Sağolun dostlar.Bu aleti kullanan kişiler olarak kafamdaki soru işaretlerini ortadan kaldırdınız.
Sağolun dostlar.Bu aleti kullanan kişiler olarak kafamdaki soru işaretlerini ortadan kaldırdınız.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
http://img136.imageshack.us/img136/5...gsyakttank.jpg
Umarım resmi ekleyebilmişimdir.
Yakıt tankındaki beyaz kapağa bağlı olan siyah hortumun diğer ucu nereye bağlı olmalıdır yada diğer ucu boştamı olmalıdır.
Geçenlerde tesadüfen motorun altına bakarken gördüm bu hortumun diğer ucu egzos yanından boşta sallanıyordu ne işe yarar, nasıl durmalıdır yardımcı olabilirseniz sevinirim
1881 -193
O beyaz 6 gen parça basınça ilgili ve depoda sıcaklıkla sıkışan benzin buharının tahliyesi için, dolayısı ile çıkan kauçuk hortumda benzin buharının kazasız belasız tahliyesi için. Parça kataloğundada hortumun bağlandığı 6gen kısım "safety valve " olarak geçiyor.
Hortumun ucu bendede boşta, ilk gördüğümde benimde dikkatimi çekmişti.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
konu ile ilgilenen arkadaşlara cevapları için şimdiden teşekkürler ,
f 650 yi çok severek ve beğenerek kullanıyorum, bakımlarını biraz daha ekonomik çözmeye çalışıyorum , bunun için bir kaç sorum olacak
1) f 650 gs ler için istanbul da borusan dışında (malum boru-san) parça temini nerelerden yapabilirim, yağ filtresi ve hava filtresi değiştiriceğim ,
2) subap ayarları ile ilgili bilgiye nerden ulaşabilirim f650.com dan okudum ama tam anlayamadım, karışık bir şeymidir yakıt sarfiyatım biraz fazla düşürmek istiyorum,
3) Eğer f650 için uygun fiyatlı yan çanta temini hakkında bilgisi olan paylaşırsa makbule geçer , uzun yol için kullanmak istiyorum
Born To be wild
Ben de yaklaşık 10 aydır 2000 model F650 GS kullanıyorum. Aşağı yukarı 10 yaşındaki motosikletim hala canavar gibi ve daha uzun süre de öyle olacak gibi. Herşeyinden çok çok memnunum. O kadar ki, motosikletimi değiştirmeyi düşünürsem, sadece daha yeni bir modeli ile değiştiririm. Daha büyük ya da daha hızlı makinalarda gözüm yok. Boyu boyuma, huyu huyuma uygun bir motor F650 GS.
Kesinlikle pahalı bir motosiklet değil. Tamam ortada bir borusan faktörü var ama borusan'ı aşmak için çeşitli yollar da var. Onun dışında bakım da çok problem değil, çeşitli motosikletçiler birçok sorununu halledebiliyor. Yine de en güzeli, her kullanıcının bakımını elinden geldiği kadarı ile kendisi yapması, bir debriyaj telini, bir patlamış lastiği değiştirebilmesi. Ki bu lastik tamir/değiştirme işi, bizim gibi şambrelli lastik kullananlar için çok önemli. Ayrıca, parça siparişi için yurtdışındaki sitelerden de yararlanılabiliyor.
Şu aralar ben de yan çanta araştırmasındayım. Benim bulunduğum yerde kendim yaptırmam imkansız gibi. Paraya kıyıp hazır almayı da düşünüyorum ancak, yılda bir ya da iki kere çıkacağım uzun gezilerde kullanacağım çantaları ve o kadar para verip yılda iki kere kullanmak da bana saçma geliyor. Bu konuda çok kararsız kaldım. Bakalım nasıl olacak...
Bir de titreşim konusu var kişiden kişiye göre değişen. Valla 3500-5000 devir aralıklarında kullandığımdan, rahatsız olmuyorum. Daha hiç, ulan şu motor biraz az titrese keşke dediğimi hatırlamıyorum.
Motosiklet almayı düşünen, aldığımı uzun süre kullanırım diyenlere tavsiye ederim. Başka bir motor alıp 2 sene sonra hurdaya ayıracağınıza, üstüne biraz koyup 2.el bir F650 GS alabilirsiniz. Haaa, öyle janjanlı, hava atılacak bir motorsiklet değildir, çoğu kişiye hitap etmez. Belki öyle olduğu için de seviyorum motorumu.
herkese selamlar, TA-DL-FZ6-650GS arasında uzun bir kararsızlık sürecinden sonra en doğru kararı verdiğimi düşünüp 2004 Dakar sahibi oldum. her ne kadar 1.75 boyla biraz zor olsa da sonunda alıştım sanırım(10günde 2500kmden sonra). E tabi yağlama vakti gelince ve kış için uzun yol planları yapmaya başlayınca farkettim ki orta sehpa ve yan çanta fiyatları uçuyor. Siz deneyimli bmwcilerden ucuz yollu orta sehpa ve yan çanta nerede bulunur bilen varsa, yardımcı olursanız sevinirim (bu arada 'inadınatech' çok cazip görünüyor tebrik ederim). bir de elcik ısıtma kablosunun ucu boşta geziyor onun nerede takılı olması gerektiğini bilen var mı? bu arada yakıt ölçümü de yaptım virajlı-rampalı yolda ortalama 90la 0.13tl/km, düzde 120yle 0.11tl/km yani 3.3lt/100km yaklaşık olarak. 5lt yakıyor diyenler filtre-subap kontrolü yapsalar iyi olur sanırım.
Yağ ve hava filtresini, fren balatalarını yan sanayi temin edebiliyorsunuz, sahibinden.com ve
http://www.yedekparcasiparis.com/catinfo.asp?cid=257
burada kısa bir araştırma ile bulabiliyorsunuz
bu bende eklenmiş eski linkiydi, biraz araştırırsanız güncel ilanda bulunabilir sanırım.
http://www.sahibinden.com/bmw_f650_y...XQQdisplayitem
bu da mann dan f 650 nin yağ ve hava filtresinin parça seri no sunu bulabileceğiniz sitesi... Yedekparça.com da sanırım ikiside vardı.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodka...tlg_01_fzart=4
Bu arada bir başka arkadaşta rialli diye bir sitede arka stop lambasının yan sanayisini bulmuştu, kanuni hussarın ki tıpatıp oluyormuş.
Benim bildiklerim şimdilik bunlar.
bu arada yaklaşan yağ değişiminde eski çıkardığım filtrelerle sadece filtre işi yapan bir yere uğramayı düşünüyorum, Dükkanın sahibi de kendi motorunda otomobil parçaları kullandığını söylemişti. Daha bol ve kolay bulunabilen bir alternatifde çıkabilir.
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
Merhabalar.
Motoru sattım, yeni motor düşüncelerim başladı. Araştırma aşamasındayım,
fakat danıştığım herkes F650 alma diyor. Ama ben yine de F650'yi listemden çıkartamıyorum.
Peki kullanıcılara sormak lazım. Neden F650 değil? Siz neden aldınız?
Kullanıcı olarak görüşleriniz neler?
"2001 - 2002 modellere bakıyorum."
2001-2002 modeller dediğine göre F650 GS bakıyorsun.
Kimlerin alma dediği ve neden alma dediğini merak ettim. Öncelikle almak istediğin motordan beklentilerin neler, onları bilmek lazım.
Ben az yakan, marka olarak kendini kanıtlamış, şehir içinde rahat kullanılabilecek ama aynı zamanda yol dışında da kullanabileceğim, dengeli, absli, enjeksiyonlu, boyum 1.70 olduğundan fazla yüksek olmayan bir motosiklet ya da daha çok enduro istiyordum. İkinci motorum olacaktı bu. Seçenekler beni F650 GS ye yöneltti. Aldığım motosiklet beklentilerimi tamamen karşılıyor ve çok memnunum.
Keeper Of THe Seven Locks
Şehir içinde de kullanırım ama daha çok uzun yol yapmayı severim.
CBF250 ile kısa molalar vererek bir günde 500-600 km yollar da yaptım. Bazen tarihi yerler, barajlar görmek uğruna toprak yollara da girdim. Tempolu bir şekilde viraj yapmayı severim. Yedek parça ve yakıt durumu pek önemli değil zaten CBF 250 ve Honda sayesinde güzel fiyatlarla erken tanıştım Hızı sevmem ama 150-160 km hızlara bazen ihtiyaç oluyor.
Uzun yol seviyorsan ve yolda tarihi yerleri işaret eden kahverengi tabela gördüğünde içinde girme isteği oluşuyorsa, enduro tarzı birşey daha uygun senin için. F650 GS, şehir içi kullanıma da uygundur, hatta çok rahattır şehir içinde. Örneğin eski motorumla durmuş trafikte arabalar arasında giderken denge sağlamaya çalışırdım, F650 GS de herhangi birşey yapmıyorum, zaten dengeli gidiyor, ayrıca bir çabaya gerek yok.
Hız konusunda F650 GS beklentini karşılamayabilir. 3500-5000 devir arası ideal kullanımı ve 5.vites 5000 devirde 120km/h hıza ulaşıyor. 150-160 da basıyor ama bu hızlarda çok titreşim oluyor ve ben kendimi rahat hissetmiyorum. Uzun yolda 120-130 km/k hızlara çıkıyorum en fazla, o da radar olmadığına emin olduğum yerlerde.
Yine de imkanın varsa, F650 GS yi bir dene, ondan sonra karar ver. Çünkü kimine çok titreşimli geliyor, kimisini de (benim gibi) hiç rahatsız etmiyor uygun devirlerde kullanıldığında.
Keeper Of THe Seven Locks
30/08/2009 itibariyle, Sarı gacım Keje'mle yollarımız ayrıldı.
Eski motorum olan 1995 model F650 (Fıstık) ile takasladık.
Artık ABS'miz yok, ve daha fazla yakıt tüketeceğiz.
Sağlık olsun. Allah (cc) başka dert vermesin.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
cevaplar ve paylaşımlarınız için teşşkürler bilginin paylaştıkca artdığına güzel bir örnek oluyor
Born To be wild
ya ben bmw yi çok kullandım 2 yıl önce f650 yi 15 mılyar para bile saydımm motor yolda deil de yağda gidiyomuş gibi çok rrahat ve kullanışlı gerektiği zmn basar gerektiği zaman akrobasık hareketler bi yaptım ben bu motorla taş gibi motor dağ bayır demeden uzun yolculuklar bi yaptım antalyadan istanbula gittim kaç sefer.. motor tık demedi hala sağlam
07 WATAN ZEYTİNKÖY MEKANN
İki gün önce Bempar'dan yağ filtresi,hava filtresi aldım,
Yağ filtresi 9 Euro,
Hava filtresi 11 Euro
3 kg tam sentetik yağı Mobil yağı da 66 TL ye aldım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)