bizim mahallede bi eczane sahibinde var guzel alet
bizim mahallede bi eczane sahibinde var guzel alet
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
VFR ile Hayabusa aynı segmentte değildir.
Hayabusa, ZX12, K1200S aynı segmenttedir.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Resmi hâlâ göremiyoruz ama okuduğum kadarıyla K1200R ile K1200S arasında birşeyden bahsediyorsunuz.
Burada ayrıca bunların SS veya Touring olduğu konuşulmuş...! İçlerinde sayın MOD'ların da bulunduğu bu tartışmayı esefle kınıyorum.
K1200R şu an için dünyanın en "hızlı" ÇIPLAK motoru. 163 beygirlik motoru Suzuki B-King'in piyasaya girmesiyle güç sınıfında liderliği kaybettiyse de yapılan karşılaştırmalı testlerde hız ünvanını kaptırmamış anlaşılan. Her ikisiyle ilgili test sürüşleri 2Teker dergisinin Ağustos-Eylül sayılarında tesadüfen peşpeşe yayımlanmış durumda.
BMW bunun bir SS olarak anılmasını hiç bir yerde belirtmiyor. Aksine bununla pistlerde değil caddelerde saygı göreceğinizi ima eden bir tanıtım filmi var. Maço bir tasarım, yakından baktığınızda kaslı ve güven uyandıran bir tablo çiziyor. Hiç SS kullanmadım, ama üzerine oturduğunuzda sizi bir SS gibi oldukça etkileyen hızı ve yol tutuşu var. Ayrıca bir SS kadar da rahatsız olmadığına eminim.
Öte yandan K1200S biraz daha Sport-Touring sınıfına yakın olmakla birlikte her iki model de çantalarla birlikte görünümlerinden çok şey kaybediyorlar. Ayrıca bu kadar hızlı ve agresif görünen bir makine ile uzun yolda nasıl yolculuk edilir, bilemiyorum. Yukarı da "bir SS kadar rahatsız değil" demiştim ya, ama eski motorum FZ-6 Fazer kadar da rahat olmadığını da eklemeden geçmemeliyim. Hem şehiriçi trafiğinde, hem de uzun yolda.
oderint dum metuant
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)