yanlış bir deyim kullandım sanırım. yani olası değer düşüşü demek daha doğru olur. ee bu da normaldir artık..
tek silindir motor sevenler neden severler? titreşim sırt ağrılarına iyi mi gelir? yoksa ne gibi artıları var?
yanlış bir deyim kullandım sanırım. yani olası değer düşüşü demek daha doğru olur. ee bu da normaldir artık..
tek silindir motor sevenler neden severler? titreşim sırt ağrılarına iyi mi gelir? yoksa ne gibi artıları var?
Valla adamda böbrek taşı, kum filan bırakmıyo, onu söyleyebilirim Tek silindir yüksek tork veriyor, bakımı daha kolay ve ucuz oluyor, çok az yakıyor. Genelde asfalt değil arazide kullanan kişiler tercih ediyor, nasılsa engebeli arazide kimsenin o titreşimi hissedicek hali kalmıyor.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Yeni kasa F650, F800S civarında bir fiyata gelecektir. Benim tahminim en az 14.000 Euro. Boyle olunca'da eski kasasının fazla değer kaybedeceğini sanmam, sonuçta kendini ispatlamış bir motor.
Polemiğe, motor tartışmasına girmem. Ben genel olarak tek silindirli motorlardan bahsettim, f 650 ile ilgili diil. Ş.içinde f650 çok dengelidir çünkü deponun aşağıda olması, motor gövdesinin daha ufak ve alçak yapıda olmasından dolayı kontrolü kolaydır. Ama Dl daha titreşimdir konusuna yorum bile yapmıycam. Selamlar
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
evet biz birkaç arkadaş ile cumartesi bmw f650gs testi yaptık
borusan bmw teşekkürler.
bu arada yaptığımız testi okumak isteyen arkadaşlar linki tıklayabilirler.
Merhablar,
F650 GS 20.000 bakım maliyeti yaklaşık ne kadara çıkıyor ? Ayrıca bu motorumu ilk bakıma götürüşüm. Bu konuda tecrübeli olanlar aramızda mutlaka vardır. Bakım yeri konusunda, dikkat etmem gerekenler konusunda vs...?
yardımlarınız içim şimdiden teşekkürler.
bilgin pek de yalnis sayilmaz.
f650 ler 2000 yilina kadar pegaso ile beraber Aprilianin italyadaki fabrikasinda AYNI bandlarda ayni isciler tarafindan üretildiler. Pegaso özellikle almanyada rabet görmezken f650 yok satildi.
her ikisinin motoru avusturyali ROTAX fabrikasindan geldigi dogrudur, fakat aralarinda ufak da olsa fark vardir. en belirgin olani aprilianin motorlarina yine aprilianin patenti olan stabilatör (titresimi azaltan) kulanilmakta ve BMW ye nazaran 5 valveli dirler . Bu 5 valv torku artirmakla beraber ne yazikki tüketimi de karbüratörlu modellerinde 9 litreye kadar cikartmakta. 2002 modeleri enjeksiyonlu olup 4,3lt ile 6,5 lt arasi yakiyor.
97 model f650 yerine 2002 model enjeksionlu, ayni fabrikanin mali, daha az titresimli fakat 100 km 1 lite fazla yakan pegasoyu tercih ettim. fakat acikcasi param olsa idi kesinlikle BMW nin 2004 modelini almak isterdim
all you need is love
Bilgiler için teşekkür ederim intercom. Günü geldiğinde bende bir İstinye turu yapmak niyetindeyim.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
gününden önce yapma sonra kendi motosikletini hiç beğenmiyorsun haberin ola
Kardeş, inan bunu başkalarından da çok duydum. Duygusal konularda motora sıra gelmeden teste çıkmamak lazım demekki
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
hiç sorma 1200 gs testinden sonra hiçbirşeyin tadını alamıyorsun haberin ola
Bende gs 650 almaya karar verdim ancak uygun bir zamanda test sürüşü yaptıktan sonra almaya niyetliyim.3.2 Litre yakıt tüketimi çok çok iyi bence ama vibrasyon fazla diyorlar onu bir test etmeliyim.
vibrasyon bence tamamen göreceli bana göre vibrasyon az geldi. hani abartıyorlar ya şöyle böyle diye yok ancak 4000 -5000 devir civarlarında oluşuyor redline ise tabiki daha çok ama katlanılmaz derecede gelmedi mutlaka test etmenizi tavsiye ediyorum.
hatta f650 yani 2000 öncesi için bile titreşim olayı çok değil bunu söylemek istiyorum.
eyvallah çok ii olmuş bmw almayı düşünüyorum.Yazdıklarınız benim için değerli,elinize sağlık
Bende 200 cc kanuni var motor da balansör var yani bmw dekine benzer bir sistem olabilir veya olmayabilir her iki durumdada çok önemli değil vibrasyon konusunda kesinlikle başarılı
yani kanunide ( çin malıdır ) vibrasyonu engelleyebiliyor güzel bir yolculuk sunuyorsa bmw de haydı haydı sorun olmaz
Bmw deki vibrasyon şikayetlerini okuyunca aklıma bir masal geliyor
Masalda prensesin prenses oldugunu anlamak için en alta bir bezelye üste de kırk kat yatak ( masal tabi bu ) sererler prensesin sabah kalkınca vereceği tepkiyle prenses olup olmadığını anlarlarmış
Vibrasyondan şikayet eden arkadaşlar bilemiyorum hangi sarayda yetiştiler ama çok azda olsa titreşim rahatsız edici bile olamaz
Heleki bir bmw ye bineceksiniz de konfordan fedakarlık göreceksiniz
Bence hakarettir bu
valla ben onu beşi bilmem test ettiğim f650gs titreşim konusunda çok değildi. motosikletten araba konforu bekliyen arkadaşlar var onlara tek seçenek goldwing
özellikle bu konuyu açan arkadasıma cok tesekkur ediyorum..bence cok iyi olmus..
titreşimde olsa sonuçta bu motor BMW'dir..bu motorları ben yolda falan hep görüyodum...benım için görünüşü muhteşem bi motosiklet...bu motora niyetlendiğim sıralar bi arkadasım "acayip benzin yiyormuş" falan demişti..ama burda gördüğüm kadarıyla 100km/3,2 lt benzin bence 650cc bi motosiklete göre hiçbişey değil..bende 250cc regal raptor vardı ondan daha az diyebilirim...
yazılarda bi arkadasım "titreşim bence sorun değil dağa taşa cıkınca o titremiiş zate anlamazsın" demiş... aynen katılıyorum...
şu 1 2 ay içinde buyuk ihtimalle bi motosiklet almayı dusunuyorum...aslında ben XT660X alırım diye dusunuyodum ama bana BMW daha iyi gibi geldi...
parça konusunda herkes bişeyler demiş...hangi motosikletin parçaları ucuz ki
şöyle bi mantıkla yola çıksak doğru olur mu acaba "ne kadar cok para okadar sağlam parça...mesela çin işi motosikletlerin parçaları ucuz ama her ay aynı parçayı tekrar alıyosun"
istanbullu bi motosiklet ustası bana "aslında bu çin işi motorlar iyi ama titreşimden dökülüyo bu motorlar" demişti..bu sorun koskoca BMW'de olmaz dimi
şimdi ben tek basıma bi BMW almaya gitsem önce nelere dikkat edeyim..
tercihim öncelikle 2004 model ve üstü mü olsun ??
kullanan arkadaslardan duymak istediğim, şimdi motosikleti devirdik diyelim..depo yada boyalı herhangi biyer zarar görürmü..çünkü enduro bu ara sıra dağa taşa cıkmak ıster insan
bu motorun şu yanını hiç sevmedim...sanırım ruhsattada 652 cc olarak geçiyo..2 cc yüzünden 1000cc kategorisinde vergi veriyosun (artık benzinden kıstıgımız masrafı vergiye vercez napalım)
konuyu anlatan arkadaslar gerçekten cok guzel yazılar yazmıslar...bu linke birazda foto eklense fena olmaz hani
konuyu yakından takip ediyorum...
herkese başarılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)