Tüh.
Stokta bişey kalmadı. 4 adet buji, 2 adet yağ filtresi var.
Fıstıkta da kullanabiliyorum. Lazım olursa paylaşırız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 PM ----------
Takalım da ortağım, neye kullanacaksın bunu?
Bu kısım, işin yarısı. daha çakmak soketi bağlaman, grenajı delmen falan lazım.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Takalım da ortağım, neye kullanacaksın bunu?
Bu kısım, işin yarısı. daha çakmak soketi bağlaman, grenajı delmen falan lazım. [/QUOTE]
hava komprasörü aldık ya shell den onu bağlarız yolda lastik falan inerse şişirmek için ama grenaj delinecekse boş ver yoldan bir araba çevirip yardım isteriz daha olmadı öyle bir durumda
rüzgarınla sarıl bana hayallerim üşümeden
ok.
12v. çakmak soketi al, bağlayalım.
seyyar yaparız, hiçbir yeri delmeyiz.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Herkese Selamlar,
Gunlerdir yaptigim arastirmalar (ya insanlara soru sormak ne kadar zormus herkes farkli birseyler diyor, kafam allak bullak oldu) sonucunda BMW 650 GS veya CS almaya karar verdim. Sahibinden.com sitesinde çeşitli ilanlar gördüm. İnşallah bir hafta içerisinde ben de motor almış olmayi umuyorum.
Siz BMW kullanicilara sormak istedigim sorular var. Yardimci olursaniz cok tesekkur ederim.
Sizce ayni fiyata sahip iki motor arasinda düşük model ve düşük kilometre olanini mi tercih etmeliyim yoksa yüksek model ve yüksek km olaninı mi? (Ornek olarak 2002 model 23000 km' de yoksa 2006 45000 km' de olanini mi?)
İkinci sorum aldigim motoru servise kontrol ettirmek istiyorum. Lutfen siz degerli abilerim ve arkadaslarim bana İstanbul içerisinde hem alacagim motoru kontrol ettirmek için hem de aldiktan sonra guvenle gidebilecegim servis veya usta tavsiye edebilir misiniz?
Bir de son olarak, ben ilk defa sahibinden.com' da motor alacagim. Sizce soylenen veya talep edilen fiyatlarin esnekligi tahminen nedir? Yani 12.000 TL istenilen bir motor ne kadara kadar dusulebiliyor. Bu konuda tecrube sahibi kisilerden bilgi istiyorum..
Herkese tesekkurler.
Motorumu aldiktan sonrada sorularimla sanırım sizlere rahatsizlik vermeye devam edecegim.
Tesekkurler. Saygilar.
Hayırlısı olsun.
Ben o kadar vereceksem, 2004 ve üstü olan makinalara bakardım.
Kadıköy/Hasanpaşada Melih usta var. Sonuna kadar güvenebilirsin.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
12.000 Tl gibi bir bütçen varsa 2004 ve üstü motorlara bakmalısın,Dayanıklı bir motor olduğu için km çok fazla önemli değil,20.000 ve 40.000 deki büyük bakımları yapılmış olmalı.Grenajlarına filan fazla takılma,grenajlar plastiktir sonuçta ve gerçek endurocu için çok şey ifade etmez.
Genel olarak şu an ikinci el motor almak için doğru zaman değil,Fiyatlar 2 ay sonra dibe doğru gider.Mart sonundan itibaren de yükselişe geçer
Bakımlarının yapılmış olması ve motor üzerindeki aksesuarlar da fiyatı belirlemede etkilidir,Örneğin kappa yan çanta demirleri 350 Tl,kappa 46 Lt çanta 300 Tl,Hella sis takımı 250 Tl,Hepco becker koruma demiri 300 Tl civarındadır.Bunları almak ayrı bir dert takmak ayrı bir derttir.
Bir de motordan anlamayan,bakım hakkında bilgi sahibi olmayan adamdan motor alınmaz.Buna dikkat et
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
merhabalar..
2006 model gs imle yaklasık 17.000 km yol yaptım son 7-8 aydır yaklasık 50-70 km hızlarda ellerimi gidondan cektigimde inanılmaz bir titresim oluyor mudahale etmezsem bu dahada artıyor bircok arkadasa danısdım sordum herkesin ortak kararı on teker balansı idi onuda2 kere cesitli zamanlarda yaptırdıgım halde bu sorunum gecmedi bu konuda dusuncelerinze ihtiyacım var..
saygl..
Bir kaç faydalı bakım videosu
http://video.google.com/videosearch?...W+F650&start=0
oooffffff offffff
::sefereee
Mutlu bayramlar F650 ciler,Bayramınız şeker gibi geçsin.
Ben de şeker gibi geçsin diye bi Japon cross motor aldım oğluma,daha çok kendim kullanacağım,F650 nin ağır kalacağı çamurlara,bataklara tepelere dalacağım ama maalesef bu bayramda kullanamayacağız,ufak tefek eksikleri var,Uzun süre samanlıkta yatmış,sinyal camı,grenajı debriyaj maneti filan değişmesi gerekiyor lakin kim derse bundan sonra"japon malı motor" inanmam,Servisi bol,parçası yok.
Türkiye'deki en büyük 3 servisi aradım.Hiç birinin elinde parça yok,"hepsi" ısmarlayacağız fabrikadan gelecek" modunda.
Hatta on paralık arka fren hidrolik deposu fabrikada bile yok.Japonya'dan gelecekmiş.
Milletin tu kaka ettiği,pahalı dediği Borusan'da ise tek bir civataya bile sipariş ettiğimde maille teyit alıyorlar,"yanlış olmasın bu civata mı? "deyip fotosunu gönderip,ertesi gün elime ulaştırıyorlar.
Çinli motorların da gözünü seveyim,biri olmazsa öteki uyar parçasız kalmazsın.Motoru yatırmazsın.
Motorunuzun kıymetini bilin,tadını çıkarın.
Belki bilenler olabilir, ben yeni fark ettim paylaşayım dedim.
Motorum epeydir sıkıntılı gibi gidiyordu, sanki birileri arkasından asılıp çekiyor gibi gitmek için direniyordu. Akıcı ve seriliği eskisi gibi değildi. Dün yağ deposundaki yağı elimle muayene ettim. Yağ bütün özelliğini neredeyse kaybetmiş, şerbet gibi olmuş. Henüz bakım ve yağ değişim km sinin gelmediğini düşündüm. Evde repair manual i tekrar incelediğimde şunu fark ettim ki, benim bildiğimin aksine bmw f 650 nin yağ değişim aralığı her zaman 10.000 km filan değil.
10.000 de bir değişeceğimi söylediğimde başka marka motoru olan arkadaşlar söylediğime; biz 2500 de değişiyoruz nasıl olur diye inanmamışlardı. Lafın kısası manual de yazan şey şu;
[IMG][/IMG]
Eğer motosiklet sadece kısa geziler için kullanılıyorsa yada 0 derecenin altında kalıyorsa 3 ayda bir yada en geç her 3000 km/1800 milde bir değiştirin...
İşe gidip gelmek için kullanılan bir motosiklette sanırım bu kategoriye giriyor. yağım 6000 km de Umarım sıkıntım yağın eskimiş olmasındandır. O zaman bu hafta sonu yağ değişimi var...
Yağ ve filtreler ile ilgili (hava ve yağ filtresi) ucuz ve hızlı erişimi olan öneriler itina ile değerlendirilir.
Yeni gördüğüm bir bilgiydi paylaşmak istedim. Tekeriniz düz bassın...
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
Manuel'in çevirisi doğru ama zaten 0 derece altı yağlar var. Olay bana vizkozite olayı gibi geliyor. Borusan da10.000'den 10.000'e çağırıyor.
Buyur çık işin içinden!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:58 AM ----------
Bunlardan faydalanabilirsiniz. Yazdığım başlığı (15.000 km)ciddiye almayın.
Yağ-yağ ve hava filtre değişimi
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-resimli.html
Radyatör ve antifriz ile ilgili başlık
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-degisimi.html
Yağ filtre siparişinizi buradan verebilirsiniz. Balatalar da mevcut ama balata kalitesini bilmiyorum. Diğer arkadaşlar bilgi verebilirler. Ama kaliteli balata takmak zorunda olduğumuzu biliyorum. Hava filtreleri de mevcut 2. sayfada.
http://www.yedekparcasiparis.com/catinfo.asp?cid=257
The Venturer
Merhaba,
motorumda yağ değşiminden sonra kısa farım yanmaz olmuştu. Karanlığa kaldığım için toplarken acele edip soketlerde veya kablolarda bir yeri temassız bıraktığımı düşünmüştüm.
Far kısada yanmıyor ama uzuna alınca yanıyordu. Far ampülünü değiştirdim şimdi kısa farım yanıyor ama artık uzun far yanmıyor. sigortaları kontrol ettim hepsi sağlam.
Farların kısa-uzun anahtarı ve selektör anahtarımda sağlam; göstergede mavi uzun far uyarısı yanıyor ama ne selektör nede uzunlar çalışmıyor. Ampül yeni, bu seferde far rölesi bozuldu gibi geliyor. parça kataloğunda adına rastalayamadım. Yerini bilenlerden yardım istiyorum. Ön bilgim olursa nereden başlayacağıma dair; daha hızlı çözebilirim belki.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
Akünün altında acaip bir yerde röleler var ama aralarında far rölesi var mı bilmiyorum,ama sinyal rölesi orada.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)