BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Aralık 2014, 02:16
#2001
bu tür bir soruna daha önce rastlamadım,en iyi cevap motor pc ye bağlandığında çıkacaktır hata varsa pc bağlantısında hata görülecek sorun çözülecektir.bmw ecu ya her hatayı kayıt eder 300 kere olsada kayıt eder o an o hata devam etmiyorsA.FALANCA HATA 300 KERE OLDU AMA ŞU AN HATA YOK DİYE YAZAR.
en yakın tahminim ön frende abs yi elinde hissedemezsin.ön abs sensörü devreden çıkıp duruyorsa aynı zamanda km saatide devreden çıkar.keza arka frende de aynıdır ama arka frende absnın devreye girdiğini ayağında hissedersin .en iyi tahminin ön okuyucu sensörde hata var buda pc bağlantısında görülür.servise gittiğin yerde dagnostik cihazı varsa kolayca çözülür.
saygılar. kolay gelsin.
Reklamlar
-
12 Aralık 2014, 12:03
#2002
[/COLOR]@ramirez Aynı şey benim başıma eski 2000 model motorumda geliyordu. Her benzin alışımda depoyu doldurur km yi sıfırlarım, genel Sayaç 325 km saymışsa tripmetre 300 civarı yazardı. fark sürekli değişiyordu ama hep oluyordu. Belli bir oranı veya sistematiği yoktu. bir gün şehirler arası yol yaptım ve bu sefer farkın neredeyse sıfıra yakın derecede kapandığını gördüm, 325 genel km ise 324 tripmetreydi. Sonra ön frene bastığımda kafanın içinden zzz şeklinde bir ses geldiğini fark ettim; motor her ön frene bastığımda bu sesi çıkarıyordu. Büyük ihtimal ön fren basılı gidilen km lerde tripmetre saymayı durduruyordu ki şehir içinde fark 20/300 km gibi iken frene çok az basılan uzun yolda 1/320 km ye kadar kapanmıştı. Sonra o motora minibüs çarpıp pert edince bütün problemde motorun kafasının dağılması ile çözüldü. Şu an ki 2004 modelde bu sorun hiç olmadı.
-
12 Aralık 2014, 13:00
#2003
Merhaba,
*Ön tekerleğin ABS si benim motorda elde hissediliyor (arka kadar şiddetli değil tabi).
*Bahsedilen soketten şarj yapılır, ama takviye yapılmaz (marşa basılıp çalıştırma yapılmaz, kablo kesiti 1 milimetre kareden bile ince).
*Sele altındaki bağlantıdan takviye yapılabilir (+ sele altındaki takviye vidasına, - motor bloğu üzerindeki şase vidasına bağlanmalı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
Bu bizdeki şarj aleti :
-
17 Aralık 2014, 13:02
#2004
İHTİYACI olanlar için stoğumuzda D İ D zincir escord ön arka dişli mevcuttur.zincir kilitsiz v2xringdir.sökme takma dahil 430 tl.özel mesajla ulaşırsanız sevinirim.
saygılar.
-
17 Ocak 2015, 22:07
#2005
Hepinize Merhabalar f650 kullananları kullanmayanları hayal edenleriBütün 1 yıldır bmwf650gs hayali kurarak yatıyorum kalkıyorum şu andada yeterli olabileceğini düşündügüm bir bütçe elde ettim kendime .İşin özü 2 el motor alan herkes gibi bende beni üzmeyecek sıkıntı çıkartmayacak bir makina arayişına girdim.Siz değerli üyelerden ricam temiz bir f650 gs yada dakar 2005 model denk gelirse haber verebilirmisiniz.
Hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
-
18 Ocak 2015, 11:41
#2006
s.c da 191674784 nolu ilan şahsıma aittir.ilgilenirseniz iletişime geçersiniz.sıkıntısız tertemiz bir motordur.ayrıntılar için tlf dan ulaşabilirsiniz.hayırlısı olsun.
-
19 Ocak 2015, 16:41
#2007
Merhaba arkadaşlar,
Foruma yeni katıldım. 2013 Eylül ayında ilk motosikletim olarak 2006 model BMW F650GS aldım, 52.000 küsür kilometredeydi. Bu tarihe kadar 70.000 km'yi gösteriyor gösterge. Ortalama ayda 1000 km yapmışım. Çok memnunum motorumdan. Tabii çok performanslı kullanmıyorum, araziye girip çıkmıyorum, sakin sakin sürüşler yapıyorum.
Neyse, soruma geleyim. Galiba birkaç hafta önce binerken ciğerlerimi üşütmüşüm, motorla gezdiğim günlerin gecesinde ciğerlerimin, göğsümün ağrısı kendini hissettirdi, uykumu böldü resmen. Bunun için bir rüzgar camı almaya karar verdim. Ebay'de şöyle bir ürün buldum. Almaya değer mi, kullanan var mı? http://www.ebay.com/itm/Vario-Touren...item53f855f5d0
Bir de, bel, sırt, böbrek koruma tarzı bir göğüs koruma almak istiyorum, tavsiyede bulunabilecek var mı?
İlker AVCI
-
19 Ocak 2015, 19:27
#2008
tam olarak bu ürünü satın aldım fakat henüz elime geçmedi. arkadaşım almanyadan gelirken getirecek. kullandıktan sonra tecrübelerimi paylaşırım.
-
02 Şubat 2015, 17:46
#2009
@ilkeronat
Hocam var mı gelişme ürünle ilgili?
Yorumlarını bekliyorum almak için
İlker AVCI
-
03 Şubat 2015, 08:38
#2010
ilker a. adlı üyeden alıntı
@ilkeronat
Hocam var mı gelişme ürünle ilgili?
Yorumlarını bekliyorum almak için
İlker AVCI
arkadas gelmedi henuz :( ben de bekliyorum. geldiginde haber veririm ;)
-
07 Şubat 2015, 00:57
#2011
sahibinden.com dan aldım istabulda bir usta yapıyor 170 tl bmw logosuda basıyor acaip memnun kaldım ...
-
13 Şubat 2015, 23:00
#2012
Arkadaşlar selamlar forumu uzun süredir takip ediyor ve fikir edinmeye çalışıyorum, Birçok motor arasında gidip gelsemde aşk mı mantık evliliği mi diye arada kalsamda en sonunda F650 GS de karar kıldım Halimi durumumu hazırladım Güzel bi F650 GS bakıyorum, Sahibinden.com da ilanlara göz gezdirdim biri ile de konuştum şu iki motor arasında kaldım bilen tanıyan tavsiye verecek birilerine ihtiyacım var, http://www.sahibinden.com/199862125 biri de http://www.sahibinden.com/200145842 bana biri bi fikir versin fiyatlar nasıl uygun mu
-
14 Şubat 2015, 02:29
#2013
almışken çift bujili alın derim. 2004 sonrası ;)
-
26 Şubat 2015, 13:55
#2014
Arkadaşlar merhaba,
Birkaç mesaj yukarıda yazdığım rüzgar camım dün elime ulaştı. Şimdi montajı kaldı. Fotoğrafta, ön camımıdaki vidalar gözüküyor. Bunları sökebileceğim anahtarın adı, cinsi vs. nedir? Birkaç yapı market gezdim ama buna tam uyabilecek bir ürün görmedim. Belki de yanlış reyonlara baktım.
[IMG][/IMG]
-
26 Şubat 2015, 18:43
#2015
Aradığınız şey torx allen anahtar.
https://www.google.com.tr/search?q=torx+allen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=E T_vVP9uh9pqvvqAoAU&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=98 3
-
26 Şubat 2015, 18:50
#2016
-
26 Şubat 2015, 19:40
#2017
montaj sonrasi fotograflari da bekleriz ;)
-
27 Şubat 2015, 12:37
#2018
Göndereceğim
-
02 Mart 2015, 00:24
#2019
-
17 Mart 2015, 03:55
#2020
Selamlar,
Kafama takilan bir durum var 2004 model cift bujili versiyon olan motorumda ornegin 4uncu vites 3500 devir civari giderken birden tam gaz yapip, hizlanmaya calisigimda makina 5000-5500 devirlere vurup bagirip, 1-2 sn icinde tekrar 4000 devir civarina dusuyor ve bu ondan itibaren surerli yukselise geciyor devir. Bunlarin gerceklestigi esnada makinada bir yigilma aksirma tiksirma olmuyor, sadece bagirip olmasi gereken devire iniyor. Arka tekerin patinaja dusmesi gibi bir durum da soz konusu degilken.
Bu normal midir? Degilse neden olabilir?
Simdiden tesekkurler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler