BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ağustos 2017, 22:20
#2261
sinansari_fb adlı üyeden alıntı
Daha önce benimde başıma geldi, Krank kolunda boşluk oluyor, bunu krank kolunu bilyalıya çevirerek çözdük, orijinali yataklı yataklar aşınıyor, bilyalı ise çok uzun ömürlü. İyi bir krank tamiri yapan bir firma bul bilyalıya çevirmek istediğini söyle en ucuz ve kaliteli çözüm bu olacakttır, tavsiye ederim. Manisada ideal makina Salih ustaya yaptırmıştık
paylaştığım linkte de bundan bahsediyor, bilyalıya çevirmekten, Savaş Barış Korucan diye bir usta.
senin yaptırdığın yerin telefon ve adresini öğrenebilir miyim? bir de ne kadara mal olduğunu? aşağı yukarı bir bilgim olması amacıyla soruyorum, net bir rakam olmasa da olur.
Çok teşekkürler bu arada.
Reklamlar
-
15 Ağustos 2017, 11:17
#2262
Mert87 adlı üyeden alıntı
paylaştığım linkte de bundan bahsediyor, bilyalıya çevirmekten, Savaş Barış Korucan diye bir usta.
senin yaptırdığın yerin telefon ve adresini öğrenebilir miyim? bir de ne kadara mal olduğunu? aşağı yukarı bir bilgim olması amacıyla soruyorum, net bir rakam olmasa da olur.
Çok teşekkürler bu arada.
iki seneden fazla oldu, 750 liraya yaptırmıştım, google arat, ideal makine yazdığında çıkar bilgileri.
-
15 Ağustos 2017, 15:00
#2263
sinansari_fb adlı üyeden alıntı
iki seneden fazla oldu, 750 liraya yaptırmıştım, google arat, ideal makine yazdığında çıkar bilgileri.
İdeal makineyi aradım bugun, ustayla konuştuk bir kaç kötü geri dönüş aldığını söyledi. bilyaları çevreleyen çerçeve/kelepçe erime yapmış 2000 km den sonra ve krank kitlemiş vs. ama senin gibi de memnun olanlar varmış. henüz sistem stabil değil fakat sanırım yaptıracağım ben de. Bir de istanbul daki bu işi yapan ustayla konuşup duruma göre bilyalıya geçiş yapacağım.
-
15 Ağustos 2017, 19:40
#2264
Rotax motorlar da yatak veya krank sorunu olduğunu bilmiyordum.Dediğiniz km için bunlar pek olası değil.Yatak sorunu yağlama ve km ömrü ilgili tamamen.
http://www.bmwmotosikletservisi.com MotoSenkron ile bir görüşün fikir alin isterseniz.
-
15 Ağustos 2017, 21:02
#2265
Mert87 adlı üyeden alıntı
İdeal makineyi aradım bugun, ustayla konuştuk bir kaç kötü geri dönüş aldığını söyledi. bilyaları çevreleyen çerçeve/kelepçe erime yapmış 2000 km den sonra ve krank kitlemiş vs. ama senin gibi de memnun olanlar varmış.
selamlar;
Ana kol yataklarında yatakları çıkarıp rulman kullanıldığında yapılan iş ve işçilik iyi olmalı.
gerekirse krank kolu kolları taşlanıp rektefiye edilmeli..
ayrıca rulmanlar kullanım alanlarına ve yerlerine göre bazı özelliklere sahip olmalı..
iyi bir rektefiye yapan yerler bunları bilirler..
Bu iş için motosiklet tamircisine veya servisine gerek yok.Zaten onlar bu işi yapmazlar..
Bulunduğun yerde rektefiye işinde tavsiye edilen bir yerde bu işi yapabilir..
-
16 Ağustos 2017, 00:45
#2266
BUrsadaki ustam değişmesi gerektiğini söyledi,
başka bir bmw ustasıyla konuştuk durumu "görmek lazım ama f650 motorlarda krankta çok az oynama olması yağlama için normal ama bilyalı sistemlerden uzak durmalısın" dedi ve ekledi"gerekirse yeni bir krank ve yatakla değiştir"
Manisadaki ideal makina krank ı çıkar bana gönder bilyalı yapıp göndereyim dedi ve bu işleme 500 tl isterken
İstanbul daki makina müh. Barış usta motoru bana getirmelisin ve gerekirse yağ pomparı, marş rublesi ve krank ı yeniledikten sonra bilyalıya çevirmeliyiz dedi ve max.3500 tl fiyat istedi.
belki de krank da bi sorun yok ve ustam yanlış bir teşhiste bulundu.
bilemiyorum artık baya kafam karışmış durumda ne yapacağım konusunda.
-
22 Ağustos 2017, 22:04
#2267
Arkadaşlar merhaba,
Bende yeni bir üye ve yeni bir 2007 model f650 kullanıcısıyım.Hafta sonu Kocaeli festivaline gider iken göstergedeki Km ve devir göstergesi birden sıfıra düştü.Motorun çalışmasında ve gidişinde herhangi bir sorun yok.Daha sonra Km ve zaman saati sıfırlandı.Festival alanına gidene kadar bu 4-5 sefer tekrarladı.Dönüşte 80 km hız ve 3000dv/dk gösterge kaldı.Motor çalışmasında ve yürümesinde herhangi bir sorun yok.Böyle bir problem yaşayan duyan varmıdır?
Problem gösterge mi yoksa beyin kaynaklımıdır?
-
22 Ağustos 2017, 23:49
#2268
Beyinle alakası olması zor, büyük ihtimal elektrik kaynaklı.Gösterge sigorta ve kabloları kontrol ettirin.
-
23 Ağustos 2017, 10:00
#2269
mert87, ne yaptınız hocam? merak ettim durumunuzu
-
24 Ağustos 2017, 01:15
#2270
[QUOTE=oxus;4206699]mert87, ne yaptınız hocam? merak ettim durumunuzu[/QUOT
marş rublesi oksijen sensörü geldi, bugün takıldı. onlarda bir problem kalmadı. sadece krank daki boşluk problem gibi gözüküyor. kısa zamanda elime para geçerse çözmeye çalışacağım, bu süreçte zorlamadan kullanacağım sanırım. ama bilyeliye çevirmekten uzaklaştım biraz, değiştirirsem yine yataklı olacak. İlginiz için çok teşekkürler oxus
-
24 Ağustos 2017, 11:18
#2271
[QUOTE=Mert87;4207157]
oxus adlı üyeden alıntı
mert87, ne yaptınız hocam? merak ettim durumunuzu[/QUOT
marş rublesi oksijen sensörü geldi, bugün takıldı. onlarda bir problem kalmadı. sadece krank daki boşluk problem gibi gözüküyor. kısa zamanda elime para geçerse çözmeye çalışacağım, bu süreçte zorlamadan kullanacağım sanırım. ama bilyeliye çevirmekten uzaklaştım biraz, değiştirirsem yine yataklı olacak. İlginiz için çok teşekkürler oxus
hocam kişisel görüşüm bilyeliden uzak durun
-
28 Ağustos 2017, 16:54
#2272
Merhaba herkese, motoru aldım tamirciden çok büyük ölçüde düzelmiş problemler, krankta da çok problem olmaz ama tabi sürprizlere açık ol dedi usta
Şimdi artık zaman gösterecek, bugünlerde destek olduğunuz için teşekkür ederim, bilgi vermek istedim.
-
05 Eylül 2017, 21:45
#2273
Artık benim de 0 (sıfır) kilometre bir F650'm var
-
05 Eylül 2017, 21:47
#2274
marş rublesine ihtiyacı olan varsa elimde sıfır parça var.
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-yedek-parca-bmw-f650-gs-mars-rublesi-473981510/detay/
-
05 Eylül 2017, 22:29
#2275
Marş ruble problemi olan arkadaşlar aliexpresten 60 dolara alabilirsiniz.Ben aldım uzun süredir kullanıyorum bir problem yok.Ruble problemi bitik aküden kaynaklanıyor.Akunuz bitik her marşta ruble ömründen yersiniz.Ve bunun her türlüsünü denemis biri olarak torna falanla uğraşmayın.
1 aku voltajini her bakım da ölçturun, 12.6 nın altı ruble için tehlikeli şarj ettirin veya Akuyu değiştirin.
2 Rubleyi komple set olarak değiştirin.
Linkide aşağı bırakıyorum düdüklenmeyin kimseye.İki hafta içinde geldi taktık sorunsuz şekilde kullanıyorum..
https://m.tr.aliexpress.com/s/item/3...AbTest=ae803_2
-
05 Eylül 2017, 23:21
#2276
Erdost adlı üyeden alıntı
Marş ruble problemi olan arkadaşlar aliexpresten 60 dolara alabilirsiniz.Ben aldım uzun süredir kullanıyorum bir problem yok.Ruble problemi bitik aküden kaynaklanıyor.Akunuz bitik her marşta ruble ömründen yersiniz.Ve bunun her türlüsünü denemis biri olarak torna falanla uğraşmayın.
1 aku voltajini her bakım da ölçturun, 12.6 nın altı ruble için tehlikeli şarj ettirin veya Akuyu değiştirin.
2 Rubleyi komple set olarak değiştirin.
Linkide aşağı bırakıyorum düdüklenmeyin kimseye.İki hafta içinde geldi taktık sorunsuz şekilde kullanıyorum..
https://m.tr.aliexpress.com/s/item/3...AbTest=ae803_2
üzerime alınmıyorum ama mesajımın ardından "düdüklenmeyin kimseye" yazman hoş değil. en azından "sözüm meclisten dışarı" yazabilirdin.
-
06 Eylül 2017, 11:05
#2277
Konusu açılmışken aktarmak istedim, yoksa size haiz bir durum değildi.Fakat sizin de ilanınızda, sadece alternatif olarak Borusanı örnek gösterip, 2100 lira ödeyip 1 ay beklemek olduğunu belirtmeniz doğru değil..
-
06 Eylül 2017, 11:21
#2278
Erdost adlı üyeden alıntı
Marş ruble problemi olan arkadaşlar aliexpresten 60 dolara alabilirsiniz.Ben aldım uzun süredir kullanıyorum bir problem yok.Ruble problemi bitik aküden kaynaklanıyor.Akunuz bitik her marşta ruble ömründen yersiniz.Ve bunun her türlüsünü denemis biri olarak torna falanla uğraşmayın.
1 aku voltajini her bakım da ölçturun, 12.6 nın altı ruble için tehlikeli şarj ettirin veya Akuyu değiştirin.
2 Rubleyi komple set olarak değiştirin.
Linkide aşağı bırakıyorum düdüklenmeyin kimseye.İki hafta içinde geldi taktık sorunsuz şekilde kullanıyorum..
https://m.tr.aliexpress.com/s/item/3...AbTest=ae803_2
bizim bi arkadaşta aprilla vardı pegaso 3 yıl önce 600 tl harcadı makinayı yaptırdı sattı(marş rublesi)
yani baya bi düdüklenmiş....
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
20 Eylül 2017, 22:11
#2279
Arkadaslar sorun yasatmayacak temiz bir emektar satiliktir. 2.sahibiyim.
F 650 GS - Orjinal İlan No: 480092339 http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...80092339/detay
-
26 Eylül 2017, 16:25
#2280
merhaba, elcik ısıtma her f650gs de standart durumdadır. sadece 2004 model üstü sağ elcik kısmında, 2004 model altında ise kontağın üst tarafında bulunan siyah platformdadır. 2004 sonrasında eskilerin ısıtma düğmesinin olduğu yere dörtlü flaşör düğmesi koyuldu, 2004 öncesinde dörtlü flaşör bulunmamaktadır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı
Cevap icin tesekkurler. Demek ki sag kontrol dugmelerinde orta bossa, orijinal elcik isitma olma ihtimali yok denecek kadar az. Buyuk ihtinalle sonradan takilmis bir urun...
merhaba, elcik ısıtma her f650gs de standart durumdadır. sadece 2004 model üstü sağ elcik kısmında, 2004 model altında ise kontağın üst tarafında bulunan siyah platformdadır. 2004 sonrasında eskilerin ısıtma düğmesinin olduğu yere dörtlü flaşör düğmesi koyuldu, 2004 öncesinde dörtlü flaşör bulunmamaktadır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler