güzel olmamı bmw hemde 1200 super olsada gezsek dermişim ben de çerkezden
güzel olmamı bmw hemde 1200 super olsada gezsek dermişim ben de çerkezden
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
21.000 EUR varsa binersin çok rahat bir motor
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
velimeşe de çok boza içtik adın nedir ? bende çorlu da idim..
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
2008, 1200 GS ve GSA'de değişiklikler var. Ufak makyajların dışında, motor gücü artık 105 hp, ESA opsiyon olarak geliyor ve dişli oranları da değişmiş. Daha fazla bilgi için...
http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html
Basın açıklamaları:
http://www.infar.co.uk/tim/gs/.....esskit.doc
http://www.infar.co.uk/tim/gs/.....esskit.doc
bu kadar parada verilmez be ... çok param olacak ki 27bın ytl vereyım bi motora
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
yaklaşık olarak 2 sene motorsuz kaldıktan sonra 2005 model bir fazer aldım, bir gece aldığım hali ile kullandıktan sonra eksoz takmam şart diye düşündüm ve ertesi gün akrapovic taktım. 4-5 ay fazerı kullandım, 2 senelik motorsuzluğun acısını tada çevirdikten sonra bir bankanın al sana BMW hediye ediyoruz, aylık taksitler halinde ödersin teklifine balıklama atlayarak 1200GS ADV. aldım.
motoru almadan bir gün önce 1200GS i test etmiştim ve işte budur demiştim. ADVENTURE 'ı alınca ise bişi diyemedim, öyle kaldım.
Cok iri olmasının dezavantajları da var avantajları da, avantajları daha çok hoşuma gittiği için allah nasip ederse yüzbinlerce km binmeyi planlıyorum.
İri olması nedeniyle ilk başlarda çok sıkıntı çektim, fazer gibi bir makinadan sonra araç aralarında rahat slalom yapamamak zor gelmişti, akrapovicteki o sesi ise asla unutamıyorum ve çok özlüyorum. Buna da alıcam inşallah akro belimi doğrultunca, ve bence akrapovic ile cok hos bir ses oluyor GS de, şurda dinleyebilirsiniz
http://www.bmw-motosiklet.com/2420.aspx
Sis farları yanıkken akşamları çok hoş bir görüntü çıkıyor ortaya, karanlıkta karşınızdan gelirken aracın ne olduğunu anlayamıyorsunuz, sol şeritte giderken selektör yapınca dikiz aynasından yarma birşeyin geldiğini gören yolu açıyor, eminim motorsiklet geçtiğini görünce hayal kırıklığına uğruyorlardır.
Benzin pompası ile ilgili sorunu ben de yaşadım, motoru servise çekici ile götürdük, yaptılar, şu an motoru kullanırken en ufak bir tedirginlik duymuyorum. motorumu seviyorum...
Metin Koca
Istanbul
R1200GS ADV '08
metinkoca Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
11 ay önceki yazını daha yeni farkettim
zaten yazdığımı unutmuşum baktım adventure topici kesin yazmam lazım dedim
hislendim bak şimdi
hocam güle güle bin. Şu anda sen sadece kendi motorunu değil ben dahil çoğu endurocunun hayalini de beraberinde sürüyrsun..
Allah kaza bela vermesin..
Bu arada 27 bin demiş arkadaşın birisi... Ben 45 bin ytl falan diye biliorum? yanlış mı biliorum yoksa ?
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
4 ay önce ben aldığımda
21.500 euro = 37.000 ytl
Metin Koca
Istanbul
R1200GS ADV '08
Hayırlı olsan metinkoca. En sevdiğim rengini almışsın hemde. Bence ekzosuna dokunma, boxer motor seni bu konuda mutlu etmeyebilir. Sesi boşver, sürüşünün keyfini çıkar
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Mukemmel bir motor fakat neden bu kadar pahalı olmak zorunda :S BMW şu fiyat politikasını biraz düşürse super olacak. 2008 modelin Fiyatı 48,500 =(
Evet motora diyecek birşey yok ama fiyatıda çok abartılı markanın ve yılların kalitesini bu güne kadar taşıyan bir makina oldugundan sanırım ve herkesinde hayalini süsleyen bir motor cruiser kullanıcıları harley'leri düşler enduro ve turing motor kullanıcılarıda hep 1200GS
İhanetin en büyüğü sahip olduğunla değilde sahip olmak istediğinle beraber olmaktır.Herkes önünden yesin bakayım.Parayı cebe koyup takiiii almaya gidene kadar herkes kendi motoruna binsin yürüyün yallah yallah
geçen 1200 lt kullanıcısının yazdıkları .. 2007 de aday nikli, kullanıcının yorumları BMW için hiç iyi imaj değil . acaba sorunu çokta sahipleri paylaşmıyomu demekten kendimi alamıyorum ..
Sevgili BMW sahibi arkadaşlarımız bir çoğumuzun hayalinde bu motor var ve dünyanın parası .. eğer varsa yaşadığınız sıkıntıları bizlerle paylaşın. En azından bir çok motosiklet sürücüsünün hayallerini süsleyen bu motorları daha iyi tanımış oluruz
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Süper moduma sonuna kadar katılıyorum.
Benim 2007 Transalpim var fakat idealimdeki motor ise 1200 GS veya Adv.
o kadar olumsuz yazı okudumki motordan soğuyup BMW olmayan Varedero veya muadili 1000 lik makinalarda gözüm.
Kalitesine tipine görünümüne bir sözüm yok ama BMW en yakın rakiplerine göre hem çok pahalı hemde çok elektronik hassas bir motor.Yedek parça ve servis çok pahalı motoru hasbel kader aldık diyelim servisle nasıl baş ederiz düşündürüyor?
Ben 3500km yi geçtim, 1000 bakımdan sonra ufak bir gazladım gsxf li bir arkadasın tozunu aldım sonra motordan bir ses gelmeye başladı. Tabi bir moral bozukluğu yaşadım ertesi gün borusanda kontrol ettiler bir vida gevşemiş sıktılar oldu bitti.
1200 gs kullandıktan sonra varadero çok ağır gelmişti bana...
Gs'in en önemli özelliklerinden birisi sanırım hafifligi, ben her kullanışımda verdiğim paayı helal ediyorum. İnşallah bundan sonrada beni üzmez
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
Bir yıla yakın birlikte olduk, hiç bir sorun yaşamadım. Zaten kendi sınıfında dünyanın en çok satan motosikleti. Bu kadar çok kullanıcı yanılıyor olamaz.
Not: Uzun süre kullanmayacaksanız akünün boşalmaması için bir kit almanızda fayda var
Milano ‘da yapılan 2008 EICMA fuarında BMW Lo Rider Konsepti karşımıza çıkmıştı. Retro stili ile dikkat çeken bu modelin bir benzerinin prototipini Fransız Panda Moto, R 1200 R üzerinde yaptı.
‘Le Rider’ adı verilen araç kısa koltuğu, oval numarası, çift ön far gurubu, GS serisinden alınan lastikleri ile dikkat çekiyor. 217 kg ağırlığa sahip araç 15,000 – 24,000 avro arası değişen fiyatlarda satışa sunulacak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 PM ----------
1975-Sonradan G/S 'in proje sorumlusu olacak Rüdiger Gutsche kendisine 19 inch ön tekerleki bir BMW yapar
1977- BMW'nin isteği üzerine Laverda hafif şaseli,Marzocchi Teleçatallı bir kaç prototip üretir.Bu resimdeki R 60/7 'den türetilme bir prototip.
1978 - Herbert Schek Enduro-EM yarışında - 60'lı ve 70'li yıllarda atölyelerde yapılan Endurolar uluslararası yarışlarda boy gösteriyordu.
BMW'nin araştırma departmanıda çalışmalara başlamıştı.R 65 baz alınarak Laszlo Peres'in yaptığı 800 cc motorlu prototip.
Deneme için üretilen 'Kırmızı Şeytan' adı verilen bir örnek.
1979 - İlk seri üretimin prototipi tanıtıldı.
1979-Uzun bir sürenin ardından BMW fabrika takımı Arazi yarışlarında yeniden sahne aldı ve Richard Schalber ile Almanya Şampiyonluğunu kazandı.
1980-Projenin başlatılmasından sadece bir sene dokuz ay sonra BMW'nin geliştirme departmanı ilk R 80G/S modelini Fransa'da basına tanıttı.
R 80 G/S,2000 adetlik satışı ile BMW'nin lokomotifi olacağını garantiledi.
G/S'in Monolever'i
R 80 G/S Arazide.
Bu fotoğraf gözlüklerin takılış şekli ile ilgili zamanın modasını gösteriyor.
1983'te BMW'ye Japonlardan bir rakip çıktı.Honda.
1984'te Dakar şampiyonları Gaston Rahier (sağda) ve Hubert Auirol.
Bu özel donanımlı model karşılaştırma testini kazandı.
Geleceğin Monument-Motosikleti Monumen Vadisinde.
R 80 G/S Paris Dakar Rallisinde.
1985-Küçük Gaston Rahier dev HPN-Boxer'ı ile çölde ünvanını korudu.
Rahier Paris Dakar'da yolda.
1987- G/S'ten GS'e geçiş.Paralever ve Marzocchi Tele Çatal yeni jenerasyon GS'te.
Bu daha fazla güç ve göze daha hoş görünen dizayn demekti.
BMW karakteristik şaft sistemini geliştirdi.Yeni nesil GS'te yük değişimlerini dengeleyen Paralever sistemini patentledi.
R 100 GS
1988-R 80 GS
1989-R 100 GS Special- Paris-Dakar'da.
1994 Teknolojik olarak yeni bir tarihti.850 ve 1100 Cm3'lük dört sübaplı ve enjektörlü GS'ler üretilmeye başlandı.
Gaga dizaynı bir çok GS fanı için bir şoktu.
R 1100 GS
800 lük 'Basic' 1997'de artık son iki ventilli modeldi.
1996-BMW Fabrikasında Baz Modelin üretimi.
1996- Spandau'da son R 80 GS bandtan çıkıyor.Bu model 1997'den itibaren 35 Litrelik deposu ile R 80 Kalahari adında Güney Afrika'da üretilmeye devam edildi.
1997 - Motosiklet Yazarı Michael Schröder R 1100 GS'i ile Gobi Çölünde Debriyaj arızası nedeni ile yolda kaldı.Motosikleti çalındı.Bir sene sonra tekrar bulundu.
1999- Teknik olarak R 1100 baz alınarak üretilen R 1150 GS 85 PS motoru ile beş ps daha güçlü olarak ortaya çıktı.
1999- Michael Martin ve Kızarkadaşı 'Dünyanın Tüm Çölleri Boydan Boya' Projesini gerçekleştirmek için yola çıktı.R 1150 GS'ten başka neye gerek var?
R 1150 GS
1999 - Oscar Gallardo Tunus Rallisinde R 1100 GS RR ile.
R 1150 GS
2000 - Tek Silindirli Enduro F 650 sonunda GS adını aldı.Enjektöre kavuştu ve R
1150 GS'in dizaynına benzetildi.
2000 - Büyük bir başarı... Dakar Rallisinde ilk dört sırayı BMW aldı.Bunlardan 3 tanesi tek silindirli F 650 idi.
2000 Dakar Rallisi Fabrika Takımının Motoru 1150 GS RR.
2002 - 1150'nin Adventure modeli.Daha büyük benzin deposu ile.
2004 - 1200 ler üretilmeye başlandı.
Modernize edilmiş,hafifletilmiş ve 100 PS'e gücü arttırılmış.
Komple yenilenen 1200'ün Boxer'ı.
1987'den beri geliştirilen ikinci GS jenerasyonun Paralever sistemi.
Telelever - Salıncak ve Teleskop Çatalın bir sentezi.
HP 2
2005 - GS'in 25.yılı anısına R 1150 GS'in özel serisi.
Bundan sonrasını biliyoruz artık.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)