak.teknik olarak izah edemem ama bir kaç kez işe yaradığını gördüm.
    BUnu bende ki kere yaşadım , benzinden zannediyordum, tesadüf mü artık bilemeyeceğim, alışkanlığımı değiştirip her ikisinde de farklı benzincilerden benzin almıştım.

    Bunun dışında benim motorda da ilk çalıştırma için azıcık gaz vermem gerekiyor, ustaya sorduğumda jikle otomatik olduğundan gaz vererek çalıştırmak (aklıma yatmadı)gerekir dedi, beceremediği bişey yada uğraşmak istemediği bi sorunla karşılaştığımızı düşünüyorum... Sebebi ne olabilir sizce...

    Son olarak, selektör düğmemin altta sabitleyen tırnağı kırıldı şu an eğreti duruyor , sadece bu plastik parçayı tedari edebileceğim bir yerler varmıdır, yada basitçe tamir edebileceğim. bmw ye sorduğumda didonun solundaki tüm aparatı veriyorlarmış 400 avrocuk.
    1881 -193

  14. #634
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    [/COLOR]
    Bu sorunu çoğumuz zaman zaman yaşarız.Sanki motorun rölantisi aşırı düşmüş gibi olur.
    İlk yapacağın şey gaz telini eski konumuna getirip oksijen sensörünü temizlemek.
    Buna üşeniyorsan gaz telini gevşetip uzunca bir yol yapmak.teknik olarak izah edemem ama bir kaç kez işe yaradığını gördüm.[/QUOTE]

    Selam savaş abi bu oksijen sensörünün yerini ve nasıl temizlendiğini anlatabilirmisin teşekkürler.

  15. #635

    Üyelik
    13 Eylül 2008
    Alıntı mslck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar başına gelmiş olabileceklerden yardım istiyorum. 2004 F 650 GS 22.000 de.

    Bazen rölenti düzensizleşiyordu, eski bedford kamyonlar gibi çalışmaya başlıyordu. Eğer kontağı kapatıp biraz bekleyip açmazsam stop etmeye başlıyordu.

    Rölanti düzensizken devir saati bi 2200 fırlıyor tekrar 1500 e düşüyor stop edecek gibi olunca beyin yeniden gaz veriyor ve aynen bedford kamyonlar gibi çalışyordu. Bunu bazen huyu tutunca yapıyordu. Bazen bundan hiç eser kalmıyordu.

    Bugün kontağı kapatıp ne kadar beklediysem de sonuç değişmedi ve artık çalışır çalışmaz stop ediyor. Rölantinin dalgalanması çok daha belirsiz şekilde ama daha çok stop ediyor. Gazı açık tutarsam alet çalışmaya devam ediyor. Mecburen eve kadar gaz ayar vidasını açıp aleti 1700 devir civarına kadar sürekli gazda bırakarak geldim. direksiyonu çevirince gaz telinin hiç boşluğu kalmadığı için devir fırlıyordu. baya sıkıntı oldu... Eve yaklaşınca 2. viteste gazı kapattım ve bir müddet 7000-7400 devir gittim ve sıkıntı bitiverdi. Bu mekanik olmamalı sadece arasıra yapıyor, elektronik birşey bir hata kodu düşmüş olabilir beyne ama henüz vaktim yok gibi göstermek için ne olabilir?

    Bu arada BMS kontrol ünitesi birkaç defa akü sökülerek şarj edilirken sıfırlandı, sanırım o zaman bir müddet bu olay olmamıştı.

    Teknik adını bilmiyorum ama seleyi kaldırınca akü tarafına doğru baktığınızda lastikten yapılmış ve motora dışardan alınan havayı götüren bir boğaz göreceksiniz, o lastik parçada delik/yırtık olup olmadığını uzunca bir tornavida ile kontrol edin. Bu dedikleriniz benim de başıma gelmişti, motor gaz vermedigim an stop ediyordu ve çok ısınıyordu, bu parçayı değiştirince düzeldi (sonradan farkettim ki kolay yapışan bir parçaymış yenisini almaya gerek yok). Eğer tam anlatamadıysam bir ara parçanın ve yerinin fotoğrafını eklerim, şimdilik http://www.maxbmwmotorcycles.com/fic...=042000-102003 bu siteden INTAKE MUFFLER, MOUNTING PARTS kısmını seçin. Yanlış hatırlamıyorsam oradaki 16 numaralı parça olmalı

    Beyni sıfırlamak için aküyü sökmenize gerek yok o arada kablosunu çıkartıp bir kaç dakika beklemeniz yeterli. Biraz alakasız olacak ama isterseniz söküp eve götürebilirsiniz bile, hem böylece anahtarı olsa bile kimse motoru çalıştıramaz

  16. #636
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı cuncun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BUnu bende ki kere yaşadım , benzinden zannediyordum, tesadüf mü artık bilemeyeceğim, alışkanlığımı değiştirip her ikisinde de farklı benzincilerden benzin almıştım.

    Bunun dışında benim motorda da ilk çalıştırma için azıcık gaz vermem gerekiyor, ustaya sorduğumda jikle otomatik olduğundan gaz vererek çalıştırmak (aklıma yatmadı)gerekir dedi, beceremediği bişey yada uğraşmak istemediği bi sorunla karşılaştığımızı düşünüyorum... Sebebi ne olabilir sizce...

    Son olarak, selektör düğmemin altta sabitleyen tırnağı kırıldı şu an eğreti duruyor , sadece bu plastik parçayı tedari edebileceğim bir yerler varmıdır, yada basitçe tamir edebileceğim. bmw ye sorduğumda didonun solundaki tüm aparatı veriyorlarmış 400 avrocuk.
    kırmızı selektör düğmesi di mi?
    Borusan'da ayrı olarak satılıyor.
    F650 Gs ve dakarların çoğunda bozuktur.Kimse de değiştirmez.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

    Alıntı mgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]
    Bu sorunu çoğumuz zaman zaman yaşarız.Sanki motorun rölantisi aşırı düşmüş gibi olur.
    İlk yapacağın şey gaz telini eski konumuna getirip oksijen sensörünü temizlemek.
    Buna üşeniyorsan gaz telini gevşetip uzunca bir yol yapmak.teknik olarak izah edemem ama bir kaç kez işe yaradığını gördüm.
    Selam savaş abi bu oksijen sensörünün yerini ve nasıl temizlendiğini anlatabilirmisin teşekkürler.[/QUOTE]

    sağ grenajın altında bir yerdeydi yanlış hatırlamıyorsam.Üflemekle,yada fazla basınçlı olmayan havayla temizleniyor.

  17. #637

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Motosikleti
    Kawasaki zxr 250 ninja black
    Merhabalar , 94-95 model f650 alınırmı ? Direk sordum lütfen sizde direk alınır veya alınmaz diye cevap vermeyin. gönül isterki 2010 modele binmek fakat maddi olarak olanaksızlıktan şimdilik 94-95 kurtaracak.

  18. #638

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    XL700 TA

    Renk Gri ama...

    [QUOTE=savaskayan;1982177]kırmızı selektör düğmesi di mi?
    Borusan'da ayrı olarak satılıyor.
    F650 Gs ve dakarların çoğunda bozuktur.Kimse de değiştirmez.[COLOR="Silver"]

    Bende ki motor 2001 F650GS bundanmıdır bilemem de selektör düğmesi gri, Borusana bende sormuştum parça olarak yok tümünü alacaksınız demişlerdi , eğer sadece o parçayı tek veriyorlarsa iyi. Bir daha sorayım bakalım ne diyecekler...
    1881 -193

  19. #639
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    [QUOTE=cuncun;1985673]
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kırmızı selektör düğmesi di mi?
    Borusan'da ayrı olarak satılıyor.
    F650 Gs ve dakarların çoğunda bozuktur.Kimse de değiştirmez.[COLOR="Silver"]

    Bende ki motor 2001 F650GS bundanmıdır bilemem de selektör düğmesi gri, Borusana bende sormuştum parça olarak yok tümünü alacaksınız demişlerdi , eğer sadece o parçayı tek veriyorlarsa iyi. Bir daha sorayım bakalım ne diyecekler...
    yapımarketlerde epoksi bazlı yapıştırıcılar var. iki adet tüp şeklinde ve karıştırılarak kullanılıyor. neredeyse sıfırından daha sağlam tamiratlar mükün. bu tarz birşeyle tamir yoluna da gidebiliriniz.

  20. #640
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Merhaba. Akümün durumu iyi değil. Hangisini tavsiye edersiniz? Marka, model ve nereden? Üzerindeki orijinal BMW aküsü ve 2004 model. Çok iyi dayandı. Yenisi ne kadar acaba?
    Daha yüksek amper taktıran oldu mu? 12Ah üzeri? Sığıyor mu yerine?
    Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Selamlar.
    The Venturer


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler