ya artık şansımıza 98 model falan bakacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
shadowu satayım da hayırlısıyla bakacağım artık
ya artık şansımıza 98 model falan bakacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
shadowu satayım da hayırlısıyla bakacağım artık
MErhaba Mehmet,
Ben EN 500 ü yeni aldım 2005 model benimkisi keremden farklı diyeceğim hiç birşey yok, bende çok bekledim temizini bulmak için (çünkü ben oynanmış motosikleti sevmiyorum) ve sonunda aldım.Çok memnunum, zaten en 500 bir efsanedir hani yeni modelli olsa bunu satar yeni modellerine geçerim bırakmam EN 500'ü. Hem şehir içi için hemde uzun yol için iyi bir motor. Bir de inanılmaz güçlü bir makine Kesinlikle tavsiye ediyorum bir ere etrafında birisi varsa kullanna bin gör ;)
Hayırlısı olur inşallah ;)
merhabalar
2 aydır 2000 model en 500 kullanıcısıyım egzozları değiştirmek istiyorum biraz hırpalanmış
nasıl bulabilirim
95 - 99 civarı en500 bakınıyorum arkadaşlar.
sende bi karar veremedin mehmet hayırlısı olsun. 2004 var bende satılık biliyorsun
Hyosung GV250 alma isteğiyle başladığım macera Kawasaki EN 500'ü görmemle nihayetlenmiş oldu. Arkadaşla İstanbul'dan aldık geldik. Normalde Enduro tipi motor kullanan arkadaş hızlanmasına hayran kaldı desem yeridir Ben ise motorun sesine bittim Şimdilerde Eskişehir'de veya Kütahya'da bakımlarını yaptırabileceğim bir yer arayışındayım.
Hayırlısı olsun iyi bir tercih ;) KAzasız belasız sürüşler, tekeriniz düz bassın ;)
Arkadaşlar en500 virago250 veya 535 bu üç motordan birini almayı düşünüyorum ilk motorum olucak izmir ve çevresnde varsa satan veya satmayı düşünen yazarsa çok seviniirim bu arada bende aranıza yeni katıldım herkese selam
Motosiklet aslında biraz da gönül işi bence. Hangisi kalp atışlarını hızlandırıyorsa onu seçmen kullanacak olan sen olduğundan motosiklet tecrübeni etkileyecektir. Yani bir kız arkadaşmış gibi düşün de denilebilir sanırsam. Kendi tecrübemi paylaşayım, hyosung veya venox düşünüyordum 250 cc lik. Genellikle tavsiye edilen 150 veya 250 cc lik bir motorla başlanılması. Ben de acemi olduğumdan uyayım diye düşündüm. Hatta hyosung alma arefesine gelmiştim ki EN500 ü gördüm bir arkadaşın arkadaşında. Görünüşü, atikliği, sesi beni mest etti doğrusu. Motoru KLE 500 enduro tarzı motorda da kullanılmıştır ve kendini ispatlamış bir motordur demişti bana endurocu arkadaşım. Sahibindende İstanbulda 15 bin km.de olan 2004 model ilanını gördüm sahibiyle konuştum, tecrübeli arkadaşla gittik ve aldık Kütahyaya geldik. Hatta bir ara denemek için arkadaş otobanda 180 e kadar çıkmıştı. Ben bir kaç kere kullandım, ama A2 ehliyeti olmadığından pek trafiğe çıkmadım, onu da cumartesi direksiyon sınavından geçerek hallettim.
Ha bazı olumsuz tarafı yok mu elbette vardır. Mesela gelirken popolarımızın rahatsız olmasından dolayı mola vermek zorunda kaldık. Enduro tipi kullanmaya alışkın olan arkadaş enduroya göre gidonun biraz daha yorduğunu söyledi ama bilhassa köprü trafiğinde yaptığı manevralarda hiç de zorlandığını hissetmedim. Sonuçta cruiser tarzı uzun mesafeleri molasız gitmek için tasarlanmadı diye duymuştum. Her neyse, kısaca ben motorumu seviyorum ve varsa da olumsuzlukları pek de umurumda değil açıkçası. Bakımlarını düzenli ve doğru yaptırdıktan sonra beni üzmeyeceğine inanıyorum bu motorun. Yabancı forumlarda 90 küsür modellerini bile alanları okuyorum, bunu da belirtmek istedim.
Kalite olarak tamam diyorsun yani hocam ama ilk motorundu en500 sanıyorum deneyimlerini anlatır mısın nasıl çok zorlandın mı 500 lük olduğu için?
Açıkçası, ehliyetim olmadığından genellikle sınava da hazırlanmak adına pek trafiğin olmadığı yerlerde düşük hızlarda kullandım, bugüne kadar. Haftasonu ehliyet sınavından geçince ehliyet almayı bekleyemeden bugün işyerine geldim oradan 2. fabrikaya gittim, geri geldim. Yolda yağmura yakalandım. Pek zorlandığımı söyleyemem. Motor ağır, ama normal hızlarda kontrolü zor değil bence. Bu tabi kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir, sonuçta herkes bir değil. Bir tavsiyem, benim de kullandığım, kulak tıkacı kullanmak. Uzun süreli kullanımlarda en azından ilerleyen zamanlarda işitme kaybının önüne geçme açısından önemli bence.
İlk motor olarak en500 kullanabilrsn drrsen alıcam hocam ona göre
en 500 düşünüyorum satmayı düşünen varsa...
Antalyada olup bana yardımcı olabilecek bir abimiz var mı bir motor gördüm kısmetse alacağım izmirde olduğumdan boş dönmek istemiyorum. Alınırmı alınmaz mı nasıldır iyimidir birisi yardımcı olursa çok büyük sevapa girer
Yaza doğru evleneceğimden dolayı 2005 model EN500 ümü satmak zorunda kalacağım :(
Merhaba arkadaşlar
EN 500 ün teknik detayları hakkında bilgi bulamadım. Belki eksik aramış olabilirim
Bilgisi olan arkadaşlar teknik detayları paylaşırlarsa memnun olurum.
uzunluk yükseklik lastikler arası mesafe öğrenmek istiyorum.
Ayrıca damla depo modeli ile normal depo modeli arasında motorun uzunluğu yada direksiyon ile motor arası açı farkı
yada kullanıcı ile direksiyon arası mesafe farkı var mı. uzun boylu kullanıcılar için hangisi tercih edilmelidir.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
merhaba arkadaşlar..
ben mesut, burdurluyum ve aranıza dün itibari ile katıldım..
19300 km de aldığım bir 2005 model en 500 ile..
bu motordan önce
2012 model mondial mh drift (12500km)
2007 model hyosung gv250 (yaklaşık 5000 km)
kullandım.. git gide hem kalite hemde cc olayını yükselttim..
böyle güzel ve zevkli aynı zamanda kaliteli bir motorun bu sayfada ne kadar kısır plduğuna şaşıyorum doğrusu..
en500 kullanan arkadaşlar bu sayfayı yeniden şenlendirelim artıkk..
bu motoru düşünenler için bir kaç özellik benden... bilenlerde eklemede bulunursa motorlarımızı daha iyi tanıyabiliriz..
-------KAWASAKİ EN500--------
bilindiği üzere 500 (496cc)paralel 2 silindir
6500 devir/dak 49hp güç
4200 devir/dak 39nm tork
zincirli ve kayışlı modelleri mevcut
6 ileri manuel şanzuman
............
eklemeleri bekliyorum..
saygılar..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)