BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2024, 09:35
#361
Komik bir soru olabilir ama öğreneyim.
Artçılı şehiriçi kullanımda süspansiyon ayarını çift kişiye getirmek gerekli mi yoksa sadece seyahatte mi yapılmalı?
Namussuz zaten ağır ve yüksek, iyice yükseliyor.
Reklamlar
-
06 Haziran 2024, 17:33
#362
okanius adlı üyeden alıntı
Komik bir soru olabilir ama öğreneyim.
Artçılı şehiriçi kullanımda süspansiyon ayarını çift kişiye getirmek gerekli mi yoksa sadece seyahatte mi yapılmalı?
Namussuz zaten ağır ve yüksek, iyice yükseliyor.
ben uzun yolda ayarlıyorum genelde tek kişi kullanıyorum ama.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Haziran 2024, 22:52
#363
15 model 18 binde 1 yıl yatmış gs alınır mı bende gs lere bakıyorum
-
06 Haziran 2024, 23:08
#364
cemalesmen adlı üyeden alıntı
15 model 18 binde 1 yıl yatmış gs alınır mı bende gs lere bakıyorum
Alınır elbette , en fazla aküsü yağı değişir keyifle binilir..
-
07 Haziran 2024, 08:57
#365
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Alınır elbette , en fazla aküsü yağı değişir keyifle binilir..
Ortalama Yakıtları nasıldır acaba,Bende gs'e geçmeyi düşünüyorum.Orta sınıf nc,vstrom,vercys,tracer hepsi birbirinin benzeri sonuçta.
Bi 1250 gs kullanıcı arkadaşım 6-7 lt ortalamam var demişti.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
07 Haziran 2024, 09:21
#366
cemalesmen adlı üyeden alıntı
15 model 18 binde 1 yıl yatmış gs alınır mı bende gs lere bakıyorum
Alınır hemide tertemiz binilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
blueway2 adlı üyeden alıntı
Ortalama Yakıtları nasıldır acaba,Bende gs'e geçmeyi düşünüyorum.Orta sınıf nc,vstrom,vercys,tracer hepsi birbirinin benzeri sonuçta.
Bi 1250 gs kullanıcı arkadaşım 6-7 lt ortalamam var demişti.
2006 model benim motorum ve ben 5,5 şehir içi 4,5 şehirler arası ortalaması ile kullanıyorum.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
07 Haziran 2024, 10:19
#367
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Alınır hemide tertemiz binilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
2006 model benim motorum ve ben 5,5 şehir içi 4,5 şehirler arası ortalaması ile kullanıyorum.
sizin AAfrica'dan az yakıyor o zaman değilmi?
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
07 Haziran 2024, 10:57
#368
blueway2 adlı üyeden alıntı
sizin AAfrica'dan az yakıyor o zaman değilmi?
Africa şehir içi8-9 litre ile dolaşoyor uzun yolda 8 ile 11 litre arasında . Dct modeli.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
07 Haziran 2024, 11:25
#369
blueway2 adlı üyeden alıntı
Ortalama Yakıtları nasıldır acaba,Bende gs'e geçmeyi düşünüyorum.Orta sınıf nc,vstrom,vercys,tracer hepsi birbirinin benzeri sonuçta.
Bi 1250 gs kullanıcı arkadaşım 6-7 lt ortalamam var demişti.
Bendeki 2012 modelin katalog verisi 100 km ortalama 4,3 lt , 1250 GS 136 bg ortalaması 4,8 lt , yeni 1300 GS 145 bg ortalaması 4,5 lt bu motor tüketim açısından kendi sınıfının NC si dir , rakiplerinden güçsüz top speed düşük , benim 30.000 km lik ortalamam 5,5 lt dir biraz daha sakin sürsem 5 lt ye rahat düşer yolu boş gördükçe 150-160 gidiyorum genellikle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Africa şehir içi8-9 litre ile dolaşoyor uzun yolda 8 ile 11 litre arasında . Dct modeli.
11 lt ye nasıl bir kullanım sonucu çıkıyor Ramazan hocam , Africa gibi bir motor için ciddi yüksek rakkam merak ettim..
-
07 Haziran 2024, 12:39
#370
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
13 Haziran 2024, 21:56
#371
Doldurmaya devam ediyoruz …
4u9pmjh][/url]
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
15 Haziran 2024, 18:17
#372
Foruma en çok resim yükleyen en çok konuşanı benim galiba neyse bu da yana ayaklılığın üzerinde durma şekli.
https://www.instagram.com/ramazan.ca...&utm_source=qr
Instagram adresimi de ekliyorum takip etmek isteyen olursa orada daha çok paylaşım yapıyorum
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
18 Haziran 2024, 12:10
#373
2006 model benim gs, debriyajı bırakınca ses geliyor boşluk var nedendir bu sizce?
-
19 Haziran 2024, 01:18
#374
baskentli1 adlı üyeden alıntı
2006 model benim gs, debriyajı bırakınca ses geliyor boşluk var nedendir bu sizce?
Nasıl bir sesten bahsediyorsun kalkış yaparken tak diye bir ses geliyorsa şaftan ya da diferansiyel‘den geliyordur
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
19 Haziran 2024, 16:46
#375
baskentli1 adlı üyeden alıntı
2006 model benim gs, debriyajı bırakınca ses geliyor boşluk var nedendir bu sizce?
Sanziman - saft - arka disli bosluk olcmek icin;
- motosikleti orta sehpaya alin
- vitese takin
- arka tekeri elinizle ileri dogru dondurun
- arka tekeri elinizle geriye dogru dondurun
arka tekerin bir uctan diger uca aldigi yol ~7.5cm'den fazla degilse bir sorun yok. O sirada dislilerin konumu ve debriyaji birakma ivmenize gore daha sesli veya sessiz kavrama olabilir.
-
19 Haziran 2024, 17:09
#376
kaanklky adlı üyeden alıntı
Sanziman - saft - arka disli bosluk olcmek icin;
- motosikleti orta sehpaya alin
- vitese takin
- arka tekeri elinizle ileri dogru dondurun
- arka tekeri elinizle geriye dogru dondurun
arka tekerin bir uctan diger uca aldigi yol ~7.5cm'den fazla degilse bir sorun yok. O sirada dislilerin konumu ve debriyaji birakma ivmenize gore daha sesli veya sessiz kavrama olabilir.
Bazı ustalar 10 cm e kadar tölerans var diyor
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
22 Haziran 2024, 00:44
#377
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Bazı ustalar 10 cm e kadar tölerans var diyor
Aklimda 3 inc diye kalmis hocam. Fabrika cikisi 2 inc de duydum 3.5 inc de duydum, bence cok takilmaya gerek yok. Cok pimpirikliyseniz yilda bir arka dif'i indirip saft kontrolu yapilabilir; biraz pratiklik kazanmak lazim indirmesi takmasi dert bir is ancak icinize kurt dustuyse ugrasmaya deger basit bir islem.
RKS Cruiser 250 '14, BMW F650 '97, BMW R 1100 GS '98, Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob '10, BMW R 1200 GS '06
-
22 Haziran 2024, 04:57
#378
kaanklky adlı üyeden alıntı
Aklimda 3 inc diye kalmis hocam. Fabrika cikisi 2 inc de duydum 3.5 inc de duydum, bence cok takilmaya gerek yok. Cok pimpirikliyseniz yilda bir arka dif'i indirip saft kontrolu yapilabilir; biraz pratiklik kazanmak lazim indirmesi takmasi dert bir is ancak icinize kurt dustuyse ugrasmaya deger basit bir islem.
Arka difransiyeli indirmek çok basit ve muhakkak yılda bir bakmak lazım , körükde kılcal çatlaklar varsa yada bir şekilde su girmişse kayar frezeler pas yapıp sıkışıyor , şaftı bozmaktan kötüsü yüksek hızda şaft kovanı dağıtabilir , difransiyeli indirip özel gres yağı ile yağlayıp istavrozlarıda elle kontrol şart sonra bir yıl kafa rahat , 2010 öncesi modellerde de difransiyel rulmanı tazyikli suyla yıkamaya karşı hassastır muhakkak kontrol edilmeli , rulman bozulmuşsa ve o şekilde kullanılırsa difransiyel dişlileri aşınıp bahsettiğiniz boşluk oluşuyor , ilerleyen zamanlarda arka teker sağa sola da elle sallanır hale gelir , şu GS kullanıp klank kulunk vites geçişi var diyenler işte böyle motorları sürenlerdir..
-
22 Haziran 2024, 09:44
#379
kaanklky adlı üyeden alıntı
Aklimda 3 inc diye kalmis hocam. Fabrika cikisi 2 inc de duydum 3.5 inc de duydum, bence cok takilmaya gerek yok. Cok pimpirikliyseniz yilda bir arka dif'i indirip saft kontrolu yapilabilir; biraz pratiklik kazanmak lazim indirmesi takmasi dert bir is ancak icinize kurt dustuyse ugrasmaya deger basit bir islem.
Defransiyeli indirmek şaftı çıkarmak zor değil .
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Arka difransiyeli indirmek çok basit ve muhakkak yılda bir bakmak lazım , körükde kılcal çatlaklar varsa yada bir şekilde su girmişse kayar frezeler pas yapıp sıkışıyor , şaftı bozmaktan kötüsü yüksek hızda şaft kovanı dağıtabilir , difransiyeli indirip özel gres yağı ile yağlayıp istavrozlarıda elle kontrol şart sonra bir yıl kafa rahat , 2010 öncesi modellerde de difransiyel rulmanı tazyikli suyla yıkamaya karşı hassastır muhakkak kontrol edilmeli , rulman bozulmuşsa ve o şekilde kullanılırsa difransiyel dişlileri aşınıp bahsettiğiniz boşluk oluşuyor , ilerleyen zamanlarda arka teker sağa sola da elle sallanır hale gelir , şu GS kullanıp klank kulunk vites geçişi var diyenler işte böyle motorları sürenlerdir..
Ben açtığımda şaftı ve istavrozları komple gress yağa buluyorum. Yoksa içime sinmiyor. Birde iç kısma su tahliye kanalı açmak lazım kovanın bittiği yere.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
23 Haziran 2024, 00:45
#380
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Defransiyeli indirmek şaftı çıkarmak zor değil .
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Ben açtığımda şaftı ve istavrozları komple gress yağa buluyorum. Yoksa içime sinmiyor. Birde iç kısma su tahliye kanalı açmak lazım kovanın bittiği yere.
Videolarda bahsettiğin yere delik açıp su tahliyesi yaptıranlar var ama Bmw niye oraya delik açmamış acaba ? şaft kovanının mukavemetini zayıflatmak istememiş olabilirler , kovan aynı zamanda arka tekeri tek taraflı olarak taşıyor yani maşa görevi yapıyor , Ramazan hocam sendeki Africa Twin'in arka maşasına matkapla delik açmazsın buna eminim Gs e de açma yav..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler