Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #241
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hidrolik değişimi (fren) 2 yılda bir mi yapmalıyım
    Bana kalırsa değiştirin, sonuçta geçmişini bilseniz dahi illaki bilmediğiniz şeyler ortaya çıkacaktır. Fren gibi önemli ve çok ucuz olan bir sıvıyı değiştirmek bence daha sağlıklı olur.

    En son Shell'den 0.5 litresini (Dot 4) 115 liraya almıştım, büyük ihtimalde 0.5 litre size yetecektir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı foreverlight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende almazdım.Bencede orta sınıf herşeye yeter.
    Hocam lütfen Borusana , Korlas a git büyük motorları incele test sürüşü yap sonra yine orta sınıf al sen ama bir kez dene lütfen

  3. #243
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa değiştirin, sonuçta geçmişini bilseniz dahi illaki bilmediğiniz şeyler ortaya çıkacaktır. Fren gibi önemli ve çok ucuz olan bir sıvıyı değiştirmek bence daha sağlıklı olur.

    En son Shell'den 0.5 litresini (Dot 4) 115 liraya almıştım, büyük ihtimalde 0.5 litre size yetecektir.
    1 litre gerekiyor. Sahibi tanıdık kasım 2023 de 2. Yılı doluyor hidroliğin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşey derken,
    Maksat ulaşımsa tabii ki evet.
    Maksat zevk te almaksa tabii ki hayır.



    İdealde evet. Ama sistemde hava yoksa ve hidroliğin rengi de iyiyse bekliyorum şahsen.
    2006 model olunca hidrolik den çekiniyoruz

  4. #244
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hidrolik değişimi (fren) 2 yılda bir mi yapmalıyım
    Esasen uzun rampaları sürekli frenle inmediğin sürece hidrolik yağının rengi 5-6 senede değişmeye başlıyor ama birkez bile hidrolik yağını kaynatıp freni şişirdiysek seneye bakmadan hemen değişim gerekli..

  5. #245
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esasen uzun rampaları sürekli frenle inmediğin sürece hidrolik yağının rengi 5-6 senede değişmeye başlıyor ama birkez bile hidrolik yağını kaynatıp freni şişirdiysek seneye bakmadan hemen değişim gerekli..
    Africa twinde fren hidrolik kaynaması nedir birebir yaşadım çok haklısın.
    iptaluyelik02 bunu beğendi.

  6. #246
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 litre gerekiyor. Sahibi tanıdık kasım 2023 de 2. Yılı doluyor hidroliğin

    Çok değilmi? Ben 2011 320D'nin komple fren hidroliklerini değiştim 750ml gitmişti. 2. yılı doluyoraa ne olursa olsun değiştirin bence sonuçta pahalı bir sıvı değil ve hayati önemi olan bir sıvı.

  7. #247
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok değilmi? Ben 2011 320D'nin komple fren hidroliklerini değiştim 750ml gitmişti. 2. yılı doluyoraa ne olursa olsun değiştirin bence sonuçta pahalı bir sıvı değil ve hayati önemi olan bir sıvı.
    2006 larda sistem komple farklı imiş .
    Üst merkezler haricinde depo altında alt bir merkez varmış .
    Motoseverrr bunu beğendi.

  8. #248
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 larda sistem komple farklı imiş .
    Üst merkezler haricinde depo altında alt bir merkez varmış .
    2004-2006 arasında üretilen ilk seri GS lerin Abs ünitesinde farklı bir servo var , Bmw kendi geliştirdiği bu üniteden 2007 de vazgeçip Bosch tabanlı bir üretim kullanmış , bahsettiğin depo ünitenin altında ve içindeki yağı tahliye edebilmek için benzin deposunu kaldırıp abs ünitesinin üstünden işlem yapmak gerekiyor yani klasik şekilde manetlerden ve kaliperden yağı boşaltmak yeterli olmuyor..

  9. #249
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok değilmi? Ben 2011 320D'nin komple fren hidroliklerini değiştim 750ml gitmişti. 2. yılı doluyoraa ne olursa olsun değiştirin bence sonuçta pahalı bir sıvı değil ve hayati önemi olan bir sıvı.
    Mesele sıvı ücreti değil, işçilik. Kendiniz yapıyorsanız da uğraşı. BMW'nin artık kullanmadığı antika bir sistemiyle nasıl uğraşılır ara bul video izle. Öncesinde benzin deposunu indir kaldır vs. Yeni motosiklette hevesle uğraşıyor insan ama yıllar geçtikçe iş değişiyor. Bende öyle oldu en azından.

  10. #250
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesele sıvı ücreti değil, işçilik. Kendiniz yapıyorsanız da uğraşı. BMW'nin artık kullanmadığı antika bir sistemiyle nasıl uğraşılır ara bul video izle. Öncesinde benzin deposunu indir kaldır vs. Yeni motosiklette hevesle uğraşıyor insan ama yıllar geçtikçe iş değişiyor. Bende öyle oldu en azından.
    Diğer motosikletlerden farklı olduğunu bilmiyordum, klasik manetin oradan kapağı açıp kaliperdende tahliye oluyor diye tahmin etmiştim ama değilmiş. Belki bu video değişeceklere yardımcı olur.


  11. #251
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    R 1200 Gs evet iyi, hoş, epey de popüler ama aynı bloğa sahip R 1200 Rs'in ülkemizde hiç tutulmaması çok ilginç. Asfalt sürüşü yapan birçok Gs sürücüsünü kağıt üzerinde kendine çekebilecek bir model halbuki.

    F54 ve espresso bunu beğendiler.

  12. #252
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2004-2006 arasında üretilen ilk seri GS lerin Abs ünitesinde farklı bir servo var , Bmw kendi geliştirdiği bu üniteden 2007 de vazgeçip Bosch tabanlı bir üretim kullanmış , bahsettiğin depo ünitenin altında ve içindeki yağı tahliye edebilmek için benzin deposunu kaldırıp abs ünitesinin üstünden işlem yapmak gerekiyor yani klasik şekilde manetlerden ve kaliperden yağı boşaltmak yeterli olmuyor..
    Aynen öyle 👏🏻👏🏻👏🏻

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesele sıvı ücreti değil, işçilik. Kendiniz yapıyorsanız da uğraşı. BMW'nin artık kullanmadığı antika bir sistemiyle nasıl uğraşılır ara bul video izle. Öncesinde benzin deposunu indir kaldır vs. Yeni motosiklette hevesle uğraşıyor insan ama yıllar geçtikçe iş değişiyor. Bende öyle oldu en azından.
    Beni bir tanısan ben binmek kadar sökmeyi takmayı da seviyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

    Ben erinmeden her 2-4 sefer kullanım sonrası egzostları bile parlatıyorum.

    https://youtube.com/shorts/9h91X5z56g4?feature=share

  13. #253
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R 1200 Gs evet iyi, hoş, epey de popüler ama aynı bloğa sahip R 1200 Rs'in ülkemizde hiç tutulmaması çok ilginç. Asfalt sürüşü yapan birçok Gs sürücüsünü kağıt üzerinde kendine çekebilecek bir model halbuki.

    https://i.hizliresim.com/i5zwfx4.jpg
    RS in süspansiyonu GS den daha kısa , belki tek kişi yüksüz kullanımda sorun olmaz ama iki kişi çantalar ful dolu şekilde otoyoldan çıkıp biraz engebeli yollarda altı sürtecektir , sürtmesin diye çok yavaşlamak zorunda kalıyor bu tip motorlar , arkadaşda Goldwing var gittiğimiz bir çok kamp yolunda bazen neredeyse durup geçmek zorunda kalıyordu , birde bu tip motorların vites oranları otoyolda hızlı sürüşlerde daha düşük devirlerde ilerlemek için dizayn edilmiş , motoru aşırı yüklediğinizde kalkışta yada düşük hızlarda rampa çıkarken zorlanabiliyor , Bmw bile bu Gs in Adv modelini 3 cm daha yüksek süspansiyon ve daha kısa vites oranları ile üretiyor , amaçda daha fazla yük taşıyabilmek için torku yükseltmek , daha ağır arazilerde takılmadan sürebilmek vs..gerçi bu kadar yüklü motorlarla ağır araziye girebilecek babayiğit bizim memlekette toplasan 3-5 kişidir :D
    espresso ve hasmet bunu beğendiler.

  14. #254
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beni bir tanısan ben binmek kadar sökmeyi takmayı da seviyorum
    Ne guzel. Ben de seviyorum bakimlari bizzat yapmayi ama kullanmayi coook daha fazla seviyorum sahsen. Daha hesapli, daha kolay, ve duzgun yapildigindan emin olmak icin kendim yapiyorum. Elimden de geliyor.

    Ama egsoz parlatma falan coook eskiden ugrasiyordum. Simdi isim olmaz. Cok kirlenince temizliyorum sadece. Cunku bir gun iyi kullansam her tarafi bocek kapli oluyor aletin zaten...

    Bu arada motosiklet an itibariyle les gibi, temizlemem lazim, on ve arka frenlerde hava var, hidroligi yenilemem lazim, bir de on teker eskidi iyice. Yag da degistirsem hic fena olmaz. Bir suru is... Motosiklet mi bize calisiyor, biz mi motosiklete... Denge kaciyor bir noktadan sonra...

  15. #255
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne guzel. Ben de seviyorum bakimlari bizzat yapmayi ama kullanmayi coook daha fazla seviyorum sahsen. Daha hesapli, daha kolay, ve duzgun yapildigindan emin olmak icin kendim yapiyorum. Elimden de geliyor.

    Ama egsoz parlatma falan coook eskiden ugrasiyordum. Simdi isim olmaz. Cok kirlenince temizliyorum sadece. Cunku bir gun iyi kullansam her tarafi bocek kapli oluyor aletin zaten...

    Bu arada motosiklet an itibariyle les gibi, temizlemem lazim, on ve arka frenlerde hava var, hidroligi yenilemem lazim, bir de on teker eskidi iyice. Yag da degistirsem hic fena olmaz. Bir suru is... Motosiklet mi bize calisiyor, biz mi motosiklete... Denge kaciyor bir noktadan sonra...
    Ben ömrüm boyunca hiç bıkmadım temizlik den sökmek takmaktan. Araba yıkarken jant söküp davlunbaz içini yıkayan insanım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

    Bu gün abimizi ziyaret ettim . Motoru çalışmıyor du vurdurdum. Marş motoru kömürleri bitmiş gibi duruyor .





    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  16. #256
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    arkadaşlar dün 250 km kadar kullandım.
    avm ye girip çıktıkdan sonra çalışınca vitese takınca stop etti bir kaç kez... ayaklık arkasındaki müşürü ileri geri oynatınca düzeldi. sanırım ilerde ayaklık müşürünü iptal edeceğim veya açıp temizleniyorsa temizleyeceğim. daha önce yapan bilen fikir verecek veya alternatif bir şey söyleyecek birisi varmı... ,
    ikinci sorum ise saat ayarı nasıl yapılıyor bilgisi olan varmı.
    soru 3 orjinal akü sarj yerine bazen elektirik geliyor bazen gelmiyor. kontak konumu veya bakmam gereken bir yer varmı ?
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #257
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Saat ayarı ile ilgili videom

    https://youtu.be/vTvZYjR_c_c

  18. #258
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX










    Orjinal stop lambasını sahibi söz verdiği gibi gönderdi. Ama duyun olduğu yer erimiş ampul düzgün basmıyordu.
    Sanayiden bir duy aldım ve evde duya göre orayı deldim. Sonra duyu koyup hızlı yapıştırıcı ile yapıştırdım. Şuan gayet güzel oldu. Yakında montaj yapacağım.

  19. #259
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Yine ben yine resimler Orjinal stop lambasını taktım.

    https://youtu.be/vTvZYjR_c_c











    https://instagram.com/ramazan.can66?...IzYWVlNDQ5Yg==

  20. #260
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Arkadaşlar motosikletimin yedek anahtarı yoktu. Ümraniye otosanayide anahtarcılar 1750 ile 1500 lira arasında fiyat verdi. Yetkili servis ise 7500 ile 15000 arasında fiyat çıkacağını sadece anahtar yapılmayacağı ama servise gitmeden net bişey söylenmeyeceği bilgisini verdi.
    Pendik tren istasyonu karşısındaki anahtarcı 1000 tl fiyat verdi. Anne evime yakın olan emek anahtar abi anahtarı temin et ben çipi ile kodlama işlemeyi 250 liraya yaparım dedi. Hepsi buradadan 261 liraya anahtarı alıp 250 yede çektirdim . Yani 511 tl ye yapmış oldum belki işinize yarar. Elinde bir çok anahtarda mevcut Muş.
    Hepsi burada linkini de koydum aşşağıya . 2006 model motoruma birebir uydu.










    Technic Groups Bmw Yeni BMW9T Kırmızı Çip G. Motor Kırmızı Çip Geçme Motorsiklet Anahtarı
    https://www.hepsiburada.com/technic-...product-detail
    mertowski bunu beğendi.


13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler