5 aydır kullandığım motorumda şehir içinde beni rahatsız eden herhangi bir titreşim hissetmedim arkadaşlar.. Sırf bu "titreşimden öldüm abi" diyenler için şehirlerarası yol yapıcam 1 saat bakalım ne değişecek..
5 aydır kullandığım motorumda şehir içinde beni rahatsız eden herhangi bir titreşim hissetmedim arkadaşlar.. Sırf bu "titreşimden öldüm abi" diyenler için şehirlerarası yol yapıcam 1 saat bakalım ne değişecek..
Herşey yeniden yollarda olabilmek için...
borusan a gidip 45 dakika kadar test ettim, harika bir motor, süper yol tutuşu, yakıt ekonomisi, abs vs. ancak o titreşim gerçekten olayı bitirdi, indiğimde ellerim uyuşmuştu, 3500-5000 devir arası helede biraz yüksek vitesteyseniz ve hızlanmaya kalktıysanız titreşimi kafatasınızda hissediyorsunuz, hatta net görememe sorunu bile yaşadım.
Bu iki yorum arasında dağlar kadar fark var. @F650GS arkadaşımız kişiden kişiye değişir titreşimden rahatsız olma oranı gibi bir bilgi verdi. Bana mantıklı geldi. Katıldığımı söyledim. Ama şu iki yoruma bakın arkadaşlar.
Tubiş sen @dishy nickini neden kullanamıyosun. Yanlış bişey yapıpda üyeliğini iptalmi ettiler yoksa
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
bmw yi çok seven ve almayı düşünen biri olarak kısıtlı tecrübemi yazdım, benim gibi almayı düşünen varsa mutlaka önce gidip test etsinler, zaten Türkiye'de satın almadan önce test edebileceğiniz tek marka kendileri. titreşimi önemsemeyenler için herhalde dünyadaki en iyi motordur
Tabiki haklısın. Bu motordaki titreşim benim için sorunmu, değilmi, bu burda yanıtlanamayacak bir soru. O gün gelince gidip paşa paşa testimizi yaparız. Ama hele birde ABS'li olanı eminim müthiş bir güven hissi veriyordur kesin
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
distortedman gördüm ki sende ramzey varmış, bende zongshen gy 200 kullanıyorum balansörlü model dediklerinden, bmw den daha az titreşim var onu rahatça söyleyebilirim, bmw de bu kadar titreşim aslında bu torkla normal.bu arada bmw lerde abs standart, yani abs siz model yok (yeni modeller için konuşuyorum)
Transalp 'e haksızlık etmişsin.
Dede rules'em all .
Yaşlı ama en güvenilir motordur kesinlikle seni yolda bırakmaz tamiri kolaydır sıkıştırmazsan fazla da yakmaz..
yüzbinlerce km yapar.
çok sağlam şasesi vardır
Ve 650 lerden daha güzeldir...........
[B][I]Dayak nedir ? Kime atılır [/B]??[/I]
Ahh ahhh... şu sıralar çok ilgilendiğim bir makina, benimkini bi satabilsem hiç beklemeden 2000 yada 2001 model alıcam hemen...
Yalnız servis, bakım vs. hakkında bilgi vermemişsiniz. mesela: yağ,filitre, hava filitresi buji değişimi yaklaşık masrafı ne olur? bu çok önemli...
yada zincir takımının maliyeti nasıl olur acaba?
Arkadaslar oncelikle tesekkur ediyorum yorumlariniz ve katiliminiz icin. Sayenizde F650 GS almayi dusunenler icin her soruya cevap olucak bir bilgi birikimi yaratabilecegiz burda sanirsam. Oncelikle siz de farketmissinizdir ki yazi bir anda bitiyor. Tamamen benim hiyarligim. Yazacak daha fazla sey vardi biraz sikildim yazmaktan o sekilde koyayim daha sonra update ederim dedim. Mesela haftaya yapalim onu.
Ama su ana kadarki yorumlar icin kisa bir ozet yapmak gerekirse titresim meselesi tamamen göreceli bir kavram. Ben bugune kadar F650 GS'in titresiminden bir an olsun sikayetci olmadim ama gordugumuz uzere bazi arkadaslar icin sorun teskil etmis. Gidip denemekte fayda var ama mumkunse hemen oncesinde ya da sonrasinda ayni denemeyi bir V-Strom la ya da Transalp le de denemek gerekir. Cunku onlar tamamen titresimsiz BMW de dikis makinesi degildir. Iki veya tek silindirli her motor tiremeye biraz olsun mahkumdur, zaten hic titremesede gittigimizi anlamayiz herhalde. Hatta GS 1200 'le bile bu karsilastirmayi yapabilirsiniz. Test esanisinda daha once deneyim sansiniz olmadiyda mutlaka bir duzlukta ABS testi yapin. Hatta biraz deneyiminiz varsa bir de viraj icinde sert bir fren testi yapin. ABS konusunda ki bu israrci tutumuma sanirim o an hak vereceksiniz. Unutmayalim ki 600cc kategorsinideki motorlar gercekten tehlikelidir.
Yedek parca konusunda haftaya detayli bir anlatim yapacagim ama cok kisaca sunu soylemek istiyorum. Honda ve Yamaha'nin yedek parcalari pahalidir. BMW'nin ki ise biraz daha pahalidir. Periyodik bakim ucretlerinde uzun vadede BMW daha bile ucuza gelebiliyor (10k km de bir bakim) Yani motor kullanmak biraz masrafli zevktir. Haftaya bir kac parca fiyatini da sizinle paylasacagim.
Yamaha Fazer gercekten cok hos bir motor kanimca. Klasman olarakta TDM 900'le ayni ayardadir. Yuksek devirli 4 silindirli motoru cok keyif verir ama yakit tuketiminde benim normlarimi asan sayilari vardir.
Son olarak bence de bu mahserin 3 atlisi arasinda benim kisisel zevkime gorede Honda Transalp en yakisiklisidir. Cok hos bir dizayni vardir. Ve gercekten ama gercekten saglam bir motordur (kim ne derse desin TA cok benzin yakar) fakat BMW ambleminden midir nedir bilmiyorum yaklasik 10 kiz uzerinde yaptigim ankette BMW uzak ara daha cekici ve karizmatik bir motor olarak secilmistir. Eee bir erkek olarak motorumun erkekler tarafindan begenilmesi beni cok ilgilendirmez.
Son olarak ciddi alicilar icin lutfen butcelerinizi 2004 ustu modeller icin zorlmaya calisiniz. Devam edecektir...
Harika, takipcisiyim bu başlığın
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Teşekkür ederim çok açıklayıcı ve extra bilgiler içeren bir yazı olmuş.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
F650GS sana açtığın bu başlıkta verdiğin bilgiler için şahsım adına çok teşekkür ederim, zira ileride almayı düşündüğüm iki modelden biri olan (diğer seçeneğim de Transalp tabiki) bu motor hakkında ciddi bilgiler edinmek ve edinmeye devam edebilecek olmak benim için çok önemli, yazılarının devamını bekleyeceğim...
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
ellerine sağlık, çok iyi oldu bu araştırman teşekkürler
May The Force Be With You
Şu tip mevzusu beni hasta ediyor. TA'nın yaşını ele veren tasarımına karşılık F650 GS'in kendine özgü (ki bence otomobilde BMW 1 serisinde olduğu gibi) yaratıcı ve erkeksi tasarımını kıyaslayıp nasıl TA'yı beğeniyorsunuz ben anlamıyorum. Kaldı ki GS'in tasarımı "sev ya da nefret et" boyutunda "aykırı" değil. Motorların üstündeki logoları ters de çevirseniz kızların yine en az %90'ı GS'i seçecektir. Çünkü estetik zorunlulukları nedeniyle kızların zevkleri rafine olmuştur. Nokta
marka model kıyaslamalarında eskiden demiştin de konu transalpe gelince görüşümü yazayım, yaban domuzuna binmş rodeocu gibi gösteriyo adamı ya
May The Force Be With You
183- km hıza çıkıyor..TEM de değil; Altınoluk gibi gidiş geliş yolda..
Emin olun, hem de vibrasyonu azaltarak..
Kullanmak ve denemek gerekli.
Aprilia pegasolarda artık enjeksiyonlu.
f650gs ellerine ve emeğine sağlık..bilgi birikimini bizlerle paylaşmaya devam et lütfen..diğer ricam ise halen f650 gs kullanıcısı olan deneyimli diğer arkadaşlara; lütfen sizler de bu başlığa destek verin ve bu harkulade motosiklet i daha da tanıtalım..
f650gs, peki genelde şehir içi kullanım için "sizce" en iyi performansı gösteren lastik hangi markadır? şimdidem tüm arkadaşlara teşekkürler..
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)